Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 03.05.2025, 21:51
Dnes je sobota 3. mája 2025, meniny má Galina a zajtra Florián




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 90 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší
 VW Touareg, alebo ine pohodlne do lahkeho terenu 
Autor Správa
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 27.01.2013, 0:21
Príspevky: 72
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
keďže sa v tejto téme nič nedialo,tak som to prestal aj ja sledovať a tak som si ani nevšimol ďalší príspevok...
kľudne daj vedieť :) ja si chodím zajazdiť každý víkend s niekym....pozri si na VW fóre..sú tam aj fotky..

..a máš tam aj tie linky,čo som ti písal už skôr.. si myslím,že to čo zažil môj touareg v teréne so mnou,tak o tom veľa majiteľov touaregov ani nesnívalo,že čo sa s ním dá prejsť a kam až vyjsť...takže ma nemá absolútne čo prekvapiť :D

_________________
Touareg 3.0 V6 TDI 4XMOTION "Terrain Tech" 8st.automat BlueMotion Technology

Touareg Club Slovakia

http://www.facebook.com/pages/Touareg-C ... 865?ref=hl
http://www.touaregclub.sk


Pon, 18.02.2013, 12:07
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 09.02.2007, 13:37
Príspevky: 25
Bydlisko: Banská Štiavnica
Odpoveď s citáciou
Vdaka,
ozvem sa.

_________________
www.obnova.sk, www.obnova.eu


Pon, 18.02.2013, 14:49
Profil ICQ WWW
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.06.2007, 17:51
Príspevky: 135
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Tiez uvazujem nad Touaregom ... len stale neviem, aku motorizaciu.
O tej V10 TDI pisu, ze pri kazdej hovadine treba davat von motor a toho sa trochu obavam :? aby som sa nedostal do zbytocneho pruseru s tym motorom. Inak by som najradsej asi bral 4.2 V8, len mam pocit (iba podla videa), ze ten motor je nejaky pribrzdeny nad 100km/h v tom aute :shock:
Asi najlepsia volba bude 3.0 V6 r.v. 2005 / 2006 ? Mohlo by to byt ok ? Samozrejme by som rad aj vzduchovy podvozok, snad by s nim nemali byt problemy ako u allroad-y od audi ? Hm ? :-)

_________________
Nissan Patrol GR Y61
ex - Mitsubishi Pajero 2, 2.5td, Profender 2", 31" MT
ex - Nissan Navara D40, IM, 32" BFG AT
ex - Jeep Cherokee XJ 4.0, 4.5" Rubicon Express, 31" BFG AT
ex - Nissan Patrol GR Y61, IM, Warn, 35" BFG MT


Ned, 03.03.2013, 22:09
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
ber ten novsi a trochu silnejsi 3.0. usetris si nejake starosti a aj naftu

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Ned, 03.03.2013, 22:13
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.06.2007, 17:51
Príspevky: 135
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Lenze je rozdiel vyhodit 15.000 za karu a 20.000 :?

_________________
Nissan Patrol GR Y61
ex - Mitsubishi Pajero 2, 2.5td, Profender 2", 31" MT
ex - Nissan Navara D40, IM, 32" BFG AT
ex - Jeep Cherokee XJ 4.0, 4.5" Rubicon Express, 31" BFG AT
ex - Nissan Patrol GR Y61, IM, Warn, 35" BFG MT


Ned, 03.03.2013, 23:15
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:12
Príspevky: 204
Odpoveď s citáciou
Ha, ty mas nieco vo vyhlade? Brnkni, zbehneme na kofolu....

_________________
EX: Nissan Patrol GR
SUVčkár...


Ned, 03.03.2013, 23:36
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.06.2007, 17:51
Príspevky: 135
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Igorko, som chory momentalne :x ...vyzdraviem sa(tento tyzden uz snad) = ozvem sa a dojdem :wink:

_________________
Nissan Patrol GR Y61
ex - Mitsubishi Pajero 2, 2.5td, Profender 2", 31" MT
ex - Nissan Navara D40, IM, 32" BFG AT
ex - Jeep Cherokee XJ 4.0, 4.5" Rubicon Express, 31" BFG AT
ex - Nissan Patrol GR Y61, IM, Warn, 35" BFG MT


Pon, 04.03.2013, 18:15
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 27.01.2013, 0:21
Príspevky: 72
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Xader píše:
Tiez uvazujem nad Touaregom ... len stale neviem, aku motorizaciu.
O tej V10 TDI pisu, ze pri kazdej hovadine treba davat von motor a toho sa trochu obavam :? aby som sa nedostal do zbytocneho pruseru s tym motorom. Inak by som najradsej asi bral 4.2 V8, len mam pocit (iba podla videa), ze ten motor je nejaky pribrzdeny nad 100km/h v tom aute :shock:
Asi najlepsia volba bude 3.0 V6 r.v. 2005 / 2006 ? Mohlo by to byt ok ? Samozrejme by som rad aj vzduchovy podvozok, snad by s nim nemali byt problemy ako u allroad-y od audi ? Hm ? :-)

xader..polož si otázku,na čo ho chceš vôbec používať a začni od toho... :wink: pokiaľ na ,,preteky"..tak V10..ale potom nerieš spotrebu!.. a potom skoro za každú ,,blbosť" pri poruche musíš vyhadzovať von motor,lebo sa k ničomu nedostaneš.. :(
podľa mňa ten 3,0 by ti v pohode postačoval na bežné vozenie..hlavne uvažuj o vzduchu...je s ním síce občas pre skorodované ventíle na starých ročníkoch problém,ale stačí ich po kúpe povymieňať a potom už máš len komfortné vozenie :-)
..u nových už nemáš vzduch,ale dusík..ale to je ako si už aj písal iná cenová hladina.. :-)
..ak uvažuješ vážne nad kúpou..prídi 20.4. do Brezna,organizujem tam 1.Touareg zraz na Slovensku...budú tam aj Touareg I a aj II +Amarok..a taktiež by mali priviezť z VW ich predvádzačky z off areálu na vozenie..
viewtopic.php?f=69&t=16897#p247242

_________________
Touareg 3.0 V6 TDI 4XMOTION "Terrain Tech" 8st.automat BlueMotion Technology

Touareg Club Slovakia

http://www.facebook.com/pages/Touareg-C ... 865?ref=hl
http://www.touaregclub.sk


Sob, 16.03.2013, 13:37
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 23.03.2009, 19:28
Príspevky: 811
Bydlisko: Brezno,Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
včera sme boli kus pojazdiť na touaregu veľmi dobre auto toto je síce 2,5ka ale nechýba jej nič normálne mám zajačie úmysly postaviť expedičný Touareg na diaľkové expedície typu afrika, island atď. uvidíme...
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 649&type=3

Obrázok

_________________
http://www.wsa.sk/ všetko pre offroad a expedície


Ned, 17.03.2013, 10:50
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 27.01.2013, 0:21
Príspevky: 72
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
:wink: tak držím palce Luki,nech tú myšlienku dotiahneš do konca :wink:
na mojom si sa už viezol tiež a pkiaľ pozrieš na moje fotky..Rumunsko si minulý rok užil skvele :D
ja som naň dával robiť zo spodu (motor,prevodovka,predok a ramená) krytie z duralu a dorábal som si naň navijak :wink: a AT pneu...+strešný stan.. ... však uvidíš potom v apríli ho tam donesiem takého :D ..nie leštenku na zimákoch, na ktorej si sa vozil :)

..a uvidíš,aký bude potenciál na zraze,ale pokiaľ by si začal organizovať ,,expedície" soft pre SUV,tak som prvý prihlásený :)

a môžeš povedať tomu chalanovi s tým Touaregom,že keď chce,môže zavesiť tie fotky na stránku TC Slovakia ;-)

_________________
Touareg 3.0 V6 TDI 4XMOTION "Terrain Tech" 8st.automat BlueMotion Technology

Touareg Club Slovakia

http://www.facebook.com/pages/Touareg-C ... 865?ref=hl
http://www.touaregclub.sk


Ned, 17.03.2013, 11:25
Profil WWW
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 28.09.2008, 12:04
Príspevky: 144
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať Re:
RADOFFROAD píše:

olej v automate som si dal vymenit pri cca 150 000 km a uz by som to viac nespravil, mozno som hypochonder, ale mam pocit, ze neradi tak bohovo ako predtym, minimalne jednotku a zda sa mi, ze zlahka pocujem nieco pri 70km/h na 3-stupni , pritom to robil chlap, co ma autorizaciu na VW a tieto touráregy robil od kedy sa vyrabaju...

:-D

Kúpil som bruchoplaza a študoval som o automate veľa a veľa som čítal na xxx forach,A aj keď niektorý píšu že automat bez udržbový(niektorý že meniť po 90000km) chcel som vymeniť olej v automatickej prevodovke ale čo si napísal ma utvrdilo že sa kašlem na to,a dúfam že bude fungovať ako ma čo najdlhšie :lol:

_________________
Patrol+Simex !!!!


Uto, 26.03.2013, 22:51
Profil ICQ
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1923
Odpoveď s citáciou
Sorry za príspevok mimo témy, ale pár riadkov za ten automat dám.
Mám tiež osobáka s automatom, ale je úplne jedno, či je automatická prevodovka namontovaná v osobáku, alebo tereňáku, dokonca častokrát sú to také isté prevodovky. Napríklad nový Range Rover používa to isté ( 8 stupňový ZF ) ako Audi A8, Q7, Jaguár, alebo BMW.
Celkový problém je len to, čo sa chápe pod pojmom doživotná náplň alebo bezúdržbovosť.
Zo skúseností majiteľov, opravárov, ale aj čítaním diskusných fór sa jedná zhruba o cca 300.000.- km, plus mínus, nakoľko tam je potrebné počítať aj s takými faktormi ako je celkovo užívané to auto, či niečo ťahá alebo neťahá, či sa viac menej používa po diaľniciach alebo mestskej premávke, či s tým niekto piráti alebo sa vozí výletným tempom po zákutiach krajiny.
Väčšina opravárov ale udáva, že výmena oleja a filtra v automatickej prevodovke predlžuje jej životnosť.
Automobilky väčšinou píšu o doživotnosti, bezúdržbovosti.
Ale pokiaľ navštívime stránku samotného výrobcu prevodoviek, tak sa celkom jasne uvádza, že meniť treba, a tiež ako často, plus aký olej.


Uto, 26.03.2013, 23:37
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 28.09.2008, 12:04
Príspevky: 144
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
OGO píše:

Ale pokiaľ navštívime stránku samotného výrobcu prevodoviek, tak sa celkom jasne uvádza, že meniť treba, a tiež ako často, plus aký olej.

OGO! Prave že u mna výrobca udavá prevodovku ako bez udržbovú!!!! Aj napriek tomu som chcel meniť olej ale rado mi dal ako keby inpulz! že kašlem na to!Mam nabehané kolo 160000km

_________________
Patrol+Simex !!!!


Str, 27.03.2013, 0:14
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
vyrobca prevodovky ci auta?

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Str, 27.03.2013, 0:35
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1923
Odpoveď s citáciou
160.000 km je v pohode. Ale jednu výmenu ja by som tam už dal. Ja mám už 285 tis. U mňa tiež výrobca auta udáva v užívateľskom manuály, že nie je potrebné meniť, len kontrola hladiny po 60.000. km, a prípadne doliať na predpísanú úroveň, ale keď som potom pátral, tak ma fachmani odkázali na stránku výrobcu prevodoviek a tam už boli iné údaje.
No nech je ako je, ja sám by som pochyboval o nejakom mechanizme, čo prenáša všetku silu motora, že dnuka je všetko v pohode aj po 300.000. km. Ja keď som menil pri 250.000. tak som videl čo je vo vani, čo je na magnete a filtri. Po výmene, tie nové veci, no mal som dobrý pocit. Po výmene sa ale musí prevodovka predpísaným spôsobom adaptovať. Mne po výmene oleja jednoznačne radi jemnejšie, menej klže, teda skôr uzamyká menič.


Str, 27.03.2013, 0:43
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 90 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: