Dnes je piatok 9. mája 2025, meniny má Roland a zajtra Viktória
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 11 ] |
|
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6
Autor |
Správa |
Mirecm5
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 28.11.2008, 16:39 Príspevky: 263 Bydlisko: Žilina
|
Zdravým, chcem sa poinformovať o Suzuki Grand Vitara 2,5 V6, r.v. 99, na čo si dávať pri tomto aute pozor, čo sa na ňom kazí aké ma vlastnosti a aké máte s týmto autom skúsenosti. Dik za všetky rady
|
Štv, 30.07.2009, 14:37 |
|
 |
GaboSB
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19 Príspevky: 885 Bydlisko: Šoma - východ SR
|
Čo sa týka motora, tak "hrkotanie" pri voľnobehu znamená vyťahané rozvodové reťaze, alebo polámané vodítka reťaze, prípadne je tam zlý motorový olej. (Kompletná sada raťazí cca 600€.) Spojka má životnosť tak cca 160t km pri "normálnom" zaobchádzaní. Agresiou jej životnosť samozrejme klesá
Pozor na predný differ, ak ešte funguje, dlho určite nebude. 
_________________"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba." https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg
|
Štv, 30.07.2009, 18:05 |
|
 |
Mirecm5
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 28.11.2008, 16:39 Príspevky: 263 Bydlisko: Žilina
|
s tým differom si to ako myslel? odchádza len tak pri bežnom používaní alebo pri zlom zaobchádzaní v ťažkom teréne
|
Pia, 31.07.2009, 8:22 |
|
 |
mirko
Učeň
Registrovaný: Štv, 19.10.2006, 7:52 Príspevky: 76 Bydlisko: Žilina
|
Mirecm5 píše: s tým differom si to ako myslel? odchádza len tak pri bežnom používaní alebo pri zlom zaobchádzaní v ťažkom teréne
odchádza tam často vzduchové pripájanie predku, ktoré je umiestnené priamo v diferáku. Ten najmenší problém vzniká pri netesnosti trubiek, ktorými sa to pripája, ale vtedy to ešte funguje. Môže však odísť kompresor ktorým sa to pripája alebo v najhoršom prípade aj celý mechanizmus. Ja auto v ťažkom teréne netrápim a predsa to už vykazuje znaky buď netesnosti alebo nejakého poškodenia keďže kontrolka 4WD preblikáva a občas predok aj vypadne.
Ďalší problém môže vzniknúť ak to neznalý užívateľ používal na 4WD na suchom povrchu, je tam absencia medzidiferáku, takže takéto používanie znamená poškodenia diferenciálu alebo rozvodovky. Je dobré preto skontrolovať vôľu kardanu do predneho difu. Inak podvozok je pomerne robustný, tam sa toho nemá moc čo pokaziť, pozrel by som možno ešte riadenie či v ňom nepuká pri vytáčaní kolies.
_________________ Suzuki Grand Vitara 2.0 TDI
|
Pia, 31.07.2009, 10:45 |
|
 |
vladoj
Učeň
Registrovaný: Ned, 21.07.2013, 10:21 Príspevky: 12
|
http://auto.bazos.sk/inzerat/26983569/S ... DHERNA.phpZdravim chlapi,chcel by som sa informovať o kupe toho to auta.Čo poviete na tuto karu?Doteraz som mal feldu combi,som rybar nerobim nejak extremne tereny,väčšinou cez vodu,a blato nejake kolaje od terennych aut. Dakujem Vlado
|
Ned, 21.07.2013, 13:06 |
|
 |
andrej190
OFFROAD Expert
Registrovaný: Sob, 12.11.2011, 13:20 Príspevky: 1468 Bydlisko: B. Bystrica
|
Palubný počítač od výroby mať asi nebude iba ak nejaký domontovaný (ak vôbec..) a uzávierka ?!  na 99% tam uzávierka nebude. Od výroby určite nie.. a ak tam je domontovaná nejaká tak nech mi potom netvrdí že auto nebolo jazdené v teréne 
_________________http://www.safeworks.sk - Výškové práce, Pilčícke práce, Elektroinštalácie
|
Ned, 21.07.2013, 16:27 |
|
 |
Stefo
Učeň
Registrovaný: Sob, 13.07.2013, 19:18 Príspevky: 48 Bydlisko: Nizny Zipov
|

mirko píše: Mirecm5 píše: s tým differom si to ako myslel? odchádza len tak pri bežnom používaní alebo pri zlom zaobchádzaní v ťažkom teréne odchádza tam často vzduchové pripájanie predku, ktoré je umiestnené priamo v diferáku. Ten najmenší problém vzniká pri netesnosti trubiek, ktorými sa to pripája, ale vtedy to ešte funguje. Môže však odísť kompresor ktorým sa to pripája alebo v najhoršom prípade aj celý mechanizmus. Ja auto v ťažkom teréne netrápim a predsa to už vykazuje znaky buď netesnosti alebo nejakého poškodenia keďže kontrolka 4WD preblikáva a občas predok aj vypadne. Ďalší problém môže vzniknúť ak to neznalý užívateľ používal na 4WD na suchom povrchu, je tam absencia medzidiferáku, takže takéto používanie znamená poškodenia diferenciálu alebo rozvodovky. Je dobré preto skontrolovať vôľu kardanu do predneho difu. Inak podvozok je pomerne robustný, tam sa toho nemá moc čo pokaziť, pozrel by som možno ešte riadenie či v ňom nepuká pri vytáčaní kolies. a ak to pripajanie predku vypadne uplne? Da sa to vyriesit namontovanim volnobeziek?
|
Uto, 23.07.2013, 14:20 |
|
 |
petrik
Čumil
Registrovaný: Štv, 09.03.2017, 21:41 Príspevky: 6
|
zdravim ma niekto na predaj predny diferak na 2,5 V6? 0903 100 026
|
Pia, 16.02.2018, 23:02 |
|
 |
petrik
Čumil
Registrovaný: Štv, 09.03.2017, 21:41 Príspevky: 6
|
vie niekto poradit ci pasuje predny diferak do 2.5 V6 aj z ineho modelu?
|
Pon, 19.02.2018, 21:40 |
|
 |
13pepko
Učeň
Registrovaný: Ned, 16.01.2011, 0:27 Príspevky: 34 Bydlisko: rozkovany
|
Potrebujes zistis prevodovy pomer v dife,2.5 v6 co som rozoberal vacsina mala prevod 4.875 (39 ku 8) co ti nejde na tvojom dife,jeden by bol ale na diely
|
Pia, 16.03.2018, 0:58 |
|
 |
petrik
Čumil
Registrovaný: Štv, 09.03.2017, 21:41 Príspevky: 6
|
dik za info kupil som oba diferaky z automatu su pomalsie a uz jazdim.
|
Ned, 24.06.2018, 12:41 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 11 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|