Servus chlapci a chlapy,
Sledujem toto fórum od roku 2013 a niekoľko krát som tu vyhral aj fotku mesiaca, avšak ako dvorný fotograf Sluboxa a pred pár týždňami po dlhom premýšlaní meraní a trápení rozhodol, že skočím do tejto rieky. Skúsenosti som mal len so značkou Jeep a modelmi XJ ZJ WJ v niekoľkých prevedeniach od Kubikovho mastodonta, čo má teraz Mirec, až po bežne cestné vozy. Hádam pol roka som hladal svoj Jeep GCH WJ 4.7 alebo 4.0 s LPG.
Avšak ako to mohlo dopadnúť inak ako zas voľbou srdca a nie rozumu. Auto som hladal hlavne na dovolenky s kamaratom Sluboxom a možno aj iným kto by sa pridal. Dovolenka to nazývam preto, lebo expidícia mi na sutolinove cesty niekde v ciernej hore pride už dosť preskúmana
Kedže meriam cez 190cm auto som kupoval s "metrom v ruke" kvoli spaniu.
Čítal som forum, skusenosti, problémy áut až som sa nakoniec rozhodol vzdať myšlienky kupiť si Jeepku a skúsiť život s Japoncom v diesli. Nikdy by som neveril, že to niekedy bude realita, no stalo sa
.
No a teda k autu.
Jedná sa o Nissan Patrol GR Y61 2.8td 95kw, čo sa týka úprav, predošlí majiteľ dal podložky pod struny a založil MTčka Cooper Discoverer STT, okrem toho je vsetko seriové aj hrdza
Samozrejme prahy lemy a lokalne miesta na ráme. Z toho som trochu smutný ale neni to nič čo by som si sám envedel dať do tip top stavu, zváračka sa už trase
Jedným slovom je to konečne DAS AUTO, milujem ho.
Predošlý majiteľ ma vybavil sadou pneumatík na diskoch letných aj zimných a nerozbaleným navijakom Superwinch EP9 s montažnou platnou. V aute je namontovana profi hudba JL audio s ALPINE woofrom a displejmi a vytlmením dverí, cuvacou kamerou a inými (pre offroad) nepotrebnymi vecami, no na dlhej ceste pred spaním dobre padne komédia
Keď už to tam je
Moje plány sú veľmi jasné, intezívny boj s hrdzou a výborným technickým stavom auta, to je základ, ak mi trochu poradíte tak možno montáž toho navijaku a záhradky. Každopadne nechcem z toho offroad špeciál ako vídavam na Lúkach atď.