Dnes je streda 5. júna 2024, meniny má Laura a zajtra Norbert
Autor |
Správa |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
Sikovky, silnejšie kliešte a vytočiť - ide to!!!!!!!!!!
Sanie ak dáš dolu, tak budeš musieť aj výfukové zvody - tesnenie je totiž spoločné.
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Štv, 25.03.2010, 15:38 |
|
|
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
a aby som Ťa postrašil viac, tak na to aby si vymenil tesenie, budeš musieť odtiahnuť zvody mimo šroby a jedna rúrka mazania turba, jedna chladenia Ťa fakt nebudú chcieť pustiť
Takže sikovky, do MCdrnalds na burgra a davaj povoľovať šroby EGRka
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Štv, 25.03.2010, 15:44 |
|
|
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Štv, 25.03.2010, 16:14 |
|
|
BBMiso
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21 Príspevky: 705 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Presne take som pouzil a nepodarilo sa. Pre zvacsenie paky som dal dole tie gumene rukovate a nasadil 50cm ocelove trubky. V tom stifte su 1mm hlboke odtlacky zubov a nepovolil.
Finalne riesenie:
Medeny plech 0,5mm a klingeritove tesnenie 2mm v takomto tvare:
_________________ Patrol GR Y61, 2,8TD
|
Štv, 25.03.2010, 18:25 |
|
|
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
Dobre teda a vymyslel si to tiež dobre.Podfucknuť to nepodfuckne a luft si to tiež neprisaje... sicher
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Pia, 26.03.2010, 3:02 |
|
|
BBMiso
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21 Príspevky: 705 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Dakujem. Trochu som to bol aj otestovat a zatial sa mi zda, ze za studena prestalo sklbata a dusit motor v nizsich otackach. Motor je subjektivne zivsi v nizsich otackach. Stavalo sa mi za teplot akolo nuly, rano nastartujem prejdem asi 200 po rovine a 500m dole kopcom na dvojke bez plynu. Krizovatka, dam prednost a priemerne cakam na volnobehu pol minuty. Zaradim jednotku pohnem sa a motorom sklbne, trochu ho pridusi, vypluje z vyfuku biely dym. Toto sa ale nedeje stale, iba pri akceleracii pod 1800 otacok a pod prevadzkovou teplotou motora, aj to nie vzdy. Dnes sa to nestalo. Dam vediet ci sa to odstranilo uplne.
Riesilo sa to aj tu: viewtopic.php?t=6799
_________________ Patrol GR Y61, 2,8TD
|
Pia, 26.03.2010, 9:25 |
|
|
IvoLUCKY
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02 Príspevky: 968 Bydlisko: Trenčín
|
Miško no pekne si to ... Mam vsak dojem , ze toto vlakno zacalo motorom traktoroidnym 3 litrovym 4 valcovym. Kedze i ja som majitelom 3,0ZD , rad by som ozivil temu EGR u tohto typu motora.
Takze ako ? Dorobil niekto 3liter do konca ? Ak ano,tak ako ? A skusenosti ?
Lebo by som sa rad pridal do tejto skupiny bo hltat si vlastne vyfuckove sracky = tfuj.
_________________ OFF the ROAD
|
Pia, 26.03.2010, 9:48 |
|
|
lada
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 04.11.2007, 20:49 Príspevky: 113 Bydlisko: KYSUCE
|
na mojom 3,0 som eger zaslepil,neviem ako sa to spravalo predtim(kupil som to uz nepojazdne)ale urcite bude motor kludnesi na volnobehu a pri zvisenich otackach mozno ocakavat lepsi vykon.A hlavne nezasere sanie,motoru to iba prospeje.
_________________ nissan patrol 3,0
|
Pia, 26.03.2010, 10:08 |
|
|
petrosss1210
Učeň
Registrovaný: Pon, 20.01.2014, 22:24 Príspevky: 30 Bydlisko: Podhajska
|
http://forum.australia4wd.com/index.php ... 30-engine/Velmi dobry navod na zaslepenie trojlitra. Dnes idem zaslepit a uvidime ci nastane zmena.
|
Uto, 04.02.2014, 10:32 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
A ked to budes robit, tak potom nezabudni:
Step 7. Adjust the turbo boost...thats for the next post...stay tuned.
Zaslepenim EGR potom RJ zvysi tlak turba, ktory treba vratit napsat na povodnu hodnotu.
|
Uto, 04.02.2014, 16:49 |
|
|
Hermo
Frajer
Registrovaný: Str, 20.11.2013, 14:01 Príspevky: 214 Bydlisko: Tr. Stankovce
|
Skusim ozivit tuto temu, riesili ste po zaslepeni EGRka aj separator oleja? (odlucovac) alebo uz netreba? Podla mna uz by nemuselo byt treba kedze sa nebude uhlik zmiesavat s olejom. Ale australani to montuju nejak podivne casto. Je nejaka finta ako sa sikovne dostat k nastaveniu turba pomocou toho srobika po zaslepeni egrka? Myslim ci zo spodu,z boku,kladivom alebo tak
_________________ Nissan_Patrol_Y61_3,0DTi_social_verzia
|
Uto, 20.01.2015, 14:26 |
|
|
rikard0
Čumil
Registrovaný: Uto, 18.03.2014, 9:10 Príspevky: 6
|
Hermo píše: Skusim ozivit tuto temu, riesili ste po zaslepeni EGRka aj separator oleja? (odlucovac) alebo uz netreba? Podla mna uz by nemuselo byt treba kedze sa nebude uhlik zmiesavat s olejom. Ale australani to montuju nejak podivne casto. Na zd30 je jedna vychytavka, odvetravanie motora. Trubicka vedie do sania niekde k vzduchovemu filtru. Astralania tam davaju filter, aby sa ciastocky oleja nedostavali k vahe vzduchu, ktora sa potom zanasa a dava zle hodnoty.
|
Štv, 22.01.2015, 15:56 |
|
|
Hermo
Frajer
Registrovaný: Str, 20.11.2013, 14:01 Príspevky: 214 Bydlisko: Tr. Stankovce
|
Viem ze je tam napojenie pred turbo,ale filter sa tam dava aby sa oddelil olej ktory zasiera spolu so spalinami sanie. Otazka znie ci po zaslepeni egrka ( zbaveni sa spalin v sani ) sa treba zbavit aj zbytocneho oleja. Ten sa mi zda moc neprospieva turbu, opravte ma ak sa mylim. Origo filter od Mann stoji cca 130e ale ten ma aj vracanie oleja do olejovej vane. Neorigo riesenie je iba cez nadrzku v ktorej sa hromadi.
_________________ Nissan_Patrol_Y61_3,0DTi_social_verzia
|
Štv, 22.01.2015, 16:06 |
|
|
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
ktorym srobikom chces nastavovat turbo?
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Štv, 22.01.2015, 16:12 |
|
|
Hermo
Frajer
Registrovaný: Str, 20.11.2013, 14:01 Príspevky: 214 Bydlisko: Tr. Stankovce
|
Co som nasiel na nete tak tym oznacenym. Ak je to teda mozne. http://s758.photobucket.com/user/tonyh0 ... t.jpg.html
_________________ Nissan_Patrol_Y61_3,0DTi_social_verzia
|
Štv, 22.01.2015, 16:34 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|