Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 19.07.2025, 2:47
Dnes je sobota 19. júla 2025, meniny má Dušana a zajtra Ilj, Eliáš




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 41 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 Wagon 2,8 td útočí (znovu) 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42
Príspevky: 521
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
mam konecne dalsie obrazky ako dopadli klukove a ojnicne loziska ale mohlo byt aj horsie.
ObrázokObrázokObrázok
ObrázokObrázokObrázok
ObrázokObrázokObrázok
ObrázokObrázokObrázok
ObrázokObrázokObrázok
ObrázokObrázokObrázok
ObrázokObrázokeste z neho nieco bude

_________________
R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS


Naposledy upravil Roland dňa Sob, 08.08.2009, 23:01, celkovo upravené 1



Sob, 08.08.2009, 22:42
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.07.2009, 22:03
Príspevky: 116
Bydlisko: Kokava nad Rimavicou
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no mam 2,5 a klimu nemam ale asi cez tu prevpdpvku by som to spravil lebo ked preradujem pri vyssich otackach tak spod auta nieco buhne jeden znamy mi hovoril ze je to lozisko v kardane ja som skor myslel na kardanove krize nevem co tym myslel tak pri jednom by som vymenil aj to


Sob, 08.08.2009, 22:47
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42
Príspevky: 521
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
skor kardanove krize

_________________
R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS


Naposledy upravil Roland dňa Ned, 23.06.2013, 18:01, celkovo upravené 1



Sob, 08.08.2009, 23:00
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.07.2009, 22:03
Príspevky: 116
Bydlisko: Kokava nad Rimavicou
Odpoveď s citáciou
Poslať 
a vedsinou kde odzadzaju tie krize od diferencialu alebo prevodovky a ak su to oni nevies kde by som ich zohnal a daju sa vymenit aj tie ihlickove loziska ci treba vsetko komplet


Ned, 09.08.2009, 20:31
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42
Príspevky: 521
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
neni to pravidlo ze ktory castejsie lebo vsetky styri maju mat maznicu a obcas to treba mazat mazat lebo kto maze ten jede a vtedy sa to skoro nekazi

_________________
R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS


Naposledy upravil Roland dňa Ned, 23.06.2013, 18:03, celkovo upravené 1



Pon, 10.08.2009, 17:35
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Heč,

ja tu mám o niečo menšieho bračeka

Obrázok

Inak podľa fotiek si myslím, že si toho moc nenasal, ono do motora spodkom niečo nasať je problém, skor vyteká z neho von. Nemáš emulziu, šály sú nepoškrabané a sú za fitrom, takže normálně vybehaný motor. Rád ho kúpeš, to je na ňom poznať, v bahne ide dosť často nadoraz.

Nech sa Ti podarí oprava, ja budem meniť celý, lebo sa to stretlo a je to zlé komplet :P

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Uto, 11.08.2009, 7:47
Profil WWW
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.07.2009, 22:03
Príspevky: 116
Bydlisko: Kokava nad Rimavicou
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no popozeram kolko to stoji kamarat robi v mototechne uvidim ci to bude vediet zohnat,ak by som neco nevedel ked to b udem rozoberat ozvem sa


Uto, 11.08.2009, 9:25
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42
Príspevky: 521
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
[quote="Karlito"]Heč,

ja tu mám o niečo menšieho bračeka

Ja ho casto nakupem to bola taka chvilkova slabost a po 30km to cele trafil slak. Blato sa dostalo do oleja cez gufero pri zotrvacniku je to tam aj vidiet a tie saly su uplne zle ten motor sa takto vybehol za 30km jazdy po ceste a to blato s tym jemnuckym piesockom bolo v oleji alo brusna pasta. :? turbo islo do psej matere ako prve.

_________________
R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS


Štv, 13.08.2009, 6:21
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
Príspevky: 2183
Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja len furt nechápem, ako sa, do pekla, dostalo blato do ložiska skrz semering, keď tam zvykne byť olej pod tlakom. Nebolo to náhodou tak, že si odstavil afto v brečke? To potom nacucalo počas chladnutia dostatočné množstvo sračiek do oleja cez ten semering, a po naštartovaní tam nastala kalamita?

_________________
ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP)
.... alebo ....
*Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*


Štv, 13.08.2009, 6:38
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42
Príspevky: 521
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tunki ono sa to dostalo do olejovej vane a zmiesalo sa to s olejom a cerpadlo to natlacilo do vsetkych lozisk vratane turba,jednoduche nem?

_________________
R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS


Štv, 13.08.2009, 13:27
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
Príspevky: 2183
Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No veď práve do tej vane sa ako dostalo blato?.............. Sabotááž :? Lebo ak je motor v činnosti, tak nemôže vliezť spodkom nič. Jedine zvrchu cez otvor odvzdušnenia alebo s dakade.

_________________
ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP)
.... alebo ....
*Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*


Štv, 13.08.2009, 13:34
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pri bežiacom motore je kľukový priestor pod stálym (a podľa stavu odvetrania) pretlaku. Dokonca som zažil motor čo vypľuval mierku oleja :-D

Stav lágrov vykazuje normálne znaky opotrebenia - proste má natočené a turbo sa vykurví pri poklese tlaku oleja 40t až 70t otáčok na hriadeli uloženom na olejovom vankúši je pecka.

Poškodenie lágrov vplyvom prítomnosti karbonu alias brusných elementov poškriabe pracovnú plochu... Bahníčko by sa teoreticky cez filter nemalo dostať do okruhu mazania. Mal si piesok vo vani?

Ver mi, vyzerá to ako na vybehaný motor. Steny valcov sú poškriabané? Tam by pri rozstreku piesok a pevné elementíky mali najbližšie :wink:

Totok je dosledok preťažovania, alebo po odjazdení naplánovaných motohodín výrobcom, alebo použitím nekvalitného oleja, alebo nedostatočným množstvom oleja.

Už nepíš o vtečení blatíčka ku kľukovke, lebo potom by sio mal pripísať aj tú o červenej čiapočke :-D

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Štv, 13.08.2009, 13:50
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42
Príspevky: 521
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Karlito dostalo sa to dnu cez zadny semering od spojky a ver mi ze ten sajrajt bol uplne vsade v kluke v olej. cerpadle pod zdvihatkami pod vackou ako keby tam filter ani nebol.Tiez som nechapal preco ale mne sa zda ze filter pri stupnuti tlaku ma obtok alebo v kombinacii s vodou ho pretrhlo lebo vnutro je asi tiez papierove ale cesticka bola pri rozborke pozorovatelna cez spominany semering ktory mal tiez mimochodom nejakych 7 tis km.A inak uz som tu musel vysvetlovat ze mne na aute vyskoci najmenej pravdepodobna a este nepopisana zavada.

_________________
R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS


Pon, 17.08.2009, 18:50
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dobre, dobre.... ale je to divnô....

Inak pri bežiacom motore zotrvák robí takú odstredivú silu že by si nepochopil :-D

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Pon, 17.08.2009, 20:56
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13
Príspevky: 366
Bydlisko: Drienica - ŠOMA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Roland, súhlasím s Karlitom, je to veľmi nepravdepodobné aby pri bežiacom motore sa dostalo blato cez semering kľuky. To by musel byť na mraky, teda olej ti musel vytekať už predtým. Bolo to tak?
A nemaš poškodenú olejovú vaňu? Prípadne inú trhlinu na motore? Neponoril si náhodou pod hladinu aj turbo? (to su len úvahy).

_________________
Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu.
{ PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}


Uto, 18.08.2009, 8:49
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 41 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: