Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto, 08.07.2025, 15:53
Dnes je utorok 8. júla 2025, meniny má Ivan a zajtra Lujza




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 32 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 Nissan Patrol GR 3,0 Y61 - otazky noveho majitela 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tunki píše:
Šak čo možeš čakať od firmy, čo má (onô) v znaku. Motor na (onô)


Znovu ti pripominam, ze 3.0 v patrole je isuzu;)

Po go motora som bol upozorneny, ze do patrola treba davat plnu syntetiku, to, ze po minerale sa to hned nemoze nemusim hadam pripominat. Pri vacsinovom a pravidelnom jazdeni v terene by olej koli tvaru vane(vraj sa da vymenit)mal byt vzdy pri kontrole nad maximom mierky.
Go nasledovalo nie po poruche motora konstrukciou, ale pristupom obsluhy, ktora zjavne nesledovala kontrolky.
K napravam a prevodovke sa nevyjadrujem, uz dost dlho hladam niekoho takeho, co mi v at na terrane vymeni olej a bude aj garantovat dalsiu funkcnost. Dokonca som uz niekolkokrat vyzyval osadenstvo fora nech mi poradi, ale zatial nic....

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Pon, 05.09.2011, 8:21
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
ahoj Juro,
niekolko odpovedi :
- kontrolka oleja zhasina aj mne asi po 2-3 sekundach
- olej v motore menim kazdych 10tis km
- AT olej menim kazdy rok aj spolu s filtrom (olej kupujem od PalaCHerokee PetroCanada so specifikaciou DexronIII , tak ako predpisuje vyrobca) a nahradny filter kupujem tu = http://www.prag-info.cz/_shop/index_.php?shop=MTE4NA==
- po vymene kolies na 35" idem realizovat montaz pridavneho chladica AT nakolko pri takejto zmene dostava AT po gebuli a prejavuje sa to poklesom ucinnosti menica v dlhych expedicnych stupaniach
- drobne opravy prednej Patrolskej napravy dobre popisal Martin4 tu = viewtopic.php?t=4654 a ked ti slzi olej po guliach potrebujes ist este hlabsie a vymenit guferko na naprave (nahradne diely skus cez Radofroada , alebo v Nissane)
- trasenie prednych kolies moze mat vela pricin , ale v kazdom pripade skontrolovat vole gulovych capov (4ks) , vole hlavnych lozisk(2ks) , vole hornych a hlavne dolnych lozisk na zvyslakoc (4ks spolu = kontrolovat po odpojeni spojovaciek), kontrolovatvyvazenie kolies, kontrolovat funkcnost tlmica riadenia

_________________
OFF the ROAD


Pon, 05.09.2011, 9:35
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Uto, 18.11.2008, 23:41
Príspevky: 132
Bydlisko: žilina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
kuwa, pán profesor sa nezaprie...

pekne iwko.


Pon, 05.09.2011, 9:56
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 04.09.2011, 17:47
Príspevky: 39
Bydlisko: Svit
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Chlapi dakujem velmi pekne za odpovede opravy budem realizovat v najblissych mesiacoch postupne no teraz sa vytesujem z auticka a z vozenia a ztoho ze us aj po obrubniku môzem prejist :D :D

_________________
Nissan Patrol GR 3,0 Y61


Pon, 05.09.2011, 10:40
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24
Príspevky: 604
Bydlisko: Polomka - okr. BR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Iba doplnim, triasť kolesami može aj v tom pripade ak je voľa niekde v panhardke.


Pon, 05.09.2011, 22:09
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
Príspevky: 2183
Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
Odpoveď s citáciou
Poslať 
bull4x4 píše:
Tunki píše:
Šak čo možeš čakať od firmy, čo má (onô) v znaku. Motor na (onô)


Znovu ti pripominam, ze 3.0 v patrole je isuzu;)...............


:-D Znovu som zabudol :-)

_________________
ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP)
.... alebo ....
*Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*


Pon, 05.09.2011, 22:18
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 04.09.2011, 17:47
Príspevky: 39
Bydlisko: Svit
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Este som pozabudol nefunguje mi klima. Teda zapnem klimu diodka pri A/C gombiku svieti ale nechladi nepocut zopnutie kompresora.
Vcera som skusil vysrubovat ciapocku z ventila na rurke klimi a po kratkom stlaceni ventila vyfuklo chladivo cize bez chladiva to nieje.
Inac nejako cudne sa mi chova panel klimi po stlaceni nejakeho gombika na paneli sem tam sa stane ze hhasne aj kontrolka na vonkajsi obeh ako keby bol vnom stueny spoj niekedy sa stane ze treba gombik vnutorneho obehu viackrat zatlacit aby sa rozsvietil.Ale napriklad displej na klime kde pise teplotu svieti v poriadku. Neriesili ste uz takyto problem?
Na panely klimi mi nejde jedna ziarovka na podsvitenie po vymontovani panela som zistil ze su to take cudne ziarovky kde okrem Nissanu sa daju kupit?
A este mam otazku ak je nalebsie jazdit v terene z automatom myslim nypriklad vyjazd do prudkeho kopca ci je lebsie zaradit D alebo natvrdo 1?
Kedy pouzit power tlacidlo pri pake a vlastne ako funguje toto tlacidlo?
Dakujem za odpovede.

_________________
Nissan Patrol GR 3,0 Y61


Str, 14.09.2011, 14:38
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 04.09.2011, 17:47
Príspevky: 39
Bydlisko: Svit
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak na klime som nakratko prepojil snimac tlaku a kompresor sa normalne zopol cize je vnej len slaby tlak dam to naplnit a myslim ze to bude v poriadku

_________________
Nissan Patrol GR 3,0 Y61


Pia, 16.09.2011, 23:05
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 26.11.2010, 12:46
Príspevky: 42
Bydlisko: Sydney, Australia
Odpoveď s citáciou
Poslať 
bull4x4 píše:
Tunki píše:
Šak čo možeš čakať od firmy, čo má (onô) v znaku. Motor na (onô)


Znovu ti pripominam, ze 3.0 v patrole je isuzu;)



ZD30 v 3.0 patrole je motor renault. isuzu vtedy patrilo GM. uplne iny motor ked sa na ne pozres.
nissan s tym este aj machroval ked ho tu zacali predavat lebo si mysli, ze to je niaka velka slava. ked sa ludia zacali vracat do servisov s odpalenymi motorami hned s tym prestali. tu v australii nissan nikdy nepriznal ze s tym motorom bolo nieco zle. ale v tichosti to okolo 2004 ciastocbe opravili. vzhladom na mnoztvo co sa ich tu predalo, ludia co museli menit motor niekolko krat niesu ziadnou raritou. ste stale sa s nimi z casu na cas niekdo sudi.

_________________
Nissan Patrol Y60 TB42s


Ned, 18.09.2011, 0:24
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 04.09.2011, 17:47
Príspevky: 39
Bydlisko: Svit
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Na zaradenej jednotke na automatickej prevodovke mi na redukcii pri cca 4200 otackach ide patrol cca 28 km rychlostou. Nieje to vela nejako? Kolesa mam standartne 265/70 R16

_________________
Nissan Patrol GR 3,0 Y61


Pon, 26.09.2011, 12:02
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
4200 rpm ???!!!!
chces ho zabit ???!!!
ak mas pocit, ze je origo redukovana dlha = daj si ju prerobit do pomala ... ja som to urobil a nelutujem
klikni na ten banner tu na fore a tam ti uz poradia

_________________
OFF the ROAD


Uto, 27.09.2011, 10:00
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6668
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ak velmi zjednodusim prirovnanie ze terrano a patrol je cca to iste (a vynechajme aj prevodovky AT vs MT), tak terrano ma pisane na redukovanej 5 maximalku 45 km/h. Nemam tu po ruke manual, su tam rozpisane aj ostatne stupne. Ale vidis, ze svojim otackami atakujes asi 3-ku.


Uto, 27.09.2011, 10:55
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 04.09.2011, 17:47
Príspevky: 39
Bydlisko: Svit
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Len potom sa v kopcoch ten motor v patrole dost trapy co som si vsimol z vlastnej skusenosty.

_________________
Nissan Patrol GR 3,0 Y61


Uto, 27.09.2011, 11:14
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 04.09.2011, 17:47
Príspevky: 39
Bydlisko: Svit
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A ma to nejaky plusovy efekt v terene ked ide redukcia tak rychlo? Ci je to skôr na skodu? Preco je to potom takto u patrola?

_________________
Nissan Patrol GR 3,0 Y61


Uto, 27.09.2011, 11:19
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6668
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No rychlo. Ty uvazujes povedzme o vyjazde (teda jazdeni), ale predpokladajme, ze auto bolo skonstruovane aj na pracu.
Viem si predstavit tahat po rovine strom (ja viem, ze patrol nie je traktor, ale toto ma zrovna z praxe napada), a ten mozes tahat dost dlho, a ak to teren dovoluje, tak aj rychlo. A naco trapit spojku, ked mam redukciu ?
Redukcia ti dovoluje pomerne razantne brzdit motorom aj pri vecsej rychlosti a hmotnosti (pusti plyn a mas nos na plubovke), resp. pri striedani menej a viac namavanych usekov len radis rychlosti a nerobis dookola 4H/4L, co je o dost pracnejsie. Ak by sme uvazovali o nejakom tazkom naklade v kufri auta, zrejme sa nebudes s nim teperit na 3-ke do kopca, tam das povedzme 1, ale na 3-ke si povedzme dovolis ist hore rovnou lukou ci kvalitnou polnou/lesnou cestou.


Uto, 27.09.2011, 12:28
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 32 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: