Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 16.05.2025, 16:05
Dnes je piatok 16. mája 2025, meniny má Svetozár a zajtra Gizela




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 22 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 EGR ventil 
Autor Správa
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 21.04.2013, 17:32
Príspevky: 71
Bydlisko: snv
Odpoveď s citáciou
Zdravim, toto by mal byt EGR ventil(cervena sipka) ?,chystam sa ho totiz zaslepit. ide o to ci staci dat len nejaky plech medzi potrubie,alebo treba aj zaslepit,pripadne len odpojit tu hadicku(zlta sipka)Obrázok

_________________
grand cherokee 2.5td limited


Str, 04.09.2013, 13:49
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 22.08.2010, 12:38
Príspevky: 698
Odpoveď s citáciou
...šupni tam len pliešok a je to vybavene.....

_________________
Nissan Patrol Y60 2,8-kompletka a 36" Super Swaper.


Str, 04.09.2013, 14:05
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 21.04.2013, 17:32
Príspevky: 71
Bydlisko: snv
Odpoveď s citáciou
takze je to EGR. niekde som cital ze aspon 0.5mm plech dat, co s tou hadickou? zaujimave je ze je to mitsubishi egr......

_________________
grand cherokee 2.5td limited


Str, 04.09.2013, 14:12
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
daj plech na vstup EGR (zo strany kovovej trubky)
alebo vyhoď trubku, do zberného potrubia daj blendu a na vstup EGR plech
Hadičku nechaj tak ako je !

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Str, 04.09.2013, 14:18
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 21.04.2013, 17:32
Príspevky: 71
Bydlisko: snv
Odpoveď s citáciou
Obrázok Obrázok takto vyzeral moj egr ventil,teraz by sa malo motoru lepsie dychat....aj vdaka hruske na sani.

_________________
grand cherokee 2.5td limited


Štv, 05.09.2013, 13:47
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56
Príspevky: 828
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Stači aj klingerit, ten sa dá ľahko rezať.
Len po zaslepení si musíš byť vedomý, že riadiaca jednotka s tým môže mať problém a vysvieti kontrolku Check-engine.
Ak s tým bude riadiaca jednotka spokojná, tak počítaj nižšiu spotrebu a trošku výkon hore :smt023

_________________
Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV
Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T
1988 Chrysler LeBaron Convertible
2008 Jawa 555 vyladená
1991 MT8-070 13,5HP
Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T
0904-436-669


Štv, 05.09.2013, 21:11
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 14.03.2012, 1:45
Príspevky: 219
Bydlisko: Rožňava
Odpoveď s citáciou
Možno som mladí neskusení a neviem čo všetko ale v škole nás naučili že ked nevieš tak sa spítaj
Načo je dobré ho viberať ? Áno u benzínovích motoroch to schvalujem aj to len tak ked je to nutné
u DIESELU by som ho nevibral aj keby mi platili :smt152 sami pridete nato prečo a hlavne ked jazdíte kratšie trasy .....
Prečo EGR-ko len nevičistiť respektíve sfunkčniť ? :smt021

_________________
Čím viac upravené auto ,tým ďalej sa ide po traktor "


Štv, 05.09.2013, 22:10
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56
Príspevky: 828
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
samuro píše:
...sami pridete nato prečo a hlavne ked jazdíte kratšie trasy .....
Prečo EGR-ko len nevičistiť respektíve sfunkčniť ? :smt021


Tak to by ma teda ozaj zaujímalo, čo zmysluplné a pozitívne prináša EGR (exhaust gas recirculation valve) okrem emisií za cenu, že do sania cirkuluješ horúci spálený bodrel a nie čistý vlhký studený stlačený a zvírený vzduch?

P.S. Nemýliš si to s Waste Gate u TD?

_________________
Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV
Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T
1988 Chrysler LeBaron Convertible
2008 Jawa 555 vyladená
1991 MT8-070 13,5HP
Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T
0904-436-669


Pia, 06.09.2013, 5:33
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1805
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
to by veru aj mňa zaujímalo čo sa môže pokaziť odstránením EGR? Ja v tom vidím len pozitíva, ale človek sa učí celý život. Trocha teórie neuškodí takže Samuro ideš :smt162

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Pia, 06.09.2013, 8:37
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Samuro asi naozaj nedával v škole pozor - hlavne pri gramatike. A pri EGR ventiloch spal asi úplne. :-D

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Pia, 06.09.2013, 8:56
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 21.04.2013, 17:32
Príspevky: 71
Bydlisko: snv
Odpoveď s citáciou
tiezby ma to zaujimalo,prestudoval som toho na nete ohladom zaslepenia egr vela, a hlavne u dizlov to je prospesne....

_________________
grand cherokee 2.5td limited


Pia, 06.09.2013, 9:31
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 30.05.2007, 10:04
Príspevky: 573
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
EGR znizuje emisie tym ze pridanim vyfukovych plynov uberie motoru kyslik. A tym padom znizi teplotu horenia. Teplota v spalovacom priestore a teda aj teplota vyfukovych plynov kolise po akejsi sinusoide a v kritickom momente ju vie moderny commonrail znizit prave prostrednictvom EGR upravenim zmesi.
Laicky povedane pridanim toho "horuceho bordelu" znizuje teplotu horenia a teda aj teplotu celeho ustrojenstva ako piesty, hlava, ventily, turbo, katalyzator....
Pri starych motoroch kde je EGR ovladany len akymsi neriadenym podtlakom by jeho odstranenie nemalo mat ziaden vplyv na zivotnost, ale pri najmodernejsich motoroch kde je vykon vyhnany na maximum aj prostrednictvom takychto vychytavok a EGR je riadeny PCM by som si jeho odstranenim nebol az taky isty.
Radsej cistit, cistit, cistit...

_________________
..všetko pre váš OFF ROAD. www.offroad24.sk , orc@orc.sk
Ironman4x4, Rugged Ridge, Asfir, ARB, AEV, SafariSnorkel, BullFace, Dick Cepek, Mickey Thompson, JamesBaroud, IPF, Pro Comp, Bushranger, FoxShox, Eibach, Misutonida, Delta4x4, AVM, ...


Pia, 06.09.2013, 10:03
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37
Príspevky: 2155
Bydlisko: Lipt. Mikuláš
Odpoveď s citáciou
ORC píše:
...
Laicky povedane pridanim toho "horuceho bordelu" znizuje teplotu horenia a teda aj teplotu celeho ustrojenstva ako piesty, hlava, ventily, turbo, katalyzator....
...Radsej cistit, cistit, cistit...

Hlavne keď všetci vieme, aké je VMko háklivé na teplotu.

_________________
...Respect Nature...
Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!


Pia, 06.09.2013, 10:08
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45
Príspevky: 576
Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
Odpoveď s citáciou
VMko nieje háklivé na teplotu, ale na blbov ktorý ho studený vytáčajú. V teréne sa mi XJčko ani raz neprehrialo, ani keď som ťahal drevo. Proste to treba nechať trošku zohriať a potom mu nevadí ani keď mu šliapneš na krk :smt023

_________________
Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000 + LPG STAG
Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka...


Pia, 06.09.2013, 10:20
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37
Príspevky: 2155
Bydlisko: Lipt. Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Ja som tiež čo sa teploty týka nemal problém. Jazdil som v tých najväčších horúčkach v teréne a viac ako 90°C som nemal. Lenže sa popísalo dosť čo sa tohto týka. Keď sme pritom, Vmko ako také by som nikdy neupravoval, nechal by som ho v pôvodnom stave, maximálne chladič oleja dorobiť. Ten motor je ako zo škrupiny, neriskoval by som zbytočne. Kamarát mal porekadlo: "Neopravuj čo funguje" a tu to platí dva krát.

_________________
...Respect Nature...
Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!


Pia, 06.09.2013, 10:31
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 22 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: