Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 26.06.2025, 6:51
Dnes je štvrtok 26. júna 2025, meniny má Adriána a zajtra Ladislav, Ladislava




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 104 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Ďalší
 cherokee 2.5i 4,5" lift kit rv.93 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15
Príspevky: 556
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
dobry napad. ked si sikovny, tak to zvladnes. tiez som prerabal(=vyrabal) ramena a zatial drzia (tuk, tuk, tuk)
material rataj tak do litra a budes mat komponenty na priemerny lift kit, ak sa samotna vyroba podari.

kazdopadne nas informuj (aj fotkami) ako postupujes, nech Ti mozeme do toho trosku kriticky mudrovat :-D

_________________
Jeep Cherokee XJ 5.3


Pon, 26.02.2018, 22:03
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
sapler píše:
....ale určite nedám dva litre za lift, lebo to mi príde zvrhlo veľa.


No ak zvrhlo vela, tak to potom vela stastia teda. Ako uz bol byval povedal Indian, cca do litra (ak mas znamosti tak mozno o par 100 menej) mas material na vyrobu zakladneho zavesenia. Bez prace. Bez strun, listakov, tlmicov, brzdovych hadic, riadenia, sye, bez zmeny prevodov, diskov a pneu..... a tiez bez akejkolvek moznosti zapisu do tp. Co je v dnesnej dobe takisto argument.

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Uto, 27.02.2018, 8:54
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Môžem potvrdiť :-D
Cesta dlhá tŕnistá niekedy nekonečná, niekedy bez príslušného výsledku.

Jediné čo uspokojuje je pocit, že si to človek vyrobil.

Hold starý psy brechajú a karavána ide ďalej :-D


A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Uto, 27.02.2018, 9:03
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Tak tak, chalani ti tu dobre radia. Ono to vyzerá lákavo na výrobu. Tu nejaká konzola, tu par trubiek atď. Ale nie je to tak. Ak to má aj nejako vyzerať okrem toho že to má mať svoju pevnosť tak materiál nebude za pár korún. Nehovoriac o čase strávenom pod autom laborovaním a prerábaním. Vyrobiť sa dá doma skoro všetko keď je vybavenie a znalosti, len hold je to s neistým výsledkom, že na koľký pokus a či vôbec to bude fungovať. A každou prerábkou sa len navyšuje cena. Áno, dva litre do auta na zábavu je v dnešnej dobre pre väčšinu ľudí strašná čiastka. Lenže ten podvozok niekto navrhol, niekto musel schváliť, použil adekvátny materiál a v konečnom dôsledku to hlavne funguje dlhodobo. Ak sa teda bavíme o trošku schopnejších podvozkoch, nie nejaký low end. Sám som si tým prešiel, že keď to nechcem mať nejako postavené na hrubostenných trubkách vystužených pásovinou alebo vinklami alebo neviem čím ešte tak to nejaké peniaze zožerie. V neposlednej rade keď sme pri materiály vezmi si také unibaly. Každý normálny podvozok na Jeep ich má, a pri schopnosti kríženia týchto áut je hlúposť dať ramena na oboch stranách so silenblokmi. A zase sa dostávame k cene..samotný dobrý unibal nie je lacná vec. Ale ak je kvalitný, tak ti bude slúžiť x rokov, stačí ak to občas dotlačíš dekalamitkou a aspoň raz za rok (podľa jazdenia) rozoberieš a vyčistíš. Začne klepkať tak ho proste dotiahneš. A takto by sa dalo pokračovať ešte dlho.

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Uto, 27.02.2018, 10:47
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21
Príspevky: 996
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Ten podvozok nestojí 500 dolar. V skutočnosti stoji 500 plus doprava plus dph plus clo. Hladaj na Sk podvozok za 1000-1200e

_________________
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000


Uto, 27.02.2018, 13:31
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2588
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Neviem ale stale si myslim,ze jeepky na take upravy neako su predrazene . Ked si predstavim,ze pri poondatom pajereII stacilo dat do zadu vacsie pruziny + komplet ine tlmice a pristelovat vpredu torzky a nastavit geometriu a za par supiek sa prechadza z 31 seriovo na 33 a kto chce tak si este doriesi predny uchyt capu riadenia aby to v terene skoro neodchadzal . Ze kolko po tych 2000eur bude ten jeep bez motora podvyhnuty-na aky rozmer koleciek? Nech som v obraze zo zvedavosti :shock:


Uto, 27.02.2018, 22:07
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43
Príspevky: 1901
Bydlisko: GA-Kosuty
Odpoveď s citáciou
No len na tej predrazenej Jeepke je aj predna naprava na rozdiel od Pajera ll :-D A ak chces aby ti lift na Jeepke vydrzal co najdlhsie tak je vhodne zainvestovat do kvalitnejsich komponentov.

_________________
Nissan Terrano ll TDi - EX Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td , VW T3


Uto, 27.02.2018, 22:18
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2588
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Co ze je ked je podla vsetko na tych koleckach skoro pri zemi :-D


Uto, 27.02.2018, 22:36
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43
Príspevky: 1901
Bydlisko: GA-Kosuty
Odpoveď s citáciou
XJ ma aj v seriii slusnu svetlu vysku,na bezny off road(tesco,ryby,polovacky) postaci lift v predu podlozky a v zadu predlzene sekle,ale na 4,5" lift treba riesit viac veci a hlavne ak chces aby to aj nieco vydrzalo treba kvalitne komponenty,tato tema riesi komponenty prave na vyssie uvedeny 4,5" lift a Joe Pajero ll je uplne ine auto

_________________
Nissan Terrano ll TDi - EX Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td , VW T3


Uto, 27.02.2018, 22:51
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2588
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Jasne ,ze pajero je ine auto len vies neako mi neide do hlavy ,ze naco podvysovat zbytocne tak vysoko auto a este aj bez motora ked sa to ledva toci aj s seriou ? A pajero som tu dal len priklad ,ze uz v serii 31 pneu a prejdes na nom dost vela a za facku uprava na 33 a jazdis vysmiaty ako leco preto sa pytam,ze ake pneu idu po takom drahom lifte? 33? Lebo sa mi nechce hladat na nete ? A kupit auto za par susnov a vrazit kopec prachov aby sa na neho dali dat dajme tomu 33 a aby to fungovalo a potom zistit ,ze ine auto-poondaty japonec to ma za par susnov + stoji par susnov a prejde to co amik s tym predrazenym liftom ? Tak nevidim v tom zmysel :smt139 :smt017 :-D Ale mozno sa myslim :smt017 :smt147


Str, 28.02.2018, 1:01
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24
Príspevky: 1377
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Ale choď niekam aj z pajerom, nemá to prednú tuhú, nekríži, len hnije :D
Tak ako sa lahko dá zdvihnúť japonec, tak isto sa dá zdvihnúť aj američan, lenže to stojí za houno v oboch prípadoch, :wink:
Stále je to tu o tom istom, patrol,pajero vs. Jeep
Len ani jeden si neuvedomujete že jeepka ma v sérii 28" pneu, keď na ňu dá niekto 33", to koleso je teda o 5" väčšie ako séria.
patrol/ pajero v sérii 31" pneu, čiže chceš dať o 5" väčšie pneu, takže obuj 36" , stačí ti k tomu lift za pár €???, alebo už sa tak isto upravujú ramená,.väčšie strunu atď atď....a stále to nieje ako by malo byť,
U ameriky máš možnosť si lift kúpiť,ktorý aj bude fungovať za tie "dve tisícky"........

_________________
~`<| _________ oooo __
~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\
~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\
~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )

Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného..
Jeep XJ 4.0 cestná leštenka


Str, 28.02.2018, 10:32
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2588
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
A kto moze za to,ze american dava na seriu 28kolecka? Ze lift v cene auta a prejdes v terene to co japoncik za drobne v serii alebo po lacnom lifte :smt126 Hm tak to ma fakt zmysel :smt017 :-D Nie zeby som chcel hanit amikov lebo kazde auta maju svoje plusy a minusy ale tu niekde ,,sudruzi,, udelali asi chybu :smt139 :smt162


Str, 28.02.2018, 11:26
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24
Príspevky: 1377
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Ty si to vôbec nepochopil.......... :roll: :shock:

_________________
~`<| _________ oooo __
~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\
~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\
~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )

Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného..
Jeep XJ 4.0 cestná leštenka


Str, 28.02.2018, 11:57
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Zrovna pred par dnami som videl jedno video, slovenske, kde bolo krasne vidiet rozdiel. Ten isty vyjazd islo Pajero ktore bolo pretocene pomaly na obmedzovaci, cakal som kedy strati predne kolesa (nakoniec jedno aj skutocne stratil - horny cap to nedal) a mal problem vyjst. Potom islo ten isty vyjazd XJ ktore nebolo vobec draho ani profi upravene a hľa vysiel to nasupu, bez obmedzovacu a podobne. To mi len tak pripomenula tato debata :D

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Str, 28.02.2018, 12:02
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Prikladam odkaz na video https://www.youtube.com/watch?v=-BR6kssyjug&t=554s

Staci si pozriet cast od 2:04 do 5:06 a ako bonus od 8:00 do 8:50.

Osobne vidim prvy problem v dotiahnutych torzkach, kde islo pajero v tom vyjazde po zadku. Predok vkuse vyveseny na hornych dorazoch. Takze predna naprava skoro ziadny zaber... Ale hej za babku upravene Pajero vide to skoro to iste, len nieje vyjst ako vyjst.

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Str, 28.02.2018, 12:35
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 104 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron