Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 30.05.2025, 3:55
Dnes je piatok 30. mája 2025, meniny má Ferdinand a zajtra Petronela, Petrana




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 31 ]  Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší
 uprava samuraja 
Autor Správa
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2553
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
nazdar kolegovia.Kedze nam kapo dal v robote 2 tyzdne volna,rozhodol som sa trochu upravit samuraja co som zohnal detom.je to 1.3 karbec a chcem ho trochu podvihnut tym ze navarim medzi drziaky per a ram nejakych 60mm,o tolko predlzim hupacky.dopredu automaticka spera.Dify z Vitary,tymi ako aj radami pomohol Renda,diky Rendo,urobil som aj redukcku na Rendov sposob ,ale teraz mam dilemu.Dnes sme rozobrali prednu napravu a ta kratka poloos sa mi vidi dost tenka tak sa bojim tu redukcku zamontovat.predsa len tam budu uplne ine sily ako v origo plus gumy su 225 75 15 t3 tak sa bojim ze to poloosi nezvladnu.prosim skusenejsich co to tak maju o vyjadrenie ci to vydrzi.Pojde tam aj mechanicky navijak ako mam na traktore asi 18 rokov,funguje v pohode a mozno aj uzavirka dozadu na Rendov sposob podla toho ako bude cas.ale ked bude naprava rozobrata pre vymenu sukolia ,hadam to spravim.ked sa naucim robit s pc dodam aj fotky,zatial dik za pripadne rady


Sob, 27.12.2008, 23:24
Profil
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
225 75 15 t3 je cca 28x9R15 coz je maaaaalllo, takze o poloos sa nemusis obavat. kludne mozes nasadit 31x9,5x15.
to co ti renda poradil - zmena diffov - vynikajuca vec, ale ak zmenis aj redukcku , tak si mozes rovno poriadit 35ky = pojdes moc do pomala a stratis gra na qvalte :-D potom zmenis napravy a nakoniec cele auto... ( uz to nebude samik ).
1,3ka ti pojde uplne v pohode so zmenou prevodov v diffoch. ide to potom super a je to tak akurat.
UZAVIERKA: neriesil by som to... je to moc pracne a zaklad samika je uuuplne inde. vyries si radsej chodnost naprav = prilnavost k vozovke = nepotrebujes tak moc tu uzavierku. radsej si pories zadny pozdlzny stabik , nech ti nepokruti pera, zmena prevodov = vyzsia zataz - ta sa zhladom na odservisovanie kazdej suciastky v poradi prenesie az na diff a napravu. este si pories sklon kardanov , nech sa ti nerozidu po prvej namahe.
ked nieco budes potrebovat , rad poradim,.
inak vacsinu veci viem od rednu... tiez ma vela naucil...

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Sob, 27.12.2008, 23:47
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2553
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
to Fajer.co myslis tym poriesit kardany?myslim ze uhol oproti redukcke sa nezmeni lin naprava bude asi o 70 mm nizsie.myslis ze o tolko treba znizit redukcku?Pozdlne stabiky su jasne,bez nich by som to nerobil.Samuraja robim detom,aby mali vyplneny volny cas.Ohladom uzavierky:na patrola som dal dopredu Matoska locker a je to uplne ine ako bez nej.na samika to chcem preto,lebo ma slaby motor,nico podobne ako patrol.Mame blizko motokrosovu trat a ked sme skusali strmy vyjazd bez moznosti rozbehu,vyjde len pajero 3v6.Patrol aj samuraj na 2ke zdocnu v polovici,na 1ke hrabu,pajero na 2ke v pohode.Patrol aj samuraj na 1tke s prednymi uzavermi tiez pomaly vyjdu,takze uzavierky su potrebne.Bal som sa len o poloosi.Bracho ma 195 80 15 t3 a tie 225tky su asi o 50 mm vyssie co sa mi zda dost.netreba aby to behalo moc rychlo,hlavne nech sa deti ucia techniku jazdy v terene.dik za dalsie rady,ideme zmontovat dif,nakrmit pajero a tracha sa povozit.Prajem pekny zbytok vikendu


Ned, 28.12.2008, 14:11
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 27.10.2008, 19:09
Príspevky: 623
Bydlisko: Bacuch
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nazdar a co tak poriesit ine napravi budes to mat sirsie pera prasknes ponad mas to pekne zdvihnute mozes nadelit nejake 31"kola prevod v dife viac do pomala nejaky uazik alebo patrol :smt162


Pon, 29.12.2008, 19:24
Profil
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
samuaz píše:
nazdar a co tak poriesit ine napravi budes to mat sirsie pera prasknes ponad mas to pekne zdvihnute mozes nadelit nejake 31"kola prevod v dife viac do pomala nejaky uazik alebo patrol :smt162


...... neakych 200kg naviac...

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Pon, 29.12.2008, 19:38
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 21:16
Príspevky: 59
Bydlisko: Nizne ruzbachy
Odpoveď s citáciou
Poslať 
myslim ze tych 200kg naviac je na spravnom nieste a uzavierky rozhodne daj aspon na prednu napravu
a co sa tyka prevodach tak na 31"kola ti uplne staci bud zmena v rozvodovke alebo zmena naprav ci prevod vitara


Pon, 29.12.2008, 20:52
Profil WWW
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 24.10.2007, 0:36
Príspevky: 177
Bydlisko: Stara Lubovna
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pali ale ved ti mas 31ky a nemas nic menene :D


Uto, 30.12.2008, 0:42
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 21:16
Príspevky: 59
Bydlisko: Nizne ruzbachy
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ae ani pariadne odskusane a pesimisti trdia ze to nepojde
ale 1,3 zo zmenou prevodu musi slapat a nie je potrebne menit rozvodovku aj prevod v napravach

_________________
http://offroadclubruzbachy.webgarden.cz/


Uto, 30.12.2008, 0:53
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2553
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
diky za nazory,nechcem z toho robit tvdy off,ani to moc prerabat,mam patrol 3,3td aj pajero 3v6 vsetko bez cisel,takze sa nebojim z nich vyzmykat co sa da.ak vyjadrim svoj nazor,tak najviac mi sedi pajero,dobre to raz napisal Jano JP patrolaci sorry ale samka robim detom ,dcera 16 syn 9 aby nevymyslali hovadiny ale vrazali prachy do svojho auta.preto nechcem nejako prerabat podvozok,ale radsej dam uzavierky.zarazilo ma to ziadne opracovanie satelitov v dife ,ako keby to odlievali v cine.mate to aj Vy tak?navijak dam mechenicky ako mam roky na traktore,ak mi vysvetlite ako,dam aj fotky.akurat spekulujem ci nedat rafdsej hydrauliku lebo to by sa dalo ovladat dialkovo.


Uto, 30.12.2008, 12:18
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2553
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
to fajer;napis prosim ta co znamana poriesit kardany.stale myslim ze sa uhly nezmenia,akurat ho bude treba predlzit.nezmenim ani zaklon zvislakov ,len kardany budu viac zalomene.bal som sa hlavne o poloosi.ale ked drzia vam tak hadam aj mne.zatial dik za nazory


Uto, 30.12.2008, 12:23
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
satelity a planetové kolesá sú zápustkové výkovky. Na tento účel je presnosť postačujúca. Opracováva sa len diera.
V Čine moc bucharov neni, zato zlievareň na príkaz Mao-ce-Tunga je v každej dedine.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Uto, 30.12.2008, 13:18
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2553
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
nemyslel som presnost ale opracovanie zubov.najprv som myslel ze su vydrete ale bracho to ma tak isto.ked jedno koleso smyka su tam dost dobre tocky a nikde inde som to tak nevidel.este aj rumun ich ma pekne brusene


Uto, 30.12.2008, 13:33
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
bahno píše:
......bal som sa hlavne o poloosi.ale ked drzia vam tak hadam aj mne.zatial dik za nazory


Tak to sa boj.
Najlacnejšie a overené riešenie by bolo tam trtnúť nápravy z uaza. Je to lacné, rýchle a spolahlivé riešenie. A na uaza zoženeš aj lacné uzávierky.
A aj ostatné diely. A pekne sa rozšííri, takže môžeš dať nápravy aj pod listy.


Aj na Transyvánia trophy išiel jeden jimnny z nápravamy uaz a druhý samík z patroláckomy.

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Uto, 30.12.2008, 13:38
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2553
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
to kapo;este raz;nechcem z toho robit tvrdy off,budu to mat deti.uzavierky budu preto,lebo s nimi prejde aj s neupravenym podvozkom dost.len sme prevarili disky a vypodlozime drziaky pera aby tam vosli 225ky gumy.samozrejme pera nahamrujem.bracho ma 195ky ma tiez mrtve pera predlzene hupacky a stejne mu to dre.pre mna je samik priuzky ale pre tensich je akurat ,este zozeniem zo 2 napravy do rezervy a bude to v pohode


Uto, 30.12.2008, 13:59
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 27.10.2008, 19:09
Príspevky: 623
Bydlisko: Bacuch
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Bahno pisal si tu ze mas reducku upravenu na rendov sposob cize rozpichol kola zvaril ale chcem saspitat ci je potrebny obal z 1,3ako som to niekde cital chcel som to robit ale mam povodnu z 1,0


Uto, 30.12.2008, 18:10
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 31 ]  Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron