Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 13:27
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 43 ]  Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší
 Žhaviče 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 630
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Ja mám len jednu malú otázočku: koľko vydržia žhaviče. je mi jasné, že dokedy v zime naštartujem :D. Ale zaujímalo by ma to tak všeobecne 20, 30, 50 tis. km? Díky za odpoveď.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Uto, 08.01.2008, 0:45
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17
Príspevky: 2388
Bydlisko: Zálesie
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Na to nie je presná odpoveď. Dokedy žhavia, tak fungujú. Vymieňať ic preventívne je blbosť. :wink:

_________________
Nissan Patrol GR Y60 "Listnatý les" :smt159

http://www.aloha.sk/
http://www.excursion.sk/
http://picasaweb.google.sk/michi4x4


Uto, 08.01.2008, 0:49
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19
Príspevky: 1872
Bydlisko: Východ pri KE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
na starom aute som mal 190tis km a zhavice nikdy neboli menene...

na terajsom aute mam 170tis km a uz som menil vsetky...koncom minulej zimy som zistil, ze vsetky su zle...

_________________
Ak mozem vytiahnem....potiahnem.


Uto, 08.01.2008, 8:39
Profil
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
...mám na aute žhaviče od výroby (260 tkm) a už mi občas bliká kontrolka naznačujúca že je niekde problém (ale nie vždy)

_________________
SLOW & FURIOUS


Uto, 08.01.2008, 10:04
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 630
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja sa pýtam len preto, lebo minulú zimu som ich nechal meniiť a teraz mám zime znovu problémy. Tak neviem či to bude v žhavičoch alebo niekde inde.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Uto, 08.01.2008, 13:47
Profil WWW
Pajero compatibile
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04
Príspevky: 2172
Bydlisko: Licavca City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
určite sú tu nato väčší borci ako ja, ale nejaké skúsenosti mám; potvrdzujem všetko, čo tu chalani uviedli - niekedy a hlavne niektoré typy odídu rýchle, iné fungujú bezvadne celé roky;

len raz v živote som namontoval iné ako bosh - nejaké talianské a začali mi odchádzať už po pár týždňoch; zainvestoval som do boshiek a žiadna neodišla roky, kým som auto nedal preč...

...ale ktosi písal, že niektoré japonce a bosh sa tiež nemajú radi, pre môjho to našťastie neplatí - zatiaľ druhá zima absolútne bez problémov...

_________________
:smt017 Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? ..... :smt115 Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... :smt025


Uto, 08.01.2008, 14:28
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 10.07.2007, 0:06
Príspevky: 178
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mam terrano II 6 rokov 260tis najazdenych doteraz nebolo treba.


Uto, 08.01.2008, 15:05
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
KOŤO píše:
Ja sa pýtam len preto, lebo minulú zimu som ich nechal meniiť a teraz mám zime znovu problémy. Tak neviem či to bude v žhavičoch alebo niekde inde.


No každopádne by nebolo odveci prezreť autíčko na diagnostike a hlavne nieky kto vie o čom to fičí a si pri tom, pač v servise ti jedno povedia druhé môže byť pravda. Na čergove sme sa nestačili s Palom diviť ako velmo dobre a odborne bol jeden Grand servisovaný a hold čo všetko odhalila diagnostika. :wink:

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Uto, 08.01.2008, 15:45
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 21:15
Príspevky: 2569
Bydlisko: Handlová
Odpoveď s citáciou
Poslať 
otcovi odchadzali zhavice na boxery viac ako casto. nas boxer co jazdim ma uz 210 t km a zatial ta neboli menene. a to jazdi dasa povedat denne. a startuje bez problemov. skor moj patrol zacal nejak pochabo chytat ked tak hovadsky tuhlo. som nastartoval az na 10x :shock: ale auto neni v garazi, priamo na vzduchu. ale od zhavicou to chybicka asi nebola lebo prvy odpal bol bezchybny. a nepomahalo ani 2nasobne zhavenie a potom start. skor si dovolim tvrdit ze fvojnasobnym zhavenim sa zhavice kazia.

_________________
Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 - zatial sa zoznamujeme


Uto, 08.01.2008, 19:14
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 21.07.2007, 23:54
Príspevky: 56
Bydlisko: okres TV
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jano JP píše:
...ale ktosi písal, že niektoré japonce a bosh sa tiež nemajú radi, pre môjho to našťastie neplatí - zatiaľ druhá zima absolútne bez problémov...


ale Jano Ty nemas "nejakeho japonca" , mas pajero sport :smt125 :smt023 :smt125

_________________
jazdím skratkou, je to síce ďalej, zato horšou cestou - MITSUBISHI PAJERO 2,8TD


Uto, 08.01.2008, 22:33
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 630
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Takže popíšem môj problém: keď je teplo asi nad 10 st. štartuje bez problémov. Čím je chladnejšie tým musím dlhšie točit kým nakopne. Keď je pod -5 musím točiť aj 10 - 15 sekúnd štartérom kým to nabehne. Ak štartujem prerušovane napr. 5sec + 5sec +5sec... tak vybijem baterku a nenakopnem. Proste na nakopnutie potrebuje tých 10-15 sec vkuse. Ak ho hneď po nakopnutí vypnem idem odznova. Ak beží aspoň 30 sec. už nakopne bez problému na prvý šup. Najprv som myslel že mi padá nafta, ale robilo by to aj v teple. Takže zostávajú žhaviče, alebo potom nastavenie čerpadla, alebo je v prdeli nejaké čidlo na teplotu. Inak diagnostika nevyhadzuje nič. Ku podivu som bez závad.
Jo a ešte keď ho nakopnem a nenechám aspoň 3-5 min zohriať, tak pri zaradení D alebo R a súčasnom státí na brzde zdochne. Ak sa rozbehnem natupáča - zaradím D bez brzdy - nejako sa to rozbehne a potom som už bez problémov.
Tak bábo raď. Už nechcem ísť ku károvi lebo mi dodrbú zase niečo iné.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Uto, 08.01.2008, 23:09
Profil WWW
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Napisem taku spekulaciu, ktora s tym skor nesuvisi, ale co ked ...
Nema dopad na startovanie aj startovaci prud baterky ?

Netreba na diesle vecsi prud ako na benziny (to nemusi byt pravidlo, skor to suvisi s konstrukciou a objemom) ?

Tot mi vravi RadoND (2.8D), ze mam nejaku skapatu bateriu, ze jemu diesel startuje na prvy cvrnk, a mne sa bateria chvilu snazi (2.4i, benzin)...

Mi to nedalo, vymeni som sviecky, baterka bola nabita co to dalo (je fakt ze uz ma svoje roky, min 2), ale startuje to rovnako, ci je teplo ci je zima ...
Rozdiel badam len ak mam zohriaty motor (t.j. napr. do hodinky je start radovo kratsi, ako prvotny za studena).

Baterie (bohuzial) produkuju menej amperov za mrazu ako za tepla, (toto je bez rozdielu znacky), a bateria, ktora to s prehladom zvlada s plusovymi teplotami, uz pri nulovych ci minusovych nemusi.
Len tak zbezne som pozrel, ze co 10 stupnov, to cca 100 Amperov... (hovorim o teplotch okolo 0).

Ale potom, preto to startuje (aspon u mna), fakt lepsie, ked uz je auto zohriate ? :shock:

Bohuzial nemam moznost si odskusat hypotezu na studenom aute s nejakou inou bateriou (a kupovat inu sa mi nechce, dokial nemam problemy).

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Str, 09.01.2008, 0:36
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
KOŤO píše:
Inak diagnostika nevyhadzuje nič. Ku podivu som bez závad.


Diagnostika na DBR albo samodiagnostika???

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Str, 09.01.2008, 0:44
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00
Príspevky: 1241
Bydlisko: Senica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
KOŤO píše:
Takže popíšem môj problém: keď je teplo asi nad 10 st. štartuje bez problémov. Čím je chladnejšie tým musím dlhšie točit kým nakopne. Keď je pod -5 musím točiť aj 10 - 15 sekúnd štartérom kým to nabehne. Ak štartujem prerušovane napr. 5sec + 5sec +5sec... tak vybijem baterku a nenakopnem. Proste na nakopnutie potrebuje tých 10-15 sec vkuse. Ak ho hneď po nakopnutí vypnem idem odznova. Ak beží aspoň 30 sec. už nakopne bez problému na prvý šup.


uplne presne si opisal co sa stavalo mne par rokov dozadu.. na piane... :-D
nejak takto ale este dlhsie: http://www.youtube.com/watch?v=sKyHTeDLEQs
bol to zly zhavic. jeden zo styroch nezhavil a to neuveritelne brzdilo motor. ak je dobra baterka tak to musi poriadne roztocit a zacat palit.
Ked dlhsie tocis starterom- tych 10-15 sekund tym ide motor rychlejsie a zacina odpalovat na dva,styri a nakoniec sa chyti vsetkych 5 ?

alebo potom dokupit tlaky :wink:

neni nad diesel co pri -20 nastartuje na brnk :smt131

_________________
Zlatníctvo-Hodinárstvo


Str, 09.01.2008, 2:10
Profil ICQ WWW
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
biker píše:
KOŤO píše:
Takže popíšem môj problém: keď je teplo asi nad 10 st. štartuje bez problémov. Čím je chladnejšie tým musím dlhšie točit kým nakopne. Keď je pod -5 musím točiť aj 10 - 15 sekúnd štartérom kým to nabehne. Ak štartujem prerušovane napr. 5sec + 5sec +5sec... tak vybijem baterku a nenakopnem. Proste na nakopnutie potrebuje tých 10-15 sec vkuse. Ak ho hneď po nakopnutí vypnem idem odznova. Ak beží aspoň 30 sec. už nakopne bez problému na prvý šup.


uplne presne si opisal co sa stavalo mne par rokov dozadu.. na piane... :-D
nejak takto ale este dlhsie: http://www.youtube.com/watch?v=sKyHTeDLEQs
bol to zly zhavic. jeden zo styroch nezhavil a to neuveritelne brzdilo motor. ak je dobra baterka tak to musi poriadne roztocit a zacat palit.
Ked dlhsie tocis starterom- tych 10-15 sekund tym ide motor rychlejsie a zacina odpalovat na dva,styri a nakoniec sa chyti vsetkych 5 ?

alebo potom dokupit tlaky :wink:

neni nad diesel co pri -20 nastartuje na brnk :smt131


2Biker - moje VM-ko :-D

Koťo, Biker múdro vraví. Ja by som tiež skúsil tie žhaviče. Vymontuj ich von a každý jeden skús či žhaví poriadne a rovnomerne (pozór horúce :-) )
Ja som menil minulý rok. Vadný bol iba jeden a aj to nie úplne. Ešte žhavil , ale tak nejak nevýrazne, napolovicu. A bolo treba točiť dlhoooo.
Dal som žhaviče od NGK a chytá na brnk.
A v kombinácii s Optimou (Rado díky) - proste paráda 8)

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Str, 09.01.2008, 9:46
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 43 ]  Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: