Dnes je streda 5. júna 2024, meniny má Laura a zajtra Norbert
Autor |
Správa |
Ján PETRISKA
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 18.06.2007, 6:59 Príspevky: 146 Bydlisko: Seč, okr. PD
|
A pise tam aj ako dlho mu to uchytenie naprav na gulovych capoch z riadenia drzi?[/quote]
To tam napísané nie je, ale z obrázkov a videa vidno, že sa na tom vozí a nie po ceste. Tie jeho guľáky sa mi zdajú len také chatrné, ale ja som rozmýšľal také napr. z T815.
|
Pon, 28.12.2009, 22:03 |
|
|
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Je tam pekne vidieť, že chlapík tie ramená niekolko krát spevňoval. Vždy tam pribastlil nejaký kus železa.
Ja nad podobným usadení náprav uvažujem dávno. Len treba vymyslieť ten hlavný čap. Vhodný by možno bol aj čap s kosti uchytenia zadných náprav PV3S.
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.
|
Pon, 28.12.2009, 22:22 |
|
|
ferjon
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24 Príspevky: 604 Bydlisko: Polomka - okr. BR
|
Tie chude čapy zarazili aj mňa. By som povedal (a to mam ešte slabši odhad) že by mu tam bolo nejake robustnejšie...
a nejaky zetor 7-čkovej a vyššej rady nema na riadeni postačujuce guľaky?
Naposledy upravil ferjon dňa Pon, 28.12.2009, 22:56, celkovo upravené 1
|
Pon, 28.12.2009, 22:54 |
|
|
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
kapo, to iste som riešil minule na trole, ale skor som ho predal ako drbol do neho nejaku korunu... tá V3S tahala aj mna
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Pon, 28.12.2009, 22:55 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2503 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
Neviem ci v3s by bola dobra volba,tam to nema velmi namahane lebo kosti na naprave su 3 a ked sa to rozreze tak vidno ze ta vystelka je akoby z lojovej snury.ja by som dal gulove puzdro ulozene vodorovne.predsa len mat cap uchyteny na obidvoch stranach je istejsie.do stran by to vykyvovalo dost a hore dole neobmedzene.on to ma naopak.
|
Uto, 29.12.2009, 7:39 |
|
|
Ján PETRISKA
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 18.06.2007, 6:59 Príspevky: 146 Bydlisko: Seč, okr. PD
|
Tie z V3S mám doma, ale majú veľkú vôľu. Guľák z riadenia sa mi zdá, že by mohol stačiť, na kývanie hore dole. Veď keď stačí na kývanie medzi nápravou a riadením, čo je taký istý výkyv. Rozmýšľam, nad kardanovým krížom, ktorý umožňuje rovnaký výkyv na všetky strany.
|
Uto, 29.12.2009, 17:11 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2503 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
ale ten gulak co ma na fotke prenasa aj axialne sily a na to nie je stavany.este to aj natvrdo privaril tak neviem ako mu to moze drzat.mal tam dat radsej gulove puzdro z ramena z traktora a drzalo by mu to urcite ovela lepsie.
|
Uto, 29.12.2009, 19:05 |
|
|
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Ten gulák tam naprasil čisto zo zúfalstva. Sa čudujem, že niekto, kto vyrobí v celku fešné reduktory a aj iné zaujímavé úpravy zvládne urobiť taký des. Ale možno to urobil len na skúšku.
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.
|
Uto, 29.12.2009, 19:17 |
|
|
Ján PETRISKA
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 18.06.2007, 6:59 Príspevky: 146 Bydlisko: Seč, okr. PD
|
Keď odmyslíme to navarenie a ďalšie chybičky krásy, ja si myslím, že ten materiál by to mohol vydržať. Napr. guľák T815. Čap na návese má priemer cca 50 mm a znesie aj 20 ton. Je pravda, že je to oproti tým reduktorom odfláknuté, ale ako riešenie, ako som už písal, sa mi to páči.
|
Uto, 29.12.2009, 19:45 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2503 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
asi mas pravdu.ale aj tak by mal asi jednoduhsie privarit tam kus ramena z traktora s gulovym puzdrom,cap dat vodorovne a mal by to chytene v 2 bocnecach,co by bolo daleko pevnejsie.este keby tam bol navaril matku a do nej zakrutil gulak ale takto
myslel som to pre Kapa.ale kym nieco zosmolim :
|
Uto, 29.12.2009, 19:50 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2503 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
Ján PETRISKA píše: Keď odmyslíme to navarenie a ďalšie chybičky krásy, ja si myslím, že ten materiál by to mohol vydržať. Napr. guľák T815. Čap na návese má priemer cca 50 mm a znesie aj 20 ton. Je pravda, že je to oproti tým reduktorom odfláknuté, ale ako riešenie, ako som už písal, sa mi to páči.
to mas pravdu,ale skus dvihat kamion len za naves a uvidis kolko vydrzi.gulak vydrzi radialne zatazenie velke ,ale axialne nic moc
|
Uto, 29.12.2009, 20:00 |
|
|
Ján PETRISKA
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 18.06.2007, 6:59 Príspevky: 146 Bydlisko: Seč, okr. PD
|
Vidíš to ma nenapadlo. Asi začnem rozmýšľať nad tým ramenom z traktora. Myslíš, že uloženie kĺbu môže niečo takéto udržať? Veď ramená sú napríklad pri orbe došponované aby nemali bočný výkyv.
|
Uto, 29.12.2009, 20:11 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2503 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
ked vezmes aku vahu ma pluh alebo sejacka a drzi to,tak by nemal byt problem.len tam dat maznicku a daky filc na boky a malo by to fungovat.ramena sa spanuju aby mu to nelietalo do stran pri preprave a vtaedy su tam axialne tlaky aj narazy a drzi to v pohode.myslim ze je to lepsie riesenie ako gulak.mohlo by sa pouzit aj oko z dakej piestnice,tam je tiez gulove puzdro ale muselo by sa axialne poistit.nechce sa mi teraz pozret ako je to tam poistene
|
Uto, 29.12.2009, 21:23 |
|
|
KamilUAZ
Učeň
Registrovaný: Uto, 15.02.2011, 23:00 Príspevky: 35 Bydlisko: Bardejov
|
kentus píše: Tak oddnes lejem naftu. Len sa trochu hreje ale si myslím že to bude kvoli tomu že si ruský budík nerozumie z origo čidlom. Budík ukazoval 80 a na všetkých hadiciach aj chladiči sa bezproblémov dala udržať ruka. A nemám ho ani čím naštartovať povodná baterka ho proste nepotočí a to som myslel že je silná, zlatý ruský motor ten stačilo trochu pretiahnuť klukov a bežal na hocijakej baterke
Z čoho je ten motor ?? a ostala tam uazacka prevodovka ??
_________________ OFFRoad nieje iba motoristický šport, ale je to aj životný štýl a mne sa takýto život páči 4x4.
|
Sob, 19.02.2011, 13:53 |
|
|
PeterGRko
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 29.03.2009, 10:09 Príspevky: 122 Bydlisko: Trencin
|
chlapi preco spekulujete nad niecim co je uz roky vymyslene, ma to kazdy dnesny kamion a vydrzi to habakuk. ja by som pouzil ulozenie co je na konci triangla.
|
Sob, 19.02.2011, 17:27 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|