Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	 PATROL Y60 4.2 BENZIN  ALEBO 4.2 DIESEL??   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 pv 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pia, 13.05.2011, 10:18 Príspevky: 22 Bydlisko: Zilina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Caute poprosil by som o nejake vase nazory co sa tyka Nissan Patrol Y60ky. Neviem co by bolo lepsie do terenu 4.2 benzin alebo 4.2 hladky diesel? Spotreba paliv v tychto dvoch ma nezaujima. Zaujima ma ako by sa spraval dany model a ake ma vyhody/nevyhody.
 
diky    
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 21.07.2011, 18:14 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 marisko 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2029 Bydlisko: Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ja by som bral benzín. 
					
						 _________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 21.07.2011, 18:16 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pv 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pia, 13.05.2011, 10:18 Príspevky: 22 Bydlisko: Zilina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 a preco? 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 21.07.2011, 18:32 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 marisko 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2029 Bydlisko: Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Lebo ho mám aj ja    a ešte lebo:
 - krajší zvuk
 - menšia hmotnosť 
 - bude s automatom
 - v mrazoch lepšie štartuje 
 - dáš do neho plyn ak chceš jazdiť lacnejšie  
					
						 _________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 21.07.2011, 18:43 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 OFFroad4wd 
				Pandík 
				
					 Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						a chceš aj brodiť? alebo čo je terén v tvojom prípade?    
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 21.07.2011, 19:52 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Maco 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30 Príspevky: 158
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						..ja by som bral diesel   
+ lepsi priebeh vykonu (od nizkych otacok) ..teda ak rad jazdis s citom a nie s plynom na podlahe..   
+ dlhsia zivotnost, vyssia odolnost (co benzin vo vode??)
 + lacnejsia prevadzka (co si sice pisal ze ta nezaujima)
 + menej skodlive emisie (napriek niekoho mylnym predstavam ze cim viac vidno dym tym viac skodi)
 - menej vabivy zvuk ale tak no..
 - narocnejsi na udrzbu
 - horsie starty v zime
 ..ale tak zalezi co je pre teba dolezite.. ale pri rozbiehani v smyklavych (blato, sneh) ci nestabilnych vyjazdoch (strk, sotolina, ...) ocenis rozbeh pri nizkych otackach.. vyssia ucinnost PODLA MNA       
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 21.07.2011, 19:54 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Oron72 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Uto, 20.04.2010, 18:55 Príspevky: 442 Bydlisko: Zilina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Maco píše: ..ja by som bral diesel   + lepsi priebeh vykonu (od nizkych otacok) ..teda ak rad jazdis s citom a nie s plynom na podlahe..   + dlhsia zivotnost, vyssia odolnost (co benzin vo vode??) + lacnejsia prevadzka (co si sice pisal ze ta nezaujima) + menej skodlive emisie (napriek niekoho mylnym predstavam ze cim viac vidno dym tym viac skodi) - menej vabivy zvuk ale tak no.. - narocnejsi na udrzbu - horsie starty v zime ..ale tak zalezi co je pre teba dolezite.. ale pri rozbiehani v smyklavych (blato, sneh) ci nestabilnych vyjazdoch (strk, sotolina, ...) ocenis rozbeh pri nizkych otackach.. vyssia ucinnost PODLA MNA       
maco.kde preboha chodis na taketo dristy o emisiach,odjakziva ma benzin mensie emisie ako kachle.
 Alebo,ze dlhsia zivotnost smradlaveho diesla ako benzinu 
 Jedina vyhoda je tan krutiak ale aj to na ukor toho,ze ma ucinnost iba do nizkych otacok  
					
						 _________________ XJ 4.0 ex,ZJ 4.0 ex ,ZJ 5.2 V8 ex,ZJ 4.0 ex,WJ 4,0 ex,ZJ 5,9 V8 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 21.07.2011, 20:43 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 romo11 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1804 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 bolo by zaujímavé vidieť porovnanie priebehu krútiaceho momentu a výkonu oboch motorov.
 4,2D asi nebude ovplývať extra veľkým výkonom, otázka je koľko Nm má naviac v nízkych otáčkach.
 Predpokladám že benzín bude mať viac Nm oproti hladkému dieslu, alebo sa mýlim? 
					
						 _________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 21.07.2011, 20:58 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 marisko 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2029 Bydlisko: Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Oron72 píše: Jedina vyhoda je tan krutiak ale aj to na ukor toho,ze ma ucinnost iba do nizkych otacok  
Pri automate a benzíne je toho Mk dosť (lebo menič momentu)  
					
						 _________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 21.07.2011, 21:05 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Oron72 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Uto, 20.04.2010, 18:55 Príspevky: 442 Bydlisko: Zilina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						pravdu vravis    
					
						 _________________ XJ 4.0 ex,ZJ 4.0 ex ,ZJ 5.2 V8 ex,ZJ 4.0 ex,WJ 4,0 ex,ZJ 5,9 V8 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 21.07.2011, 21:09 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Little PEPE 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34 Príspevky: 1291 Bydlisko: Myjava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ja by som bral 4.2D , prakticky ten isty motor ako mam ja 3.3td len vatsi obsah, primitivne a spolahlive,  rozvody ozubenymi kolesami
 
 skoro neznicitelne motory a aj spotreba v pohode a krutak odspodu velmi dobry
 
 bratia v CZ do toho davaju aj turba a ide to jak raketa a potom si jeden z mala co bude  mat  v patrole "motor".
 
 len tieto 4.2D maju zevraj rychle diferaky a nemaju uzavierku ani vzadu od vyroby 
					
						_________________Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD UTE Y60 TD42 vo výstavbe "ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla" td42@safe-mail.net 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 21.07.2011, 21:36 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 dado 
				Legenda Offroadu 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 V terene sa dostanes do situacii, kedy potrebujes dostat kolesa do poriadnych otacok aby si z drazok pneu dokazal vyhadzat blato. U ziadneho diesla som to nevidel tak efektne a rychlo ako u benzinovych motorov. 
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 22.07.2011, 8:43 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 traktoristaa 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Štv, 10.06.2010, 20:24 Príspevky: 295 Bydlisko: Piestany
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						dado píše: V terene sa dostanes do situacii, kedy potrebujes dostat kolesa do poriadnych otacok aby si z drazok pneu dokazal vyhadzat blato. U ziadneho diesla som to nevidel tak efektne a rychlo ako u benzinovych motorov.  
Toto sa trosku prieci. Ocul som tento nazor uz viac krat a stale nad tim krutim hlavou.     
Je pravda ze pri vyssej obvodovej rychlosti  oblato vplyvom odstredivej rychlosti odleti z draziek ale zase plati ze cim vyssia rychlost pri presmykovani tim mensi sucinitel trenia.
 Co sa tika motora - fyziku neoje..s, benzin ma rozhodne o dost vacsi vykon, spolahlivost,    spotreba - das plyn a si lacnejsi ako nafta.  
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 22.07.2011, 8:54 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 kajoirsko 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Sob, 12.07.2008, 4:15 Príspevky: 183 Bydlisko: Rajecke Teplice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						dobra debaticka ja si myslim ze kazde ma svoje plusy a minusy ja som mal aj aj, benzin dobra dynamika na kratkych usekoch ked treba vybehnut nejaky ten kopcek a neni dostatocny rozbeh ale zase problem ustriehnut kolesa aby nesli do smyku pri prudkych vyjazdoch a tam kde na benzine treba radit aby nezdochol diesel si este bafka ale na vysantenie urcite benzin     
					
						_________________Vrana Rubicon JK,Warn,37x12,5,6In RC, =  www.autokem.sk , 0903 033 643  
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 22.07.2011, 9:37 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pv 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pia, 13.05.2011, 10:18 Príspevky: 22 Bydlisko: Zilina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 nejake cisla:
 
 diesel - 125 PS (91.9 kW; 123.3 bhp) @ 4000 RPM
             27.8 kg·m (273 N·m; 201 lb·ft) @ 2000 RPM
 
 
 benzin - 175 PS (128.7 kW; 172.6 bhp) @ 4200RPM
             32.6 kg·m (320 N·m; 236 lb·ft) @ 3200 RPM 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 22.07.2011, 9:50 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |