Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto, 24.06.2025, 16:13
Dnes je utorok 24. júna 2025, meniny má Ján a zajtra Tadeáš




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 23 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 Podtlaky XJ 
Autor Správa
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
MARTINO píše:
Efendi myslim,že teoreticky to možne je,aj ja som sa nad tym zamyšlal pri XJčku a dokonca som aj niekde čital ,že to bezproblemov funguje. Lenže par ,,servisakov,, sa mi k tomu vyjadrilo tak ,že ,,odide,, diferak ,ale mne sa ta alternativa dat to napevno celkom pozdava :smt151 tak neviem ,nech radia skusenejši a mudrejši.


čo odíde? jak odíde? hvno z nutrie :-D

Axle disconnect je vifikundácia, ktorú mali iba Xj sa manuálnou prevodovkou v kombinácii s prídavkou Command track (bez medzidifu) a skoro výhradne z motormi 2,5 benzín a 2,1 diesel.

Nerobí to nič iné okrem toho, že to odpája jednu poloos. Funguje to na princípe presuvnej obíjmky ovládanej vidličkou, ktorá je poháňaná vákuovým motorčekom

Údajne to šetrí spotrebu a možno trochu kolečká v dife. A má to výhodu, že po maličkej úprave je možné jazdiť na redukovaný zadok. Ale inak je to len ďalšie kurvítko.


Vyrába sa kopa kadejakých oných určených na odstavenie (zablokovanie)vyššie spomínaného bazmeka alebo jeho ovládanie pomocou bowdenu a podobne.

alebo je možná celý ten krám vyhodiť, dieru zaslepiť a dať nedelenú poloos

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Uto, 22.04.2008, 23:56
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45
Príspevky: 3143
Bydlisko: VYCHOD PO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Palo nechcel som povedat ,že som od Teba taky mudry že to funguje :smt023 ja som tiež nevidel pričinu prečo by mali odist diferaky ,tak dat to napevno a hotovo ;-)

_________________
My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom.

ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk


Str, 23.04.2008, 0:01
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
...a len kôli disconnectu je nutné pri preraďovaní z 2H na 4H zastaviť. Samotná prídavná prevodovka nemá problém s preraďovaním za jazdy. Okrem redukcie samozrejme.

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Str, 23.04.2008, 6:15
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Str, 12.12.2007, 23:16
Príspevky: 408
Bydlisko: Rybnik LV
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Palo ahoj prosim Ta hore davnejsie si pisal ze po malej uprave ides na redukcii bez predku co sa mi pri vyske vykonu u mojej 2.1ky dost luby myslel si odstavit privod podtlaku do disc? iba ze cim a ako dakujem

_________________
LR Discovery 300tdi


Uto, 24.06.2008, 21:20
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Juro píše:
Palo ahoj prosim Ta hore davnejsie si pisal ze po malej uprave ides na redukcii bez predku co sa mi pri vyske vykonu u mojej 2.1ky dost luby myslel si odstavit privod podtlaku do disc? iba ze cim a ako dakujem


napríklad ventilom z Lega Technic - verzia Pneumatic :-D

Tak to mal Diesel. Nie ja. ja NEMÁM disconnect.

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Uto, 24.06.2008, 21:35
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
palo-cherokee píše:
napríklad ventilom z Lega Technic - verzia Pneumatic :-D

Tak to mal Diesel. Nie ja. ja NEMÁM disconnect.


jj. :-D

treba proste odpojiť pneumatické ovládanie z commandtracu a ovládať ich manuálne nejakým dvojcestným ventilom. Spôsob realizácie je už na fantázii každého, ja som použil čo som okolo seba našiel. :oops:

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Str, 25.06.2008, 6:42
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
diesel píše:
Spôsob realizácie je už na fantázii každého, ja som použil čo som okolo seba našiel. :oops:


Zase si bral deťom hračky :-D

...lebo si ich už aj tak nevážili. :wink: :D :oops:
d.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Str, 25.06.2008, 8:38
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 8014
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
palo-cherokee píše:
MARTINO píše:
Efendi myslim,že teoreticky to možne je,aj ja som sa nad tym zamyšlal pri XJčku a dokonca som aj niekde čital ,že to bezproblemov funguje. Lenže par ,,servisakov,, sa mi k tomu vyjadrilo tak ,že ,,odide,, diferak ,ale mne sa ta alternativa dat to napevno celkom pozdava :smt151 tak neviem ,nech radia skusenejši a mudrejši.


čo odíde? jak odíde? hvno z nutrie :-D

Axle disconnect je vifikundácia, ktorú mali iba Xj sa manuálnou prevodovkou v kombinácii s prídavkou Command track (bez medzidifu) a skoro výhradne z motormi 2,5 benzín a 2,1 diesel.

Nerobí to nič iné okrem toho, že to odpája jednu poloos. Funguje to na princípe presuvnej obíjmky ovládanej vidličkou, ktorá je poháňaná vákuovým motorčekom

Údajne to šetrí spotrebu a možno trochu kolečká v dife. A má to výhodu, že po maličkej úprave je možné jazdiť na redukovaný zadok. Ale inak je to len ďalšie kurvítko.


Vyrába sa kopa kadejakých oných určených na odstavenie (zablokovanie)vyššie spomínaného bazmeka alebo jeho ovládanie pomocou bowdenu a podobne.

alebo je možná celý ten krám vyhodiť, dieru zaslepiť a dať nedelenú poloos



Palko ja som v Komoci skrst toho zapadol v piesku, rozopol mi predny nahon a ostal som tam , vytiahli ma, pak som ten vzduchovy bazmek zmontoval, ten spajaci kruzok som privaril kusok ku poloosy co ide z difaku, a odvtedy ziaden problem, , predok taha ako ma a nezaujima ma uz akisi podtlak , sak si mi poradil ze moze sa to napojit nafest a mal si prevdu.. :smt023 :smt023

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Str, 25.06.2008, 14:39
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 23 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: