Dnes je streda 25. júna 2025, meniny má Tadeáš a zajtra Adriána
Autor |
Správa |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|

MARTINO píše: Efendi myslim,že teoreticky to možne je,aj ja som sa nad tym zamyšlal pri XJčku a dokonca som aj niekde čital ,že to bezproblemov funguje. Lenže par ,,servisakov,, sa mi k tomu vyjadrilo tak ,že ,,odide,, diferak ,ale mne sa ta alternativa dat to napevno celkom pozdava  tak neviem ,nech radia skusenejši a mudrejši.
čo odíde? jak odíde? hvno z nutrie
Axle disconnect je vifikundácia, ktorú mali iba Xj sa manuálnou prevodovkou v kombinácii s prídavkou Command track (bez medzidifu) a skoro výhradne z motormi 2,5 benzín a 2,1 diesel.
Nerobí to nič iné okrem toho, že to odpája jednu poloos. Funguje to na princípe presuvnej obíjmky ovládanej vidličkou, ktorá je poháňaná vákuovým motorčekom
Údajne to šetrí spotrebu a možno trochu kolečká v dife. A má to výhodu, že po maličkej úprave je možné jazdiť na redukovaný zadok. Ale inak je to len ďalšie kurvítko.
Vyrába sa kopa kadejakých oných určených na odstavenie (zablokovanie)vyššie spomínaného bazmeka alebo jeho ovládanie pomocou bowdenu a podobne.
alebo je možná celý ten krám vyhodiť, dieru zaslepiť a dať nedelenú poloos
|
Uto, 22.04.2008, 23:56 |
|
 |
MARTINO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3143 Bydlisko: VYCHOD PO
|
Palo nechcel som povedat ,že som od Teba taky mudry že to funguje  ja som tiež nevidel pričinu prečo by mali odist diferaky ,tak dat to napevno a hotovo 
_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom. ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk
|
Str, 23.04.2008, 0:01 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
...a len kôli disconnectu je nutné pri preraďovaní z 2H na 4H zastaviť. Samotná prídavná prevodovka nemá problém s preraďovaním za jazdy. Okrem redukcie samozrejme.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Str, 23.04.2008, 6:15 |
|
 |
Juro
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 12.12.2007, 23:16 Príspevky: 408 Bydlisko: Rybnik LV
|
Palo ahoj prosim Ta hore davnejsie si pisal ze po malej uprave ides na redukcii bez predku co sa mi pri vyske vykonu u mojej 2.1ky dost luby myslel si odstavit privod podtlaku do disc? iba ze cim a ako dakujem
_________________ LR Discovery 300tdi
|
Uto, 24.06.2008, 21:20 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
Juro píše: Palo ahoj prosim Ta hore davnejsie si pisal ze po malej uprave ides na redukcii bez predku co sa mi pri vyske vykonu u mojej 2.1ky dost luby myslel si odstavit privod podtlaku do disc? iba ze cim a ako dakujem
napríklad ventilom z Lega Technic - verzia Pneumatic
Tak to mal Diesel. Nie ja. ja NEMÁM disconnect.
|
Uto, 24.06.2008, 21:35 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
palo-cherokee píše: napríklad ventilom z Lega Technic - verzia Pneumatic Tak to mal Diesel. Nie ja. ja NEMÁM disconnect.
jj.
treba proste odpojiť pneumatické ovládanie z commandtracu a ovládať ich manuálne nejakým dvojcestným ventilom. Spôsob realizácie je už na fantázii každého, ja som použil čo som okolo seba našiel. 
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Str, 25.06.2008, 6:42 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Str, 25.06.2008, 8:38 |
|
 |
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8014 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|

palo-cherokee píše: MARTINO píše: Efendi myslim,že teoreticky to možne je,aj ja som sa nad tym zamyšlal pri XJčku a dokonca som aj niekde čital ,že to bezproblemov funguje. Lenže par ,,servisakov,, sa mi k tomu vyjadrilo tak ,že ,,odide,, diferak ,ale mne sa ta alternativa dat to napevno celkom pozdava  tak neviem ,nech radia skusenejši a mudrejši. čo odíde? jak odíde? hvno z nutrie Axle disconnect je vifikundácia, ktorú mali iba Xj sa manuálnou prevodovkou v kombinácii s prídavkou Command track (bez medzidifu) a skoro výhradne z motormi 2,5 benzín a 2,1 diesel. Nerobí to nič iné okrem toho, že to odpája jednu poloos. Funguje to na princípe presuvnej obíjmky ovládanej vidličkou, ktorá je poháňaná vákuovým motorčekom Údajne to šetrí spotrebu a možno trochu kolečká v dife. A má to výhodu, že po maličkej úprave je možné jazdiť na redukovaný zadok. Ale inak je to len ďalšie kurvítko. Vyrába sa kopa kadejakých oných určených na odstavenie (zablokovanie)vyššie spomínaného bazmeka alebo jeho ovládanie pomocou bowdenu a podobne. alebo je možná celý ten krám vyhodiť, dieru zaslepiť a dať nedelenú poloos
Palko ja som v Komoci skrst toho zapadol v piesku, rozopol mi predny nahon a ostal som tam , vytiahli ma, pak som ten vzduchovy bazmek zmontoval, ten spajaci kruzok som privaril kusok ku poloosy co ide z difaku, a odvtedy ziaden problem, , predok taha ako ma a nezaujima ma uz akisi podtlak , sak si mi poradil ze moze sa to napojit nafest a mal si prevdu.. 
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Str, 25.06.2008, 14:39 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|