| Dnes je piatok 31. októbera 2025, meniny má Aurélia a zajtra Denis, Denisa 
 
 
 
 
	
			
	
	 Protektory VERSUS originaly 
        
        
            | Autor | Správa |  
			| pal OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
 Príspevky: 889
 Bydlisko: Ruzindol (TT)
   | hehe  _________________
 zelena mrdka
 
 
 |  
			| Pia, 19.06.2009, 22:35 | 
					
					     |  
		|  |  
			| pejo OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
 Príspevky: 1810
 Bydlisko: Lúky
   | RADOFFROAD píše: Majo, o vranikoch som nehovoril, evidentne tiez poznas FEDIMU viac menej len z pocutia ci si postrehol , ze S E/T prejde viac ? , zeby fama z internetu ?
 rodiely mezi tak podobnymi pneu su skor neobjektivne porovavanie rozne skusenych pilotov a aktualnych podmienok
 
 P.S. aby som len nehvoril do vetra vsadzam 1000 €
 
 
 JA POJDEM NA fedime 34" a trat nech vyberie ten , kto pojde na S E/T na podobnom aute (nemusi byt ani uplne rovnake) = cakam konkretneho vyzyvatela = Pejo tvoja poziadavka na test sa mozno aktualne vyplni
aby bol test objektívny, musí byť vykonaný na 1 aute s jedným vodičom, ktorý nebude vedieť čo má práve obuté. Ak by nemal kto, ponúkam sa aj s PD na testovanie do rozmerov 33x12,5´´ a menšie. Ideálne podmienky na testovanie budú v Čavoji._________________
 Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
 Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
 
 
 |  
			| Pon, 22.06.2009, 18:41 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Majod OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Uto, 25.12.2007, 15:32
 Príspevky: 647
 Bydlisko: Ko PD
   | Rado ,fedimy su 35 čo je skoro 37 su od teba a ta guma je skutočne dobra , simex je mäkší a redší ostrejší dezen skratka je tam rozdiel poriadny v zaberovych vlastnostiach a to nehovorím o tom ked to koleso držíš v rukach a montuješ na nápravu. _________________
 UAZ,,Wrangler CRD
 
 
 |  
			| Pon, 22.06.2009, 19:29 | 
					
					   |  
		|  |  
			| RADOFFROAD Nikdy nespokojny úpravca 
					Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
 Príspevky: 4322
 Bydlisko: ZA
   | ako myslis ostrejsi ?
 a ta hmotnost, hm mas pravdu, ale na druhej strane dokazes si ju predstavit prerazit ?
 
 a tie zaberove vlastnosti, no neviem neviem, v com konkretne vidis az taky rozdiel v blate ? keby si povedal na skalach, chapem SIMEX je mäksi, ale...
 _________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk  , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt   
 
 |  
			| Pon, 22.06.2009, 21:24 | 
					
					       |  
		|  |  
			| Kapo Recyklovaný teaneger 
					Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
 Príspevky: 3598
 Bydlisko: MY/BA
   | Pejo, objektívne sa porovnať gumy nedajú ani tak, ako píšeš. 
 Po prejazde toho istého miesta je to pokaždé iné. /hlavne blata/
 A prejazdnosť nie je hlavná vlastnosť, kôli ktorej sa kupujú pneumatiky. Sú tu aj také vlastnosti, ako je trvácnosť, cestovný komfort, hlučnosť, cena /zisk/, a mrte všeličoho iného. 
 Naprílad môže byť Wisenta lepšia, ako čokolvek iné, keď je v normálnom rozmere nezohnatelná?    Si myslím, že všetky podobné dohady sú len na pobavenie . Ozaj, kto má najvädšieho..........?  _________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.  
 
 |  
			| Pon, 22.06.2009, 21:36 | 
					
					   |  
		|  |  
			| pal OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
 Príspevky: 889
 Bydlisko: Ruzindol (TT)
   | JA! _________________
 zelena mrdka
 
 
 |  
			| Pon, 22.06.2009, 22:31 | 
					
					     |  
		|  |  
			| fajer Proviantak 
					Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
 Príspevky: 887
 Bydlisko: trencin
   | _________________
 KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
 Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
 
 
 |  
			| Pon, 22.06.2009, 23:19 | 
					
					     |  
		|  |  
			| Andrej OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
 Príspevky: 4603
 Bydlisko: Hlavná dedina
   | 100 bodov Kájo _________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com 
 
 |  
			| Pon, 22.06.2009, 23:38 | 
					
					   |  
		|  |  
			| pejo OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
 Príspevky: 1810
 Bydlisko: Lúky
   | [quote="Kapo"]
 Naprílad môže byť Wisenta lepšia, ako čokolvek iné, keď je v normálnom rozmere nezohnatelná?    normálny rozmer je relatívny pojem. Rozmerová ponuka Matadoru išla smerom hore. Strop mal byť pri 37´´. Dostali sa na 33´´ a potom prišiel zásah zvonka. Ale aj tak dokázali, že kopia môže byt lepšia ako originál._________________
 Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
 Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
 
 
 |  
			| Uto, 23.06.2009, 11:01 | 
					
					   |  
		|  |  
			| pal OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
 Príspevky: 889
 Bydlisko: Ruzindol (TT)
   | tak ma napadlo preco sa najtazsie trophy sveta jazdia na ET a nie na Siroccu. Asi este nevedia ze su lepsie... _________________
 zelena mrdka
 
 
 |  
			| Uto, 23.06.2009, 11:16 | 
					
					     |  
		|  |  
			| Kapo Recyklovaný teaneger 
					Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
 Príspevky: 3598
 Bydlisko: MY/BA
   | pejo píše: ...... Dostali sa na 33´´ a potom prišiel zásah zvonka. Ale aj tak dokázali, že kopia môže byt lepšia ako originál.Neviem, ako to zistili, že je lepšia. Nepoznám nikoho, kto najazdil na jednej wisente 40-60-80 tisíc km.
 A dá sa vyrobiť všeličo lepšie-pár kusov, ale udržať si rovnaké vlastnosti a kvalitu vo výrobe niekolko rokov, to už je ťažšie.
 A pochybujem, že sa dá 33-ka wisenta zohnať._________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.  
 
 |  
			| Uto, 23.06.2009, 12:30 | 
					
					   |  
		|  |  
			| viders Frajer 
					Registrovaný: Štv, 12.03.2009, 15:30
 Príspevky: 242
 Bydlisko: RS / Praha
   | Rado, ked mas tolko skusenosti s testovanim roznych gum, ake su tie fedimy sirocco (pripadne ine s ET vzorom) pri jazde v bocnom naklone ci uz na suchom alebo mokrom povrchu v porovnani so vzormi ako BFG MT, GY Wrangler MT,.. 
 
 |  
			| Uto, 23.06.2009, 12:47 | 
					
					   |  
		|  |  
			| OFFroad Srbsko TOPOLA Začínajúci koumák 
					Registrovaný: Pon, 26.05.2008, 8:29
 Príspevky: 144
 Bydlisko: Nitra
   | Neda mi nezareagovat. Mal som od vranika truck 2000 a najazdil som na nich 36000km po asfalte a este potom som ich predal ako 30 percentne.Jazdil som aj 120 a nemozem na tieto prtektory povedat pol slova...  
 
 |  
			| Uto, 23.06.2009, 13:14 | 
					
					   |  
		|  |  
			| 5ko Ťažký Profík 
					Registrovaný: Str, 30.04.2008, 8:06
 Príspevky: 407
 Bydlisko: Bratislava
   | ja mam Truck 2000.  dve v poho aj na vyvazovanie - do 100 g. ale druhe dve su na tom horsie.  jedna ma 180 g a druha je dobazena na 240 a este 80 by chcela, ale uz neni kam    da sa na nich. som jazdil celu zimu, na mokrom sa troska smykaju, ale ked to clovek vie tak predvida a pocita s tym tak poho. na suchu som tiez aj 120 ....   riadny vrtulnik  
 
 |  
			| Uto, 23.06.2009, 13:52 | 
					
					   |  
		|  |  
			| RADOFFROAD Nikdy nespokojny úpravca 
					Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
 Príspevky: 4322
 Bydlisko: ZA
   |  to Pal: nemusis sa urazat, nikde som nenapisal LEPSIA, pisal som o tom, ze ET nema taky rozmer atd. atd. a potom som pisal ODOLNEJSIA a za tym si stojim...
 
 paradoxne Fedima je odolnejsia preto, ze nie je taka presna vyroba (ako u kazdeho prot.) a tym padom viac gumy atd. logika a tiez zas na ukor vyvazovania (hoci ja vyvazujem aj 34x12,5 aj ked bezne beru cca 0,5 kg / koleso)
 
 to Viders :citim v tvojej otazke nadych ironie, ale nevadi, ak myslis  pevny podklad, potom budu lepsie BFG a GY ,logicky, pretoze maju "viac gumy na ceste" ,ale tiez zavisi od tlaku, kazdopadne zaber na snehu (kde tiez hra rolu pocet zaberovych hran v styku s cestou) , mokrom asfalte, tvrdej travnatej ploche atd. = to je jedina vyhoda "hustych vzorov MT" mimochodom, pri suchom podklade rozdiel medzi tymto a fedimou neucitis (ak nehovorime o skalnatom povrchu pri 45 st. naklone tazkeho auta, ale myslim, ze aj tam udrzi)
 
 ak si ale narazal na tvrdost zmesi, tato je u Fedimy prekvapujuco na protektor akurat (ani tvrda ani mäkka) a treba tiez brat v potaz silu bocnice, kde protektor jednoznacne vedie a pri mensom tlaku sa v naklone pneu nezborti, ale zas takto podhustena lepsie drzi, cim trochu kompenzuje mensiu stycnu plochu oproti tebou spominanym vzorom
 
 P.S. GY W som mal a absolutne nevhodna do terenu v nasom ponimani (monzno na Rockcrowling by sla) a BFG M/T mam nachystane na cestu (expedicie) ale asi ich predam a dam TOYO alebo Kumho KL 71
 _________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk  , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt   
 
 |  
			| Uto, 23.06.2009, 21:14 | 
					
					       |  
		|  |  
		|  |  
 
	
		| Kto je on-line |  
		| Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |  
 
	|  | Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
 Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
 
 |  
 |