Erixt píše:
Pokial je motor studeny tak to turbo funguje. Stupim na plyn a opre ma do sedacky ale jakmile sa zohreje na pracovnu teplotu je po výkone stupim na plyn, motor vresti ale netaha jak by mal. je to velky problem hlavne pri vyjazde z krizovatiek...
Akosik mi nejde do palice, prečo by turbo nemalo po zahriatí fungovať.
Zlé turbo je vtedy, keď je na oske väčšia vôla, ako má byť, a olej uniká okolo a turbo slzí. V horšom prípade sa vrtuka turba oprie o steny a prepelky sa rozletia a šmitec-padla-fajront-amen-tma.
Naozaj to vyzerá, že sa ti EGR ventil nezatvára a teplý motor nasáva spaliny, namiesto vzduchu a tak nemá samozrejme výkon. Najprv odstav ten, potom budeme skúšať ďalej.
Ako dymí auto za studena a po zahriatí?
Inak dalo by sa zmerať, kolko tlačí turbo. Neviem, ako mišivbuši, ale patvor má tlačiť od 0,6 do 0,9.
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.
