Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 07.06.2025, 8:56
Dnes je sobota 7. júna 2025, meniny má Róbert a zajtra Medard




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 87 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší
 Offroad Adventure Romania 2009 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 29.04.2008, 21:41
Príspevky: 1716
Bydlisko: Gbelce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pekne vam tam bolo huuf krasna krajina a sikovny fotografovia.

_________________
www.moa-gbelce.webnode.sk , www.slovakia-trophy.sk


Pia, 05.06.2009, 0:11
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nádhera jedným slovom

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pia, 05.06.2009, 0:26
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 07.03.2009, 21:15
Príspevky: 527
Bydlisko: Žilina-Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
parada a tie fotografie su uzasne. Uz chcem ist aj niekde:)

_________________
F.O.R.D Bronco Fullsize 1991 V8 5.8 351 EFI LPG
made in USA/Michigan

Bronchitida

http://bronconamiestohotela.com/
http://www.fordbronco.eu


Pia, 05.06.2009, 1:31
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1758
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Vydarené.


Pia, 05.06.2009, 8:02
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Super!
Vyskitli sa aj nejake tie technicke problemy?

_________________
zelena mrdka


Pia, 05.06.2009, 9:41
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:06
Príspevky: 775
Bydlisko: slovensky grob
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nie -az je to divne :wink: neratame jeden odlomeny spetak na toyote :?

_________________
discovery td5


Pia, 05.06.2009, 10:37
Profil WWW
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 04.11.2007, 20:49
Príspevky: 113
Bydlisko: KYSUCE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pekne fotky,a asi aj pekne vydarena akcia.aj pocasie vam vyslo,super

_________________
nissan patrol 3,0


Pia, 05.06.2009, 11:33
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 21:15
Príspevky: 2565
Bydlisko: Handlová
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Diesel moje polovicke sa paci tvoj jeep aj napriek tomu ze ona nemusi svetle farby... :lol:

_________________
Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 - zatial sa zoznamujeme


Pia, 05.06.2009, 14:38
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
preboha to nemoze...sef si nabuduce na mna zasadne...

co pije tvoja polovicka?


Pia, 05.06.2009, 16:36
Profil
Mitsubishi Woman
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 29.05.2007, 11:34
Príspevky: 1204
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Offroad Adventure Romania 2009

Kto, kde a prečo


Náš plán, starostlivo pripravovaný v teple domova niekoľko mesiacov vopred, bol stanovený veliteľom jasne – prebádať pohorie Muntii Bistritei od Vatra Dornei na juh. Cieľom bolo pokoriť tri najvyššie vrcholy – Pietrosul (2303 m.n.m.), Budacu (1859 m.n.m.) a Grinties (1736 m.n.m.) a expedíciu ukončiť pri jazere Izvorul Muntelui. Podľa máp vyzerali hory dosť strmé, to nás však neodradilo vzhľadom na dobrú technickú základňu, dostatočne nazbrojené autá a hlavne skúsené posádky.

ObrázokObrázok

Asi najdobrodružnejšia posádka, mimoriadne odolná voči poveternostným vplyvom, boli Toudy a Medveď, ktorí vsadili na týždeň prežitý v stane. K ich výbave patrila Toyota LC 120 obutá na Goodyear Wrangler MT so zadnou uzáviekou a predným navijákom. A televízorom. V každej expedícii by mal byť aspoň jeden silák a v tej našej to bol Medveď. Kde zlyhávali rozumy, nastúpila jeho hrubá sila. Toudy ako ostrieľaný cestovateľ vedel hlavne v krízových situáciách doplniť názor technika a okrem nesúladu v konzumovaných nápojoch (Toudy sa napájal výhradne džúsom, zatiaľ čo Medveď dával pivo, víno a nezriedka pritvrdil), táto dvojica ladila dokonale.

Toudy a Medveď
ObrázokObrázok

Dieslov Jeep ZJ obutý do najdrsnejších botičiek T3 spomedzi všetkých, s predným navijákom a zadným samosvorom, bol druhým najdôležitejším vozidlom kvôli Google Earth navigácii. Nutno uznať, že vzhľadom k teplovzdušnému kúreniu takmer decentne ukrytému na streche vyzeralo jeho auto viac než kozmicky. Niekedy sme mali naozaj pocit, že naviguje cez satelity na obežnej dráhe, lebo keď na GPS nikto cestu nevidel, Diesel vždy dokázal udať smer. Darmo, spojenie s vesmírom fungovalo perfektne!

Diesel
Obrázok


Neodmysliteľnou súčasťou akéhokoľvek výpravného ťaženia je kuchár. Keďže neexistuje nič horšie ako hladný chlap, my sme mali Paťa s Robom, ktorí z chladničky neustále vyťahovali rôzne dobroty. Klobásky a varené víno a´la Paťo&Robo patrili k nezabudnuteľným gurmánskym zážitkom, čo neraz ocenil aj večne hladný Medveď. Napriek tomu, že ich LRD 2 nemala tú správnu nálepku japonského pôvodu v súlade s veliteľským vkusom, predný a zadný naviják, obidve uzávierky a BF Goodrich MT nenechali túto grobskú posádku v štichu. Veliteľa znepokojovala len jediná vec – chalani spávali takmer na adama a zásadne prikrytí len jedným spacákom. Žeby im bolo až tak clivo za domovom?

Paťo a Robo
ObrázokObrázok

V expedícii boli dve výrazne protikladné autá – Ľubovu Toyotu FJ Cruiser bolo vidieť na kilometre ďaleko a pri každom kontakte s civilizáciou vzbudzovala zaslúžený obdiv pre polep unikátnou modrou fóliou. Naopak, Michiho patrol v kamufláž kabáte bol v teréne tak dokonale maskovaný, že sa občas strácal aj nám. Nespúšťali sme ho preto z dohľadu, lebo jeho strata by expedíciu výrazne oslabila – mal totižto v aute takmer kompletnú sadu vyprosťovacieho náradia od motorovej píly cez lopatu, mačetu až po hilift a tiež vždy dobrú náladu. Jeho patrol bol starostlivo pripravený na akýkoľvek terén – nechýbal predný naviják a BF Goodrich MT. Keďže išlo o auto japonskej výroby, ktoré mimochodom tvorili prevažnú časť vozového parku expedície vrátane veliteľského vozidla, nie je čo dodať – pre dvojicu Michi a jeho pátral nezostal žiadny terén nepokorený.

Michi
ObrázokObrázok


Medzi najscestovanejší medzikus medzi plynovým pedálom a volantom patril dozaista Ľuboš. Aj tento rok s ním boli Rudo a Tono, šikovní mechanici, ktorí podľa vzoru MacGyvera boli schopní opraviť prakticky čokoľvek a kdekoľvek. Boli všade tam, kde trebalo pomáhať, pričom oheň vedeli založiť snáď rýchlosťou svetla. Ľubovej Toyote FJ Cruiser ťažko niečo vytknúť, lebo je vybavená na expedície snáď úplne všetkým, čo si len vie offroaďácke srdce predstaviť. Snáď len keby výbavu doplnili o presso stroj...

Ľuboš, Tono a Rudo
ObrázokObrázok

Štvrtá Toyota patrila Vojtovi, ktorého sem-tam vystriedal za volantom Jožko. To hlavne vtedy, keď prišla na rad jeho motorová píla. Tento rok nám Rumunsko hádzalo polená pod nohy neustále, a to platilo nielen obrazne pri často nikam nevedúcich cestách, ale aj doslovne v podobe stromov krížiacich nám cesty. Vojto mal tento rok veliteľský zákaz pri hľadaní trasy chodiť na prieskum, lebo podľa tejto posádky žiadny terén nebol nezjazdný a kdekoľvek bol na obzore aspoň jeden strom vhodný na navijákovanie, išli do toho. To asi preto, lebo boli vybavení prednou a zadnou uzávierkou, navijákom a Goodyear Wrangler MT. Nič nie je nemožné, Toyota!

Vojto a Jožko
ObrázokObrázok

Pivty ako spolujazdec veliteľa mal na tejto expedícii čestnú, ale zároveň veľmi zodpovednú úlohu. Udržiaval veliteľa bdelého pri dlhých presunoch, chodil na prieskum, odhadzoval z cesty stromy do hrúbky dievčenského drieku, zakladal kliny a navigoval do zblbnutia. Jeho deň začínal aj končil vždy rovnako – vnútornou dezinfekciou myslivcom alebo ginom alebo fernetom. Nechýbala ani jeho povestná megazásoba “pivišča“, ktorú počas expedície pravidlene dopĺňal z miestnych zdrojov. Kto nájde jednu Pivtyho fotku, na ktorej nemá v ruke plechovku, má u mňa pivo!

Pivty
Obrázok

Veliteľ expedície, v tajných kuloároch nazývaný “el comandante“, držal všetko pevne vo svojich rukách od začiatku až do konca. Vyberal trasy, stanovoval denné ciele, ošetroval zranených a niekedy sa dokonca zdalo, že objednával aj počasie. Jeho Toyota zdolala všetko bez najmenšieho zaváhania a jeho vrodené veliteľské schopnosti nás previedli rumunskou divočinou bez strát na životoch, ujme na cti alebo strát na technike. El comandante, multumesc!


El comandante
Obrázok

a Zuz...
Obrázok

_________________
Obrázok 4x4 za každých okolností


Naposledy upravil zuz dňa Ned, 07.06.2009, 9:34, celkovo upravené 10



Ned, 07.06.2009, 0:17
Profil WWW
Mitsubishi Woman
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 29.05.2007, 11:34
Príspevky: 1204
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Deň prvý
Chleba došiel alebo kedy vlastne začína výlet
(Bratislava-Artand/Bors)


Odchod z Bratislavy presne o tretej. Na nikoho sa nečaká. Plán síce odvážny, ale nereálny rovnako ako myšlienka komunizmu. Miesto stretnutia – Patrikova povestná krčma Grobský dvor. Všetci dorazili presne. Paťo začína práve nakladať auto. Uf! Nevadí, drobné zdržanie zatiaľ nikoho netrápi. Aspoň sme zmapovali obsah chladničky a informáciu o množstve a kvalite ich klobás považujeme za strategickú. Je pol štvrtej. Paťo s Robom stále nakladajú. Ostatní čakajú a zisťujú prvé zabudnuté veci. Diesel nemá hrnček, tak si jeden pohotovo ukradol od Patrika. Je pol piatej. Robo a Paťom konečne donakladali a chystáme sa vyraziť. Paťo oznamuje, že ešte musia pre chleba. V Grobe chleba došiel a tak smerujú do mesta. Ostatní to už nevydržali a presúvajú sa k hraniciam. Ďalšiu pol hodinku sa ešte zdržíme čakaním na pumpe na posádku Discovery zúfalo pátrajúcej piatkovou Bratislavou po čerstvom chlebe. Je niečo pred pol šiestou, keď v kompletnej paštikárskej zostave vyrážame. Hurá, konečne začína výlet!

Cesta sa niesla v znamení zmätkov a štrajkujúcej elektroniky. Na maďarskej hranici sa pokazil systém, nedá sa kúpiť diaľničná známka. Ideme teda „na čierno“. Ďalší drobný problém nastal v navigácii, čo spôsobilo, že Diesel smeruje namiesto obchvatu priamo do centra Budapešti. Nakoniec sme sa za Budapešťou zase všetci našli a smerujeme do strašidelnej búrky. Vďaka meniacemu sa tlaku Zuz začína príšerne bolieť hlava. Situáciu treba riešiť, lebo je mrzutá ako neohlásená daňová kontrola. Na bolavú hlavu jej Diesel ponúka za štamprlík, Paťo kladivo a Robo valetol. Po dlhom zvažovaní si prekvapivo vyberá valetol a Robo jej ho podáva na diaľnici z idúceho auta cez otvorené okienko. Ešte že to ruka zákona nevidela! Pomoc prišla v pravý čas. Za pol hodinku je Zuz zase schopná normálne komunikovať a nevrčí. Diesel si vydýchol.

Náš prvý tábor. Je pred polnocou a ukladáme sa spať na parkovisku pri motoreste v Artande. Vonku strašne prší, ale nám je fajn - lebo výlet sa konečne začal!

Prvý tábor na parkovisku


Obrázok

_________________
Obrázok 4x4 za každých okolností


Ned, 07.06.2009, 0:48
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01
Príspevky: 848
Bydlisko: Bratislava - Dubravka
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Zuz super spracovane foto s komentarom je perfektne, ked to citam predstavujem si, ze som tam aj ja, aj ked tvrdnem doma :cry:
Tesim sa na dalsi prispevok.


Ned, 07.06.2009, 10:11
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.05.2007, 22:16
Príspevky: 1999
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Zuz, ideeeees.... :smt023

na shamana "to bude asi prilis dlouhy", ale ja sa uz tesim na storky.... :-D


Ned, 07.06.2009, 11:34
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 15.01.2008, 15:12
Príspevky: 509
Bydlisko: CR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Zatim je to super.

Chleba je dost a medvedu se bat netreba.


Ned, 07.06.2009, 12:11
Profil ICQ
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1758
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
thunder píše:
Zuz, ideeeees.... :smt023

na shamana "to bude asi prilis dlouhy", ale ja sa uz tesim na storky.... :-D
A hodne veciam ani nebude asi rozumieť...


Ned, 07.06.2009, 13:51
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 87 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: