| Dnes je piatok 31. októbera 2025, meniny má Aurélia a zajtra Denis, Denisa 
 
 
 
 
	
			
	
	 VW Touareg, alebo ine pohodlne do lahkeho terenu 
        
        
            | Autor | Správa |  
			| stanovw Učeň 
					Registrovaný: Ned, 27.01.2013, 0:21
 Príspevky: 72
 Bydlisko: Nitra
   | keďže sa v tejto téme nič nedialo,tak som to prestal aj ja sledovať a tak som si ani nevšimol ďalší príspevok... kľudne daj vedieť    ja si chodím zajazdiť každý víkend s niekym....pozri si na VW fóre..sú tam aj fotky.. ..a máš tam aj tie linky,čo som ti písal už skôr.. si myslím,že to čo zažil môj touareg v teréne so mnou,tak o tom veľa majiteľov touaregov ani nesnívalo,že čo sa s ním dá prejsť a kam až vyjsť...takže ma nemá absolútne čo prekvapiť  _________________Touareg 3.0 V6 TDI 4XMOTION "Terrain Tech" 8st.automat BlueMotion Technology Touareg Club Slovakiahttp://www.facebook.com/pages/Touareg-C ... 865?ref=hlhttp://www.touaregclub.sk 
 
 |  
			| Pon, 18.02.2013, 12:07 | 
					
					     |  
		|  |  
			| harp Učeň 
					Registrovaný: Pia, 09.02.2007, 13:37
 Príspevky: 25
 Bydlisko: Banská Štiavnica
   | Vdaka,ozvem sa.
 
 
 |  
			| Pon, 18.02.2013, 14:49 | 
					
					       |  
		|  |  
			| Xader Začínajúci koumák 
					Registrovaný: Uto, 19.06.2007, 17:51
 Príspevky: 135
 Bydlisko: BA
   | Tiez uvazujem nad Touaregom ... len stale neviem, aku motorizaciu.  O tej V10 TDI pisu, ze pri kazdej hovadine treba davat von motor a toho sa trochu obavam      aby som sa nedostal do zbytocneho pruseru s tym motorom. Inak by som najradsej asi bral 4.2 V8, len mam pocit (iba podla videa), ze ten motor je nejaky pribrzdeny nad 100km/h v tom aute     Asi najlepsia volba bude 3.0 V6 r.v. 2005 / 2006 ? Mohlo by to byt ok ? Samozrejme by som rad aj vzduchovy podvozok, snad by s nim nemali byt problemy ako u allroad-y od audi ? Hm ?   _________________
 Nissan Patrol GR Y61
 ex - Mitsubishi Pajero 2, 2.5td, Profender 2", 31" MT
 ex - Nissan Navara D40, IM, 32" BFG AT
 ex - Jeep Cherokee XJ 4.0, 4.5" Rubicon Express, 31" BFG AT
 ex - Nissan Patrol GR Y61, IM, Warn, 35" BFG MT
 
 
 |  
			| Ned, 03.03.2013, 22:09 | 
					
					   |  
		|  |  
			| bull4x4 OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
 Príspevky: 2320
 Bydlisko: Sliač
   | ber ten novsi a trochu silnejsi 3.0. usetris si nejake starosti a aj naftu _________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60  TD 4,2T , Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon 
 
 |  
			| Ned, 03.03.2013, 22:13 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Xader Začínajúci koumák 
					Registrovaný: Uto, 19.06.2007, 17:51
 Príspevky: 135
 Bydlisko: BA
   | Lenze je rozdiel vyhodit 15.000 za karu a 20.000   _________________
 Nissan Patrol GR Y61
 ex - Mitsubishi Pajero 2, 2.5td, Profender 2", 31" MT
 ex - Nissan Navara D40, IM, 32" BFG AT
 ex - Jeep Cherokee XJ 4.0, 4.5" Rubicon Express, 31" BFG AT
 ex - Nissan Patrol GR Y61, IM, Warn, 35" BFG MT
 
 
 |  
			| Ned, 03.03.2013, 23:15 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Igor Frajer 
					Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:12
 Príspevky: 204
   | Ha, ty mas nieco vo vyhlade? Brnkni, zbehneme na kofolu.... _________________
 EX: Nissan Patrol GR
 SUVčkár...
 
 
 |  
			| Ned, 03.03.2013, 23:36 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Xader Začínajúci koumák 
					Registrovaný: Uto, 19.06.2007, 17:51
 Príspevky: 135
 Bydlisko: BA
   | Igorko, som chory momentalne     ...vyzdraviem sa(tento tyzden uz snad) = ozvem sa a dojdem  _________________
 Nissan Patrol GR Y61
 ex - Mitsubishi Pajero 2, 2.5td, Profender 2", 31" MT
 ex - Nissan Navara D40, IM, 32" BFG AT
 ex - Jeep Cherokee XJ 4.0, 4.5" Rubicon Express, 31" BFG AT
 ex - Nissan Patrol GR Y61, IM, Warn, 35" BFG MT
 
 
 |  
			| Pon, 04.03.2013, 18:15 | 
					
					   |  
		|  |  
			| stanovw Učeň 
					Registrovaný: Ned, 27.01.2013, 0:21
 Príspevky: 72
 Bydlisko: Nitra
   | Xader píše: Tiez uvazujem nad Touaregom ... len stale neviem, aku motorizaciu.  O tej V10 TDI pisu, ze pri kazdej hovadine treba davat von motor a toho sa trochu obavam      aby som sa nedostal do zbytocneho pruseru s tym motorom. Inak by som najradsej asi bral 4.2 V8, len mam pocit (iba podla videa), ze ten motor je nejaky pribrzdeny nad 100km/h v tom aute     Asi najlepsia volba bude 3.0 V6 r.v. 2005 / 2006 ? Mohlo by to byt ok ? Samozrejme by som rad aj vzduchovy podvozok, snad by s nim nemali byt problemy ako u allroad-y od audi ? Hm ?   xader..polož si otázku,na čo ho chceš vôbec používať a začni od toho...    pokiaľ na ,,preteky"..tak V10..ale potom nerieš spotrebu!.. a potom skoro za každú ,,blbosť" pri poruche musíš vyhadzovať von motor,lebo sa k ničomu nedostaneš..     podľa mňa ten 3,0 by ti v pohode postačoval na bežné vozenie..hlavne uvažuj o vzduchu...je s ním síce občas pre skorodované ventíle na starých ročníkoch problém,ale stačí ich po kúpe povymieňať a potom už máš len komfortné vozenie    ..u nových už nemáš vzduch,ale dusík..ale to je ako si už aj písal iná cenová hladina..    ..ak uvažuješ vážne nad kúpou..prídi 20.4. do Brezna,organizujem tam 1.Touareg zraz na Slovensku...budú tam aj Touareg I a aj II +Amarok..a taktiež by mali priviezť z VW ich predvádzačky z off areálu na vozenie..viewtopic.php?f=69&t=16897#p247242_________________Touareg 3.0 V6 TDI 4XMOTION "Terrain Tech" 8st.automat BlueMotion Technology Touareg Club Slovakiahttp://www.facebook.com/pages/Touareg-C ... 865?ref=hlhttp://www.touaregclub.sk 
 
 |  
			| Sob, 16.03.2013, 13:37 | 
					
					     |  
		|  |  
			| sup.agency OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Pon, 23.03.2009, 19:28
 Príspevky: 811
 Bydlisko: Brezno,Banská Bystrica
   | včera sme boli kus pojazdiť na touaregu veľmi dobre auto toto je síce 2,5ka ale nechýba jej nič normálne mám zajačie úmysly postaviť expedičný Touareg na diaľkové expedície typu afrika, island atď. uvidíme...http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 649&type=3 _________________http://www.wsa.sk/ všetko pre offroad a expedície 
 
 |  
			| Ned, 17.03.2013, 10:50 | 
					
					     |  
		|  |  
			| stanovw Učeň 
					Registrovaný: Ned, 27.01.2013, 0:21
 Príspevky: 72
 Bydlisko: Nitra
   |   tak držím palce Luki,nech tú myšlienku dotiahneš do konca    na mojom si sa už viezol tiež a pkiaľ pozrieš na moje fotky..Rumunsko si minulý rok užil skvele    ja som naň dával robiť zo spodu (motor,prevodovka,predok a ramená) krytie z duralu a dorábal som si naň navijak    a AT pneu...+strešný stan.. ... však uvidíš potom v apríli ho tam donesiem takého    ..nie leštenku na zimákoch, na ktorej si sa vozil   ..a uvidíš,aký bude potenciál na zraze,ale pokiaľ by si začal organizovať ,,expedície" soft pre SUV,tak som prvý prihlásený   a môžeš povedať tomu chalanovi s tým Touaregom,že keď chce,môže zavesiť tie fotky na stránku TC Slovakia  _________________Touareg 3.0 V6 TDI 4XMOTION "Terrain Tech" 8st.automat BlueMotion Technology Touareg Club Slovakiahttp://www.facebook.com/pages/Touareg-C ... 865?ref=hlhttp://www.touaregclub.sk 
 
 |  
			| Ned, 17.03.2013, 11:25 | 
					
					     |  
		|  |  
			| PeterSSS Začínajúci koumák 
					Registrovaný: Ned, 28.09.2008, 12:04
 Príspevky: 144
 Bydlisko: Púchov
   | RADOFFROAD píše: olej v automate som si dal vymenit pri cca 150 000 km  a uz by som to viac nespravil, mozno som hypochonder, ale mam pocit, ze neradi tak bohovo ako predtym, minimalne jednotku a zda sa mi, ze zlahka pocujem nieco pri 70km/h na 3-stupni , pritom to robil chlap, co ma autorizaciu na VW a tieto touráregy robil od kedy sa vyrabaju...    Kúpil som bruchoplaza a študoval som o automate veľa a veľa som čítal na xxx forach,A aj keď niektorý píšu že automat bez udržbový(niektorý že meniť po 90000km) chcel som vymeniť olej v automatickej prevodovke  ale čo si napísal ma utvrdilo že sa kašlem na to,a dúfam že bude fungovať ako ma čo najdlhšie  _________________
 Patrol+Simex !!!!
 
 
 |  
			| Uto, 26.03.2013, 22:51 | 
					
					     |  
		|  |  
			| OGO OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
 Príspevky: 1923
   | Sorry za príspevok mimo témy, ale pár riadkov za ten automat dám.Mám tiež osobáka s automatom, ale je úplne jedno, či je automatická prevodovka namontovaná v osobáku, alebo tereňáku, dokonca častokrát sú to také isté prevodovky. Napríklad nový Range Rover používa to isté ( 8 stupňový ZF ) ako Audi A8, Q7, Jaguár, alebo BMW.
 Celkový problém je len to, čo sa chápe pod pojmom doživotná náplň alebo bezúdržbovosť.
 Zo skúseností majiteľov, opravárov, ale aj čítaním diskusných fór sa jedná zhruba o cca 300.000.- km, plus mínus, nakoľko tam je potrebné počítať aj s takými faktormi ako je celkovo užívané to auto, či niečo ťahá alebo neťahá, či sa viac menej používa po diaľniciach alebo mestskej premávke, či s tým niekto piráti alebo sa vozí výletným tempom po zákutiach krajiny.
 Väčšina opravárov ale udáva, že výmena oleja a filtra v automatickej prevodovke predlžuje jej životnosť.
 Automobilky väčšinou píšu o doživotnosti, bezúdržbovosti.
 Ale pokiaľ navštívime stránku samotného výrobcu prevodoviek, tak sa celkom jasne uvádza, že meniť treba, a tiež ako často, plus aký olej.
 
 
 |  
			| Uto, 26.03.2013, 23:37 | 
					
					   |  
		|  |  
			| PeterSSS Začínajúci koumák 
					Registrovaný: Ned, 28.09.2008, 12:04
 Príspevky: 144
 Bydlisko: Púchov
   | OGO píše: Ale pokiaľ navštívime stránku samotného výrobcu prevodoviek, tak sa celkom jasne uvádza, že meniť treba, a tiež ako často, plus aký olej.
 OGO! Prave že u mna výrobca udavá prevodovku ako bez udržbovú!!!! Aj napriek tomu som chcel meniť olej ale rado mi dal ako keby inpulz! že kašlem na to!Mam nabehané kolo 160000km_________________
 Patrol+Simex !!!!
 
 
 |  
			| Str, 27.03.2013, 0:14 | 
					
					     |  
		|  |  
			| bull4x4 OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
 Príspevky: 2320
 Bydlisko: Sliač
   | vyrobca prevodovky ci auta? _________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60  TD 4,2T , Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon 
 
 |  
			| Str, 27.03.2013, 0:35 | 
					
					   |  
		|  |  
			| OGO OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
 Príspevky: 1923
   | 160.000 km je v pohode. Ale jednu výmenu ja by som tam už dal. Ja mám už 285 tis. U mňa tiež výrobca auta udáva v užívateľskom manuály, že nie je potrebné meniť, len kontrola hladiny po 60.000. km, a prípadne doliať na predpísanú úroveň, ale keď som potom pátral, tak ma fachmani odkázali na stránku výrobcu prevodoviek a tam už boli iné údaje. No nech je ako je, ja sám by som pochyboval o nejakom mechanizme, čo prenáša všetku silu motora, že dnuka je všetko v pohode aj po 300.000. km. Ja keď som menil pri 250.000. tak som videl čo je vo vani, čo je na magnete a filtri. Po výmene, tie nové veci, no  mal som dobrý pocit. Po výmene sa ale musí prevodovka predpísaným spôsobom adaptovať. Mne po výmene oleja jednoznačne radi jemnejšie, menej klže, teda skôr uzamyká menič.
 
 
 |  
			| Str, 27.03.2013, 0:43 | 
					
					   |  
		|  |  
		|  |  
 
	
		| Kto je on-line |  
		| Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |  
 
	|  | Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
 Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
 
 |  
   |