Dnes je pondelok 19. mája 2025, meniny má Gertrúda a zajtra Bernard
startovanie Mitsubishi PAjero 2,8 TD
Autor |
Správa |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Ecike píše: .... Este ked som skusal ,ze startnem a zacnu padat otacky a na palivovom filtry s tou rucnouAC pumpov zacnem pumpovat /tlacit naftu tak sa dvyhnu oracky a ide normalne chvilu a a zase zacnu padat zase ked zacnem pumpovat sa dvyhnu otacky a ide. Skusal som aj vynechat palivovi filter a nepomohlo. 
Ako si skúšal obísť ten filter?
Najlepšie by bolo ho napojiť na priamo z bandasky. A prepad pre istotu pichni do druhej flaše. /aby si videl, či nie je nafta špinavá od motorového oleja-Rolandov syndróm/
Takto zúžiš okruh porúch..... 
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Pon, 16.11.2009, 19:44 |
|
 |
Ecike
Učeň
Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 21:02 Príspevky: 70 Bydlisko: Kosice
|
Rolandov syndrom to nie je. Pichol som na hadicku pre istotu aj plastovy prechodovy filtrik a je v nom cistucka nafta. A nafta v tom filtriku nezmizne a nespadne do rana.
A ak by to bolo zavzdusnene tak neskoci na tuk auto a az po 15 sec zacnu klesat otacky a zdochynat. Ihned by trebalo dlho tocit. To budem mat asi specificky problem.
Ked bude mrznut skusim este rano dat auto do dielne a zohriat z teplometacom z vonku motor ci to nejak ovplivny ta teplota nad 7 stupnov.
Hadicky som pomenil vsetky a pre istotu aj z nadrze dotiahol zvlast 2 gumene privod a prepad.
_________________Tuning, Racing, Audio - www.FUSION.sk
Nikto nemá takú dobrú pamäť, aby sa mohol stať úspešným klamárom.
|
Pon, 16.11.2009, 19:49 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
No, práve že to vyzerá, že naštartuješ na naftu, čo je v hadičke medzi čerpadlom a filtrom. A potom sa až zavzdušní. By si to pekne videl, keby si tam dal priesvitnú hadičku.
Ak by bolo zlé žhavenie, nechytilo by to na brnk. Počítám, že to bude nejaký zlý spoj od nádrže po filter a tak nafta po čase padne.
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Pon, 16.11.2009, 19:55 |
|
 |
Ecike
Učeň
Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 21:02 Príspevky: 70 Bydlisko: Kosice
|
Mne to pripada ako by nevedelo tahat cerpadlo naftu ,alebo slabo tahalo. Ihned startne lebo ma vcerpadle naftu a dalsiu slabo taha a zacne zdochynat. Ak pumpujem s rukov tak dotlacim a dvyhnu sa otacky.
Ale preco po 3 nastartovaniach to uz ide ,alebo ked dlhsie tlacim s rukou cez tu rucnu pumpu naftu. ??
Preco to ovplyvni tepltoa pod 7 stupnou ?
Ak ohnem a zaksrtim privodnu hadicu presne tak isto sa chova motor ten isty zvuk a trasenie. Cize za tepla privediem ten stav. Filter ma priechodnost kedze to robilo aj ked som ho obisiel a priamo napojil privodnu hadicu.
_________________Tuning, Racing, Audio - www.FUSION.sk
Nikto nemá takú dobrú pamäť, aby sa mohol stať úspešným klamárom.
|
Pon, 16.11.2009, 19:56 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
No, v tejto súvislosti ma napadá len hustota paliva a fakt, že zahriata nafta sa rozťahuje, a robí pretlak. A studená zase robí podtlak. Skús nechať otvorené viečko nádrže, či nemáš zalepený odvzdušňovací ventilček 
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Pon, 16.11.2009, 20:11 |
|
 |
Roland
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
|
no ja ze ked tam dal ten maly papierovy priehladny filtrik tak sa necuduj ze to nejde lebo papier o takej malej ploche je moc husty na naftu v origo filtri je toho na plochu hafo ten malicky je tak dobry pre benzin aj to len pre karbec.
Ten maly filtrik je nevhodny na naftu.
To cerpadlo co ma 2,8 td nevie netahat naftu.
Iba v pripade ze chyta vzduch.
A podla toho co pises to bude asi netesnost na cerpadle.
A nieje pravidlo ze ta nafta sa musi od oleja spinit je to jeden zo sprievodnych znakov ,inak cerpadlo ma este tesnenia na oskach tiahel a ked chyti vzduch tade tak naftu neuspini olej.
Skus este dat do dlhsej hadicky dobre utesnenej naftu a cez privod paliva ju tam skus natlacit pri zpachatom prepade trebars kompresorom a skus odsledovat uniky pori oskach na cerpadle ak ti tade bude fucat alebo striekat budes na istom.
_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS
|
Pon, 16.11.2009, 22:19 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Mne zapchalo origo naftový palivový filter, a nemohol som už ísť ďalej. Tak som núdzovo kúpil malý papierový filtrík a v pohode som na ňom urobil 200km. Takže tam to nebude.
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Uto, 17.11.2009, 1:20 |
|
 |
Roland
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
|
mozno si uz kupil deravy  ja som to skusal tiez cez tentaky maly ale ta nafta cez to ani bohovi nechcela ale mozno je toho viacej druhov .
_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS
|
Uto, 17.11.2009, 9:14 |
|
 |
Ecike
Učeň
Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 21:02 Príspevky: 70 Bydlisko: Kosice
|
No ten maly filtrik je pre diesel. Da sa kupit benzinovy (papierovu) a dieslovi ( ma iba sitko dnuka).
Roland to napadlo aj mna. Ze dam ihned za nadrz podavacie cerpadlo ako maju nove diesle. To nizko tlakove pri nadrzi co len podava naftu ku vysokotlakovemu pri motore.
A na gombik by som ho rano zapol ci to pomoze alebo pripadne tak jak vravis ci nezacne niekde pretlacat naftu jemne.
Akurat viem ze cerpadlo je velmi citlive a ovladane cele tlakom tak som sa bal ci sa v nom nieco nerozladi alebo nepukne neohne nejaka klapka ak tam to cerpadielko od nadrze bude tlacit naftu napr 1 minutu na skusku.  Mas taky prehlad o cerpadlach ze v pohode to mozem skusit ? 
_________________Tuning, Racing, Audio - www.FUSION.sk
Nikto nemá takú dobrú pamäť, aby sa mohol stať úspešným klamárom.
|
Uto, 17.11.2009, 11:00 |
|
 |
Roland
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
|
mozes to tam tlacit nasilu co je nafty navyse odide prepadom do nadrze ale ak mas netesne cerpadlo tak ti ta nafta potece po celom cerpadle popripade cez to gufero do oleja takze radsej odskusat a dat pretesnit potom to funguje dobre a bez problemov a mas na hodnu dobu pokoj su to len gumene tesnenia
Ved ked k tomu kupis za neviem kolko penazi podavacie cerpadlo a este ti to aj nebude fungovat a okolo 5tis slovenskych si to mohol mat pretesnene , tak to by ta mohlo dobre aj nastvat,no nie?
_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS
|
Uto, 17.11.2009, 21:22 |
|
 |
Rudi
Mitsubishi Man
Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
|
Skús pozrieť trubky od nádrže či tam niekde neťahá vzduch 
_________________ Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!
|
Uto, 17.11.2009, 23:23 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Rudy, veď o to sa tu snažím, aby vylučovacou metódou zistil, či je to v čerpadle, alebo v potrubí. Proste niekto, kto chce poradiť, by mal mať nejaké vedomosti a ochotu niečo urobiť. Inak radšej do servisu,...... 
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Uto, 17.11.2009, 23:41 |
|
 |
edgarj
Učeň
Registrovaný: Štv, 27.08.2009, 23:12 Príspevky: 34 Bydlisko: CZ
|
Trubky vyházet do prčic, natahat nový hadice a budeš mít klid. Jinak pokud se tam nechají ty roury tak to nebude se zárukou. Taky může být v háji ten měch na tom naftovým filtru a tudy to sát luft.
Ono se to časem někde projeví ale chce to čas. Jinak zítra se pozeptám klučiny co tohle mu dvaosma dělala asi před měsícem a dám ti vědět.
_________________ +420773933200
|
Uto, 17.11.2009, 23:41 |
|
 |
Roland
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
|
ale mozno to je pokazene.....
Ked to bude robit v tom poradi co sme tu popisali tak by na to dosiel vcelku rychlo a efektivne.
_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS
|
Str, 18.11.2009, 8:24 |
|
 |
Ecike
Učeň
Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 21:02 Príspevky: 70 Bydlisko: Kosice
|
Trubky su vsetky vymenene za nove hadicky, ten mech to nie je uz som pisal ,ze som ho vynechal. Vynechal som aj cely palivovy filter.
Mam priehladny malicky filtrik tam nafta ostane takze nespaduje komplet.
A ak by velmi spadla nafta nenastartuje na tuk startera a az po 10 sec zacnu padat otacky.
Dneska bolo 8 stupnov nad nulov a v poho de nepadali otacky.
Akonahle klesne po 7 stupnov vtedy to zacne zvycajne blbnut  .
Bud chladom sa stiahne nieco na cerpadle a presne v tedy vznikne netesnost mala alebo nefiem
Skusim este to podavacie cerpadlo a napisem alebo odfotim vysledny efekt  .
A dalsi postup bude bud preckat do jary ked bude zase nad 7 stupnou do vtedy dlhsie startovania ,alebo vybrat cerpadlo pripravit si aspon 400 Eur a odniest nejakemu manikovy 
_________________Tuning, Racing, Audio - www.FUSION.sk
Nikto nemá takú dobrú pamäť, aby sa mohol stať úspešným klamárom.
|
Str, 18.11.2009, 10:47 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|