Dnes je štvrtok 29. mája 2025, meniny má Vilma a zajtra Ferdinand
Protektory VERSUS originaly
Autor |
Správa |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
hehe 
_________________ zelena mrdka
|
Pia, 19.06.2009, 22:35 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
RADOFFROAD píše: Majo, o vranikoch som nehovoril, evidentne tiez poznas FEDIMU viac menej len z pocutia ci si postrehol , ze S E/T prejde viac ? , zeby fama z internetu ?
rodiely mezi tak podobnymi pneu su skor neobjektivne porovavanie rozne skusenych pilotov a aktualnych podmienok
P.S. aby som len nehvoril do vetra vsadzam 1000 €
JA POJDEM NA fedime 34" a trat nech vyberie ten , kto pojde na S E/T na podobnom aute (nemusi byt ani uplne rovnake) = cakam konkretneho vyzyvatela = Pejo tvoja poziadavka na test sa mozno aktualne vyplni
aby bol test objektívny, musí byť vykonaný na 1 aute s jedným vodičom, ktorý nebude vedieť čo má práve obuté. Ak by nemal kto, ponúkam sa aj s PD na testovanie do rozmerov 33x12,5´´ a menšie. Ideálne podmienky na testovanie budú v Čavoji.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Pon, 22.06.2009, 18:41 |
|
 |
Majod
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 25.12.2007, 15:32 Príspevky: 647 Bydlisko: Ko PD
|
Rado ,fedimy su 35 čo je skoro 37 su od teba a ta guma je skutočne dobra , simex je mäkší a redší ostrejší dezen skratka je tam rozdiel poriadny v zaberovych vlastnostiach a to nehovorím o tom ked to koleso držíš v rukach a montuješ na nápravu.
_________________ UAZ,,Wrangler CRD
|
Pon, 22.06.2009, 19:29 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
ako myslis ostrejsi ?
a ta hmotnost, hm mas pravdu, ale na druhej strane dokazes si ju predstavit prerazit ?
a tie zaberove vlastnosti, no neviem neviem, v com konkretne vidis az taky rozdiel v blate ? keby si povedal na skalach, chapem SIMEX je mäksi, ale...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Pon, 22.06.2009, 21:24 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Pejo, objektívne sa porovnať gumy nedajú ani tak, ako píšeš.
Po prejazde toho istého miesta je to pokaždé iné. /hlavne blata/
A prejazdnosť nie je hlavná vlastnosť, kôli ktorej sa kupujú pneumatiky. Sú tu aj také vlastnosti, ako je trvácnosť, cestovný komfort, hlučnosť, cena /zisk/, a mrte všeličoho iného.
Naprílad môže byť Wisenta lepšia, ako čokolvek iné, keď je v normálnom rozmere nezohnatelná?
Si myslím, že všetky podobné dohady sú len na pobavenie . Ozaj, kto má najvädšieho..........? 
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Pon, 22.06.2009, 21:36 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
JA!
_________________ zelena mrdka
|
Pon, 22.06.2009, 22:31 |
|
 |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Pon, 22.06.2009, 23:19 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
100 bodov Kájo
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pon, 22.06.2009, 23:38 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
[quote="Kapo"]
Naprílad môže byť Wisenta lepšia, ako čokolvek iné, keď je v normálnom rozmere nezohnatelná?
normálny rozmer je relatívny pojem. Rozmerová ponuka Matadoru išla smerom hore. Strop mal byť pri 37´´. Dostali sa na 33´´ a potom prišiel zásah zvonka. Ale aj tak dokázali, že kopia môže byt lepšia ako originál.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Uto, 23.06.2009, 11:01 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
tak ma napadlo preco sa najtazsie trophy sveta jazdia na ET a nie na Siroccu. Asi este nevedia ze su lepsie...
_________________ zelena mrdka
|
Uto, 23.06.2009, 11:16 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
pejo píše: ...... Dostali sa na 33´´ a potom prišiel zásah zvonka. Ale aj tak dokázali, že kopia môže byt lepšia ako originál.
Neviem, ako to zistili, že je lepšia. Nepoznám nikoho, kto najazdil na jednej wisente 40-60-80 tisíc km.
A dá sa vyrobiť všeličo lepšie-pár kusov, ale udržať si rovnaké vlastnosti a kvalitu vo výrobe niekolko rokov, to už je ťažšie.
A pochybujem, že sa dá 33-ka wisenta zohnať.
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Uto, 23.06.2009, 12:30 |
|
 |
viders
Frajer
Registrovaný: Štv, 12.03.2009, 15:30 Príspevky: 242 Bydlisko: RS / Praha
|
Rado, ked mas tolko skusenosti s testovanim roznych gum, ake su tie fedimy sirocco (pripadne ine s ET vzorom) pri jazde v bocnom naklone ci uz na suchom alebo mokrom povrchu v porovnani so vzormi ako BFG MT, GY Wrangler MT,..
|
Uto, 23.06.2009, 12:47 |
|
 |
OFFroad Srbsko TOPOLA
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 26.05.2008, 8:29 Príspevky: 144 Bydlisko: Nitra
|
Neda mi nezareagovat. Mal som od vranika truck 2000 a najazdil som na nich 36000km po asfalte a este potom som ich predal ako 30 percentne.Jazdil som aj 120 a nemozem na tieto prtektory povedat pol slova... 
|
Uto, 23.06.2009, 13:14 |
|
 |
5ko
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 30.04.2008, 8:06 Príspevky: 407 Bydlisko: Bratislava
|
ja mam Truck 2000. dve v poho aj na vyvazovanie - do 100 g. ale druhe dve su na tom horsie. jedna ma 180 g a druha je dobazena na 240 a este 80 by chcela, ale uz neni kam
da sa na nich. som jazdil celu zimu, na mokrom sa troska smykaju, ale ked to clovek vie tak predvida a pocita s tym tak poho. na suchu som tiez aj 120 .... riadny vrtulnik 
|
Uto, 23.06.2009, 13:52 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|

to Pal: nemusis sa urazat, nikde som nenapisal LEPSIA, pisal som o tom, ze ET nema taky rozmer atd. atd. a potom som pisal ODOLNEJSIA a za tym si stojim...
paradoxne Fedima je odolnejsia preto, ze nie je taka presna vyroba (ako u kazdeho prot.) a tym padom viac gumy atd. logika a tiez zas na ukor vyvazovania (hoci ja vyvazujem aj 34x12,5 aj ked bezne beru cca 0,5 kg / koleso)
to Viders :citim v tvojej otazke nadych ironie, ale nevadi, ak myslis pevny podklad, potom budu lepsie BFG a GY ,logicky, pretoze maju "viac gumy na ceste" ,ale tiez zavisi od tlaku, kazdopadne zaber na snehu (kde tiez hra rolu pocet zaberovych hran v styku s cestou) , mokrom asfalte, tvrdej travnatej ploche atd. = to je jedina vyhoda "hustych vzorov MT" mimochodom, pri suchom podklade rozdiel medzi tymto a fedimou neucitis (ak nehovorime o skalnatom povrchu pri 45 st. naklone tazkeho auta, ale myslim, ze aj tam udrzi)
ak si ale narazal na tvrdost zmesi, tato je u Fedimy prekvapujuco na protektor akurat (ani tvrda ani mäkka) a treba tiez brat v potaz silu bocnice, kde protektor jednoznacne vedie a pri mensom tlaku sa v naklone pneu nezborti, ale zas takto podhustena lepsie drzi, cim trochu kompenzuje mensiu stycnu plochu oproti tebou spominanym vzorom
P.S. GY W som mal a absolutne nevhodna do terenu v nasom ponimani (monzno na Rockcrowling by sla) a BFG M/T mam nachystane na cestu (expedicie) ale asi ich predam a dam TOYO alebo Kumho KL 71
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Uto, 23.06.2009, 21:14 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|