Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 07.05.2025, 20:43
Dnes je streda 7. mája 2025, meniny má Monika a zajtra Ingrida




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 49 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4  Ďalší
 PATROL Y60 4.2 BENZIN ALEBO 4.2 DIESEL?? 
Autor Správa
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 13.05.2011, 10:18
Príspevky: 22
Bydlisko: Zilina
Odpoveď s citáciou
Caute poprosil by som o nejake vase nazory co sa tyka Nissan Patrol Y60ky. Neviem co by bolo lepsie do terenu 4.2 benzin alebo 4.2 hladky diesel? Spotreba paliv v tychto dvoch ma nezaujima. Zaujima ma ako by sa spraval dany model a ake ma vyhody/nevyhody.

diky :wink:


Štv, 21.07.2011, 18:14
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2030
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ja by som bral benzín.

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Štv, 21.07.2011, 18:16
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 13.05.2011, 10:18
Príspevky: 22
Bydlisko: Zilina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
a preco?


Štv, 21.07.2011, 18:32
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2030
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Lebo ho mám aj ja :) a ešte lebo:
- krajší zvuk
- menšia hmotnosť
- bude s automatom
- v mrazoch lepšie štartuje
- dáš do neho plyn ak chceš jazdiť lacnejšie

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Štv, 21.07.2011, 18:43
Profil WWW
Pandík

Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33
Príspevky: 3300
Odpoveď s citáciou
Poslať 
a chceš aj brodiť? alebo čo je terén v tvojom prípade? :wink:


Štv, 21.07.2011, 19:52
Profil
Koumák

Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30
Príspevky: 158
Odpoveď s citáciou
..ja by som bral diesel :D
+ lepsi priebeh vykonu (od nizkych otacok) ..teda ak rad jazdis s citom a nie s plynom na podlahe.. :D
+ dlhsia zivotnost, vyssia odolnost (co benzin vo vode??)
+ lacnejsia prevadzka (co si sice pisal ze ta nezaujima)
+ menej skodlive emisie (napriek niekoho mylnym predstavam ze cim viac vidno dym tym viac skodi)

- menej vabivy zvuk ale tak no..
- narocnejsi na udrzbu
- horsie starty v zime

..ale tak zalezi co je pre teba dolezite.. ale pri rozbiehani v smyklavych (blato, sneh) ci nestabilnych vyjazdoch (strk, sotolina, ...) ocenis rozbeh pri nizkych otackach.. vyssia ucinnost PODLA MNA ;) :-D


Štv, 21.07.2011, 19:54
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 20.04.2010, 18:55
Príspevky: 442
Bydlisko: Zilina
Odpoveď s citáciou
Maco píše:
..ja by som bral diesel :D
+ lepsi priebeh vykonu (od nizkych otacok) ..teda ak rad jazdis s citom a nie s plynom na podlahe.. :D
+ dlhsia zivotnost, vyssia odolnost (co benzin vo vode??)
+ lacnejsia prevadzka (co si sice pisal ze ta nezaujima)
+ menej skodlive emisie (napriek niekoho mylnym predstavam ze cim viac vidno dym tym viac skodi)

- menej vabivy zvuk ale tak no..
- narocnejsi na udrzbu
- horsie starty v zime

..ale tak zalezi co je pre teba dolezite.. ale pri rozbiehani v smyklavych (blato, sneh) ci nestabilnych vyjazdoch (strk, sotolina, ...) ocenis rozbeh pri nizkych otackach.. vyssia ucinnost PODLA MNA ;) :-D




maco.kde preboha chodis na taketo dristy o emisiach,odjakziva ma benzin mensie emisie ako kachle.
Alebo,ze dlhsia zivotnost smradlaveho diesla ako benzinu
Jedina vyhoda je tan krutiak ale aj to na ukor toho,ze ma ucinnost iba do nizkych otacok

_________________
XJ 4.0 ex,ZJ 4.0 ex ,ZJ 5.2 V8 ex,ZJ 4.0 ex,WJ 4,0 ex,ZJ 5,9 V8


Štv, 21.07.2011, 20:43
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1805
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
bolo by zaujímavé vidieť porovnanie priebehu krútiaceho momentu a výkonu oboch motorov.
4,2D asi nebude ovplývať extra veľkým výkonom, otázka je koľko Nm má naviac v nízkych otáčkach.
Predpokladám že benzín bude mať viac Nm oproti hladkému dieslu, alebo sa mýlim?

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Štv, 21.07.2011, 20:58
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2030
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Oron72 píše:
Jedina vyhoda je tan krutiak ale aj to na ukor toho,ze ma ucinnost iba do nizkych otacok


Pri automate a benzíne je toho Mk dosť (lebo menič momentu)

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Štv, 21.07.2011, 21:05
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 20.04.2010, 18:55
Príspevky: 442
Bydlisko: Zilina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pravdu vravis :smt023

_________________
XJ 4.0 ex,ZJ 4.0 ex ,ZJ 5.2 V8 ex,ZJ 4.0 ex,WJ 4,0 ex,ZJ 5,9 V8


Štv, 21.07.2011, 21:09
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34
Príspevky: 1296
Bydlisko: Myjava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ja by som bral 4.2D , prakticky ten isty motor ako mam ja 3.3td len vatsi obsah, primitivne a spolahlive, rozvody ozubenymi kolesami

skoro neznicitelne motory a aj spotreba v pohode a krutak odspodu velmi dobry

bratia v CZ do toho davaju aj turba a ide to jak raketa a potom si jeden z mala co bude mat v patrole "motor".

len tieto 4.2D maju zevraj rychle diferaky a nemaju uzavierku ani vzadu od vyroby

_________________
Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD
UTE Y60 TD42 vo výstavbe
"ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla"
td42@safe-mail.net


Štv, 21.07.2011, 21:36
Profil WWW
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3010
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
V terene sa dostanes do situacii, kedy potrebujes dostat kolesa do poriadnych otacok aby si z drazok pneu dokazal vyhadzat blato. U ziadneho diesla som to nevidel tak efektne a rychlo ako u benzinovych motorov.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Pia, 22.07.2011, 8:43
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.06.2010, 20:24
Príspevky: 295
Bydlisko: Piestany
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dado píše:
V terene sa dostanes do situacii, kedy potrebujes dostat kolesa do poriadnych otacok aby si z drazok pneu dokazal vyhadzat blato. U ziadneho diesla som to nevidel tak efektne a rychlo ako u benzinovych motorov.


Toto sa trosku prieci. Ocul som tento nazor uz viac krat a stale nad tim krutim hlavou. :evil:

Je pravda ze pri vyssej obvodovej rychlosti oblato vplyvom odstredivej rychlosti odleti z draziek ale zase plati ze cim vyssia rychlost pri presmykovani tim mensi sucinitel trenia.

Co sa tika motora - fyziku neoje..s, benzin ma rozhodne o dost vacsi vykon, spolahlivost, spotreba - das plyn a si lacnejsi ako nafta.


Pia, 22.07.2011, 8:54
Profil
Koumák

Registrovaný: Sob, 12.07.2008, 4:15
Príspevky: 183
Bydlisko: Rajecke Teplice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dobra debaticka ja si myslim ze kazde ma svoje plusy a minusy ja som mal aj aj, benzin dobra dynamika na kratkych usekoch ked treba vybehnut nejaky ten kopcek a neni dostatocny rozbeh ale zase problem ustriehnut kolesa aby nesli do smyku pri prudkych vyjazdoch a tam kde na benzine treba radit aby nezdochol diesel si este bafka ale na vysantenie urcite benzin :twisted:

_________________
Vrana Rubicon JK,Warn,37x12,5,6In RC, = www.autokem.sk , 0903 033 643


Pia, 22.07.2011, 9:37
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 13.05.2011, 10:18
Príspevky: 22
Bydlisko: Zilina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nejake cisla:

diesel - 125 PS (91.9 kW; 123.3 bhp) @ 4000 RPM
27.8 kg·m (273 N·m; 201 lb·ft) @ 2000 RPM


benzin - 175 PS (128.7 kW; 172.6 bhp) @ 4200RPM
32.6 kg·m (320 N·m; 236 lb·ft) @ 3200 RPM


Pia, 22.07.2011, 9:50
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 49 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: