Dnes je nedela 11. mája 2025, meniny má Blažena a zajtra Pankrác
Hluk a vibrácie od 1800 do 2000 rpm WG 2,7 CRD
Autor |
Správa |
midnight_man
Frajer
Registrovaný: Uto, 11.10.2011, 22:21 Príspevky: 228 Bydlisko: RK city
|
vyzerá tak že 250€  ja som sa stale nedostal k tomu aby som objednal tu nahradu...treba len pockat.
_________________Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD, Overland, Black pearl (2004) http://www.wi-telecom.sk
|
Pon, 05.05.2014, 20:31 |
|
 |
lamont
Učeň
Registrovaný: Ned, 13.04.2014, 16:48 Príspevky: 69
|
Čakám...
|
Str, 07.05.2014, 21:40 |
|
 |
juraj750
Čumil
Registrovaný: Ned, 13.04.2014, 10:59 Príspevky: 9 Bydlisko: košice
|
mne to zatial funguje este jedna vec ma napadla či homokineticky klb na kardanovom hriadeli ti chodi či nie je pridrety aj to može robyt vybracie kardan by sa mal posuvat v osi dnu von ked auto peruje kardan sa bud roztahje alebo stahuje
|
Str, 28.05.2014, 18:19 |
|
 |
lamont
Učeň
Registrovaný: Ned, 13.04.2014, 16:48 Príspevky: 69
|
Skúsim ale tušim že to bolo OK keď som dával dole kardan. Dám vedieť
|
Pon, 02.06.2014, 19:28 |
|
 |
lamont
Učeň
Registrovaný: Ned, 13.04.2014, 16:48 Príspevky: 69
|
Nové poznatky... Pri teplotách 35-37 C to nevibruje ! Čím vyššia teplota okolia tým menej to vibruje.Pri horúčavách to absolútne necítiť ... Takže nejaký verdikt? Stvrdnutý silent ktorý pri horúčavách zmäkne a pracuje tak ako má?
|
Štv, 12.06.2014, 19:17 |
|
 |
lamont
Učeň
Registrovaný: Ned, 13.04.2014, 16:48 Príspevky: 69
|
Ahojte. Tak po dlhom čase som objednal silentblok pod prevodovku , a po výmene žiadna zmena Ale nedalo mi to , a dnes som odmontoval krycí plech prídavnej prevodovky. Po naštartovaní a pridaní plynu do 2000 ot som zistil že intenzita dunenia kleslo o 50%. Tak som bádal dalej a zistil som že do výfuku auta bolo domontované DPF-ko pre splnenie emisných noriem v Nemecku.Mám od montáže aj doklad.Nemal som možnost zistit ako presne vyzerá skompletizovaný original výfuk na ostatných WG 2,7 CRD. Ale tuším kompletný výfuk na týchto autách má len katalyzátor , pletenec,a koncový tlmič výfuku. Potvrdte mi to prosím.Ja mám Katalyzátor , pletenec, DPF a koncový tlmič výfuku. To DPF je tesne vedla toho plechu čo som odmontoval. Mám tušenie že to dunenie práve vzniká v tom DPF filtry, a prenášalo sa to na ten plech. Mám 100 chutí to DPF-ko vymontovat.... Podla Vás? Ten plech chcem dat naspäť 
|
Štv, 04.12.2014, 18:01 |
|
 |
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1066 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
DPF jednoznacne von a vyblokovat ho z riadiacky. Znizis spotrebu, zvolnis mu dychanie a odstranis najcastejsie kurvitko. Moj commander to tiez caka. Mas na to chut, tak to sprav 
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Štv, 04.12.2014, 19:25 |
|
 |
lamont
Učeň
Registrovaný: Ned, 13.04.2014, 16:48 Príspevky: 69
|
Vdaka za odpoved... inak neviem či vôbec bolo niečo zmenené v mape riadiacej jednotky..Podľa teba čo mohlo byť zmenené v RJ ? Žiadne snímače tam nie sú a ani lambdu nemám. Mám N-KAT .
|
Štv, 04.12.2014, 20:59 |
|
 |
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1066 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
potom si neviem predstavit, ze ten DPF funguje. DPF sa pravidelne regeneruje dodatocnym vstrekovanim nafty, aby sa v nom zvysila teplota a spalili sa pevne castice, ktore zachytil. Toto sa deje cca kazdych 800- 1000 km, resp. v zavislosti od toho, na ake dlhe trasy sa jazdi a ako rychlo sa zacne upchavat a riadiacka cez snimac interferencnych tlakov vyhodnoti, ze je treba ho vypalit/regenerovat, teda neviem ako by to inak fungovalo bez toho aby to bolo v riadiacke. Tolko, co ja viem o tomto, ak sa mylim, tak nech ma fundovanejsi opravia  Ako teda vies, ze tam ten DPF vobec mas?? Kukni pod auto po celej dlzke vyfukoveho potrubia a musi byt vidiet. Zbadas ho lahko, musia ist do neho snimace a trubka. Pozri si na nete, ako asi vyzera a pozri na auto. Obycajne byva hned za zvodmi, na commanderi ho mam cca hned za motorom, ako zacina prevodovka
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Štv, 04.12.2014, 22:17 |
|
 |
lamont
Učeň
Registrovaný: Ned, 13.04.2014, 16:48 Príspevky: 69
|
Mám ho tam. Je pasívny .Tu mám dokumenty pred sebou.To nie je origo z výroby ale bol ešte v nemecku domontovaný. Je to filter DPF - 05 KBA 17106 . vyzera takto Dočítal som sa na nete že pasivne sa čistia v určitých intervaloch rýchlou jazdou po dialnici po určitú dobu kedy sa DPF zahreje na cca 600C a vypália sa z neho usadeniny... Tak na tomto aute sa to určite nerobilo a može byť upchatý, a preto to dunenie... 
Naposledy upravil lamont dňa Štv, 04.12.2014, 22:42, celkovo upravené 1
|
Štv, 04.12.2014, 22:24 |
|
 |
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1066 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Pasivny? To ako vobec sa neregeneruje? Ved potom sa musi upchat. Kukni, ci do neho nejdu ziadne cidla a ak nejdu, tym padom sa nema ako regenerovat aaa- VON s nim 
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Štv, 04.12.2014, 22:31 |
|
 |
lamont
Učeň
Registrovaný: Ned, 13.04.2014, 16:48 Príspevky: 69
|
nejde donho absolutne nič 
|
Štv, 04.12.2014, 22:43 |
|
 |
lamont
Učeň
Registrovaný: Ned, 13.04.2014, 16:48 Príspevky: 69
|
Bol namontovaný 30.12.2009 pri 88000 km . Teraz mám 183700 km 
|
Štv, 04.12.2014, 22:46 |
|
 |
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1066 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
VON  Povodne tam nebol, tak nech to tak je nadalej 
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Štv, 04.12.2014, 22:48 |
|
 |
lamont
Učeň
Registrovaný: Ned, 13.04.2014, 16:48 Príspevky: 69
|
Asi bude upchatý .Možno preto mám zvýšené aj volnobežne otáčky ked je zohriaty motor na 95C. Po pridaní plynu ostanú na 1200 ot. Po preradení na D alebo R padnu hned na 700 ot. Uvidím. Musím ale objednat kus rúry namieto DPF. Dám vediet. Vdaka. Čaf 
|
Štv, 04.12.2014, 22:54 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|