Dnes je nedela 18. mája 2025, meniny má Viola a zajtra Gertrúda
startovanie Mitsubishi PAjero 2,8 TD
Autor |
Správa |
ferjon
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24 Príspevky: 604 Bydlisko: Polomka - okr. BR
|
[quote="tulo"]
skusal som rozobrat a vycistit rele, ale mam dojem, ze je nejake "unavene", nespoji silove svorky - cast vinutia ma tmavu farbu a ten papier/paska na cievke bol "zhoreny?" resp. rozpadnuty
Ešte ak si ho otvoril neoblial ťa taky zapach ???
Ten papier na vinuti som mal rovnaky, aj ja som sa snažil vyčistit ten valček z dnuka ale nepomohlo.
Zručny auto-elektrikar to vraj opravi.
Ja som to natlačil zo stareho pajera čo tu predavam na diely teda I. generacia. Sice mal o kontakt viac ale to je kostra. Takže kontaktuj niekoho na fore kto rozpredava daake pajero alebo pod. bol tu jeden galoper tak skus.
ono to pasuje aj z L200-vky z roku 98 vyskušal som to na vlastnej koži.
|
Ned, 01.03.2009, 21:59 |
|
 |
lada
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 04.11.2007, 20:49 Príspevky: 113 Bydlisko: KYSUCE
|
skust to zhaviace rele dat previnut.je to iba jednoducha ciecvka,sikovny elektikar to ma za hodinku hotove.
_________________ nissan patrol 3,0
|
Pon, 02.03.2009, 8:40 |
|
 |
tulo
Učeň
Registrovaný: Uto, 04.11.2008, 12:22 Príspevky: 73 Bydlisko: Šaľa
|
mozno niekomu pomoze - "Mitsubishi Pajero Starting Problem Guide (electrical)"
http://fmpajstartprobs1.dyndns.org/
|
Str, 04.03.2009, 21:00 |
|
 |
tulo
Učeň
Registrovaný: Uto, 04.11.2008, 12:22 Príspevky: 73 Bydlisko: Šaľa
|
dal som previnut cievku, snad to urobia... zatial riesim situaciu startovacim tlacitkom z LIAZ-ky (4,60 EUR) a asi 5x hrubsimi predlzovacimi kablami ako je original - dufam, ze tlacitko vydrzi, je na 20A
|
Štv, 05.03.2009, 21:51 |
|
 |
Igor_SB
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13 Príspevky: 366 Bydlisko: Drienica - ŠOMA
|
Určite to radšej sprav cez 30A rele. Mal som predtým tlačidlo bez rele v ARE na žhavení a tlačidlo nevydržalo. Zlepili sa kontakty a bolo zle. Kvôli bezpečnosti si to daj cez relatko. Jednoducha robota.  Bezpečnosť nado všetko 
_________________ Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu. { PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}
|
Štv, 05.03.2009, 22:43 |
|
 |
tulo
Učeň
Registrovaný: Uto, 04.11.2008, 12:22 Príspevky: 73 Bydlisko: Šaľa
|
FYI
startovacie tlacitko z LIAZ-ky funguje bez problemov, po par zhaveniach som ho rozobral, ziadne stopy po namahani, ani po "zlepeni" kontaktov - priemer povodnych vodicov k rele je maly nato, aby zniesli viac ako 20A bez stecenia izolacie....
Ale aj tak tam pojde rele ci uz previnute, alebo nove...
|
Sob, 07.03.2009, 21:11 |
|
 |
Roland
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
|
daj potom vediet ako si pochodil a ci to bude ono lebo ked nie mam este zaruceny typ
_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS
|
Uto, 10.03.2009, 22:04 |
|
 |
tulo
Učeň
Registrovaný: Uto, 04.11.2008, 12:22 Príspevky: 73 Bydlisko: Šaľa
|
FYI
cievka previnuta, rele poskladane a vsetko zatial funguje tak, ako ma...
|
Pon, 16.03.2009, 11:42 |
|
 |
Ecike
Učeň
Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 21:02 Príspevky: 70 Bydlisko: Kosice
|

Pripojim sa so svojim problemom
Od Decembra mam Pajero 2.8Td r.v. cca 1998.
V zime pod -5 zvyklo robit sem tam taku srandu ze viacmenej nastartovalo na tuk ,ale po chvili zacali padat otacky a aj ked som drzal plyn na podlahe zvycajne zdochlo.
Potom som musel dost dlho tocit, pripadne na 2x a tak horko tazko chytilo na nizke otacky pripadne 3 valce a zvycajne uz potom islo normalne. Pripadne sa postup startovania este raz opakoval a potom uz jazdilo cez den normalne.
Ak uz potom som vypol startlo ihned.
Niekedy aj sa mi aj zda ze slabsie tahalo , alebo vynechavalo pri 2.5 - 3.5 tisic otackach sem tam jak by vypadla nafta trocha a pripadne boli nizsie volnobezne otacky trosicku.
Mne to pripadalo tak ze cez noc spadla nafta .
Horsie je ze teraz mi to zacalo uz fest blbnut a vonku je +20 stuopnov.
Najnovsie robi ze niekedy aj pocaj jazdy pomali padaju otacky a ak nepridam zdochne. Ak pridam vacsinou sa chyti a potom sa drza take nizsie okolo 650.
Aj sa mi zda ze to viacej blbne ked je prazdnejsia nadrz pripadne ak sa naklanam v terene.
Menil som uz pre istotu palivove hadicky ,ale bojim sa ci to nie je cerpadlo.
Niekto tu spominal nejake podavacie cerpadlo vraj ze ma 2.8 ka. Ma ho aj ta klasicka turbodieslova do roku 2000 ?? Ci len si saje naftu klasicke cerpadlo palivove velke ako u starych diesloch.
Este zajtra skusim napojit palivovy filter len z bandasky ci nahodou nie je problem v nadri. Pripadne skuste poradit este nejaku fintu co skontrolovat.
Diki 
|
Sob, 18.04.2009, 23:40 |
|
 |
Fefe
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 16.11.2008, 20:51 Príspevky: 1050 Bydlisko: Bratislava
|
... určite by som menil palivový filter ak nebol ešte menený, poprípade zo spodu má taký odkalovač-šróbik ktorý keď povolíš uvidíš aká nafta ti potečie z neho.
nádrž, (podávacie čerpadlo), palivový filter, vstrekovacie čerpadlo, trysky.
dobrá tesnosť palivového systému-musí byť suchý všade.
_________________ Nissan Pathfinder R51 2005 128kW malá "expedičná" úprava: ASFIRpredný nárazník + ochrana spodku, IRON MANpodvozok, BFG KO2pneu,navijáčik, ARB uzávierky diferenciálov + kompresor
|
Ned, 19.04.2009, 5:46 |
|
 |
Ecike
Učeň
Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 21:02 Príspevky: 70 Bydlisko: Kosice
|
Filter olej vzduchac atd... som menil ihned v decembr ako som kupil auto. Skor sa mi zdalo ze od vtedy sa to kazilo  .
Ste si isty ze v nadrzi je podavacie cerpadlo ? Viem ze podavacie maju len nove diesle 2000 novsie, vstrekovacky vysokotlakove. Tieto stare funguju na podlatku a podlak robi a saje naftu znadrze klasicke rotacne cerpadlo pri motore.
Pripadne ako sa dostanem k tomu podavaciemu ? Nadrz dole ci cez kufor alebo zadne sedadla je nejaky otvor ako pri osobakoch.
Diiiks
|
Ned, 19.04.2009, 10:11 |
|
 |
Ecike
Učeň
Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 21:02 Príspevky: 70 Bydlisko: Kosice
|
Este jedna otazocka. Uzavierka medzinapravoveho diferencialu sa zaradzuje manualne zatlacenim paky do dalsej polohy ,alebo ked zatlacim paku do dalsej polohy tak ju zaraduje vzduch ,alebo podtlak.
