Dnes je streda 21. mája 2025, meniny má Zina a zajtra Júlia Juliana
OdBoRnA debata k zadnym ramenam kratkeho GR
Autor |
Správa |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Nechcelo by to posunut zadnu napravu dozadu ? (mozno je to len deformovanan fotka)
Ak ano, robi sa to pri Patroloch ?
|
Uto, 01.12.2009, 19:08 |
|
 |
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
dado píše: Nechcelo by to posunut zadnu napravu dozadu ? (mozno je to len deformovanan fotka) Ak ano, robi sa to pri Patroloch ?
Chelo. Vzhľadom na geometriu ramien zadnej nápravy sa trolovi pri zdvihnutí posunie náprava dopredu a divne to vyzerá. Bohužiaľ náprava polohy nápravy je dosť obtiažna. Nemožno len tak predĺžiť ramená, bo zase to bude divne chodiť v hornej úvrati
Rado - prečo im furt strkáš dozadu dialkové? Aspoň im ukáž že im to bude prd platné a pracovná je tam šikovnejšia.
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Štv, 03.12.2009, 14:23 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Je predľžený chod zadnej nápravy, tým pádom náprava chodí dopredu-dozadu viac. Ramená určite treba predľžiť, zväčší sa polomer otáčania a náprava potom nemá taký veľký pozdľžny pohyb. To je problém aj u jeepa, ktorý má super krátke ramená. Len ramená treba ukotviť viac dopredu.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Štv, 03.12.2009, 17:22 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
???  ???
Citácia: Martin 4 PríspevokZaslal:
Rado - prečo im furt strkáš dozadu dialkové? Aspoň im ukáž že im to bude prd platné a pracovná je tam šikovnejšia.
???  ???
u teba by som mato cakal, ze sa najskor spytas, ked to uz nerozoznas, kym skritizujes !
na vsetkych autach od nas su vzadu pracovne a podotykam, ze najlepsie ake som kedy mal (okrem xenonov) perfektny rozptyl aj svietivost zivotnost slusna
...na tomto aute su asi hmlovky alebo dialkove, ale nedavali sme ich my, zakaznik si ich urcil sam aj kupil a bol neoblomny, tak si neda povedat, ma co si dal...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Štv, 03.12.2009, 17:24 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
ziadne predlzovanie ramien ani uchytov sa nekona, pri takychto upravach !
vsetko je ako ma byt, naco hladat problem, kde nie je ?
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Štv, 03.12.2009, 17:25 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Pytam sa preto, aby som odkukal nejaky know -how.
Na mojom ZJ som posuval zadnu napravu dozadu o 2,5 cm pri 3,5" lifte. (Prednu tiez o 3,5 cm) Pretoze dizajnovo sa mi to nepacilo. Panhardka sa nepredlzuje, ale na povodne miesto sa dava nadstavec.Pri prepruzeni vsak tento nadstavec buchal do skid -plate nadrze. Tak som to musel o 1 cm vratit spat. Posuvat uchytenie na rame som nechcel.
|
Štv, 03.12.2009, 18:10 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
ale Jeep nie je Patrol 
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Štv, 03.12.2009, 20:00 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
O.K. myslel som ze koncepcia uchytenia zadnej napravy je rovnaka.
|
Štv, 03.12.2009, 20:42 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
jasne ze je. Len to vies, pan zakaznik urcite ani len netusi, ze take nieco by sa malo spravit.
_________________ zelena mrdka
|
Štv, 03.12.2009, 20:57 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
co to tu trepes, pocuvaj ma pan odbornik, zacinas mi liezt na nervy , nemienim tu s tebou stravit vyvetlovanim dalsie styri strany a za tyzden sa spytas na to iste, len aby si provokoval, pritom vobec neviem preco ! kazdy kto videl tieto auta zo spodu to pochopi za chvilu, ale tebe ide len o podrypavanie, pritom nejako nevidim tvoje vysledky o ktore by si oprel svoje tvrdenia
este raz ma takto osocis, vybavim si to s tebou osobne !! A TO MYSLIM DOSLOVA !!
ostatnym sorry za tento vylev, ale ja mam tiez len jedny nervy a tento soplavy chytrak na ktoreho pocuvam kadeco z kazdej strany ma tu nepbude verejne napadat a davat do pozicie nejakeho oje...ka !!!!!!
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Štv, 03.12.2009, 22:07 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
to Dado :
tebe v klude vysvetlim, ide totiz o to, ze sice koncepcia je podobna, ale pri konstrukcii podvozku patrola konstrukteri mysleli, akoby som to povedal jemne, skratka trochu viac dopredu, uhly ramien, celkovy chod atd. je v inych rozmedziach a dimenzovany inak a ak mas na mysli, ci sme laborovali s uhlami, dlzkami ramien na troloch, tak samozrejme ano, ale v 99% pripadoch nam vychadza, ze idealne riesenie je zachovat povodnu geometriu ramien (pri extremnych zdvihnutiach to sice roesime, ale to uz hovorim radovo o 20 cm zdvihu (bez rodielu velkosti pneu) a je to omnoho zlozitejsie ako len predlzit spodne rameno ...
...toto neplati len o ramenach zadnej napravy, ale pri rovnakom zdvihnuti treba upravit na patrole o 30-40% menej veci ako napr na jeepe (tym nechcem povedat, ze bude mat napr. väcsie krizenie, ale o tom tu nehovorime)
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Štv, 03.12.2009, 22:12 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
pozri Rado, ja ta tu neosocujem ani nenapadam. Jediny kto uraza si ty.
Kto ti tu je soplavy chytrak? Komu sa tu vyhrazas? O kom tu rozpravas co na koho nahovoril?
Ako vidis, je lahke byt majstrom sveta a urazat sa. Ja som tvoju pracu uz mnohokrat videl nazivo a nikdy som ju verejne nekomentoval. Naco. Zato ty mna poznas ako vlastne tenisky.
podme rozumne diskutovat:
V com su teda lepsie povodne ramena od predlzenych?
Podla mna, soplaveho chytraka, su predlzne ramena prinosom pre jazdne vlastnosti na ceste ako aj v terene, krizenie, kardan a hlavne mam koleso pekne v strede blatnika.
_________________ zelena mrdka
|
Pia, 04.12.2009, 1:20 |
|
 |
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
Rado Ty si raz uženieš vredy (ak ich už nemáš)
pal té naprd. Trol má celkom dobrý chod zadnej nápravy a posunutie osy nápravy dopredu je len estetická chyba. Prekopávka predných čapov ramien by bola strašná robota s chabým efektom. To už radšej urobiť generálnu prestavbu na A záves. Gulu dať niekam na zosilnenú priečku pod prídavnú skriňu, na kardan dopredu dvojkĺb a dozadu trebárs len hardyspojku. panharka môže ostať a bude to chodiť od nevidím do nevidím.
a nech pozerám na obrázok ako chcem, prisahal by som že sú tam "Halogeny samochodowe przeciwmgielne, drogowe typu HM1" Ale ono sa to ťažko pozná...
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Pia, 04.12.2009, 13:26 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
ťažko porovnávať neporovnateľné. Ale podľa mňa je pal úspešný úpravca. Neživí sa tým. Robí to v malom pre seba a pomohol kamarátom. Výsledok môže vidieť každý. Jeho jeepka kríži asi najviac v strednej Europe.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Pia, 04.12.2009, 20:50 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Tu nie je čo porovnávať. Ani nie je dôvod. Je niečo úplne iné, hrajkať sa doma z vlastným autom, a robiť auto pre zákazníka.
Si predstavte, že prídete do autoservisu, a tam vám mechanik ureže len tak výfuk, a povie, že to je pre vás lepšie, a má to lepší zvuk. 
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Pia, 04.12.2009, 21:46 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|