Dnes je piatok 16. mája 2025, meniny má Svetozár a zajtra Gizela
Autor |
Správa |
voloda80
Učeň
Registrovaný: Ned, 21.04.2013, 17:32 Príspevky: 71 Bydlisko: snv
|
Zdravim, toto by mal byt EGR ventil(cervena sipka) ?,chystam sa ho totiz zaslepit. ide o to ci staci dat len nejaky plech medzi potrubie,alebo treba aj zaslepit,pripadne len odpojit tu hadicku(zlta sipka) 
_________________ grand cherokee 2.5td limited
|
Str, 04.09.2013, 13:49 |
|
 |
Lucky
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 22.08.2010, 12:38 Príspevky: 698
|
...šupni tam len pliešok a je to vybavene.....
_________________ Nissan Patrol Y60 2,8-kompletka a 36" Super Swaper.
|
Str, 04.09.2013, 14:05 |
|
 |
voloda80
Učeň
Registrovaný: Ned, 21.04.2013, 17:32 Príspevky: 71 Bydlisko: snv
|
takze je to EGR. niekde som cital ze aspon 0.5mm plech dat, co s tou hadickou? zaujimave je ze je to mitsubishi egr......
_________________ grand cherokee 2.5td limited
|
Str, 04.09.2013, 14:12 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
daj plech na vstup EGR (zo strany kovovej trubky) alebo vyhoď trubku, do zberného potrubia daj blendu a na vstup EGR plech Hadičku nechaj tak ako je !
|
Str, 04.09.2013, 14:18 |
|
 |
voloda80
Učeň
Registrovaný: Ned, 21.04.2013, 17:32 Príspevky: 71 Bydlisko: snv
|
 takto vyzeral moj egr ventil,teraz by sa malo motoru lepsie dychat....aj vdaka hruske na sani.
_________________ grand cherokee 2.5td limited
|
Štv, 05.09.2013, 13:47 |
|
 |
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
Stači aj klingerit, ten sa dá ľahko rezať. Len po zaslepení si musíš byť vedomý, že riadiaca jednotka s tým môže mať problém a vysvieti kontrolku Check-engine. Ak s tým bude riadiaca jednotka spokojná, tak počítaj nižšiu spotrebu a trošku výkon hore 
_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Štv, 05.09.2013, 21:11 |
|
 |
samuro
Frajer
Registrovaný: Str, 14.03.2012, 1:45 Príspevky: 219 Bydlisko: Rožňava
|
Možno som mladí neskusení a neviem čo všetko ale v škole nás naučili že ked nevieš tak sa spítaj Načo je dobré ho viberať ? Áno u benzínovích motoroch to schvalujem aj to len tak ked je to nutné u DIESELU by som ho nevibral aj keby mi platili  sami pridete nato prečo a hlavne ked jazdíte kratšie trasy ..... Prečo EGR-ko len nevičistiť respektíve sfunkčniť ? 
_________________ Čím viac upravené auto ,tým ďalej sa ide po traktor "
|
Štv, 05.09.2013, 22:10 |
|
 |
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
samuro píše: ...sami pridete nato prečo a hlavne ked jazdíte kratšie trasy ..... Prečo EGR-ko len nevičistiť respektíve sfunkčniť ?  Tak to by ma teda ozaj zaujímalo, čo zmysluplné a pozitívne prináša EGR (exhaust gas recirculation valve) okrem emisií za cenu, že do sania cirkuluješ horúci spálený bodrel a nie čistý vlhký studený stlačený a zvírený vzduch? P.S. Nemýliš si to s Waste Gate u TD?
_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Pia, 06.09.2013, 5:33 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
to by veru aj mňa zaujímalo čo sa môže pokaziť odstránením EGR? Ja v tom vidím len pozitíva, ale človek sa učí celý život. Trocha teórie neuškodí takže Samuro ideš 
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Pia, 06.09.2013, 8:37 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Samuro asi naozaj nedával v škole pozor - hlavne pri gramatike. A pri EGR ventiloch spal asi úplne. 
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Pia, 06.09.2013, 8:56 |
|
 |
voloda80
Učeň
Registrovaný: Ned, 21.04.2013, 17:32 Príspevky: 71 Bydlisko: snv
|
tiezby ma to zaujimalo,prestudoval som toho na nete ohladom zaslepenia egr vela, a hlavne u dizlov to je prospesne....
_________________ grand cherokee 2.5td limited
|
Pia, 06.09.2013, 9:31 |
|
 |
ORC
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 30.05.2007, 10:04 Príspevky: 573 Bydlisko: Bratislava
|
EGR znizuje emisie tym ze pridanim vyfukovych plynov uberie motoru kyslik. A tym padom znizi teplotu horenia. Teplota v spalovacom priestore a teda aj teplota vyfukovych plynov kolise po akejsi sinusoide a v kritickom momente ju vie moderny commonrail znizit prave prostrednictvom EGR upravenim zmesi. Laicky povedane pridanim toho "horuceho bordelu" znizuje teplotu horenia a teda aj teplotu celeho ustrojenstva ako piesty, hlava, ventily, turbo, katalyzator.... Pri starych motoroch kde je EGR ovladany len akymsi neriadenym podtlakom by jeho odstranenie nemalo mat ziaden vplyv na zivotnost, ale pri najmodernejsich motoroch kde je vykon vyhnany na maximum aj prostrednictvom takychto vychytavok a EGR je riadeny PCM by som si jeho odstranenim nebol az taky isty. Radsej cistit, cistit, cistit...
_________________..všetko pre váš OFF ROAD. www.offroad24.sk , orc@orc.skIronman4x4, Rugged Ridge, Asfir, ARB, AEV, SafariSnorkel, BullFace, Dick Cepek, Mickey Thompson, JamesBaroud, IPF, Pro Comp, Bushranger, FoxShox, Eibach, Misutonida, Delta4x4, AVM, ...
|
Pia, 06.09.2013, 10:03 |
|
 |
Luther
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2155 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
|
ORC píše: ... Laicky povedane pridanim toho "horuceho bordelu" znizuje teplotu horenia a teda aj teplotu celeho ustrojenstva ako piesty, hlava, ventily, turbo, katalyzator.... ...Radsej cistit, cistit, cistit... Hlavne keď všetci vieme, aké je VMko háklivé na teplotu.
_________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!
|
Pia, 06.09.2013, 10:08 |
|
 |
Pronto
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45 Príspevky: 576 Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
|
VMko nieje háklivé na teplotu, ale na blbov ktorý ho studený vytáčajú. V teréne sa mi XJčko ani raz neprehrialo, ani keď som ťahal drevo. Proste to treba nechať trošku zohriať a potom mu nevadí ani keď mu šliapneš na krk 
_________________ Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000 + LPG STAG Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka...
|
Pia, 06.09.2013, 10:20 |
|
 |
Luther
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2155 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
|
Ja som tiež čo sa teploty týka nemal problém. Jazdil som v tých najväčších horúčkach v teréne a viac ako 90°C som nemal. Lenže sa popísalo dosť čo sa tohto týka. Keď sme pritom, Vmko ako také by som nikdy neupravoval, nechal by som ho v pôvodnom stave, maximálne chladič oleja dorobiť. Ten motor je ako zo škrupiny, neriskoval by som zbytočne. Kamarát mal porekadlo: "Neopravuj čo funguje" a tu to platí dva krát.
_________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!
|
Pia, 06.09.2013, 10:31 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|