Dnes je štvrtok 26. júna 2025, meniny má Adriána a zajtra Ladislav, Ladislava
cherokee 2.5i 4,5" lift kit rv.93
Autor |
Správa |
indian
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15 Príspevky: 556 Bydlisko: Bratislava
|
dobry napad. ked si sikovny, tak to zvladnes. tiez som prerabal(=vyrabal) ramena a zatial drzia (tuk, tuk, tuk) material rataj tak do litra a budes mat komponenty na priemerny lift kit, ak sa samotna vyroba podari. kazdopadne nas informuj (aj fotkami) ako postupujes, nech Ti mozeme do toho trosku kriticky mudrovat 
_________________ Jeep Cherokee XJ 5.3
|
Pon, 26.02.2018, 22:03 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
sapler píše: ....ale určite nedám dva litre za lift, lebo to mi príde zvrhlo veľa. No ak zvrhlo vela, tak to potom vela stastia teda. Ako uz bol byval povedal Indian, cca do litra (ak mas znamosti tak mozno o par 100 menej) mas material na vyrobu zakladneho zavesenia. Bez prace. Bez strun, listakov, tlmicov, brzdovych hadic, riadenia, sye, bez zmeny prevodov, diskov a pneu..... a tiez bez akejkolvek moznosti zapisu do tp. Co je v dnesnej dobe takisto argument.
|
Uto, 27.02.2018, 8:54 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Môžem potvrdiť Cesta dlhá tŕnistá niekedy nekonečná, niekedy bez príslušného výsledku. Jediné čo uspokojuje je pocit, že si to človek vyrobil. Hold starý psy brechajú a karavána ide ďalej A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Uto, 27.02.2018, 9:03 |
|
 |
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|

Tak tak, chalani ti tu dobre radia. Ono to vyzerá lákavo na výrobu. Tu nejaká konzola, tu par trubiek atď. Ale nie je to tak. Ak to má aj nejako vyzerať okrem toho že to má mať svoju pevnosť tak materiál nebude za pár korún. Nehovoriac o čase strávenom pod autom laborovaním a prerábaním. Vyrobiť sa dá doma skoro všetko keď je vybavenie a znalosti, len hold je to s neistým výsledkom, že na koľký pokus a či vôbec to bude fungovať. A každou prerábkou sa len navyšuje cena. Áno, dva litre do auta na zábavu je v dnešnej dobre pre väčšinu ľudí strašná čiastka. Lenže ten podvozok niekto navrhol, niekto musel schváliť, použil adekvátny materiál a v konečnom dôsledku to hlavne funguje dlhodobo. Ak sa teda bavíme o trošku schopnejších podvozkoch, nie nejaký low end. Sám som si tým prešiel, že keď to nechcem mať nejako postavené na hrubostenných trubkách vystužených pásovinou alebo vinklami alebo neviem čím ešte tak to nejaké peniaze zožerie. V neposlednej rade keď sme pri materiály vezmi si také unibaly. Každý normálny podvozok na Jeep ich má, a pri schopnosti kríženia týchto áut je hlúposť dať ramena na oboch stranách so silenblokmi. A zase sa dostávame k cene..samotný dobrý unibal nie je lacná vec. Ale ak je kvalitný, tak ti bude slúžiť x rokov, stačí ak to občas dotlačíš dekalamitkou a aspoň raz za rok (podľa jazdenia) rozoberieš a vyčistíš. Začne klepkať tak ho proste dotiahneš. A takto by sa dalo pokračovať ešte dlho.
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Uto, 27.02.2018, 10:47 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Ten podvozok nestojí 500 dolar. V skutočnosti stoji 500 plus doprava plus dph plus clo. Hladaj na Sk podvozok za 1000-1200e
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Uto, 27.02.2018, 13:31 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
Neviem ale stale si myslim,ze jeepky na take upravy neako su predrazene . Ked si predstavim,ze pri poondatom pajereII stacilo dat do zadu vacsie pruziny + komplet ine tlmice a pristelovat vpredu torzky a nastavit geometriu a za par supiek sa prechadza z 31 seriovo na 33 a kto chce tak si este doriesi predny uchyt capu riadenia aby to v terene skoro neodchadzal . Ze kolko po tych 2000eur bude ten jeep bez motora podvyhnuty-na aky rozmer koleciek? Nech som v obraze zo zvedavosti 
|
Uto, 27.02.2018, 22:07 |
|
 |
pampuch131
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43 Príspevky: 1901 Bydlisko: GA-Kosuty
|
No len na tej predrazenej Jeepke je aj predna naprava na rozdiel od Pajera ll  A ak chces aby ti lift na Jeepke vydrzal co najdlhsie tak je vhodne zainvestovat do kvalitnejsich komponentov.
_________________ Nissan Terrano ll TDi - EX Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td , VW T3
|
Uto, 27.02.2018, 22:18 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
Co ze je ked je podla vsetko na tych koleckach skoro pri zemi 
|
Uto, 27.02.2018, 22:36 |
|
 |
pampuch131
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43 Príspevky: 1901 Bydlisko: GA-Kosuty
|
XJ ma aj v seriii slusnu svetlu vysku,na bezny off road(tesco,ryby,polovacky) postaci lift v predu podlozky a v zadu predlzene sekle,ale na 4,5" lift treba riesit viac veci a hlavne ak chces aby to aj nieco vydrzalo treba kvalitne komponenty,tato tema riesi komponenty prave na vyssie uvedeny 4,5" lift a Joe Pajero ll je uplne ine auto
_________________ Nissan Terrano ll TDi - EX Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td , VW T3
|
Uto, 27.02.2018, 22:51 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
|
Str, 28.02.2018, 1:01 |
|
 |
pablo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24 Príspevky: 1377 Bydlisko: Púchov
|
Ale choď niekam aj z pajerom, nemá to prednú tuhú, nekríži, len hnije Tak ako sa lahko dá zdvihnúť japonec, tak isto sa dá zdvihnúť aj američan, lenže to stojí za houno v oboch prípadoch, Stále je to tu o tom istom, patrol,pajero vs. Jeep Len ani jeden si neuvedomujete že jeepka ma v sérii 28" pneu, keď na ňu dá niekto 33", to koleso je teda o 5" väčšie ako séria. patrol/ pajero v sérii 31" pneu, čiže chceš dať o 5" väčšie pneu, takže obuj 36" , stačí ti k tomu lift za pár €???, alebo už sa tak isto upravujú ramená,.väčšie strunu atď atď....a stále to nieje ako by malo byť, U ameriky máš možnosť si lift kúpiť,ktorý aj bude fungovať za tie "dve tisícky"........
_________________ ~`<| _________ oooo __ ~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\ ~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\ ~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )
Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného.. Jeep XJ 4.0 cestná leštenka
|
Str, 28.02.2018, 10:32 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
|
Str, 28.02.2018, 11:26 |
|
 |
pablo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24 Príspevky: 1377 Bydlisko: Púchov
|
Ty si to vôbec nepochopil.......... 
_________________ ~`<| _________ oooo __ ~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\ ~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\ ~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )
Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného.. Jeep XJ 4.0 cestná leštenka
|
Str, 28.02.2018, 11:57 |
|
 |
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|
Zrovna pred par dnami som videl jedno video, slovenske, kde bolo krasne vidiet rozdiel. Ten isty vyjazd islo Pajero ktore bolo pretocene pomaly na obmedzovaci, cakal som kedy strati predne kolesa (nakoniec jedno aj skutocne stratil - horny cap to nedal) a mal problem vyjst. Potom islo ten isty vyjazd XJ ktore nebolo vobec draho ani profi upravene a hľa vysiel to nasupu, bez obmedzovacu a podobne. To mi len tak pripomenula tato debata 
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Str, 28.02.2018, 12:02 |
|
 |
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|
Prikladam odkaz na video https://www.youtube.com/watch?v=-BR6kssyjug&t=554sStaci si pozriet cast od 2:04 do 5:06 a ako bonus od 8:00 do 8:50. Osobne vidim prvy problem v dotiahnutych torzkach, kde islo pajero v tom vyjazde po zadku. Predok vkuse vyveseny na hornych dorazoch. Takze predna naprava skoro ziadny zaber... Ale hej za babku upravene Pajero vide to skoro to iste, len nieje vyjst ako vyjst.
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Str, 28.02.2018, 12:35 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|