Dnes je sobota 3. mája 2025, meniny má Galina a zajtra Florián
Autor |
Správa |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
KOŤO píše: Takže žhaviče sú nové, ale žiadna zmena. Vadné je relé žhavenia. Ale aj tak dobre, lebo posledné dva žhaviče, ktoré že vraj boli u kára menené, tak menené neboli lebo asi sa niekomu nechcelo v tom špárať kôli "dobrému" prístupu. Takže poprosím niekoho kto vie, že kde nájdem to relé, lebo na stránke www. usa-parts.ru sa mi nezobrazujú obrázky, tak neviem kde to mám hľadať. Či pod baterkou, alebo pod palubovkou alebo kde. Takže ak niekto vie, kde to na WJ 2,7 CRD, je dak vopred ďakujem.
ten systém žhavenia je zložitejší
relátka sú tam dve
relé 1 je pre valce 1,3,5
relé 2 je pre valce 2 a 4
mali by byť v PDC - to je tá skrinka s poistkami pod kapotou 
|
Štv, 17.01.2008, 12:12 |
|
 |
KOŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53 Príspevky: 629 Bydlisko: Bratislava
|
Áno sú tam, tie som našiel, ale zdajú sa byť v poriadku. Ešte raz ich premeriam a uvidím. Zatiaľ vďaka.
_________________ JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...
|
Štv, 17.01.2008, 12:20 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Mne minulu zimu patrol zle štartoval. Nepomáhalo, ani keď som mu dal prečítať noviny. Myslel som, že to žhaviče, trisky, alebo tlaky. Nič z toho. Problémy vyriešilo tlačítko a 70A relé. Žhaviče som zapojil paralelne. Odvtedy bez problémov.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Štv, 17.01.2008, 12:50 |
|
 |
KOŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53 Príspevky: 629 Bydlisko: Bratislava
|
Aj to je riešenie, keď všetko ostatné zlyhá.
_________________ JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...
|
Štv, 17.01.2008, 13:01 |
|
 |
KOŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53 Príspevky: 629 Bydlisko: Bratislava
|
Takže relé sú v poriadku. Keď žhavím, tak npätie ide do žhavičov, kontrolka svieti teraz tak cca 3 sec, kontrolka zhasne, ale napätie ešte ide do žhavičov, ako náhle sa začne štartovať, tak relé odpadne - prestane žhaviť. Takže ráno skúsim ešte chvíľu počkať keď zhasne kontrolka a skúsim štartovať o cca 10 sek neskôr ako zhasne kontrolka a uvidím.
_________________ JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...
|
Štv, 17.01.2008, 15:37 |
|
 |
KOŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53 Príspevky: 629 Bydlisko: Bratislava
|
Tak som zase smutný. U Kára mi povedal p. Urmín: vadný 5. vstrekovač, vadný jeden ventil na raile, vadná voľnobežka na alternátore, a vadný nejaký gelový predohrev vody. V pondelok idem pre cenovú ponuku. Som zvedavý, koľko zase vyšpúlim.
_________________ JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...
|
Pia, 25.01.2008, 16:19 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
KOŤO píše: Tak som zase smutný. U Kára mi povedal p. Urmín: vadný 5. vstrekovač, vadný jeden ventil na raile, vadná voľnobežka na alternátore, a vadný nejaký gelový predohrev vody. V pondelok idem pre cenovú ponuku. Som zvedavý, koľko zase vyšpúlim.
Jo jo pan Urpín rád zdeluje takéto chutné cifri
Taky mi núkal silou mocou nový štartér za 14 tacov a defakto stačilo vyčistiť pôvodný ktorý šlape doteraz 
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pia, 25.01.2008, 16:30 |
|
 |
Majod
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 25.12.2007, 15:32 Príspevky: 647 Bydlisko: Ko PD
|
Koťo ak máš chuť a trosku tomu rozumieš ,neťahaj hned prachy z vkladnej knižky pretože ta diagnoza čo ti urcil pán servis sa mi nezdá. AK máš vadný vstrek tak to je skutočne dosť počuť a dobrý motor aj tak drapne na šup. Ty budes mať niečo so špatne vyhodnotenou teplotou. Sprav toto- vymontuj žhaviče -opatrne najprv na ne nastriekaj WD alebo podobné dasy, každý jeden odskušaj samostatne na baterii a divaj sa na stopky -mali by sa rovnomerne rozžeraviť .Ak potialto je vsetko v poriadku ,namontuj ich naspeť ale nepripajaj hlavný privod prudu od žhaviaceho spínača . Zober pomocnika daj si štartkábel a podla času ktorí si zistil na plne žhavenie manualne nažhav a zrev na pomocníka nech naštartuje ak motor ide na brnk ako v lete - tak je problem v snímači teploty . Ak nie a rozbieha sa to ako koktavý traktor tak mame problem ,nafta ,vstreky ,čerpadlo.
_________________ UAZ,,Wrangler CRD
|
Pia, 25.01.2008, 17:48 |
|
 |
KOŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53 Príspevky: 629 Bydlisko: Bratislava
|

Marián Dzina píše: Koťo ak máš chuť a trosku tomu rozumieš ,neťahaj hned prachy z vkladnej knižky pretože ta diagnoza čo ti urcil pán servis sa mi nezdá. AK máš vadný vstrek tak to je skutočne dosť počuť a dobrý motor aj tak drapne na šup. Ty budes mať niečo so špatne vyhodnotenou teplotou. Sprav toto- vymontuj žhaviče -opatrne najprv na ne nastriekaj WD alebo podobné dasy, každý jeden odskušaj samostatne na baterii a divaj sa na stopky -mali by sa rovnomerne rozžeraviť .Ak potialto je vsetko v poriadku ,namontuj ich naspeť ale nepripajaj hlavný privod prudu od žhaviaceho spínača . Zober pomocnika daj si štartkábel a podla času ktorí si zistil na plne žhavenie manualne nažhav a zrev na pomocníka nech naštartuje ak motor ide na brnk ako v lete - tak je problem v snímači teploty . Ak nie a rozbieha sa to ako koktavý traktor tak mame problem ,nafta ,vstreky ,čerpadlo.
žhaviče sú OK - teraz som ich menil a aj fungujú, žhavia tak ako majú. Keď je teplý štartuje bez problémov. AK ho nechám cca 12 hod stáť a potom chcem natočiť mám problém. Musím točiť dosť dlho aby to chytilo. Ale potom skoro žiaden "oblak" z výfuku. Asi tam fakt bude padať nafta cez tú trysku. Ten ventil bude asi OK. Oni ho načítali ako chybu, ale keď sme menili žhaviče a skúšali sme či fungujú, tak bol odpojený konektor práve toho spínača a teda sa zapísal sa pamäti.
Ešte presne neviem čo je ten gelový ohrievač, ale mal by zohrievať vodu hneď pri štartovaní a vyhrievať asi hlavu a neviem čo ešte. Je vo vodnom čerpadle ??? Teraz to vydáva taký príšerný zvuk ako servo na doraze, alebo rozbiehajúci sa trolejbus.
_________________ JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...
|
Pia, 25.01.2008, 21:39 |
|
 |
Majod
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 25.12.2007, 15:32 Príspevky: 647 Bydlisko: Ko PD
|
Odkial ide ten zvuk z hlavy alebo vodnej pumpy?Určite si myslím že ti to robí nnafta ,pada ti tlak ale rozmýšlam kde to berie vzduch?Trivialnu otazku o aftovom filtry asi je škoda skušať.Ak máš možnosť skus prehodiť ten tlakovy spínač za overený-dobrý každopadne ta to posunie o krok dopredu.A k tomu zvuku este môže isť s relatok -a to je zase snimač teploty .
_________________ UAZ,,Wrangler CRD
|
Sob, 26.01.2008, 2:15 |
|
 |
KOŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53 Príspevky: 629 Bydlisko: Bratislava
|
Marián Dzina píše: Odkial ide ten zvuk z hlavy alebo vodnej pumpy?Určite si myslím že ti to robí nnafta ,pada ti tlak ale rozmýšlam kde to berie vzduch?Trivialnu otazku o aftovom filtry asi je škoda skušať.Ak máš možnosť skus prehodiť ten tlakovy spínač za overený-dobrý každopadne ta to posunie o krok dopredu.A k tomu zvuku este môže isť s relatok -a to je zase snimač teploty .
Hlava je "čistá". Ten pískot ide z vodnej pumpy a spínač je tiež OK. Vyzerá to tak, že nafta padá cez vstrekovač asi cez prebadový ventil na ňom (neviem ako sa to presne volá a je to v kombinácii s tým gelovým predohrevom. Možno to ohrieva aj naftu. Však v pondelok uvidím.
Aj by som si to pozrel v katalógu, ale nezobrazia sa mi obrázky ( http://www.forceauto.ru/_pages/chrysler ... fGk9PTc%3D).
_________________ JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...
|
Ned, 27.01.2008, 11:59 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
pejo píše: Mne minulu zimu patrol zle štartoval. Nepomáhalo, ani keď som mu dal prečítať noviny. Myslel som, že to žhaviče, trisky, alebo tlaky. Nič z toho. Problémy vyriešilo tlačítko a 70A relé. Žhaviče som zapojil paralelne. Odvtedy bez problémov.
Ano , ja asi pôjdem do tohoto , v jednoduchosti je krása , hlavne keď funguje . A v podstate tam potom stačí šesť jednopólových žhavičiek .
Nie je mi moc jasné , prečo to dožhavovanie troma žhavičmi tak japončík vymyslel , ale predpokladám , že to má slúžiť aj na úsporu elktriky v baterke .
Inak ,to je asi achilova päta trola .
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Ned, 27.01.2008, 14:24 |
|
 |
rado nd
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51 Príspevky: 1758 Bydlisko: SK
|
No, asi to bude motorársky problém - zdôrazňujem, že ide o čistú špekuláciu.
Japonskí súdruhovia zrejme zistili, že studený motor buď príliš znečisťuje vzduch, alebo nebeží v príliš oprimálnom režime - preto prihrievanie.
A odtiaľ je už len krok k danému technickému riešeniu.
Veľa ľudí na to pindá. Fakt ale je, že keď máš v poriadku RJ (tá sa skoro nekazí), žeraviace sviece, napájacie lišty a obe relé, tak to funguje spoľahlivo a skvele.
Štartuje to na brnk aj pri - 20st.C.
|
Ned, 27.01.2008, 20:33 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|