Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	 Wagon 2,8 td útočí (znovu)   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 Roland 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
						_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549  roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS  
					
							
  
							
    							Naposledy upravil Roland dňa Sob, 08.08.2009, 23:01, celkovo upravené 1 
    						 
						
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 08.08.2009, 22:42 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 qickshare 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Štv, 30.07.2009, 22:03 Príspevky: 116 Bydlisko: Kokava nad Rimavicou
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 no mam 2,5 a klimu nemam ale asi cez tu prevpdpvku by som to spravil lebo ked preradujem pri vyssich otackach tak spod auta nieco buhne jeden znamy mi hovoril ze je to lozisko v kardane ja som skor myslel na kardanove krize nevem co tym myslel tak pri jednom by som vymenil aj to 
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 08.08.2009, 22:47 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Roland 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 skor kardanove krize 
					
						_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549  roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS  
					
							
  
							
    							Naposledy upravil Roland dňa Ned, 23.06.2013, 18:01, celkovo upravené 1 
    						 
						
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 08.08.2009, 23:00 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 qickshare 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Štv, 30.07.2009, 22:03 Príspevky: 116 Bydlisko: Kokava nad Rimavicou
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 a vedsinou kde odzadzaju tie krize od diferencialu alebo prevodovky a ak su to oni nevies kde by som ich zohnal a daju sa vymenit aj tie ihlickove loziska ci treba vsetko komplet 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 09.08.2009, 20:31 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Roland 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 neni to pravidlo ze ktory castejsie lebo vsetky styri maju mat maznicu a obcas to treba mazat mazat lebo kto maze ten jede a vtedy sa to skoro nekazi 
					
						_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549  roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS  
					
							
  
							
    							Naposledy upravil Roland dňa Ned, 23.06.2013, 18:03, celkovo upravené 1 
    						 
						
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 10.08.2009, 17:35 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Karlito 
				CVOK HOBBISTA 
				
					 Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Heč,
 
ja tu mám o niečo menšieho bračeka
  
Inak podľa fotiek si myslím, že si toho moc nenasal, ono do motora spodkom niečo nasať je problém, skor vyteká z neho von. Nemáš emulziu, šály sú nepoškrabané a sú za fitrom, takže normálně vybehaný motor. Rád ho kúpeš, to je na ňom poznať, v bahne ide dosť často nadoraz.
 Nech sa Ti podarí oprava, ja budem meniť celý, lebo sa to stretlo a je to zlé komplet     
-ka-  
					
						 _________________ Červená je tiež farba...
 +420 604 240 223 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 11.08.2009, 7:47 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 qickshare 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Štv, 30.07.2009, 22:03 Príspevky: 116 Bydlisko: Kokava nad Rimavicou
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 no popozeram kolko to stoji kamarat robi v mototechne uvidim ci to bude vediet zohnat,ak by som neco nevedel ked to b udem rozoberat ozvem sa 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 11.08.2009, 9:25 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Roland 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						[quote="Karlito"]Heč,
 
ja tu mám o niečo menšieho bračeka
 Ja ho casto nakupem to bola taka chvilkova slabost a po 30km to cele trafil slak. Blato sa dostalo do oleja cez gufero pri zotrvacniku je to tam aj vidiet a tie saly su uplne zle ten motor sa takto vybehol za 30km jazdy po ceste a to blato s tym jemnuckym piesockom bolo v oleji alo brusna pasta.    turbo islo do psej matere ako prve.  
					
						_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549  roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS  
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 13.08.2009, 6:21 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Tunki 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34 Príspevky: 2183 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ja len furt nechápem, ako sa, do pekla, dostalo blato do ložiska skrz semering, keď tam zvykne byť olej pod tlakom.  Nebolo to náhodou tak, že si odstavil afto v brečke?  To potom nacucalo počas chladnutia dostatočné množstvo sračiek do oleja cez ten semering, a po naštartovaní tam nastala kalamita? 
					
						 _________________ ARO m461 2.5TD CactusEdition  .... Trooper 2.2TD (RIP)    .... alebo .... *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí* 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 13.08.2009, 6:38 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Roland 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 tunki ono sa to dostalo do olejovej vane a zmiesalo sa to s olejom a cerpadlo to natlacilo do vsetkych lozisk vratane turba,jednoduche nem? 
					
						_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549  roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS  
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 13.08.2009, 13:27 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Tunki 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34 Príspevky: 2183 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						No veď práve do tej vane sa ako dostalo blato?.............. Sabotááž      Lebo ak je motor v činnosti, tak nemôže vliezť spodkom nič.  Jedine zvrchu cez otvor odvzdušnenia alebo s dakade.  
					
						 _________________ ARO m461 2.5TD CactusEdition  .... Trooper 2.2TD (RIP)    .... alebo .... *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí* 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 13.08.2009, 13:34 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Karlito 
				CVOK HOBBISTA 
				
					 Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Pri bežiacom motore je kľukový priestor pod stálym (a podľa stavu odvetrania) pretlaku. Dokonca som zažil motor čo vypľuval mierku oleja     
Stav lágrov vykazuje normálne znaky opotrebenia - proste má natočené a turbo sa vykurví pri poklese tlaku oleja 40t až 70t otáčok na hriadeli uloženom na olejovom vankúši je pecka.
 Poškodenie lágrov vplyvom prítomnosti karbonu alias brusných elementov poškriabe pracovnú plochu... Bahníčko by sa teoreticky cez filter nemalo dostať do okruhu mazania. Mal si piesok vo vani?
 Ver mi, vyzerá to ako na vybehaný motor. Steny valcov sú poškriabané? Tam by pri rozstreku piesok a pevné elementíky mali najbližšie     
Totok je dosledok preťažovania, alebo po odjazdení naplánovaných motohodín výrobcom, alebo použitím nekvalitného oleja, alebo nedostatočným množstvom oleja.
 Už nepíš o vtečení blatíčka ku kľukovke, lebo potom by sio mal pripísať aj tú o červenej čiapočke     
-ka-  
					
						 _________________ Červená je tiež farba...
 +420 604 240 223 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 13.08.2009, 13:50 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Roland 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Karlito dostalo sa to dnu cez zadny semering od spojky a ver mi ze ten sajrajt bol uplne vsade v kluke v olej. cerpadle pod zdvihatkami pod vackou ako keby tam filter ani nebol.Tiez som nechapal preco ale mne sa zda ze filter pri stupnuti tlaku ma obtok alebo v kombinacii s vodou ho pretrhlo lebo vnutro je asi tiez papierove ale cesticka bola pri rozborke pozorovatelna cez spominany semering ktory mal tiez mimochodom nejakych 7 tis km.A inak uz som tu musel vysvetlovat ze mne na aute vyskoci najmenej pravdepodobna a este nepopisana zavada. 
					
						_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549  roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS  
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 17.08.2009, 18:50 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Karlito 
				CVOK HOBBISTA 
				
					 Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Dobre, dobre.... ale je to divnô....
 
Inak pri bežiacom motore zotrvák robí takú odstredivú silu že by si nepochopil     
-ka-  
					
						 _________________ Červená je tiež farba...
 +420 604 240 223 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 17.08.2009, 20:56 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Igor_SB 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13 Príspevky: 366 Bydlisko: Drienica - ŠOMA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Roland, súhlasím s Karlitom, je to veľmi nepravdepodobné aby pri bežiacom motore sa dostalo blato cez semering kľuky. To by musel byť na mraky, teda olej ti musel vytekať už predtým. Bolo to tak? 
 A nemaš poškodenú olejovú vaňu? Prípadne inú trhlinu na motore? Neponoril si náhodou pod hladinu aj turbo? (to su len úvahy). 
					
						 _________________ Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu. {  PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...} 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 18.08.2009, 8:49 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |