Dnes je nedela 25. mája 2025, meniny má Urban a zajtra Dušan
Autor |
Správa |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
Dobrá téma
Ja som kurvič!
Primárne jazdím na zadok a voľnobežky v polohe AUTO - ak potrebujem rozjazd a nejde to, tak najprv uzávierka, potom predok... to je na také to prežužlanie, keď sa vyčuraš pod zadné koleso na ľade
Na zadok pretože zadokolku byť skoro 2 a pol tonovú dostaneš do šmyku ľahšie, ale dokážeš aj ľahšie korigovať. Keď sa utrhne 4kolka už je o zábavu postarané.
Ak ma niečo zaskočí, tak tam radím predok skratkovite a bezmyšlienkovite aj v 60tich - radšej nech to odserie voľnobežka, než niekdo okolo, či nejaký ten stromisko
Ak predpokladám, že budem potrebovať predok, tak voľnobežky dávam do LOCK a v momente keď sa začne šmýkať tak na secundu uberem plyn, nech to nie je v preklze šup tam s ním a ide sa ďalej
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Štv, 07.01.2010, 9:26 |
|
 |
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
mám otázku na Jeepkarov, ako radit 4H s axle disconnectom (YJ)? do 40 alebo za statia? cez spojku alebo nie? zatial som to robil iba za statia alebo velmi malom pohybe, a cez spojku, len ma to zaujíma a nechcel by som niečo skurvit pri skúšaní inak.
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Štv, 07.01.2010, 11:28 |
|
 |
Fido
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 29.12.2008, 21:58 Príspevky: 364 Bydlisko: ZM
|
simi píše: Takže pri vyhadzovani nemusim zastavovať?A neubližim tym nejako volnobežkam?
Myslim že tym neubližujem volnobežkam,lebo nepočujem žiadne divne zvuky od nabojov, akurat sa asi ostanu točit tie poloosy ako som už spominal. Ale ani pri vyradovani v stoji som nikdy necuval a mam pocit že sa volnobežky vypli.
_________________SUZUKI Vitara 1.6 16V, Lift +5cm a bodylift +2,5cm,235/75R15 MT Wisentta a Discover M+S,CB, navijak, predný pevnosťák, šekle,Hi-lift zdvihák, gurntne,majak,lopata,kompresor,dynamická gurtňa 
|
Štv, 07.01.2010, 13:19 |
|
 |
bado
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 27.10.2008, 19:46 Príspevky: 346 Bydlisko: Banska Bystrica
|
na 50:50 radim 4H aj počas jazdy, no problem, ale len ked idem rovno (kolesa niesu vytocene - nema kazde inu rychlost! a ked ani jedno z kolies nepresmykuje! (skratka predna naprava ma rovnaku rychlost na kardane ako zadok
|
Štv, 07.01.2010, 13:34 |
|
 |
simi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 24.03.2009, 22:54 Príspevky: 508 Bydlisko: Košice
|
Fido: Ja tiež nie vždy cuvam pri vypinani predku a zatial stale mi to vyhodilo.Tak najbližšie skusim vyhodiť počas jazdy.Myslim že točenie tych poloosi by nemal byť žiaden probem.
_________________Toyota LandCruiser 95 Nissan Terrano II 2,7 TD Suzuki Vitara 1,6 16V Suzuki GSX-R 600 K2 http://www.youtube.com/xsimivwhttp://amass.sk/
|
Štv, 07.01.2010, 14:27 |
|
 |
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
problem to neni žiaden, ale volnobežky sú tam od výroby preto aby sa ušetrilo na spotrebe... ja som s nimi mal dakedy len problémy tak som to urobil na pevno a točili sa stále (trooper, pajero...)[/u]
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Štv, 07.01.2010, 15:01 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|