Dnes je utorok 8. júla 2025, meniny má Ivan a zajtra Lujza
Nissan Patrol GR 3,0 Y61 - otazky noveho majitela
Autor |
Správa |
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
Tunki píše: Šak čo možeš čakať od firmy, čo má (onô) v znaku. Motor na (onô)
Znovu ti pripominam, ze 3.0 v patrole je isuzu;)
Po go motora som bol upozorneny, ze do patrola treba davat plnu syntetiku, to, ze po minerale sa to hned nemoze nemusim hadam pripominat. Pri vacsinovom a pravidelnom jazdeni v terene by olej koli tvaru vane(vraj sa da vymenit)mal byt vzdy pri kontrole nad maximom mierky.
Go nasledovalo nie po poruche motora konstrukciou, ale pristupom obsluhy, ktora zjavne nesledovala kontrolky.
K napravam a prevodovke sa nevyjadrujem, uz dost dlho hladam niekoho takeho, co mi v at na terrane vymeni olej a bude aj garantovat dalsiu funkcnost. Dokonca som uz niekolkokrat vyzyval osadenstvo fora nech mi poradi, ale zatial nic....
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Pon, 05.09.2011, 8:21 |
|
 |
IvoLUCKY
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02 Príspevky: 968 Bydlisko: Trenčín
|

ahoj Juro,
niekolko odpovedi :
- kontrolka oleja zhasina aj mne asi po 2-3 sekundach
- olej v motore menim kazdych 10tis km
- AT olej menim kazdy rok aj spolu s filtrom (olej kupujem od PalaCHerokee PetroCanada so specifikaciou DexronIII , tak ako predpisuje vyrobca) a nahradny filter kupujem tu = http://www.prag-info.cz/_shop/index_.php?shop=MTE4NA==
- po vymene kolies na 35" idem realizovat montaz pridavneho chladica AT nakolko pri takejto zmene dostava AT po gebuli a prejavuje sa to poklesom ucinnosti menica v dlhych expedicnych stupaniach
- drobne opravy prednej Patrolskej napravy dobre popisal Martin4 tu = viewtopic.php?t=4654 a ked ti slzi olej po guliach potrebujes ist este hlabsie a vymenit guferko na naprave (nahradne diely skus cez Radofroada , alebo v Nissane)
- trasenie prednych kolies moze mat vela pricin , ale v kazdom pripade skontrolovat vole gulovych capov (4ks) , vole hlavnych lozisk(2ks) , vole hornych a hlavne dolnych lozisk na zvyslakoc (4ks spolu = kontrolovat po odpojeni spojovaciek), kontrolovatvyvazenie kolies, kontrolovat funkcnost tlmica riadenia
_________________ OFF the ROAD
|
Pon, 05.09.2011, 9:35 |
|
 |
bull GR
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 18.11.2008, 23:41 Príspevky: 132 Bydlisko: žilina
|
kuwa, pán profesor sa nezaprie...
pekne iwko.
|
Pon, 05.09.2011, 9:56 |
|
 |
juro750i
Učeň
Registrovaný: Ned, 04.09.2011, 17:47 Príspevky: 39 Bydlisko: Svit
|
Chlapi dakujem velmi pekne za odpovede opravy budem realizovat v najblissych mesiacoch postupne no teraz sa vytesujem z auticka a z vozenia a ztoho ze us aj po obrubniku môzem prejist 
_________________ Nissan Patrol GR 3,0 Y61
|
Pon, 05.09.2011, 10:40 |
|
 |
ferjon
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24 Príspevky: 604 Bydlisko: Polomka - okr. BR
|
Iba doplnim, triasť kolesami može aj v tom pripade ak je voľa niekde v panhardke.
|
Pon, 05.09.2011, 22:09 |
|
 |
Tunki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34 Príspevky: 2183 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
|
bull4x4 píše: Tunki píše: Šak čo možeš čakať od firmy, čo má (onô) v znaku. Motor na (onô) Znovu ti pripominam, ze 3.0 v patrole je isuzu;)...............
 Znovu som zabudol 
_________________ ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP) .... alebo .... *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*
|
Pon, 05.09.2011, 22:18 |
|
 |
juro750i
Učeň
Registrovaný: Ned, 04.09.2011, 17:47 Príspevky: 39 Bydlisko: Svit
|

Este som pozabudol nefunguje mi klima. Teda zapnem klimu diodka pri A/C gombiku svieti ale nechladi nepocut zopnutie kompresora.
Vcera som skusil vysrubovat ciapocku z ventila na rurke klimi a po kratkom stlaceni ventila vyfuklo chladivo cize bez chladiva to nieje.
Inac nejako cudne sa mi chova panel klimi po stlaceni nejakeho gombika na paneli sem tam sa stane ze hhasne aj kontrolka na vonkajsi obeh ako keby bol vnom stueny spoj niekedy sa stane ze treba gombik vnutorneho obehu viackrat zatlacit aby sa rozsvietil.Ale napriklad displej na klime kde pise teplotu svieti v poriadku. Neriesili ste uz takyto problem?
Na panely klimi mi nejde jedna ziarovka na podsvitenie po vymontovani panela som zistil ze su to take cudne ziarovky kde okrem Nissanu sa daju kupit?
A este mam otazku ak je nalebsie jazdit v terene z automatom myslim nypriklad vyjazd do prudkeho kopca ci je lebsie zaradit D alebo natvrdo 1?
Kedy pouzit power tlacidlo pri pake a vlastne ako funguje toto tlacidlo?
Dakujem za odpovede.
_________________ Nissan Patrol GR 3,0 Y61
|
Str, 14.09.2011, 14:38 |
|
 |
juro750i
Učeň
Registrovaný: Ned, 04.09.2011, 17:47 Príspevky: 39 Bydlisko: Svit
|
Tak na klime som nakratko prepojil snimac tlaku a kompresor sa normalne zopol cize je vnej len slaby tlak dam to naplnit a myslim ze to bude v poriadku
_________________ Nissan Patrol GR 3,0 Y61
|
Pia, 16.09.2011, 23:05 |
|
 |
KarolAUS
Učeň
Registrovaný: Pia, 26.11.2010, 12:46 Príspevky: 42 Bydlisko: Sydney, Australia
|
bull4x4 píše: Tunki píše: Šak čo možeš čakať od firmy, čo má (onô) v znaku. Motor na (onô) Znovu ti pripominam, ze 3.0 v patrole je isuzu;)
ZD30 v 3.0 patrole je motor renault. isuzu vtedy patrilo GM. uplne iny motor ked sa na ne pozres.
nissan s tym este aj machroval ked ho tu zacali predavat lebo si mysli, ze to je niaka velka slava. ked sa ludia zacali vracat do servisov s odpalenymi motorami hned s tym prestali. tu v australii nissan nikdy nepriznal ze s tym motorom bolo nieco zle. ale v tichosti to okolo 2004 ciastocbe opravili. vzhladom na mnoztvo co sa ich tu predalo, ludia co museli menit motor niekolko krat niesu ziadnou raritou. ste stale sa s nimi z casu na cas niekdo sudi.
_________________ Nissan Patrol Y60 TB42s
|
Ned, 18.09.2011, 0:24 |
|
 |
juro750i
Učeň
Registrovaný: Ned, 04.09.2011, 17:47 Príspevky: 39 Bydlisko: Svit
|
Na zaradenej jednotke na automatickej prevodovke mi na redukcii pri cca 4200 otackach ide patrol cca 28 km rychlostou. Nieje to vela nejako? Kolesa mam standartne 265/70 R16
_________________ Nissan Patrol GR 3,0 Y61
|
Pon, 26.09.2011, 12:02 |
|
 |
IvoLUCKY
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02 Príspevky: 968 Bydlisko: Trenčín
|
4200 rpm ???!!!!
chces ho zabit ???!!!
ak mas pocit, ze je origo redukovana dlha = daj si ju prerobit do pomala ... ja som to urobil a nelutujem
klikni na ten banner tu na fore a tam ti uz poradia
_________________ OFF the ROAD
|
Uto, 27.09.2011, 10:00 |
|
 |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6668 Bydlisko: PB
|
Ak velmi zjednodusim prirovnanie ze terrano a patrol je cca to iste (a vynechajme aj prevodovky AT vs MT), tak terrano ma pisane na redukovanej 5 maximalku 45 km/h. Nemam tu po ruke manual, su tam rozpisane aj ostatne stupne. Ale vidis, ze svojim otackami atakujes asi 3-ku.
|
Uto, 27.09.2011, 10:55 |
|
 |
juro750i
Učeň
Registrovaný: Ned, 04.09.2011, 17:47 Príspevky: 39 Bydlisko: Svit
|
Len potom sa v kopcoch ten motor v patrole dost trapy co som si vsimol z vlastnej skusenosty.
_________________ Nissan Patrol GR 3,0 Y61
|
Uto, 27.09.2011, 11:14 |
|
 |
juro750i
Učeň
Registrovaný: Ned, 04.09.2011, 17:47 Príspevky: 39 Bydlisko: Svit
|
A ma to nejaky plusovy efekt v terene ked ide redukcia tak rychlo? Ci je to skôr na skodu? Preco je to potom takto u patrola?
_________________ Nissan Patrol GR 3,0 Y61
|
Uto, 27.09.2011, 11:19 |
|
 |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6668 Bydlisko: PB
|
No rychlo. Ty uvazujes povedzme o vyjazde (teda jazdeni), ale predpokladajme, ze auto bolo skonstruovane aj na pracu.
Viem si predstavit tahat po rovine strom (ja viem, ze patrol nie je traktor, ale toto ma zrovna z praxe napada), a ten mozes tahat dost dlho, a ak to teren dovoluje, tak aj rychlo. A naco trapit spojku, ked mam redukciu ?
Redukcia ti dovoluje pomerne razantne brzdit motorom aj pri vecsej rychlosti a hmotnosti (pusti plyn a mas nos na plubovke), resp. pri striedani menej a viac namavanych usekov len radis rychlosti a nerobis dookola 4H/4L, co je o dost pracnejsie. Ak by sme uvazovali o nejakom tazkom naklade v kufri auta, zrejme sa nebudes s nim teperit na 3-ke do kopca, tam das povedzme 1, ale na 3-ke si povedzme dovolis ist hore rovnou lukou ci kvalitnou polnou/lesnou cestou.
|
Uto, 27.09.2011, 12:28 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|