| Dnes je piatok 31. októbera 2025, meniny má Aurélia a zajtra Denis, Denisa 
 
 
 
 
	
	
		
			|   | Stránka 1 z 1 
 | [ Príspevkov: 12 ] |  |   Discovery po vymene oleja automatiky... 
        
        
            | Autor | Správa |  
			| kamcco Čumil 
					Registrovaný: Štv, 15.01.2009, 13:56
 Príspevky: 7
 Bydlisko: BA
   | ccaute 
viete niekto poraditt kde by mohol bytt pes zakopany ...
 po vymene oleja v automatike v servise  LR discovery  dlho trva kym prehodii na dvojku  ak uzz prehodii tak uzz haadze pekne vssetko dalej...
 mam taky dojem akoby mu teraz zaccal s novym olejom vaditt chlad, teda potrebuje sa zahriat aby radil...
 esste jedna vec funguje , ako prehodi aj chladny  ale nerad to robim , vytuurovat jednicku azz ma to boli   ale  prehodii potom uzz tiez haddze normaalne..  z toho mam pocit akoby tam bolo nieco olejom zalepene a tym zureniim sa to dako uvolnilo    ale neviem   nescem to takto riessit lebo studeny diesel,zima,a turovanie eee... ale niekedy ponahlam...
 - v poslednom ccase  sa mi deje esste jedna vec automatika niekedy nesce hadzat posledny stupen ,,  pred vymenou oleja som tieto problemy vobec nemal ,,  normalne pri osemdesiatke krasne hodil posledny stupen     teraz sa to da niekedy ocurat tak zze pred osemdesiatkou mocnejssie dupnem na plyn , a pri osemdesiatke to tam hodi
 v servise mi povedali zze prevodovka si navarila zo stareho oleja  majdicku v ktorej si hovela   a teraz s tym novym ma asi problemy kym si navari novu  a zze oni s tym nicc nemozzu urobit  , keby vim tak olej nemenim - spolahlivo pekne radila   kua
 tak co landaci, ofroadaci, alebo automatikari   de je pes zakopany viime ?
 _________________
 Disco
 
 
 |  
			| Str, 06.01.2010, 15:33 | 
					
					     |  
		|  |  
			| DanoDEF OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19
 Príspevky: 1872
 Bydlisko: Východ pri KE
   | _________________
 Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
 
 
 |  
			| Str, 06.01.2010, 15:41 | 
					
					   |  
		|  |  
			| kamcco Čumil 
					Registrovaný: Štv, 15.01.2009, 13:56
 Príspevky: 7
 Bydlisko: BA
   | DanoDEF píše: http://landroverforum.klape.cz/forum/dakujem za dobre vyzerajuce aktivne forum    dufam zze niekto zareaguje_________________
 Disco
 
 
 |  
			| Štv, 07.01.2010, 4:31 | 
					
					     |  
		|  |  
			| laci73 OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
 Príspevky: 553
 Bydlisko: xx
   | a naliali spravny olej?
 treba urobit diagnostiku a potom sa uvidi.
 Je mozne ze bude treba tu prevodovku otvorit a urobit to co treba...podla vsetkoho ti odchadzaju elektronicke ventily, nastavit pasove brzdy, je mozne ze t odchadza overdrive.
 peknu rozpravocku ti povedali  
 
 |  
			| Štv, 07.01.2010, 4:57 | 
					
					   |  
		|  |  
			| kamcco Čumil 
					Registrovaný: Štv, 15.01.2009, 13:56
 Príspevky: 7
 Bydlisko: BA
   | no dufam zze nalialii spravne  v servise na landaaky...
menili filter oleja a mali naliat ATF castrol
 je mozne zze sa tak chova lebo je tam vela oleja    lebo hladina na ,,kontrolnom kontrolori oleja,,  je nad hornou riskou
 _________________
 Disco
 
 
 |  
			| Štv, 07.01.2010, 5:22 | 
					
					     |  
		|  |  
			| Fefe OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Ned, 16.11.2008, 20:51
 Príspevky: 1050
 Bydlisko: Bratislava
   | kamcco píše: no dufam zze nalialii spravne  v servise na landaaky...dúfaj,že použili taký olej s takou špecifikáciou akú doporučuje výrobca.
 Zásadne olej a celkovo kvapaliny mením sám alebo olej(e) kúpim a mením ho v servise kde som pri aute.
 Kolegov otčim má servis ( Rakúsko ) kde sa špecializujú na automatické prevodovky. Paušál na opravu aut.pr. je 2.200,-€ a ročná záruka. Ťažko zháňať špecialistov v našich končinách._________________
 Nissan Pathfinder R51 2005 128kW malá "expedičná" úprava: ASFIRpredný nárazník + ochrana spodku, IRON MANpodvozok,  BFG KO2pneu,navijáčik,
 ARB uzávierky diferenciálov + kompresor
 
