| Dnes je piatok 31. októbera 2025, meniny má Aurélia a zajtra Denis, Denisa 
 
 
 
 
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | Správa |  
			| pal OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
 Príspevky: 889
 Bydlisko: Ruzindol (TT)
   | ahha. A ako to je s vypinanim? el.mag. ventil? 
ja chcem nato zaskolit kompresor z tesca, preto spekulujem...
 _________________
 zelena mrdka
 
 
 |  
			| Uto, 11.08.2009, 23:13 | 
					
					     |  
		|  |  
			| pal OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
 Príspevky: 889
 Bydlisko: Ruzindol (TT)
   | po stusovani serv. manualov som prisiel nato, ze najlepsie bude zohnat original ovladanie aj s kompresorom. Ale tam vznika problem, komu volam na inzeraz, ten ani nevie ze tam komresor je. Potrebujem vediet kde sa ten kompresor nacahadza + kde je umiestnena riadiaca jednotka spery.
Vdaka!
 _________________
 zelena mrdka
 
 
 |  
			| Pia, 28.08.2009, 10:21 | 
					
					     |  
		|  |  
			| pal OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
 Príspevky: 889
 Bydlisko: Ruzindol (TT)
   | to naozaj nik nevie??? Alebo len nechce poradit?  _________________
 zelena mrdka
 
 
 |  
			| Sob, 29.08.2009, 23:10 | 
					
					     |  
		|  |  
			| tulo Učeň 
					Registrovaný: Uto, 04.11.2008, 12:22
 Príspevky: 73
 Bydlisko: Šaľa
   | kompresor je pod zadnymi sedadlami (pod lavym, myslim), ostatne by malo byt jasne z obrazka...
 
 
 |  
			| Pon, 31.08.2009, 12:02 | 
					
					     |  
		|  |  
			| pal OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
 Príspevky: 889
 Bydlisko: Ruzindol (TT)
   | Vdaka! _________________
 zelena mrdka
 
 
 |  
			| Str, 02.09.2009, 9:37 | 
					
					     |  
		|  |  
			| edgarj Učeň 
					Registrovaný: Štv, 27.08.2009, 23:12
 Príspevky: 34
 Bydlisko: CZ
   | Pánové, chci vás pouze poopravit, ten kompresor o kterým píšete je vývěva která vzduch nenatlačí do ale vysaje z.
Umístěná je pod zadní lavicí jak jsou ty plechový přihrádky tak na straně spolujezdce úplně v rohu a drží to na plechu pomocí 3 šroubků na klíč č.10.
 
 To tulo: mrkni se na tu tvoji nápravu ještě jednou a spočítej si hadičky který do ní vedou, pokud je tam pouze jedna, tak nápravu kvůli nějakýmu problému už někdo před tebou měnil. Je to občas nejlevnější oprava jaká se před prodejem dělá, protože po uzávěrkovejch je hlad.
 
 A vypínání vývěvy funguje opravdu na čidle sepnutí, tudíž pokud by bylo čidlo zlé, tak poběží furt. Jen mi někdo říkal že to je i přes tepelnou pojistku, což je nezaručená informace.
 
 Takže hodně zdaru při užívání si stímto vozem. Mám jich víc a nemůžu si stěžovat.
 _________________
 +420773933200
 
 
 |  
			| Str, 02.09.2009, 9:59 | 
					
					   |  
		|  |  
			| tulo Učeň 
					Registrovaný: Uto, 04.11.2008, 12:22
 Príspevky: 73
 Bydlisko: Šaľa
   | nemal som este rozobrate, asi mas pravdu - manual pise "air pump", co moze byt podla slovnika aj jedno aj druhe    pomylit moze aj fakt, ze "lock detection switch" sa testuje natlakovanim uzavierky na 25kPa, nie vysatim vzduchu... aspon tak pise manual
 
 |  
			| Str, 02.09.2009, 10:27 | 
					
					     |  
		|  |  
			| edgarj Učeň 
					Registrovaný: Štv, 27.08.2009, 23:12
 Príspevky: 34
 Bydlisko: CZ
   | To sice manuál psát může, ale pokud to natlakuješ, tak se ti ta menbrána může pok...it a bude se shánět nová.
 Ale můžeš taam mít problém i ve vedení hadiček, jako že nemusí těsnit, nebo být řídká a neodsaje luft ze správnýho místa.
 _________________
 +420773933200
 
 
 |  
			| Str, 02.09.2009, 10:39 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Doda Učeň 
					Registrovaný: Pia, 24.04.2009, 21:08
 Príspevky: 29
 Bydlisko: Plzeň-Sever :-)
   | Originál zadní uzávěrka je ovládaná tlakem....
 někde jsem také četl že je ovládaná podtlakem, ale není to pravda... pod sedačkou je normálně klasický kompresůrek...
 jinak pozor... čidlo jde vyndat na nápravě, ale namontovat  jde blbě i když je vyndaný dif z nápravy (měl by se vyndavat dif z ložisek)... 
 Jinak do motůrku vedou jen 2 kable  asi +/- ted jsem jeden vyndal z vraku http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=14057 a už jsi kontroloval těsnost hadičky k diferáku co ovládá špéru?? já jsem si už musel měnit i tu kovou trubičku co je přímo na dif... měl jsem jí prorezlou...
 jinak moc velkým tlakem se špéra neovládá... nechá se zapnout i pusou.. a hlavně u vnitř difu hadičky drží jen takové pérka ( a velký tlak by je asi uvolnil)...
 PS: 5 dv má kompresor pod zadníma sedačkama a 3dv někde vzdadu na boku..._________________www.maniacoffroaders.com
.... proč jezdit MT, když je větší sranda na AT ....
 Pajero Wagon 3,0i V6 (rv.91) - lift 5"- 33"Silverstone MT117 - 
 
 |  
			| Str, 02.09.2009, 21:49 | 
					
					       |  
		|  |  
			| Igor_SB Ťažký Profík 
					Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13
 Príspevky: 366
 Bydlisko: Drienica - ŠOMA
   | Súhlasím s tebou, je to tlakovo ovládaná uzávierka, momentálne špekulujem nad prednou uzávierkou a chcel by som ju napojiť na kompresor zadnej. Možno by to mohlo fungovať pokiaľ je ten originál kompresor dosť výkonný. _________________
 Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu.
 {  PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}
 
 
 |  
			| Štv, 03.09.2009, 8:07 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Doda Učeň 
					Registrovaný: Pia, 24.04.2009, 21:08
 Príspevky: 29
 Bydlisko: Plzeň-Sever :-)
   | Ale zavírání přední + zadní uzávěrky na ráz není šťastné řešení... _________________www.maniacoffroaders.com
.... proč jezdit MT, když je větší sranda na AT ....
 Pajero Wagon 3,0i V6 (rv.91) - lift 5"- 33"Silverstone MT117 - 
 
 |  
			| Štv, 03.09.2009, 20:25 | 
					
					       |  
		|  |  
			| Igor_SB Ťažký Profík 
					Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13
 Príspevky: 366
 Bydlisko: Drienica - ŠOMA
   | Nie nie ja chem využiť len kompresor nie riešiť zapínanie oboch uzávierok naráz. To je hlúposť takto to riešiť. _________________
 Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu.
 {  PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}
 
 
 |  
			| Štv, 03.09.2009, 20:33 | 
					
					   |  
		|  |  
			| ManoM OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Uto, 11.09.2012, 15:10
 Príspevky: 513
 Bydlisko: Ružomberok
   | Tak teraz riesim uzavierku zadneho diferencialu na pajere 2800TD kratke, po stlaceni tlacitka nic nemrkne... ma niekde tato uzavierka poistku ? 
 Druha otazka ako sa dostanem ku kompresoru ? musim dat dole tapec alebo to ide aj niekde od vonka cez blatnik ci ako ? 
 Precital som vsetky toppici ale nikde nikto nenapisal ako sa tam da dostat iba kde sa nachadza vopred dakujem  _________________| pajero 2,8TD intercooler 3dv. r.97 + M/T toyo | facebook  | 
 
 |  
			| Str, 03.10.2012, 14:49 | 
					
					     |  
		|  |  
		|  |  
 
	
		| Kto je on-line |  
		| Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |  
 
	|  | Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
 Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
 
 |  
   |