| Dnes je piatok 31. októbera 2025, meniny má Aurélia a zajtra Denis, Denisa 
 
 
 
 
	
			
	
	 Protektory VERSUS originaly 
        
        
            | Autor | Správa |  
			| pal OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
 Príspevky: 889
 Bydlisko: Ruzindol (TT)
   | Na island na protektoroch?   _________________
 zelena mrdka
 
 
 |  
			| Str, 17.06.2009, 15:41 | 
					
					     |  
		|  |  
			| RADOFFROAD Nikdy nespokojny úpravca 
					Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
 Príspevky: 4322
 Bydlisko: ZA
   | narazas na komfort jazdy ? pretoze v kontajneri im to bude jedno... _________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk  , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt   
 
 |  
			| Str, 17.06.2009, 16:12 | 
					
					       |  
		|  |  
			| pal OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
 Príspevky: 889
 Bydlisko: Ruzindol (TT)
   | Ma nenapadlo ze pojdu kontajnerom... Ale aj tak, kto uz vrazi take prachy do auta, preco si kupi protektory? Pochybujem ze boli omoc lacnejsie ako Extrem Trekkre, popripade MT117. _________________
 zelena mrdka
 
 
 |  
			| Str, 17.06.2009, 21:47 | 
					
					     |  
		|  |  
			| thunder OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 10.05.2007, 22:16
 Príspevky: 1999
 Bydlisko: Trencin
   | pal, deriem na galovi protektory uz druhy rok a nemam jediny dovod, preco by som si ich nekupil znova. obzvlast pokial ide o celoplast od fedima.
hovorilo a pisalo sa o problematickom vyvazovani a pritom mam na nich menej zinku ako na origo bfg, co mam na wraniku.
 na bruchoplazny sportak by som si to nedal, ale na off je to pohodaaaaa...
 
 a pozor! na islande sa moze chodit len po cestach, offroad je tam ILEGALNY. su tam ale cesty, ktore su povolene len pre 4x4. tam staci aj menej upravene auto, skor by som odporucil snorchel, vela krat vedu cez rieky, ktorych dno sa meni. tieto cesty su v zime a po zime prevazne zatvorene a oznacene zakazom vjazdu. otvaraju sa az od polovice az konca juna. este teraz su tam niektore cesty zatvorene.
 
 
 |  
			| Str, 17.06.2009, 22:19 | 
					
					       |  
		|  |  
			| pal OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
 Príspevky: 889
 Bydlisko: Ruzindol (TT)
   | Neutocim na protektory, len:
T3 protektor je tazky, ma vacsi valivy odpor, je radialnej konstrukcie, je tvrdy, neda sa riadne odfuknut. Je to len kopia diagonalnej ET. Ked si ju uz niekto kupi je to len koli cene! Pokial su ceny takmer vyrovanane, nerozumiem preco sa niekto pre protektor rozhodne.
 _________________
 zelena mrdka
 
 
 |  
			| Štv, 18.06.2009, 0:25 | 
					
					     |  
		|  |  
			| RADOFFROAD Nikdy nespokojny úpravca 
					Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
 Príspevky: 4322
 Bydlisko: ZA
   | uz to konecne raz pochopte FEDIMA nie je T3 1) tato pneu nema chybu 
 2) Simex podobny rozmer nerobi
 3) Fedima je odolnejsia voci prierazom
 4) Simex 2 ma stred behuna, ktory sa mi nepaci
 5) Simex je na ceste horsi ako Fedima
 to Pal : jazdil si uz vobec na Simexoch ? ci len tak predpokladas, pretoze to zas az taka pohoda nie je (myslim na ceste) a v terene je na 2kach ten stred podla mna horsi ako na Fedime a ak spominas v tejto kauze este Silverstony , potom evidentne v pneumatikach velky prehlad nemas (jak v ponukanych rozmeroch, tak vo vlastnostiach (sorry, ale tak to je)...
 to Thund. : tito pani boli na Islande niekolkokrat, cize pomerne presne vedia co potrebuju (sorchel tam smozrejme pojde     )_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk  , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt   
 
 |  
			| Štv, 18.06.2009, 5:39 | 
					
					       |  
		|  |  
			| RADOFFROAD Nikdy nespokojny úpravca 
					Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
 Príspevky: 4322
 Bydlisko: ZA
   | to Demo : prosim daj mi to do emailu, zareagujem... _________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk  , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt   
 
 |  
			| Štv, 18.06.2009, 5:41 | 
					
					       |  
		|  |  
			| pejo OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
 Príspevky: 1810
 Bydlisko: Lúky
   | [quote="RADOFFROAD"]uz to konecne raz pochopte FEDIMA nie je T3
 prihováram sa za vykonanie porovnávacieho testu.
 _________________
 Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
 Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
 
 
 |  
			| Štv, 18.06.2009, 9:05 | 
					
					   |  
		|  |  
			| fajer Proviantak 
					Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
 Príspevky: 887
 Bydlisko: trencin
   | ak to zasponzoruejs... rad sa pridem pozriet.. _________________
 KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
 Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
 
 
 |  
			| Štv, 18.06.2009, 10:18 | 
					
					     |  
		|  |  
			| pal OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
 Príspevky: 889
 Bydlisko: Ruzindol (TT)
   | Simex som nejazdil, mam ale silvertony MT117, co berem ako takmer totoznu gumu. Na ceste idu lahsie ako protektor mensieho rozmeru! Vlastna skusenost. A nevravim ze je MT117 na ceste komfornejsia ako T3, alebo Sirocco. Takisto sa tazko vyvazuje.
Ked som v predajni dal ku sebe fedimu a silverstone totozneho priemeru, rozdiel vo vahe bol neskutocny.
 Je pravda ze tie 3 stupliky v strede ET su o kus horsie ako 2, to moze mat za nasledok problem pri vybere rozmeru.
 A nechapem ako mozes porovnavat radial s bias. 100a1
 Vravim, a za tym si stojim, protektor by sa mal kupovat iba koli nizsej cene. Vzdy to bude len tazka radialna kopia originalu, ktorej kostra uz boh vie co ma za sebou.
 _________________
 zelena mrdka
 
 
 |  
			| Štv, 18.06.2009, 12:06 | 
					
					     |  
		|  |  
			| RADOFFROAD Nikdy nespokojny úpravca 
					Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
 Príspevky: 4322
 Bydlisko: ZA
   | no, vidim, ze este budes musiet zopar km odjazdit a zopar pnu zodrat , nielen iba citat na internete a pozrat fotky (bez urazky, myslim v dobrom)
 1) znovu hovorim, nikto taky rozmer aky potrebujeme nema
 
 2) silverstone je posledna pneu co by som si obul (asi zaroven T3) sice lepsia na ceste, zato ziadna odolnost voci prierazom a strasne nehomogenna zmes (to si zistil pri to vyvazovani, pri tj hmotnos by sa mala vyvazovat ako BFG)
 
 3) Simex je paradoxne na ceste strasny (minimalne vzdy prvych 40 km) je to dan za super zmes a konstrukciu, ktra zas pomaha v terene, ak by ale aj bol rozmer aky potrebujeme velmi by som zvazoval kompenzovat to nepohodlie len koli trochu lepsim vlastnostiam (robili sme v CAVOJI test nazivo SIROCCO 37" versus SIMEX 36" = skoro ziadny viditelny rozdiel)
 
 4) a na zaver by som ocenil, keby si hodnotil len tie potektory, ktore si jazdil (a tym nemyslim po parkovisku)
 _________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk  , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt   
 
 |  
			| Pia, 19.06.2009, 10:03 | 
					
					       |  
		|  |  
			| Majod OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Uto, 25.12.2007, 15:32
 Príspevky: 647
 Bydlisko: Ko PD
   | palo ,rado ma pravdu fedima je blbu vzdornejšia guma ,a pravdu maš zase ty že čo prejde ex trek neprejde fedima,ty si skôr naražal na to že do auta balik peňazí a potom vyjde len na vraníki  _________________
 UAZ,,Wrangler CRD
 
 
 |  
			| Pia, 19.06.2009, 13:18 | 
					
					   |  
		|  |  
			| RADOFFROAD Nikdy nespokojny úpravca 
					Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
 Príspevky: 4322
 Bydlisko: ZA
   | Majo, o vranikoch som nehovoril, evidentne tiez poznas FEDIMU viac menej len z pocutia ci si postrehol , ze S E/T prejde viac ? , zeby fama z internetu ?
 rodiely mezi tak podobnymi pneu su skor neobjektivne porovavanie rozne skusenych pilotov a aktualnych podmienok
 
 P.S. aby som len nehvoril do vetra vsadzam 1000 €
 
 
 JA POJDEM NA fedime 34" a trat nech vyberie ten , kto pojde na S E/T na podobnom aute (nemusi byt ani uplne rovnake) = cakam konkretneho vyzyvatela = Pejo tvoja poziadavka na test sa mozno aktualne vyplni
 _________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk  , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt   
 
 |  
			| Pia, 19.06.2009, 22:14 | 
					
					       |  
		|  |  
			| pal OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
 Príspevky: 889
 Bydlisko: Ruzindol (TT)
   | Rado, co z toho co som napisal nieje pravda? 
Ked sa raz upravuje auto do terenu, je snaha ho robit co najlahsie, takze tych 50kg rotacej hmoty navyse tam proste nema co robit! No nic, idem si prelistovat nejake katalogy aby som mal prehlad o rozmeroch, a potom tie moje nehomogenne nanic galusky troska na tom parkovisku podrat. peace
 _________________
 zelena mrdka
 
 
 |  
			| Pia, 19.06.2009, 22:17 | 
					
					     |  
		|  |  
			| RADOFFROAD Nikdy nespokojny úpravca 
					Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
 Príspevky: 4322
 Bydlisko: ZA
   | to Pal :
  cakal som ze sa urazis, hold nie sme asi na tej istej frekvencii,takze chod prelistovat nejake katalogy, ja zatial obujem nazivo zopar SS BOGGER a zopar SIMEXOV a pojdeme potestovat ako skoro kazdu sobotu....
 musis sa zmierit s tym. ze ja nie som ten pravy, komu budes davat rozumy, ci vari chces ?   _________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk  , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt   
 
 |  
			| Pia, 19.06.2009, 22:27 | 
					
					       |  
		|  |  
		|  |  
 
	
		| Kto je on-line |  
		| Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |  
 
	|  | Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
 Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
 
 |  
 |