Dnes je piatok 9. mája 2025, meniny má Roland a zajtra Viktória
Autor |
Správa |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
RustyCJ - ani moc nie, nakolko by si musel dať dole kardany, rozvodovku, prevodovku, odstrojiť čelo auta, odpojiť kompletne motor od kasne a potom ho vybrať, dať dole hlavu nieje nič strašné okrem toho že važi jak slon.
To Dado: jeden štyft na hlave prechádza vodným kanálom a tesní sa silikonom, kukni na to v servis manuále, je to predný na opačnej strane ako je termostat a má aj iný moment na doťahovanie.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Uto, 01.09.2009, 9:52 |
|
 |
kentus
Frajer
Registrovaný: Sob, 11.11.2006, 23:49 Príspevky: 243 Bydlisko: okolie Žiliny
|
Píšeš že šrób je zlomený zarovno z hlavou, ja by som k nemu priložil vhodnú matku a Cočkom privaril zlomený šrob ku matke a ešte zatepla povolil. Mám to odskúšané na uaze ked sa mi podarilo odtrhnúť všetky tri šróby na patke motora, z toho jeden bol zlomený zarovno z blokom a dva dokonca tak 3mm v bloku. Všetky išli von ako po masle...
_________________UAZ 469 2.3D  Kde zatočím, tam ide.
|
Uto, 01.09.2009, 10:18 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
kentus píše: Píšeš že šrób je zlomený zarovno z hlavou, ja by som k nemu priložil vhodnú matku a Cočkom privaril zlomený šrob ku matke a ešte zatepla povolil.
Toto som uz prebral s nasimy zvaracmi v praci. neda sa tam zvarat je tam cca. 15 cm priestoru a nevidno tam. Stift je na 90 % z nejakeho specialneho materialu. Mam aj specialne elektrody na taketo vyberanie skrutiek, ktore robia kopky. Lenze je zalomena v horizontalnej polohe takze nic. Samzrejme vsetko sa da ale treba vybrat bud cely motor alebo len hlavu a otocit ju. Stale neviem co je jednoduchsie.
|
Uto, 01.09.2009, 11:11 |
|
 |
rustycj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49 Príspevky: 692 Bydlisko: TN
|
tie stifty su len patkova sae trieda specialne su len v motore
pred tym nez rozoberies hlavu zozen si tesnenia
|
Uto, 01.09.2009, 12:55 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Takze potom by to nebol problem odvrtat aj nejakou rucnou vrtackou ?
Nasiel som dotahovacie momenty na hlavu :
skrutky : 1 - 10 a 12- 14 je 149 N.m a skrutka 11 135nN.m. Je to spravne ?
|
Uto, 01.09.2009, 13:36 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Ked mi ten stift vyvrcu, nedam tam radsej narezat zavit napr. M 10 ? Nie su tam niekde nejake chladiace kanaliky ? (aby ich neprevrtali)
|
Str, 02.09.2009, 12:44 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Hotovo.
Dal som to v pondelok do servisu a v utorok o 10:00 to mali hotove. Hlava dole nemusela ist. Cena 135 €.
Problem je ,ze parohy uz maju trhliny. Sice sa ukazu len ked su zvody horuce, ale ja tak tam su. Zavarili ich, ale chcelo by to nove. A teraz ake ? Origo ? Alebo nejake Borla ? Nejake ceny ?
|
Str, 09.09.2009, 8:27 |
|
 |
PEŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42 Príspevky: 566 Bydlisko: senk
|
Dado tiez som na tom zo zvodmi tak ako ty, keby si si nahodou niekde vonku alebo tu objednaval mozeme zobrat dvoje mozno by sme dostali lepsiu cenu. 
|
Str, 09.09.2009, 9:45 |
|
 |
rustycj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49 Príspevky: 692 Bydlisko: TN
|
ale ved ty mas 4 liter a ja som si cely cas myslel ze v8 akosi mi nedavalo zmysel ako sa mohli na v8 dostat vrtackou hoci i 90 stupnovou. na I-6 tam je to pohoda
|
Str, 09.09.2009, 9:48 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
rustycj píše: ale ved ty mas 4 liter....
To na zadnej kapote je len kamuflaz. Mam 4,0 I 6.
A co je este lepsie, auto prestalo mat na LPG, na volnobeh pri zaradenej rychlosti a zastaveni napr. na krizovatke nepravidelny chod. A stym som bojoval od kedy som ho kupil. A bola to blbost netesne vyfukove zvody. 
|
Str, 09.09.2009, 13:41 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|