Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 11.05.2025, 5:46
Dnes je nedela 11. mája 2025, meniny má Blažena a zajtra Pankrác




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 71 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší
 Hluk a vibrácie od 1800 do 2000 rpm WG 2,7 CRD 
Autor Správa
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 11.10.2011, 22:21
Príspevky: 228
Bydlisko: RK city
Odpoveď s citáciou
vyzerá tak že 250€ :) ja som sa stale nedostal k tomu aby som objednal tu nahradu...treba len pockat.

_________________
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD, Overland, Black pearl (2004)
http://www.wi-telecom.sk


Pon, 05.05.2014, 20:31
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 13.04.2014, 16:48
Príspevky: 69
Odpoveď s citáciou
Čakám...


Str, 07.05.2014, 21:40
Profil
Čumil
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 13.04.2014, 10:59
Príspevky: 9
Bydlisko: košice
Odpoveď s citáciou
mne to zatial funguje este jedna vec ma napadla či homokineticky klb na kardanovom hriadeli ti chodi či nie je pridrety aj to može robyt vybracie kardan by sa mal posuvat v osi dnu von ked auto peruje kardan sa bud roztahje alebo stahuje


Str, 28.05.2014, 18:19
Profil WWW
Učeň

Registrovaný: Ned, 13.04.2014, 16:48
Príspevky: 69
Odpoveď s citáciou
Skúsim ale tušim že to bolo OK keď som dával dole kardan. Dám vedieť


Pon, 02.06.2014, 19:28
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 13.04.2014, 16:48
Príspevky: 69
Odpoveď s citáciou
Nové poznatky... Pri teplotách 35-37 C to nevibruje ! Čím vyššia teplota okolia tým menej to vibruje.Pri horúčavách to absolútne necítiť ... Takže nejaký verdikt? Stvrdnutý silent ktorý pri horúčavách zmäkne a pracuje tak ako má?


Štv, 12.06.2014, 19:17
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 13.04.2014, 16:48
Príspevky: 69
Odpoveď s citáciou
Ahojte.
Tak po dlhom čase som objednal silentblok pod prevodovku , a po výmene žiadna zmena :(
Ale nedalo mi to , a dnes som odmontoval krycí plech prídavnej prevodovky. Po naštartovaní a pridaní plynu do 2000 ot som zistil že intenzita dunenia kleslo o 50%. Tak som bádal dalej a zistil som že do výfuku auta bolo domontované DPF-ko pre splnenie emisných noriem v Nemecku.Mám od montáže aj doklad.Nemal som možnost zistit ako presne vyzerá skompletizovaný original výfuk na ostatných WG 2,7 CRD. Ale tuším kompletný výfuk na týchto autách má len katalyzátor , pletenec,a koncový tlmič výfuku. Potvrdte mi to prosím.Ja mám Katalyzátor , pletenec, DPF a koncový tlmič výfuku. To DPF je tesne vedla toho plechu čo som odmontoval. Mám tušenie že to dunenie práve vzniká v tom DPF filtry, a prenášalo sa to na ten plech. Mám 100 chutí to DPF-ko vymontovat.... Podla Vás? Ten plech chcem dat naspäť :smt151


Štv, 04.12.2014, 18:01
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1066
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
DPF jednoznacne von a vyblokovat ho z riadiacky. Znizis spotrebu, zvolnis mu dychanie a odstranis najcastejsie kurvitko. Moj commander to tiez caka. Mas na to chut, tak to sprav :D

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Štv, 04.12.2014, 19:25
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 13.04.2014, 16:48
Príspevky: 69
Odpoveď s citáciou
Vdaka za odpoved... inak neviem či vôbec bolo niečo zmenené v mape riadiacej jednotky..Podľa teba čo mohlo byť zmenené v RJ ? Žiadne snímače tam nie sú a ani lambdu nemám. Mám N-KAT .


Štv, 04.12.2014, 20:59
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1066
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
potom si neviem predstavit, ze ten DPF funguje. DPF sa pravidelne regeneruje dodatocnym vstrekovanim nafty, aby sa v nom zvysila teplota a spalili sa pevne castice, ktore zachytil. Toto sa deje cca kazdych 800- 1000 km, resp. v zavislosti od toho, na ake dlhe trasy sa jazdi a ako rychlo sa zacne upchavat a riadiacka cez snimac interferencnych tlakov vyhodnoti, ze je treba ho vypalit/regenerovat, teda neviem ako by to inak fungovalo bez toho aby to bolo v riadiacke. Tolko, co ja viem o tomto, ak sa mylim, tak nech ma fundovanejsi opravia :)

Ako teda vies, ze tam ten DPF vobec mas?? Kukni pod auto po celej dlzke vyfukoveho potrubia a musi byt vidiet. Zbadas ho lahko, musia ist do neho snimace a trubka. Pozri si na nete, ako asi vyzera a pozri na auto. Obycajne byva hned za zvodmi, na commanderi ho mam cca hned za motorom, ako zacina prevodovka

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Štv, 04.12.2014, 22:17
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 13.04.2014, 16:48
Príspevky: 69
Odpoveď s citáciou
Mám ho tam. Je pasívny .Tu mám dokumenty pred sebou.To nie je origo z výroby ale bol ešte v nemecku domontovaný. Je to filter DPF - 05 KBA 17106 . vyzera takto Obrázok
Dočítal som sa na nete že pasivne sa čistia v určitých intervaloch rýchlou jazdou po dialnici po určitú dobu kedy sa DPF zahreje na cca 600C a vypália sa z neho usadeniny... Tak na tomto aute sa to určite nerobilo a može byť upchatý, a preto to dunenie... :cry:


Naposledy upravil lamont dňa Štv, 04.12.2014, 22:42, celkovo upravené 1



Štv, 04.12.2014, 22:24
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1066
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Pasivny? To ako vobec sa neregeneruje? Ved potom sa musi upchat. Kukni, ci do neho nejdu ziadne cidla a ak nejdu, tym padom sa nema ako regenerovat aaa- VON s nim :D

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Štv, 04.12.2014, 22:31
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 13.04.2014, 16:48
Príspevky: 69
Odpoveď s citáciou
nejde donho absolutne nič :lol:


Štv, 04.12.2014, 22:43
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 13.04.2014, 16:48
Príspevky: 69
Odpoveď s citáciou
Bol namontovaný 30.12.2009 pri 88000 km . Teraz mám 183700 km :smt009


Štv, 04.12.2014, 22:46
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1066
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
VON :smt021 Povodne tam nebol, tak nech to tak je nadalej :)

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Štv, 04.12.2014, 22:48
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 13.04.2014, 16:48
Príspevky: 69
Odpoveď s citáciou
Asi bude upchatý .Možno preto mám zvýšené aj volnobežne otáčky ked je zohriaty motor na 95C.
Po pridaní plynu ostanú na 1200 ot. Po preradení na D alebo R padnu hned na 700 ot. Uvidím. Musím ale objednat kus rúry namieto DPF. Dám vediet. Vdaka. Čaf :smt133


Štv, 04.12.2014, 22:54
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 71 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: