Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 05.06.2024, 22:44
Dnes je streda 5. júna 2024, meniny má Laura a zajtra Norbert




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 36 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 EGR NA Y 61 
Autor Správa
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Sikovky, silnejšie kliešte a vytočiť - ide to!!!!!!!!!!

Sanie ak dáš dolu, tak budeš musieť aj výfukové zvody - tesnenie je totiž spoločné.

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Štv, 25.03.2010, 15:38
Profil WWW
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
a aby som Ťa postrašil viac, tak na to aby si vymenil tesenie, budeš musieť odtiahnuť zvody mimo šroby a jedna rúrka mazania turba, jedna chladenia Ťa fakt nebudú chcieť pustiť :-D

Takže sikovky, do MCdrnalds na burgra a davaj povoľovať šroby EGRka :-D

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Štv, 25.03.2010, 15:44
Profil WWW
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Obrázok

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Štv, 25.03.2010, 16:14
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21
Príspevky: 705
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Presne take som pouzil a nepodarilo sa. Pre zvacsenie paky som dal dole tie gumene rukovate a nasadil 50cm ocelove trubky. V tom stifte su 1mm hlboke odtlacky zubov a nepovolil.

Finalne riesenie:
Medeny plech 0,5mm a klingeritove tesnenie 2mm v takomto tvare:



Obrázok

_________________
Patrol GR Y61, 2,8TD


Štv, 25.03.2010, 18:25
Profil WWW
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dobre teda a vymyslel si to tiež dobre.Podfucknuť to nepodfuckne a luft si to tiež neprisaje... sicher

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Pia, 26.03.2010, 3:02
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21
Príspevky: 705
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dakujem. Trochu som to bol aj otestovat a zatial sa mi zda, ze za studena prestalo sklbata a dusit motor v nizsich otackach. Motor je subjektivne zivsi v nizsich otackach. Stavalo sa mi za teplot akolo nuly, rano nastartujem prejdem asi 200 po rovine a 500m dole kopcom na dvojke bez plynu. Krizovatka, dam prednost a priemerne cakam na volnobehu pol minuty. Zaradim jednotku pohnem sa a motorom sklbne, trochu ho pridusi, vypluje z vyfuku biely dym. Toto sa ale nedeje stale, iba pri akceleracii pod 1800 otacok a pod prevadzkovou teplotou motora, aj to nie vzdy. Dnes sa to nestalo. Dam vediet ci sa to odstranilo uplne.
Riesilo sa to aj tu: viewtopic.php?t=6799

_________________
Patrol GR Y61, 2,8TD


Pia, 26.03.2010, 9:25
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Miško no pekne si to ... Mam vsak dojem , ze toto vlakno zacalo motorom traktoroidnym 3 litrovym 4 valcovym. Kedze i ja som majitelom 3,0ZD , rad by som ozivil temu EGR u tohto typu motora.
Takze ako ? Dorobil niekto 3liter do konca ? Ak ano,tak ako ? A skusenosti ?
Lebo by som sa rad pridal do tejto skupiny bo hltat si vlastne vyfuckove sracky = tfuj.

_________________
OFF the ROAD


Pia, 26.03.2010, 9:48
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 04.11.2007, 20:49
Príspevky: 113
Bydlisko: KYSUCE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
na mojom 3,0 som eger zaslepil,neviem ako sa to spravalo predtim(kupil som to uz nepojazdne)ale urcite bude motor kludnesi na volnobehu a pri zvisenich otackach mozno ocakavat lepsi vykon.A hlavne nezasere sanie,motoru to iba prospeje.

_________________
nissan patrol 3,0


Pia, 26.03.2010, 10:08
Profil
Učeň

Registrovaný: Pon, 20.01.2014, 22:24
Príspevky: 30
Bydlisko: Podhajska
Odpoveď s citáciou
http://forum.australia4wd.com/index.php ... 30-engine/
Velmi dobry navod na zaslepenie trojlitra. Dnes idem zaslepit a uvidime ci nastane zmena.


Uto, 04.02.2014, 10:32
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49
Príspevky: 388
Bydlisko: mam tiez
Odpoveď s citáciou
A ked to budes robit, tak potom nezabudni:

Step 7. Adjust the turbo boost...thats for the next post...stay tuned.

Zaslepenim EGR potom RJ zvysi tlak turba, ktory treba vratit napsat na povodnu hodnotu.


Uto, 04.02.2014, 16:49
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 20.11.2013, 14:01
Príspevky: 214
Bydlisko: Tr. Stankovce
Odpoveď s citáciou
Skusim ozivit tuto temu, riesili ste po zaslepeni EGRka aj separator oleja? (odlucovac) alebo uz netreba? Podla mna uz by nemuselo byt treba kedze sa nebude uhlik zmiesavat s olejom. Ale australani to montuju nejak podivne casto. Je nejaka finta ako sa sikovne dostat k nastaveniu turba pomocou toho srobika po zaslepeni egrka? Myslim ci zo spodu,z boku,kladivom alebo tak :-D

_________________
Nissan_Patrol_Y61_3,0DTi_social_verzia


Uto, 20.01.2015, 14:26
Profil
Čumil

Registrovaný: Uto, 18.03.2014, 9:10
Príspevky: 6
Odpoveď s citáciou
Hermo píše:
Skusim ozivit tuto temu, riesili ste po zaslepeni EGRka aj separator oleja? (odlucovac) alebo uz netreba? Podla mna uz by nemuselo byt treba kedze sa nebude uhlik zmiesavat s olejom. Ale australani to montuju nejak podivne casto.


Na zd30 je jedna vychytavka, odvetravanie motora. Trubicka vedie do sania niekde k vzduchovemu filtru. Astralania tam davaju filter, aby sa ciastocky oleja nedostavali k vahe vzduchu, ktora sa potom zanasa a dava zle hodnoty.


Štv, 22.01.2015, 15:56
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 20.11.2013, 14:01
Príspevky: 214
Bydlisko: Tr. Stankovce
Odpoveď s citáciou
Viem ze je tam napojenie pred turbo,ale filter sa tam dava aby sa oddelil olej ktory zasiera spolu so spalinami sanie. Otazka znie ci po zaslepeni egrka ( zbaveni sa spalin v sani ) sa treba zbavit aj zbytocneho oleja. Ten sa mi zda moc neprospieva turbu, opravte ma ak sa mylim. Origo filter od Mann stoji cca 130e ale ten ma aj vracanie oleja do olejovej vane. Neorigo riesenie je iba cez nadrzku v ktorej sa hromadi.

_________________
Nissan_Patrol_Y61_3,0DTi_social_verzia


Štv, 22.01.2015, 16:06
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
ktorym srobikom chces nastavovat turbo?

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Štv, 22.01.2015, 16:12
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 20.11.2013, 14:01
Príspevky: 214
Bydlisko: Tr. Stankovce
Odpoveď s citáciou
Co som nasiel na nete tak tym oznacenym. Ak je to teda mozne.
http://s758.photobucket.com/user/tonyh0 ... t.jpg.html

_________________
Nissan_Patrol_Y61_3,0DTi_social_verzia


Štv, 22.01.2015, 16:34
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 36 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: