Dnes je streda 21. mája 2025, meniny má Zina a zajtra Júlia Juliana
Debata k uprave Hummer H2
Autor |
Správa |
laci73
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03 Príspevky: 553 Bydlisko: xx
|
RADOFFROAD píše: presne tak, ma to cez 350 koni, je mu dost jedno ake mu das pneu do 40" uz chapem ako si myslel to civilny, ano aj sa to sprava dobre, ale vysoky je extremne  "

Naposledy upravil laci73 dňa Ned, 24.01.2010, 1:49, celkovo upravené 1
|
Štv, 21.01.2010, 6:13 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|

nestiham sa cudovat, ked mi niekto napise taketo haluze...
my auta nefotime na parkovisku, my ich testujeme !!!!!
nevylucujem pouzitie inych prevodov, avsak zatial sa to tvari uplne v pohode
a o tom krizeni, suchani atd. to si vycital na amerikanskych forach ?
je tam podvozok urceny na tieto pneu, nic nesucha a upravovalo sa xxx veci
fakt mam pocit, ze sem niekedy niekto napise bez toho aby cital
my nie sme dobrodruhovia, co vezmu do ruky tlmic, namontuju na auto a dovidenia ! s terennymi autami vecer zaspavame a rano sa zobudzame a denne riesime desiatky problemov nielen pri nasich upravach, ale ludom z SR,CR,PL,AT,DE , ktori sa na nas obratia s problemom....
to si naozaj niekto mysli, ze vyrobime auto s upravou, ktora je vhodna akurat na fotenie na parkovisku ? to ma trochu uraza
P.S. ocakavam fotky a popisy nejakych uprav., ktore si zvladol, predpokladam, ze mas vo vozovom parku aj nejaku tu H2 na 40" pneu, kedze si taky presvedecivy, rad sa necham poucit, ale fakty prosim, nie jedna baba povedala, alebo cital som...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Štv, 21.01.2010, 8:46 |
|
 |
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
hehe ... Rado už je naštartovaný. Raz si fakt uženieš vredy.
Ale tá prvá fotka sa mi páči.
"Read manual before use!"
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Štv, 21.01.2010, 11:20 |
|
 |
lubor
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01 Príspevky: 848 Bydlisko: Bratislava - Dubravka
|
Pekna praca, H2 sa mi stale pacia ale na moju penazenku to nie je.
Rado mozem ta poprosit o fotku, nieco ako je ta prva ale trochu z vyssieho pohladu nech je vidno aj trochu strechy?
Chcel by som to ako pozadie na monitor dakujem.
|
Štv, 21.01.2010, 18:22 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Štv, 21.01.2010, 18:48 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Štv, 21.01.2010, 18:53 |
|
 |
janotoyotak
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 17.02.2007, 15:04 Príspevky: 141 Bydlisko: Ba
|
No vidíš Laci, a teraz vyzeráš ako mamlas neznalý.
Takže, keď budeš mať problém ty, alebo tvoji priatelia, ktorí sa hrajú na znalcov, vieš kam sa máš obrátiť.
A never debatám na tých vašich fórach.
Sú to často len laici, ktorí zbytočne vyhodili peniaze a teraz sa to snažia nejak odôvodniť.
Dodatočne dopisujem, že toto je myslené len čisto IRONICKY.
Až na druhý deň som si uvedomil, že to možno až tak nevyzerá.
Až budem veľký (a moji synovia väčší) tak sa prídem pozrieť, ako sa tam trápite na tých lazoch kanadských. Mám známich vo Venkúvri a bratranca za čiarou v Siétli.
A tú olympiádu vám ozaj závidím. Aj keď som zvedavý, ako to dopadne zo snehom.
Naposledy upravil janotoyotak dňa Pia, 22.01.2010, 14:27, celkovo upravené 1
|
Štv, 21.01.2010, 19:13 |
|
 |
lubor
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01 Príspevky: 848 Bydlisko: Bratislava - Dubravka
|
Kapo to viem aj ja, ze ich je plno ale ani jeden nerobil Rado a ja by som chcel vediet aj nieco o povode a autorovi upravy.
Uplne super by bolo mat tam aj logo Allmetal ( nieco ako v US Chip Foce)
|
Štv, 21.01.2010, 20:57 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
RADOFFROAD píše: este sme len zacali, upravy pokracuju, jazdit sa s nou urcite bude
Lubor, tak trpezlivosť, si nedočkavý, jak nevesta... 
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Štv, 21.01.2010, 21:08 |
|
 |
lubor
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01 Príspevky: 848 Bydlisko: Bratislava - Dubravka
|
Ja len aby sa nezabudlo fotit, ked bude hotovy majitel ho vezme a foto uz nebude alebo ano? 
|
Štv, 21.01.2010, 21:12 |
|
 |
juroBSP
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 13.12.2006, 22:10 Príspevky: 356 Bydlisko: BA/SE
|

2 Radooffroad (Odpoved na prispevok laciho73)
Uplna komunikacna katastrofa!!!
Ked citam prispevok od Laca, podla mna je voci Tebe, sice nie obdivny, ale priatelsky a konstruktivny. Nemyslis?!
Ked citam Tvoju reakciu, vnimam ju ako nevhodnu...
Je take tazke na vecne pripomienky, ktore povazujes za mylne, reagovat iba vecne a nie osobne?
Myslis, ze ked predstavujes svoju pracu na tomto obecnom offroadovom fore, tak by s nejakymi pripomienkami mali prichadzat iba strojni konstrukteri, resp. ini upravcovia, ktori sa tym zivia?
Pri reakciach typu "uaa to je krasa" Ti nevadi, ze to nehovoria povolani upravcovia a ze taketo reakcie znamenaju, prave iba ten "parkoviskovy" obdiv?
V tejto sekcii, ak nieco predstavujes, v drvivej vacsine to prezentujes fotografiami z parkoviska. Nemozes prilozit aj nejake foto z testovania v terene? Potom by si sa nemusel hnevat na tych, co jednoducho nevedia, ze to aj testujes. Lebo, odkial by to mali vediet...
To, ze upravujes a upravoval si uz X aut, nemusi automaticky znamenat, ze si neomylna jednotka!
Sucasne plati dalsia neodskriepitelna pravda, ze pri beznom chodeni po nete, clovek najde vela prezentacii upravcov a firiem z roznych kutov sveta, ktori to robia dlhsie ako Ty, robia vacsie lifty, s vacsimi gumami ako Ty, upravili vacsie mnozstvo vozidiel... Z Tvojej reakcie mam pocit, ze sa Ti nezda, ze to je tak.
Nakoniec, aby som hned z voleja odpovedal na predpokladanu standardnu reakciu:
Uvadzam, ze nie som profesionalny upravca, amatersky navrhujem upravy svojho vozidla (niektore boli, inspirovane aj Tvojim starym Patrolom  ) a detailne poznam upravy troch dalsich vozidiel v mojom okoli a mam dlhodobu odpozorovanu skusenost s ich pouzivanim v terene.
Offroada mam od r. 2001, s upravami som zacal v 2004. Pri upravach svojho auta som zistil, ze o nijakom konstrukcnom zasahu sa neda povedat, ze je nemenny a ze sa to neda, alebo nebude dat spravit inak - lepsie. A tak to aj zvycajne byva. Je viacero uprav, ktore vraciam, alebo mam naplanovane vratit, do povodneho stavu. Lebo - dlhodoba skusenost... Samozrejme iba s tymto jednym, konkretnym autom.
Inak som kancelarska krysa, mechanicky nezrucna, co nevie ani zvarat.
Napriek tomu, si myslim, ze mam pravo napisat sem, toto.
_________________Nissan Patrol K260 - Biely Spaniel = BSP, kratky, 2,8TD

|
Štv, 21.01.2010, 23:33 |
|
 |
laci73
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03 Príspevky: 553 Bydlisko: xx
|
Naposledy upravil laci73 dňa Ned, 24.01.2010, 1:51, celkovo upravené 1
|
Pia, 22.01.2010, 5:03 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
To laci73:
Z dlheho pozorovania nazorov ludi na (nie len tomto) fore by sa dali rozdelit na 2 skupiny US cars pozitiv a US cars negativ(?). Ty prvy maju na 99% taky nazor ako ty. Vacsina US cars ma ovela vacsi MK aj vykon tak milne predpoklada, ze ti vacsie kolesa ten pohon zvladne. Omyl. On sa mozno nepokazi, ale komfort uzivania auta dany jeho seriovou technikou velmi poklesne. Vacsina z nas v SR cerpala inspiracie pri uprave US cars z netu. Ja tiez nemam vymene prevody v dife, ale viem ze by mali byt. Lenze ja jazdim, aj ked z 3,5" liftom, ale na seriovych pneu. Do terenu jazdim uz strasne malo 400 km /rok tak tam tie 31" pneu a automat v seriovom stave neriesim. A tu je ten rozdiel denne jazdenie a obcasne.
(btw. do mesta by Jeep chcel aj tak prevod 4,56 k seriovym pneu)
|
Pia, 22.01.2010, 8:45 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|

to Juraj :
pochopil si asi tretinu z toho co som napisal...
expresivne som reagoval iba na vety, co ma nasrali ak niekto napise nieco o parkoviskovej uprave... a tu formu vyjadrenia som zvolil zamerne, som sa vyhol 5tim stranam debat...
... a precitaj si ten Laciho prispevok este raz, ja tam vidim napisane : "naco tu davas fotky auta ty laik, ked je to dobre akurat na parkovisko, absolutne to nedokaze jazdit, vsetko sucha, diferaky su zlomene uz dopredu, ja mam za sebou xxx kamaratov co maju H2 na 40" pneu sak zijem v KANADEE" = fakt priatelsky konstruktivny prispevok s vypovednou hodnotou
...a este zareagujem = ano, myslim, si, ze k technickym veciam sa maju vyjadrovat ludia, ktori maju k tomu co povedat, ostatni nech sa pytaju, a pripadne mozu polemizovat a vsetci co tomu rozumeju mozu odpovedat, myslim, ze to je ucel tejto sekcie...
to Janotoyotak :
citam ta medzi riadkami uz dlhsie, nikdy som nereagoval utocne, ale ak mas potrebu rypni si, nezaujimas ma, videl som niektore tvoje prace, niektore sa mi pacili, ine nie, a rozdiel medzi nimi bol taky velky, ze som pochopil, ze je to pre teba len hobby a svoj vrchol si pravdepodobne uz dosiahol...
to Laci :
uz z toho kam si deklaroval nase testovanie prelezenim obrubnika ma presvedcilo, ze reagovat na tvoje prispevky je strata casu, kazdy kto nas pozna aj nase auta a co s nimi v terene robime, nech si spravi usudok sam
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Pia, 22.01.2010, 17:22 |
|
 |
Luky
Začínajúci koumák
Registrovaný: Štv, 27.12.2007, 0:32 Príspevky: 145 Bydlisko: BA
|
Ja som v Hummeri nikdy ani len nesedel, ale mam trochu skusenosti s G500 na 35-kach(po lifte samozrejme), co je vcelku porovnatelne auto, co sa tyka vykonu, hmotnosti a staleho prevodu v serii a musim dat Lacimu za pravdu, ze s vacsimi kolami isla akceleracia volakde do... a spotreba stupla zhruba o stvrtinu. Alebo aj brzdenie hlavne pri vyssich rychlostiach na dialnici nebola az tak sranda.
|
Pia, 22.01.2010, 20:24 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|