Dnes je štvrtok 29. mája 2025, meniny má Vilma a zajtra Ferdinand
Autor |
Správa |
nemo
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 18:30 Príspevky: 275 Bydlisko: NM
|
Ahaaaa.
tak to by bol dobry tah.  A verim tomu, ze uz na niecom spekuluju.
_________________Jeep WK2 5.7 Hemi...love it or leave it. Ex Wrangler TJ 4.0 Tankove dni Laugaricio : www.tanklaugaricio.sk Old Duty Trucks : www.odt.sk
|
Štv, 22.02.2007, 20:44 |
|
 |
Tomrs
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1209 Bydlisko: Ráztočno - PD
|
Od toho si zázraky neslubujte, uzávierky nie sú tak univerzálne ako navijak, aby sa im to oplatilo a aby stiahli cenu až tak dole. V tom som trochu pesimista. Pre porovnanie koľko firiem vyrába v súčasnosti 100% uzávierky a koľko navijaky. Ale radšej budem veriť aj ja, keď nás bude viac možno sa to podarí.
_________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse
|
Štv, 22.02.2007, 22:11 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Tomrs píše: Od toho si zázraky neslubujte, uzávierky nie sú tak univerzálne ako navijak, aby sa im to oplatilo a aby stiahli cenu až tak dole. V tom som trochu pesimista. Pre porovnanie koľko firiem vyrába v súčasnosti 100% uzávierky a koľko navijaky. Ale radšej budem veriť aj ja, keď nás bude viac možno sa to podarí.
Prečo zázraky? Číňanom sa vďaka proexportnému kurzu tej ich ryžovej meny(ani neviem ako sa volá) oplatí úplne všetko. A skús si odhadnúť kolko na svete behá aut s Dana35 a 30. Je to obrovské množstvo. Keby som mal šikmé oči tak už niečo na tom sústruhu strúham. 
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
Naposledy upravil diesel dňa Pia, 23.02.2007, 9:05, celkovo upravené 1
|
Pia, 23.02.2007, 9:04 |
|
 |
Marty
Učeň
Registrovaný: Štv, 14.12.2006, 15:38 Príspevky: 57
|
no s tim snížením bych to neviděl, dováží se do čech levnej noell a stejně to warn nezlevnilo
jinak co se týče uzávěrek, pokud to auto jezdí víc v terénu než na silnici pak automatický klidně stačej, jinak se člověk musí smířit s tim že to prudí na silnici. Nevýhoda ředitelnejch je ve vyšší ceně a samozřejmě v komplikovanosti, a obecně největší výhoda německejch špér je v tom že když se náhodou něco podělá tak to máš do 14 dní doma, já sem na ozubený kola do arb čekal 3 měsíce.
A určitě je lepší v terénu uzávěrka než žádná. A asi i samosvor je lepší než oteřenej diff, ale jenom trošku, pokud jezdíte víc do terénu nedá se uvažovat o výdrži kolem 100k, spíš tak 20, to je třeba u mně  já osobně bych i samosvor radši vymněnil za noslip uzávěrku od powertraxu která jde i do samosvorného koše.....
|
Pia, 23.02.2007, 9:04 |
|
 |
nemo
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 18:30 Príspevky: 275 Bydlisko: NM
|
Marty píše: no s tim snížením bych to neviděl, dováží se do čech levnej noell a stejně to warn nezlevnilo jinak co se týče uzávěrek, pokud to auto jezdí víc v terénu než na silnici pak automatický klidně stačej, jinak se člověk musí smířit s tim že to prudí na silnici. Nevýhoda ředitelnejch je ve vyšší ceně a samozřejmě v komplikovanosti, a obecně největší výhoda německejch špér je v tom že když se náhodou něco podělá tak to máš do 14 dní doma, já sem na ozubený kola do arb čekal 3 měsíce. A určitě je lepší v terénu uzávěrka než žádná. A asi i samosvor je lepší než oteřenej diff, ale jenom trošku, pokud jezdíte víc do terénu nedá se uvažovat o výdrži kolem 100k, spíš tak 20, to je třeba u mně  já osobně bych i samosvor radši vymněnil za noslip uzávěrku od powertraxu která jde i do samosvorného koše.....
Pozeral som ten no-slip na stranke powertraxu a nejak som nic nenasiel, ani no-slip, ani cenu. Hodis sem plz priamo na to stranku? Dozadu by som nieco take chcel dat, ale dopredu manuala.
_________________Jeep WK2 5.7 Hemi...love it or leave it. Ex Wrangler TJ 4.0 Tankove dni Laugaricio : www.tanklaugaricio.sk Old Duty Trucks : www.odt.sk
|
Pia, 23.02.2007, 11:07 |
|
 |
TOM
Koumák
Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 22:01 Príspevky: 183
|
diesel píše: šak ja ju nechcem kúpiť. len ju použiť na zníženie cien značkových.
lenze znackove znizia cenu tak, ze ked ich vyrobu presunu do ciny 
_________________Willys + Wrangler.. moje kone wranee 
|
Pia, 23.02.2007, 14:11 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
No neviem ale asi to dopadne tak že sice všetko bude vyrobene in china akurat obchodník bude držať cenu a zaručene tvrdiť že to je vyrobené v EU alebo ametrike a kvalita na 100% cenovo to nepojde dole moc velmi, však ked možu mať väčšie zisky prečo nie že ano, páč prečo sa autá vyrábaju u nás??? Lacná prac sila a cenovo?? Išiel nejeký tuareg či golf alebo peugot s cenou dole?? Ťažko a ani to nepojde ked tak len hore pojde cena a ich zisky budu len rásť. 
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pia, 23.02.2007, 14:17 |
|
 |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
TOM píše: diesel píše: samosvor od výroby v jeepoch je len na to, aby si tam mohol liať olej spolu s prísadou.  to je az taky rozdiel vo funkcnosti ze by stalo za to ho menit na Aussie? hovorim o zadnej naprave na YJ
Tome,Aussie ,lock rite a pod. jsou 100% uzávěrky,akorát automaticky ovládaný. To není samosvor.
Samosvor je pruda. Mě auta se samosvorem na silnici a sněhu nezatáčí. Já ještě samosvor nepoznal v terénu. 
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Pia, 23.02.2007, 18:28 |
|
 |
TOM
Koumák
Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 22:01 Príspevky: 183
|
4harley:
ano na to som sa prave pytal, ze aky je rozdiel vo funkcnosti ..funkneho tovarenskeho LSD  a napr. Aussie..teda v zabere,v terene.. o zivotnosti sa uz pisalo, tam ma svoje jasne nevyhody LSD.
..inak sorry ja asi nepouzivam spravne vyrazy. bral som to tak ze automat a samosvor je to iste..akurat ze niektore su 100% a niektore smykaju ,teda limited.. 
_________________Willys + Wrangler.. moje kone wranee 
|
Sob, 24.02.2007, 10:11 |
|
 |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
LSD samosvor nikdy nesevře na 100%. Takovejch 20-30% a nějakej doplňkovej fakt silnej,možná 70% ale to pak nemůže bejt přijemný na silnici.To není uzávěrka.
Výš zmiňovaný automaty jsou ale uzávěrky a 100% .
Samosvory pracujou na principu lamelovejch spojek. Na každý straně koše difu je sada lamel,přes kterou se přenáší síla na poloosy. Lamely mají základní předpětí nějakou pružinou,u Jeepa Track Lok má první lamelu talířovou pružinu. Další zvýšení přítlaku vzniká díky kuželovejm zubům v diferenciálu. Ty mají přirozenou vlastnost se od sebe odtlačovat. Takže když satelity odtlačují boční kola,tak ty přitlačují spojky. Proto si někdy myslíš,že máš samosvor jetej a nefunkčí,když zvedneš kolo a otočíš s ním ale to jen nepřitlačuje už předpěťová pružina. Když ale jde síla od motoru,tak se lamely přitisknou a samosvor zabírá.Takže,je-li motor v tahu,tak je permanentní sevření difu a podle stavu lamel je mezní bod prokluzu.

_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Sob, 24.02.2007, 11:06 |
|
 |
TOM
Koumák
Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 22:01 Príspevky: 183
|
a ako ma prebiehat prenos krutaku u takeho noveho samosvoru? ..chcem si urobit obraz o tom v akom stave mam ten svoj. zda sa mi totiz ,ze v normalnych podmienkach vobec nefunguje, len pod plynom a hlavne vo vyjazdoch ked zacnu kolesa hrabat. vtedy uz sice auto tancuje a neviem presne co sa deje,ale zda sa ze to dostane taky kopanec.
_________________Willys + Wrangler.. moje kone wranee 
|
Ned, 04.03.2007, 12:25 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
TOM píše: a ako ma prebiehat prenos krutaku u takeho noveho samosvoru? ..chcem si urobit obraz o tom v akom stave mam ten svoj. zda sa mi totiz ,ze v normalnych podmienkach vobec nefunguje, len pod plynom a hlavne vo vyjazdoch ked zacnu kolesa hrabat. vtedy uz sice auto tancuje a neviem presne co sa deje,ale zda sa ze to dostane taky kopanec.
No práve tak by mal samosvor fungovať. Pod plynom a v záťaži. Vtedy prave planetky najviac tlačia na lamely.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Ned, 04.03.2007, 13:01 |
|
 |
TOM
Koumák
Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 22:01 Príspevky: 183
|
takze inteligentne sa z blata neda dostat?? ..ked jedno koleso uz smyka ale som stale na rozumnych otackach..? to treba a dupat na plyn a nervacit?? 
_________________Willys + Wrangler.. moje kone wranee 
|
Ned, 04.03.2007, 13:08 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
TOM píše: takze inteligentne sa z blata neda dostat?? ..ked jedno koleso uz smyka ale som stale na rozumnych otackach..? to treba a dupat na plyn a nervacit?? 
Od samosvoru nejakú oslnivú inteligenciu nemožno čakať.  Ale zase nervačiť snáď netreba. Práve ovládaná 100%ná uzávierka má takú inteligenciu ako má samotný vodič. A teda niekedy môže to byť úžasná praktická vec ale zase niekedy howadina, ktorá akurát dochráme podvozok.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Ned, 04.03.2007, 13:17 |
|
 |
PetrF
Učeň
Registrovaný: Štv, 16.11.2006, 18:35 Príspevky: 85 Bydlisko: Strakonice Czech Republic
|
Takže díky větší serii OFFROTEC LOCKER do vyprodání zásob budou veškeré uzávěrky za 23500Kč.

_________________Prodej 100% uzávěrek na všechny offroady,doplnky a ND Jeep.Tel. 00420603584386
www.us-car-service.cz
www.jeepshop.cz
|
Pia, 18.01.2008, 18:27 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|