 
 |  
			| Štv, 07.01.2010, 8:06 | 
					
					   |  
		|  |  
			| romo11 OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
 Príspevky: 1804
 Bydlisko: Bratislava
   | kamcco píše: je tam vela oleja    lebo hladina na ,,kontrolnom kontrolori oleja,,  je nad hornou riskouno ked takto pustili auto zo servisu tak dakujem pekne...este veris ze tam aj dali to co tam patri?  _________________
 Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
 
 
 |  
			| Štv, 07.01.2010, 8:23 | 
					
					   |  
		|  |  
			| bacilpyrin OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 10:33
 Príspevky: 747
 Bydlisko: Trenčianske Teplice, Košice
   | kamcco píše: no dufam zze nalialii spravne  v servise na landaaky...menili filter oleja a mali naliat ATF castrol
 je mozne zze sa tak chova lebo je tam vela oleja    lebo hladina na ,,kontrolnom kontrolori oleja,,  je nad hornou riskou
Olej musí byť akurát. Nesmie ho byť ani málo ani veľa. Ak ho máš veľa - odsaj._________________
 Nikdy sa nehádaj s blbcom. Niekdo by si nemusel všimnúť, že je medzi vami rozdiel.
 
 LAND ROVER Discovery II.
 
 
 |  
			| Štv, 07.01.2010, 10:09 | 
					
					   |  
		|  |  
			| laci73 OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
 Príspevky: 553
 Bydlisko: xx
   | Kamcoo: neviem ako je presne pre landrover, ale u automatov sa meria hladina oleja pri ZOHRIATOM AUTOMATE, pri nastartovanom motore, v polohe P vytiahnes mierku, utries, strcis a vytiahnes niekolko krat a uvidis ci mas dost.
 Neviem ti narychlo povedat ze ci Castrol ATF splna poziadavky,(aj ked je to Castrol) lebo vela majstrov naleje co si mysli ze tam mam ist, a potom zistia ze to somarinu naliali. Ak je tam vela oleja treba to odsat, alebo jemne odpustit zospodu, ale ked odpustis vela dolievaj LEN NOVY olej.
 
 Alebo dalsia vec je ich poriadne zjebat v servise a nech to daju dohromady, alebo sa tvoj pravnik postara ze budes mat od nich novu prevodovku.
 
 
 |  
			| Pia, 08.01.2010, 8:33 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Fefe OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Ned, 16.11.2008, 20:51
 Príspevky: 1050
 Bydlisko: Bratislava
   | laci73 píše:  alebo sa tvoj pravnik postara ze budes mat od nich novu prevodovku.v našom ponímaní na slovensku beh na veľmi, veľmi, veľmi dlhú trať._________________
 Nissan Pathfinder R51 2005 128kW malá "expedičná" úprava: ASFIRpredný nárazník + ochrana spodku, IRON MANpodvozok,  BFG KO2pneu,navijáčik,
 ARB uzávierky diferenciálov + kompresor
 
 
 |  
			| Sob, 09.01.2010, 10:13 | 
					
					   |  
		|  |  
			| kamcco Čumil 
					Registrovaný: Štv, 15.01.2009, 13:56
 Príspevky: 7
 Bydlisko: BA
   | laci   hej aj som sa predchvilou dozvedel zze aj treba prebehnuutt vssetky ryychlosti a dat na N  a testnuutt za takehotoo stavu...
inac ide tam castrol IID  mam taky pocit zze ho tam dali  je este taky cerveny ako ve flase  ale jasne to nemusii byt on..
 
 ale kazdopadne  pekne si to napisal    Mudro
 dakujem sseckym
 _________________
 Disco
 
 
 |  
			| Sob, 09.01.2010, 11:01 | 
					
					     |  
		|  |  
			| laci73 OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
 Príspevky: 553
 Bydlisko: xx
   | Nemusi tam ist castrol....specifikaciu oleja mas napisanu na mierke, alebo v manuale a ten castrol co ti naliali musi tuto specifikaciu splnat. Cislo nesmie byt ani vyssie a ani nizsie a az mas atf 3+ musi tam ist 3+, nie 4, ani 4+ ani 2. DII je dextron 2.
 Vsetky ATF fluids su cervene, riedke. Maju rozne specifikacie a tak ak nedas spravny olej moze prilis penit a nasledne zle radit.
 
 
 |  
			| Ned, 10.01.2010, 1:32 | 
					
					   |  
		|  |  
		|  |  
	
		
			|   | Stránka 1 z 1 
 | [ Príspevkov: 12 ] |  |  
 
	
		| Kto je on-line |  
		| Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |  
 
	|  | Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
 Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
 
 |  
 |