Dnes je streda 7. mája 2025, meniny má Monika a zajtra Ingrida
PATROL Y60 4.2 BENZIN ALEBO 4.2 DIESEL??
Autor |
Správa |
pv
Učeň
Registrovaný: Pia, 13.05.2011, 10:18 Príspevky: 22 Bydlisko: Zilina
|
Caute poprosil by som o nejake vase nazory co sa tyka Nissan Patrol Y60ky. Neviem co by bolo lepsie do terenu 4.2 benzin alebo 4.2 hladky diesel? Spotreba paliv v tychto dvoch ma nezaujima. Zaujima ma ako by sa spraval dany model a ake ma vyhody/nevyhody.
diky 
|
Štv, 21.07.2011, 18:14 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
ja by som bral benzín.
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Štv, 21.07.2011, 18:16 |
|
 |
pv
Učeň
Registrovaný: Pia, 13.05.2011, 10:18 Príspevky: 22 Bydlisko: Zilina
|
a preco?
|
Štv, 21.07.2011, 18:32 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
Lebo ho mám aj ja  a ešte lebo:
- krajší zvuk
- menšia hmotnosť
- bude s automatom
- v mrazoch lepšie štartuje
- dáš do neho plyn ak chceš jazdiť lacnejšie
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Štv, 21.07.2011, 18:43 |
|
 |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
|
a chceš aj brodiť? alebo čo je terén v tvojom prípade? 
|
Štv, 21.07.2011, 19:52 |
|
 |
Maco
Koumák
Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30 Príspevky: 158
|
..ja by som bral diesel
+ lepsi priebeh vykonu (od nizkych otacok) ..teda ak rad jazdis s citom a nie s plynom na podlahe..
+ dlhsia zivotnost, vyssia odolnost (co benzin vo vode??)
+ lacnejsia prevadzka (co si sice pisal ze ta nezaujima)
+ menej skodlive emisie (napriek niekoho mylnym predstavam ze cim viac vidno dym tym viac skodi)
- menej vabivy zvuk ale tak no..
- narocnejsi na udrzbu
- horsie starty v zime
..ale tak zalezi co je pre teba dolezite.. ale pri rozbiehani v smyklavych (blato, sneh) ci nestabilnych vyjazdoch (strk, sotolina, ...) ocenis rozbeh pri nizkych otackach.. vyssia ucinnost PODLA MNA 
|
Štv, 21.07.2011, 19:54 |
|
 |
Oron72
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 20.04.2010, 18:55 Príspevky: 442 Bydlisko: Zilina
|
Maco píše: ..ja by som bral diesel  + lepsi priebeh vykonu (od nizkych otacok) ..teda ak rad jazdis s citom a nie s plynom na podlahe..  + dlhsia zivotnost, vyssia odolnost (co benzin vo vode??) + lacnejsia prevadzka (co si sice pisal ze ta nezaujima) + menej skodlive emisie (napriek niekoho mylnym predstavam ze cim viac vidno dym tym viac skodi) - menej vabivy zvuk ale tak no.. - narocnejsi na udrzbu - horsie starty v zime ..ale tak zalezi co je pre teba dolezite.. ale pri rozbiehani v smyklavych (blato, sneh) ci nestabilnych vyjazdoch (strk, sotolina, ...) ocenis rozbeh pri nizkych otackach.. vyssia ucinnost PODLA MNA 
maco.kde preboha chodis na taketo dristy o emisiach,odjakziva ma benzin mensie emisie ako kachle.
Alebo,ze dlhsia zivotnost smradlaveho diesla ako benzinu
Jedina vyhoda je tan krutiak ale aj to na ukor toho,ze ma ucinnost iba do nizkych otacok
_________________ XJ 4.0 ex,ZJ 4.0 ex ,ZJ 5.2 V8 ex,ZJ 4.0 ex,WJ 4,0 ex,ZJ 5,9 V8
|
Štv, 21.07.2011, 20:43 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
bolo by zaujímavé vidieť porovnanie priebehu krútiaceho momentu a výkonu oboch motorov.
4,2D asi nebude ovplývať extra veľkým výkonom, otázka je koľko Nm má naviac v nízkych otáčkach.
