Dnes je pondelok 19. mája 2025, meniny má Gertrúda a zajtra Bernard
startovanie Mitsubishi PAjero 2,8 TD
Autor |
Správa |
Igor_SB
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13 Príspevky: 366 Bydlisko: Drienica - ŠOMA
|
OK, čerpadlo ma mazanie od motora alebo vlastnú olej. náplň?
PS: predpokladám že je to radové čerpadlo.
_________________ Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu. { PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}
|
Uto, 01.12.2009, 22:33 |
|
 |
Roland
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
|
cerpadlo je rotacne ale mohli by ste citat aj starsie vlakna na tu istu temu tu je este raz link viewtopic.php?t=5245&postdays=0&postorder=asc&start=0
Tu je rez takmer identickeho cerpadla akurat pohon nieje remenom ale ozubenym sukolim mazanym olejom z motora cerpadlo je mazane naftou a vzduch s olejom /vzduch/olej moze prisavat cez hnaci hriadel alebo cez ovladaciu paku.
to mitsubishi je asi ovladane tlakovym regulatorom a nie odstredivim ako je na obrazku ale pre pochop vam to uz musi stacit .
_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS
|
Str, 02.12.2009, 7:54 |
|
 |
goral
Čumil
Registrovaný: Pon, 16.11.2009, 0:24 Príspevky: 6 Bydlisko: Sen Lui
|
takže ja som poriešil.. celé som to odvzdušnil a so zalomenými rukami sa budem modliť aby tento stav spokojnosti ostal naďalej... 
_________________ there is no driving like MITSUBISHI !!!
|
Str, 02.12.2009, 18:47 |
|
 |
Igor_SB
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13 Príspevky: 366 Bydlisko: Drienica - ŠOMA
|
Ja som ti tým len chcel povedať, že zapojením manuálneho alebo el. podávacieho čerpadla ti nemôže ísť nafta do olejovej vane ale späť do nádrže. Nemal som čerpadlo rozobraté, ale ty ano tak mi ešte povedz či je na oske obyčajne gufero alebo je tam špeciálne gufero, alebo je tam labyrint,... Chcem sa touto otázkou dopátrať ktorým smerom tesní to gufero na oske ak tam je.
_________________ Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu. { PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}
|
Str, 02.12.2009, 20:53 |
|
 |
Roland
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
|

prosim chlapci skuste si uvedomit ze ak tam doplnite akekolvek cerpadlo rucne /elektricke budu problemy stale.
Elektricke podavacie cerpadlo udrzuje staly tlak v palivovom systeme a pri poklese ho doplnuje. Hrozi ze nafta bude striekat kade tade nakolko cerpadlo je postavene tak ze lamelove podavacie cerpadlo si ma naftu tahat same.
Rucne podavacie cerpadlo je z kaluze do blata lebo jedna vec je po rucnom dotlaceni nafty nastartovat a druha vec je jazda pri ktorej podavacie cerpadlo taha naftu a vytvara podtlak na gufero osí cerpadla a ked aj male mnozstvo vzduchu ale vyrazne rozhodí casovanie vstreku nakolko vzduch je na rozdiel od nafty stlacitelny. Skratka vykon bude vyrazne iny a spotreba ani nehovorim
A dost ma udivuje ze sem chodia ludia pytat radu a ked im poradis tak chcu robit a obhajovat sposob ktory nezarucuje vysledok a spolahlivost.
Ja kym som prisiel k rieseniu som 3krat odfajcil starter.
Skontrolovat cely system privodu paliva a ak je vsetko v poriadku treba spravit cerpadlo a mozte zabudnut na najblizsich par rokov na tuto zavadu.
Igor_SB to gufero musi tesnit oboma smermi lebo nafta z cerpadla nesmie von a vzduch alebo motorovy olej dnu.
A pri remenovom rozvode by ta nafta vytiekla na zem a do deklov rozvodoveho remena a pri motore 4M40 vytecie do olejovej vane to je skratka fakt podmieneny fyzikalnymi zakonmy  AK JE VSETKO NA CERPADLE V PORIADKU POTECIE NAFTA AJ PO PRIDANí PRíDAVNéHO CERPADLA DO NáDRZE, ale to ho tam nebude treba.
_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS
|
Štv, 03.12.2009, 8:13 |
|
 |
Igor_SB
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13 Príspevky: 366 Bydlisko: Drienica - ŠOMA
|
Ďakujem, len som tými svojími prispevkami chcel naznačiť, povedať to čo ty v poslednom. Že namontovanim ručnej pumpy sa nič nepokazí. Toť vsio. A oveľa častejšie je pri poruchách štartovania na príčine netesnosť palivového systému ako netesnosť čerpadla.
_________________ Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu. { PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}
|
Štv, 03.12.2009, 14:29 |
|
 |
Roland
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
|
no ale privod paliva sa riesil ako prvy na zaciatku vlakna preto sa postupilo az k cerpadlu ja som skoncil tak isto.
_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS
|
Štv, 03.12.2009, 19:57 |
|
 |
Ecike
Učeň
Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 21:02 Príspevky: 70 Bydlisko: Kosice
|
Takze dopisem skusenost
Za Palivovy Filter som napojil cerpadielko z ostrekovacov z BMW.
To velke co je na predne svetla. Ma velke lopatky takze prepusta naftu aj bez zapnutia.
Takze rano ked startnem a po minute pocujem ze sa znizuju otacky zapnem ho na 10 sec a zvycajne uz je potom dobre cely den.
Takze ako docasne nudzove riesenie sa to da pouzit.
Dufam ze vyjde cas a vyberiem a dam dat do kopy cerpadlo.
Inac blbne to pri 9 az -4 stupne.
Pri starte napr. -14 uz ide akoby sitic a fest vysoke otacky a vtedy to nezvyklo zblbnut. Ked dam spravit cerpadlo napisem vysledny verdikt co tomu ozaj bolo 
_________________Tuning, Racing, Audio - www.FUSION.sk
Nikto nemá takú dobrú pamäť, aby sa mohol stať úspešným klamárom.
|
Pon, 12.04.2010, 19:06 |
|
 |
Ecike
Učeň
Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 21:02 Príspevky: 70 Bydlisko: Kosice
|
Takze s odstupom casu pisem dalsi postup s tymto problemom.
Podavacie cerpadlo pomohlo ,ale behom roka sa problem zhorsoval a nestacilo zapnut cerpadlo pri starte na minutku ale uz muselo ist za jazdy v kuse. Kedze auto jazdilo a cas na rozoberanie kym ide nie je jazdil som tak 3 roky cca 70.000 km a za posledne 4 mesiace som postrehol ze pribuda mi olej v motore
Teraz mi pri naklone natiahlo olej do motora zacal dymyt a isiel do vysokych otacok a musel som ho udusit cez rychlost. Po nastartovani uz isiel normalne takze pomalicky som dosiel domov. Pozrel som risku a olejom bol minimalne 5 cm nad maximom
Takze zajtra mozem vyberat cerpadlo a vymenit simering pri tom rozvodovom kolese.
Co som mal uz spravit vlastne pred 3ma rokmi.
Nevie niekto obj. cislo simeringu pripadne kde ho objednam ? Elit, Intercas atd... Alebo nejaku sadu tesneni.
Diki pekne
_________________Tuning, Racing, Audio - www.FUSION.sk
Nikto nemá takú dobrú pamäť, aby sa mohol stať úspešným klamárom.
|
Ned, 02.12.2012, 23:50 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
olej ti v motore nepribuda-len nafta ti cez to gufero ide do oleja-zazil som to na 2,8 pajere a musis vybrat cerpadlo-a skontroluj aj spanovaky na retazi-rozvode-zvyknu odchadzat-len nedavno ma niekto na fore presviedcal,ze v 2,8 v pajere nie je spojenie cerpadla s olejom-teraz uz nepamatam kto to bol 
|
Pon, 03.12.2012, 0:06 |
|
 |
Ecike
Učeň
Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 21:02 Príspevky: 70 Bydlisko: Kosice
|
_________________Tuning, Racing, Audio - www.FUSION.sk
Nikto nemá takú dobrú pamäť, aby sa mohol stať úspešným klamárom.
|
Pon, 03.12.2012, 0:21 |
|
 |
Ecike
Učeň
Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 21:02 Príspevky: 70 Bydlisko: Kosice
|
Ako skontrolovat spanovaky ?
Co pozeram obrazky je tam len jeden asi hydraolicky a klzak.
Co presne na tom pozriet ? Dik
Pripadne nemate niekto manual / postup na vymenu rozvodovej retaze ?
Ak prosim hodte link ,alebo poslite pdf na mail. juraj@fusion.sk
Sada rozvodu vychadza okolo 100 Eur tak uz by sa vymenilo.
_________________Tuning, Racing, Audio - www.FUSION.sk
Nikto nemá takú dobrú pamäť, aby sa mohol stať úspešným klamárom.
|
Pon, 03.12.2012, 0:30 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
po 300tisic km zvikne ten rozvod retazovy cinkat-je opotrebovany ten klzak-ak to budes rozoberat tak to radsej vymen a mas svaty pokoj-tak sme to urobili my
|
Pon, 03.12.2012, 0:32 |
|
 |
tomato
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
|
Ecike ako si to nakoniec doriesil?
|
Str, 16.01.2013, 11:17 |
|
 |
Ecike
Učeň
Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 21:02 Príspevky: 70 Bydlisko: Kosice
|
Takze demontaz cerpadla. Dal som ho z repasovat . Cena 150 Eur komplet aj s pracou. Vraj keby som len vymenil simering by nepomohlo lebo uz aj oska bola vybehana.
Nahodil som a ide ako hodinky. Startuje tak jak predtym na tuk a ci je teplo alebo aj -10 nepadaju otacky. Za studena drzi aj uz nizsie otacky ako pred tym.
Co som cital po internete viac takych pripadov tak ze je to asi choroba tych cerpadiel takze na cca 200.000km nutny servis.
_________________Tuning, Racing, Audio - www.FUSION.sk
Nikto nemá takú dobrú pamäť, aby sa mohol stať úspešným klamárom.
|
Str, 16.01.2013, 21:25 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|