Stava sa mi ze ked ju vyradim a dam paku na zadny nahon tak ostane tam uzavierka. Tusim to podla toho ze na asfalte na rovinke mi brzdi na volnobeh auto a ak sa snazim trochu vytocit pocut jak pomalicky sa podsmikuju kolesa a napinaju sa.
Potom mi sama asi vyskoci ak idem napr. 100 metrov rovno alebo to skusam viac krat atd. Vcera som sa s tym trapil 10 min. A bojim sa tak ist na asfalte aby nezlomilo zuby alebo nieco ine .
Hodte radu jak to vyradzujete vy 
_________________Tuning, Racing, Audio - www.FUSION.sk
Nikto nemá takú dobrú pamäť, aby sa mohol stať úspešným klamárom.
|
Ned, 19.04.2009, 10:48 |
|
 |
joky
Učeň
Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:48 Príspevky: 93 Bydlisko: Martin SR
|
Ecike skus sa pozriet priamo na privode ku cerpadlu ide rurka od filtra a mal bi tam bittaky srob v ktorom je dierka ten srob vymontovat mali bi tam bit dve podlozky aj z vrchu aj zo spodu po vykruteni sroba skus kuknut pinzetou alebo ohnutym drotikom ci nemas v tej diere take malinke sitko ak ano vyhodit uplne ono bi malo bit niekde na spodu az tej diery a trosicku taksie ide vytiahnut skus pozriet ci tam je mne to robilo na galloperi a bolo zaserinkane to sitko
_________________ trolikY61
|
Ned, 19.04.2009, 14:34 |
|
 |
Ecike
Učeň
Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 21:02 Príspevky: 70 Bydlisko: Kosice
|
No privodnu rurku na cerpadle som pozrel. Vysruboval som ten holender co ma z hora a zdola podlozky tesniace ale v diere na cerpadle nie je sitko strcil som tam tenky srubovak a cely vklzol hlboko dnu lahucko sam takze tam nie je nic
Hold smola. Teraz som tankol plnu nadrz a je to lepsie. Skusim este tu bandasku napojit privod z bandasky a nie z nadrze a dam vediet jak to dopadlo
dik za info aspon
_________________Tuning, Racing, Audio - www.FUSION.sk
Nikto nemá takú dobrú pamäť, aby sa mohol stať úspešným klamárom.
|
Uto, 21.04.2009, 20:46 |
|
 |
Roland
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
|

vyzeras na cerpadlo ale nijaka strasna palica to nebude lebo to treba len pretesnit zvykne prdnut gufero na oske cerp.a na pridavacej pake su o kruzky tak aj tade sa to vie zavzdusnovat neni podstatne ci to alebo to ale cerpadlo von zobrat do servisu mal by tam byt ZEXEL je to licenia bosch a vsetky diely su do toho rychlo a lacno dostupne mna to vyslo 5500 cca ale som si to musel sam vymontovat aj namontovat ale asi sa tomu nevyhnes inak za chvilu pochovas aj starter ja som ho 2x spalil aj ten sa da opravit.Este pre tu srandu ci som trafil pozri nejako farbu nafty v nadrzi moze byt cierno sfarbena od oleja ak tak bude je odfajcene to gufero na oske a tade vie prisavat trosku oleja do nafty a cez spiatocku to napusti do nadrze . Podla toho co si popisal by to malo byt na 101% toto co ti pisem hladaj este priznaky a s cerpadlom si daj skontrolovat trysky daju sa vycistit a zlozit aspon tie moje sa dali  a na to podavacie radsej zabudni to je zabudovane priamo v cerpadle a neodchadza ze aj kam by chodilo sak mu je tam dobre 
_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS
|
Sob, 02.05.2009, 22:59 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|