Dnes je piatok 16. mája 2025, meniny má Svetozár a zajtra Gizela
Autor |
Správa |
Maco
Koumák
Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30 Príspevky: 158
|
proti vykonu trojlitra nemam nic.. ale bojim sa ho ako cert kriza.. a ten katastroficky zvukovy prejav.. no nic idem omrknut tu stranku ale este uvitam aj dalsie ine namety.. vdaka
|
Pon, 12.12.2011, 21:57 |
|
 |
visby
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 24.02.2009, 0:18 Príspevky: 515 Bydlisko: BA
|
Little PEPE píše: nahradny diel je uz motor ne ?
oficialne je to prestavba, u nas velmi tazko legalna (nie je to typovo schvalene)...
preto by som to radsej nespominal;-)
|
Pon, 12.12.2011, 22:33 |
|
 |
matino
Učeň
Registrovaný: Pon, 21.12.2009, 16:42 Príspevky: 99 Bydlisko: MT
|
a musí to byť len ročník 2005 a viac? skutočne by som radšej mal takú prestavbu na dokladoch 2,8 ako 3,0 už len kvôli počtu valcov. zas taký rozdiel v dizajne tam neni jedine to budeš mať viac zhnité najma rám /vzadu/ a lemy takže ak by sa toto všetko urobilo nakomplet aj na staršom patrole tak si v pohode. a neverím že tie 2005+ nebudú za pár rokov rovnako vykvitnuté. s prestavbou ale prajem veľa sťastia, sám to plánujem keď ten chrcheľ 2,8 zdechne... ale zatiaľ sa mu nechce a drží aj na 35" bez zmeny prevodov
_________________ GR Y61,Ironman,podložky,35" KM2,AVM,pevnosťáky,naviják,záhradka,Hella,Hi-lift,CB atď...
|
Uto, 13.12.2011, 0:39 |
|
 |
Maco
Koumák
Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30 Príspevky: 158
|
2,8 je vazne az taky chrchel?? myslel som ze celkom ujde a ze s mechanickym cerpadlom aj volaco vydrzi.. zozere sice asi viac ako 4,2 ale to uz je nepodstatny detail  .. no pravdupovediac viac sa mi lubi po 2005 a hlavne ta hrdza ma odradza ale ak nenajdem 4,2 tak by som siel do starsieho modelu s 2,8.. ale este budem skusat hladat.. takze stale uvitam dalsie tipy.. diky brona..
|
Uto, 13.12.2011, 8:15 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
Pokial by šlo len o recovu bariéru, nie je problém, kľudne tí to vytlmocim, ale vôbec to nie je so zháňaním take easy ani v PL , este hladký 4,2 ako tak aj ked myslím, že dobrý za 2 tis ťažko a s prevodovkou este ťažšie, ale turbo je šafran...
Pred časom boli v PL úplne nové a foto na balete krásavec, ale cena okolo 7 tis , že 6 ks k odberu a nakoniec sa zistilo, že bol len jeden a chlapci dali inzerát a chceli platbu dopredu a až potom privezú foto niekde z japonska z prístavu... ten jeden ks bol skúšobný, pokial viem, tak ďalšie nikdy nedoviezli a este k tomu ten oturbovany nebol naladený, skrátka len nahodene turbo nejaký kit...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Uto, 13.12.2011, 8:27 |
|
 |
Maco
Koumák
Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30 Príspevky: 158
|
fuuu.. tak teraz mi klesol hrebienok.. a neda sa tam napasovat napr. z toyoty LC 100 HZJ?? alebo narovinu sa mam na to vykaslat a ist do 2,8??
|
Uto, 13.12.2011, 9:03 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
da sa aj z toy, je to este lepsi motor, vsetko je len o peniazoch
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Uto, 13.12.2011, 9:16 |
|
 |
Maco
Koumák
Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30 Príspevky: 158
|
jasne OK.. ale rovnako asi neodporucas menit 4,2 namiesto 3,0 ze? aj ked volaco som tu uz precital ohladom vymeny motora kde poliaci vyhodili 3.0Di stvorvalec a suchli tam 6,2 osemvalec a tusim taky jeden patrol fici aj na slovensku..
|
Uto, 13.12.2011, 9:21 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
nepovedal by som, ze neodporucam, len ak to ma byt OK , tak je to slusna investicia
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Uto, 13.12.2011, 9:40 |
|
 |
visby
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 24.02.2009, 0:18 Príspevky: 515 Bydlisko: BA
|
toyotacke motory vedia zohnat ludia z http://toms-fahrzeugtechnik.eu/de/ , co som si zistoval tak repasnuty hdj s prevodovkou sa da zohnat za asi 15tis.
co sa tyka cumminsov v patroloch, tak niekto to tu ma a dokonca ti poliaci vedia aj papiere vybavit...
|
Uto, 13.12.2011, 9:41 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
az teraz som kukol to video a sice nie som si isty, ten co som spominal, ze sa montoval v PL bol presne takyto aj farba, mozno je to on...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Uto, 13.12.2011, 10:44 |
|
 |
ORC
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 30.05.2007, 10:04 Príspevky: 573 Bydlisko: Bratislava
|
Momentalne by mal prebiehat v PL uprgade Y61 na motor BMW I6 3,0L turbo.
Slubovane parametre (kW, Nm) su viac ako vyborne. Tento motor patri momentalne k spicke v diesel motoroch.
Otestujeme na Bamaku (viac neprezradim) 
_________________..všetko pre váš OFF ROAD. www.offroad24.sk , orc@orc.skIronman4x4, Rugged Ridge, Asfir, ARB, AEV, SafariSnorkel, BullFace, Dick Cepek, Mickey Thompson, JamesBaroud, IPF, Pro Comp, Bushranger, FoxShox, Eibach, Misutonida, Delta4x4, AVM, ...
Naposledy upravil ORC dňa Pon, 19.12.2011, 10:11, celkovo upravené 1
|
Uto, 13.12.2011, 12:06 |
|
 |
Maco
Koumák
Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30 Príspevky: 158
|
mne ani tak nejde o nejaky ohromny vykon.. skor na prvom mieste spolahlivost a potom pocit ze mam v aute naozaj motor.. chcem s malym synom a manzelkou pocestovat tak chcem aj to aby to pozralo aj menej kvalitnu naftu.. a hlavne aby ma to niekde len tak nenechalo.. len o toto mi ide..
|
Uto, 13.12.2011, 19:44 |
|
 |
Tyky
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:45 Príspevky: 679 Bydlisko: BA
|
vobec sa nemusis bat 3,0tdi. kazdy motor ti vydrzi! ide o to, ako sa k nemu spravas ! mam 2006 118kW najazdene ma 132tkm a bez jedneho problemu. pokial ti ide o kvalitu nafty, to ze nacapujes nejaky sajrajt sa ti moze stat aj na Slovensku. aj ked ten predpoklad je maly. pokial nebudes jazdit niekde v mongolsku tak by som sa nebal.
_________________ Patrol 3,0 TDi
|
Uto, 13.12.2011, 20:52 |
|
 |
Maco
Koumák
Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30 Príspevky: 158
|
no len ja si novy nedovolim kupit a ked kupim jazdenku tak sa nedozviem ako sa k tomu spraval predosly majitel.. co neni len problem trojlitra ale vseobecne.. no mam pocit ze 3.0Di je ovela citlivejsi na zaobchadzanie ako ostatne spominane motory.. mozno sa mylim lebo sudim len z recenzii a diskusii a nie z vlastnej skusenosti..
|
Uto, 13.12.2011, 23:06 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|