Predpokladám že benzín bude mať viac Nm oproti hladkému dieslu, alebo sa mýlim?
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Štv, 21.07.2011, 20:58 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
Oron72 píše: Jedina vyhoda je tan krutiak ale aj to na ukor toho,ze ma ucinnost iba do nizkych otacok
Pri automate a benzíne je toho Mk dosť (lebo menič momentu)
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Štv, 21.07.2011, 21:05 |
|
 |
Oron72
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 20.04.2010, 18:55 Príspevky: 442 Bydlisko: Zilina
|
pravdu vravis 
_________________ XJ 4.0 ex,ZJ 4.0 ex ,ZJ 5.2 V8 ex,ZJ 4.0 ex,WJ 4,0 ex,ZJ 5,9 V8
|
Štv, 21.07.2011, 21:09 |
|
 |
Little PEPE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34 Príspevky: 1296 Bydlisko: Myjava
|
ja by som bral 4.2D , prakticky ten isty motor ako mam ja 3.3td len vatsi obsah, primitivne a spolahlive, rozvody ozubenymi kolesami
skoro neznicitelne motory a aj spotreba v pohode a krutak odspodu velmi dobry
bratia v CZ do toho davaju aj turba a ide to jak raketa a potom si jeden z mala co bude mat v patrole "motor".
len tieto 4.2D maju zevraj rychle diferaky a nemaju uzavierku ani vzadu od vyroby
_________________Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD UTE Y60 TD42 vo výstavbe "ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla" td42@safe-mail.net
|
Štv, 21.07.2011, 21:36 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
V terene sa dostanes do situacii, kedy potrebujes dostat kolesa do poriadnych otacok aby si z drazok pneu dokazal vyhadzat blato. U ziadneho diesla som to nevidel tak efektne a rychlo ako u benzinovych motorov.
|
Pia, 22.07.2011, 8:43 |
|
 |
traktoristaa
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 10.06.2010, 20:24 Príspevky: 295 Bydlisko: Piestany
|
dado píše: V terene sa dostanes do situacii, kedy potrebujes dostat kolesa do poriadnych otacok aby si z drazok pneu dokazal vyhadzat blato. U ziadneho diesla som to nevidel tak efektne a rychlo ako u benzinovych motorov.
Toto sa trosku prieci. Ocul som tento nazor uz viac krat a stale nad tim krutim hlavou.
Je pravda ze pri vyssej obvodovej rychlosti oblato vplyvom odstredivej rychlosti odleti z draziek ale zase plati ze cim vyssia rychlost pri presmykovani tim mensi sucinitel trenia.
Co sa tika motora - fyziku neoje..s, benzin ma rozhodne o dost vacsi vykon, spolahlivost, spotreba - das plyn a si lacnejsi ako nafta.
|
Pia, 22.07.2011, 8:54 |
|
 |
kajoirsko
Koumák
Registrovaný: Sob, 12.07.2008, 4:15 Príspevky: 183 Bydlisko: Rajecke Teplice
|
dobra debaticka ja si myslim ze kazde ma svoje plusy a minusy ja som mal aj aj, benzin dobra dynamika na kratkych usekoch ked treba vybehnut nejaky ten kopcek a neni dostatocny rozbeh ale zase problem ustriehnut kolesa aby nesli do smyku pri prudkych vyjazdoch a tam kde na benzine treba radit aby nezdochol diesel si este bafka ale na vysantenie urcite benzin 
_________________Vrana Rubicon JK,Warn,37x12,5,6In RC, = www.autokem.sk , 0903 033 643
|
Pia, 22.07.2011, 9:37 |
|
 |
pv
Učeň
Registrovaný: Pia, 13.05.2011, 10:18 Príspevky: 22 Bydlisko: Zilina
|
nejake cisla:
diesel - 125 PS (91.9 kW; 123.3 bhp) @ 4000 RPM
27.8 kg·m (273 N·m; 201 lb·ft) @ 2000 RPM
benzin - 175 PS (128.7 kW; 172.6 bhp) @ 4200RPM
32.6 kg·m (320 N·m; 236 lb·ft) @ 3200 RPM
|
Pia, 22.07.2011, 9:50 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|