Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 03.05.2025, 6:14
Dnes je sobota 3. mája 2025, meniny má Galina a zajtra Florián




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 43 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3
 Žhaviče 
Autor Správa
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
KOŤO píše:
Takže žhaviče sú nové, ale žiadna zmena. Vadné je relé žhavenia. Ale aj tak dobre, lebo posledné dva žhaviče, ktoré že vraj boli u kára menené, tak menené neboli lebo asi sa niekomu nechcelo v tom špárať kôli "dobrému" prístupu.
Takže poprosím niekoho kto vie, že kde nájdem to relé, lebo na stránke www. usa-parts.ru sa mi nezobrazujú obrázky, tak neviem kde to mám hľadať. Či pod baterkou, alebo pod palubovkou alebo kde. Takže ak niekto vie, kde to na WJ 2,7 CRD, je dak vopred ďakujem.


ten systém žhavenia je zložitejší
relátka sú tam dve
relé 1 je pre valce 1,3,5
relé 2 je pre valce 2 a 4

mali by byť v PDC - to je tá skrinka s poistkami pod kapotou :-)

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Štv, 17.01.2008, 12:12
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 629
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Áno sú tam, tie som našiel, ale zdajú sa byť v poriadku. Ešte raz ich premeriam a uvidím. Zatiaľ vďaka.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Štv, 17.01.2008, 12:20
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mne minulu zimu patrol zle štartoval. Nepomáhalo, ani keď som mu dal prečítať noviny. Myslel som, že to žhaviče, trisky, alebo tlaky. Nič z toho. Problémy vyriešilo tlačítko a 70A relé. Žhaviče som zapojil paralelne. Odvtedy bez problémov.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Štv, 17.01.2008, 12:50
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 629
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Aj to je riešenie, keď všetko ostatné zlyhá.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Štv, 17.01.2008, 13:01
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 629
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Takže relé sú v poriadku. Keď žhavím, tak npätie ide do žhavičov, kontrolka svieti teraz tak cca 3 sec, kontrolka zhasne, ale napätie ešte ide do žhavičov, ako náhle sa začne štartovať, tak relé odpadne - prestane žhaviť. Takže ráno skúsim ešte chvíľu počkať keď zhasne kontrolka a skúsim štartovať o cca 10 sek neskôr ako zhasne kontrolka a uvidím.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Štv, 17.01.2008, 15:37
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 629
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak som zase smutný. U Kára mi povedal p. Urmín: vadný 5. vstrekovač, vadný jeden ventil na raile, vadná voľnobežka na alternátore, a vadný nejaký gelový predohrev vody. V pondelok idem pre cenovú ponuku. Som zvedavý, koľko zase vyšpúlim.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Pia, 25.01.2008, 16:19
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
KOŤO píše:
Tak som zase smutný. U Kára mi povedal p. Urmín: vadný 5. vstrekovač, vadný jeden ventil na raile, vadná voľnobežka na alternátore, a vadný nejaký gelový predohrev vody. V pondelok idem pre cenovú ponuku. Som zvedavý, koľko zase vyšpúlim.


Jo jo pan Urpín rád zdeluje takéto chutné cifri :?

Taky mi núkal silou mocou nový štartér za 14 tacov a defakto stačilo vyčistiť pôvodný ktorý šlape doteraz :wink:

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pia, 25.01.2008, 16:30
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 25.12.2007, 15:32
Príspevky: 647
Bydlisko: Ko PD
Odpoveď s citáciou
Koťo ak máš chuť a trosku tomu rozumieš ,neťahaj hned prachy z vkladnej knižky pretože ta diagnoza čo ti urcil pán servis sa mi nezdá. AK máš vadný vstrek tak to je skutočne dosť počuť a dobrý motor aj tak drapne na šup. Ty budes mať niečo so špatne vyhodnotenou teplotou. Sprav toto- vymontuj žhaviče -opatrne najprv na ne nastriekaj WD alebo podobné dasy, každý jeden odskušaj samostatne na baterii a divaj sa na stopky -mali by sa rovnomerne rozžeraviť .Ak potialto je vsetko v poriadku ,namontuj ich naspeť ale nepripajaj hlavný privod prudu od žhaviaceho spínača . Zober pomocnika daj si štartkábel a podla času ktorí si zistil na plne žhavenie manualne nažhav a zrev na pomocníka nech naštartuje ak motor ide na brnk ako v lete - tak je problem v snímači teploty . Ak nie a rozbieha sa to ako koktavý traktor tak mame problem ,nafta ,vstreky ,čerpadlo.

_________________
UAZ,,Wrangler CRD


Pia, 25.01.2008, 17:48
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 629
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Marián Dzina píše:
Koťo ak máš chuť a trosku tomu rozumieš ,neťahaj hned prachy z vkladnej knižky pretože ta diagnoza čo ti urcil pán servis sa mi nezdá. AK máš vadný vstrek tak to je skutočne dosť počuť a dobrý motor aj tak drapne na šup. Ty budes mať niečo so špatne vyhodnotenou teplotou. Sprav toto- vymontuj žhaviče -opatrne najprv na ne nastriekaj WD alebo podobné dasy, každý jeden odskušaj samostatne na baterii a divaj sa na stopky -mali by sa rovnomerne rozžeraviť .Ak potialto je vsetko v poriadku ,namontuj ich naspeť ale nepripajaj hlavný privod prudu od žhaviaceho spínača . Zober pomocnika daj si štartkábel a podla času ktorí si zistil na plne žhavenie manualne nažhav a zrev na pomocníka nech naštartuje ak motor ide na brnk ako v lete - tak je problem v snímači teploty . Ak nie a rozbieha sa to ako koktavý traktor tak mame problem ,nafta ,vstreky ,čerpadlo.


žhaviče sú OK - teraz som ich menil a aj fungujú, žhavia tak ako majú. Keď je teplý štartuje bez problémov. AK ho nechám cca 12 hod stáť a potom chcem natočiť mám problém. Musím točiť dosť dlho aby to chytilo. Ale potom skoro žiaden "oblak" z výfuku. Asi tam fakt bude padať nafta cez tú trysku. Ten ventil bude asi OK. Oni ho načítali ako chybu, ale keď sme menili žhaviče a skúšali sme či fungujú, tak bol odpojený konektor práve toho spínača a teda sa zapísal sa pamäti.
Ešte presne neviem čo je ten gelový ohrievač, ale mal by zohrievať vodu hneď pri štartovaní a vyhrievať asi hlavu a neviem čo ešte. Je vo vodnom čerpadle ??? Teraz to vydáva taký príšerný zvuk ako servo na doraze, alebo rozbiehajúci sa trolejbus.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Pia, 25.01.2008, 21:39
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 25.12.2007, 15:32
Príspevky: 647
Bydlisko: Ko PD
Odpoveď s citáciou
Odkial ide ten zvuk z hlavy alebo vodnej pumpy?Určite si myslím že ti to robí nnafta ,pada ti tlak ale rozmýšlam kde to berie vzduch?Trivialnu otazku o aftovom filtry asi je škoda skušať.Ak máš možnosť skus prehodiť ten tlakovy spínač za overený-dobrý každopadne ta to posunie o krok dopredu.A k tomu zvuku este môže isť s relatok -a to je zase snimač teploty .

_________________
UAZ,,Wrangler CRD


Sob, 26.01.2008, 2:15
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 629
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Marián Dzina píše:
Odkial ide ten zvuk z hlavy alebo vodnej pumpy?Určite si myslím že ti to robí nnafta ,pada ti tlak ale rozmýšlam kde to berie vzduch?Trivialnu otazku o aftovom filtry asi je škoda skušať.Ak máš možnosť skus prehodiť ten tlakovy spínač za overený-dobrý každopadne ta to posunie o krok dopredu.A k tomu zvuku este môže isť s relatok -a to je zase snimač teploty .


Hlava je "čistá". Ten pískot ide z vodnej pumpy a spínač je tiež OK. Vyzerá to tak, že nafta padá cez vstrekovač asi cez prebadový ventil na ňom (neviem ako sa to presne volá a je to v kombinácii s tým gelovým predohrevom. Možno to ohrieva aj naftu. Však v pondelok uvidím.
Aj by som si to pozrel v katalógu, ale nezobrazia sa mi obrázky (http://www.forceauto.ru/_pages/chrysler ... fGk9PTc%3D).

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Ned, 27.01.2008, 11:59
Profil WWW
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pejo píše:
Mne minulu zimu patrol zle štartoval. Nepomáhalo, ani keď som mu dal prečítať noviny. Myslel som, že to žhaviče, trisky, alebo tlaky. Nič z toho. Problémy vyriešilo tlačítko a 70A relé. Žhaviče som zapojil paralelne. Odvtedy bez problémov.


Ano , ja asi pôjdem do tohoto , v jednoduchosti je krása , hlavne keď funguje . A v podstate tam potom stačí šesť jednopólových žhavičiek .

Nie je mi moc jasné , prečo to dožhavovanie troma žhavičmi tak japončík vymyslel , ale predpokladám , že to má slúžiť aj na úsporu elktriky v baterke .
Inak ,to je asi achilova päta trola .

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Ned, 27.01.2008, 14:24
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1758
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No, asi to bude motorársky problém - zdôrazňujem, že ide o čistú špekuláciu.
Japonskí súdruhovia zrejme zistili, že studený motor buď príliš znečisťuje vzduch, alebo nebeží v príliš oprimálnom režime - preto prihrievanie.
A odtiaľ je už len krok k danému technickému riešeniu.
Veľa ľudí na to pindá. Fakt ale je, že keď máš v poriadku RJ (tá sa skoro nekazí), žeraviace sviece, napájacie lišty a obe relé, tak to funguje spoľahlivo a skvele.
Štartuje to na brnk aj pri - 20st.C.


Ned, 27.01.2008, 20:33
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 43 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: