Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 18.11.2018, 14:17
Dnes je nedela 18. novembra 2018, meniny má Eugen a zajtra Alžbeta




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 8 ] 
 BODY LIFT MITSUBISHI L200 98 DOUBLECAB 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Ned, 01.04.2018, 11:58
Príspevky: 14
Odpoveď s citáciou
Nazdar ludia chcem.sa informovat co vsetko treba upravovat pri bodylifte... pri zdvyhu max 5cm za odpovede dakujem.


Str, 05.09.2018, 21:47
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 15.12.2014, 23:21
Príspevky: 77
Bydlisko: Krásnohorské Podhradie
Odpoveď s citáciou
Pri bodylifte do 5cm (2") iba saharu chladiča aby vrtuľa mala miesto a plast okolo radiacej páky

_________________
Mitsubishi L200 1997 2.5TD
31x10,5r15
Zatiaľ na poľovné účely


Štv, 06.09.2018, 0:19
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7117
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka
Odpoveď s citáciou
co ma s tym spolocne sahara a kryt riadiacej paky?? :smt017 :smt017 :smt017
prevodovka , teda zadok prevodovky,,sa nebude pustat nizsie skrze kardanu ...to je maly lift nato.. :smt139

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Ned, 09.09.2018, 20:29
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 15.12.2014, 23:21
Príspevky: 77
Bydlisko: Krásnohorské Podhradie
Odpoveď s citáciou
Sahara kvoli tomu že keď sa posunie kasňa vyššie tak buď tteba pustiť celý chladič dole alebo ju orezať aby sa vrtula mala kde točiť a ten plastový kryt radiacej páky kvoli tomu že bude samo priraďovať 4x4 pretože ten plast bude tlačiť na páku

_________________
Mitsubishi L200 1997 2.5TD
31x10,5r15
Zatiaľ na poľovné účely


Str, 12.09.2018, 18:10
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7117
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka
Odpoveď s citáciou
Duril200 píše:
Sahara kvoli tomu že keď sa posunie kasňa vyššie tak buď tteba pustiť celý chladič dole alebo ju orezať aby sa vrtula mala kde točiť a ten plastový kryt radiacej páky kvoli tomu že bude samo priraďovať 4x4 pretože ten plast bude tlačiť na páku


mnoo ale ked kasnu nedvyhne,, od ramu iba na naprave bude dvyhat tak v tom pripadeje to je nepotrebne... :smt151

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Str, 12.09.2018, 21:56
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 01.04.2018, 11:58
Príspevky: 14
Odpoveď s citáciou
efendi píše:
Duril200 píše:
Sahara kvoli tomu že keď sa posunie kasňa vyššie tak buď tteba pustiť celý chladič dole alebo ju orezať aby sa vrtula mala kde točiť a ten plastový kryt radiacej páky kvoli tomu že bude samo priraďovať 4x4 pretože ten plast bude tlačiť na páku


mnoo ale ked kasnu nedvyhne,, od ramu iba na naprave bude dvyhat tak v tom pripadeje to je nepotrebne... :smt151

Ako to myslis dvyhnut kasnu na naprave?


Pon, 24.09.2018, 7:09
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7117
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka
Odpoveď s citáciou
Ako to myslis dvyhnut kasnu na naprave? :smt01

Kasnu na naprave nevies tu dvyhat vies kasnu dvyhat iba na rame , zvykli davat medzi ram vozidla a kasnu podlozky, bud z puku alebo silamitu, alebo ineho materialu,, ono ale tym nebude mat vacsiu brodivost vozidlo v ziadnom pripade,, a velarazy je to aj zbytocne,, jedine tak na specialoch ked uz tak, :smt151

V tvojom pripade predok nadvyhnes dotiahnutim torziek, a to musis obe strany rovnako,, cize zmerazs si jak jednu stranu tak aj druhu stranu vysku vozidla a podotykam ze musis mat vozidlo na rovnej ploche a nenaklonene ak to chces presne spravyt :smt151 ,, hovoryme zatial o predku,,,ale mooc nenadvyhaj predok, bo odskacu si to homokyneticke klby :mrgreen: :smt151

Zadok nadvyhnes bud ds hupacky vacsie-dlchsie, alebo nahamrujes pera abo este vlozis tam medzine este jedno pero,, ale ani to nedvyhaj do aleluja, bo lanko rucnej bude naspanovane velmi, brzdove hadicky stejne a kardan bude mat neziaduci uhol lomu, co znamena skore opotrebenie cize predcasne opotrebenie kardanu a krizu,,, vtedy prichadza do uvahy ze upravy sa sahara a ulozenie prevodovky ako to uz bolo pisane,,,

ale ak mozem ti jednu radu ,, tak ak chces mat auticko dobre do terenu tak maj vzdy dobre pneumatiky,, a aby si aj vedel daco,, :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: darmo budes mat auto upravene, ked nemas zrucnost ani skusenost v terene,, ale clovek sa vstale uci,,a tym netvrdim ze neviesalebo nemas zrucnost , to je len ako rada :smt151 :smt156

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Pon, 24.09.2018, 18:27
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 01.04.2018, 11:58
Príspevky: 14
Odpoveď s citáciou
efendi píše:
Ako to myslis dvyhnut kasnu na naprave? :smt01

Kasnu na naprave nevies tu dvyhat vies kasnu dvyhat iba na rame , zvykli davat medzi ram vozidla a kasnu podlozky, bud z puku alebo silamitu, alebo ineho materialu,, ono ale tym nebude mat vacsiu brodivost vozidlo v ziadnom pripade,, a velarazy je to aj zbytocne,, jedine tak na specialoch ked uz tak, :smt151

V tvojom pripade predok nadvyhnes dotiahnutim torziek, a to musis obe strany rovnako,, cize zmerazs si jak jednu stranu tak aj druhu stranu vysku vozidla a podotykam ze musis mat vozidlo na rovnej ploche a nenaklonene ak to chces presne spravyt :smt151 ,, hovoryme zatial o predku,,,ale mooc nenadvyhaj predok, bo odskacu si to homokyneticke klby :mrgreen: :smt151

Zadok nadvyhnes bud ds hupacky vacsie-dlchsie, alebo nahamrujes pera abo este vlozis tam medzine este jedno pero,, ale ani to nedvyhaj do aleluja, bo lanko rucnej bude naspanovane velmi, brzdove hadicky stejne a kardan bude mat neziaduci uhol lomu, co znamena skore opotrebenie cize predcasne opotrebenie kardanu a krizu,,, vtedy prichadza do uvahy ze upravy sa sahara a ulozenie prevodovky ako to uz bolo pisane,,,

ale ak mozem ti jednu radu ,, tak ak chces mat auticko dobre do terenu tak maj vzdy dobre pneumatiky,, a aby si aj vedel daco,, :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: darmo budes mat auto upravene, ked nemas zrucnost ani skusenost v terene,, ale clovek sa vstale uci,,a tym netvrdim ze neviesalebo nemas zrucnost , to je len ako rada :smt151 :smt156


No takto cosi uz mam odjazdene v terene jasne ze nie neako zavodne alebo tak (presedlal som z bmw do offroadu :D ) gumy tam mam teraz 265/70 r15 zimne bridgestone.... buducu sezonu by som rad dal neaky rozmer 31x10 alebo 33x12 vatsie vraj pod l200 nedam neviem presne aka je sirka a profil takych pneu este som sa stym neako nezaoberal kedze som bol zvyknuty na neake 225/40 r17/18 :mrgreen: preto som chcel trochu podvyhnut kasnu ze by som mozno dal 35x12 predok by som chcel trochu dvyhnut len oproti zadku lebo je tam vyskovy rozdiel cca 6cm neviem sice aky podiel maju na tom aj tlmice SU KO ale asi to je jedno.... dozadu som rozmyslal ze kupim ironman pera +4cm aj tak mam na jednej strane prasklinu na liste jednom... jak som pisal viacmene to chcem aby auto malo dobry vzhlad ale zas ked to ma ist na ukor inych dielov tak to srat na to.... autom jazdim 80% mesto cez vikendy na chate trosku toho terenu naklad vozim malokedy na korbe.... takze neake riesenie na ten predok? Dik


Pon, 24.09.2018, 20:57
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 8 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Exabot [Bot]


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: