Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 18.07.2025, 10:48
Dnes je piatok 18. júla 2025, meniny má Kamila a zajtra Dušana




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 28 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 2,5 tdi - dve rozne hlavy 
Autor Správa
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.11.2008, 20:49
Príspevky: 61
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
pajerá 2,5 tdi sa vyrabali z dvoma roznymy hlavami som sa dozvedel.. :) Jedna mala ventily zapustene a druha vystupene. Vie niekto v com su rozdielne? Pripadne mozu sa medzi sebou prehodit? Comu by to mohlo vadit? Ma stym niekto skusenost?


Pon, 01.02.2010, 17:36
Profil ICQ
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 8016
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
ares-x píše:
pajerá 2,5 tdi sa vyrabali z dvoma roznymy hlavami som sa dozvedel.. :) Jedna mala ventily zapustene a druha vystupene. Vie niekto v com su rozdielne? Pripadne mozu sa medzi sebou prehodit? Comu by to mohlo vadit? Ma stym niekto skusenost?



nuz prehodit hlavu by sa neodporucalo a to z nasledovneho dovodu, hlava ktora ma ventyle vystupene pasuje iba k motoru ktore maju k tomu prisposobene piesty, teda v piestu su take vyfrezovane kruhy aby ventyle nebuchli do piestu, respektivne aby piest nebuchal do ventylu, mam na myslu samozrejma polohu ventylov ked su oba zatvorene teda ked je piest v hornej uvrati,,,a taktiesz pouzit hlavu so zapustenyma ventylmi na motor ktory ma povodne hlavu s vystupenyma ventylma,,, bude mat motor tazsi start a slabsi vykon, nakolko bude mensia kompresia , skusenost s tym nemam len konstatujem ze k comu by mohlo dojst,nakolko pri dieselovych motoroch aj to uz vadi ak pod hlavu dame hrubsie tesnenie, co ma za nasledok startu vykonu motora..

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Pon, 01.02.2010, 17:53
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42
Príspevky: 521
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ja to zajtra pozrem v servisnom ale mam dojem ze pravdepodobne bude mozno pouzit aj jedno aj druhe len ak sa to robilo na ten isty kod motora ale to uvidim zajtra iste to nieje.

_________________
R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS


Pon, 01.02.2010, 21:00
Profil
Mitsubishi Man
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54
Príspevky: 1375
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Roland kódy sú rovnaké tie dva typy hláv sú pravda.Jedny sa robily tuším do 1994-96 a tie druhé po.Len si teraz ani za svet neviem spomenúť ktoré mali tie ventily zapustené a ktoré nie.A kombinovať v žiadnom prípade nie.Inak aj Galloper má už tie novšie.Ale zajtra môžem pozrieť ktorá je ktorá. :lol: :wink:

_________________
Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!


Uto, 02.02.2010, 0:26
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 09.08.2008, 20:38
Príspevky: 189
Bydlisko: Stranavy
Odpoveď s citáciou
čo ja viem tak sa nedajú zameniť kôli piestom


Uto, 02.02.2010, 1:36
Profil
Mitsubishi Man
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54
Príspevky: 1375
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak,tak :smt023

_________________
Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!


Uto, 02.02.2010, 1:39
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 09.08.2008, 20:38
Príspevky: 189
Bydlisko: Stranavy
Odpoveď s citáciou
Poslať 
riešil som to pred asi mesiacom jedna hlava mi aj ostala


Uto, 02.02.2010, 1:50
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nemeniteľné. V tých motorroch je rozdielov viac a v kode 2,5tD bol tušim 3x zlom. Hlavu neosadíš, lebo Ťa budú hnevať ventily s piestami a za druhé nenapojíš rozvod - iné zakončenie na vačke, iné rozvodové kolesá a remeň.

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Uto, 02.02.2010, 7:42
Profil WWW
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 8016
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
takze som predokladal spravne hlavy sa nemozu zamenit..

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Uto, 02.02.2010, 9:19
Profil
Mitsubishi Man
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54
Príspevky: 1375
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Karlito píše:
Nemeniteľné. V tých motorroch je rozdielov viac a v kode 2,5tD bol tušim 3x zlom. Hlavu neosadíš, lebo Ťa budú hnevať ventily s piestami a za druhé nenapojíš rozvod - iné zakončenie na vačke, iné rozvodové kolesá a remeň.

-ka-


Karlito má zas pravdu :wink: ,rozvodový remeň má jeden zaoblené zuby a druhý má hrany a tým pádom aj rozvodové kolečká. :smt023

_________________
Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!


Uto, 02.02.2010, 10:00
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Rudi dík, a nie je to len v zaobleniach zubov a drážok ale aj v rozostupe týchto zubov a malinkato aj v priemeroch kolies.

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Uto, 02.02.2010, 10:27
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.11.2008, 20:49
Príspevky: 61
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
super diky za odpovede. Nikde som sa k tomu nemohol dopatrat.. Inak zamenitelne su :D len to nefunguje.. Totizto ze su dva druhy som sa dozvedel az dodatocne po tom co som zohnal cely motor a prehodil si z neho len hlavu. vetlili s piestami sa sice nedotykali start bol tiez na brnk. Ale dymilo na sedo a miestami nepravidelny chod. Teraz uz viem preco..


Uto, 02.02.2010, 10:32
Profil ICQ
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.11.2008, 20:49
Príspevky: 61
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Karlito píše:
Rudi dík, a nie je to len v zaobleniach zubov a drážok ale aj v rozostupe týchto zubov a malinkato aj v priemeroch kolies.

-ka-



Karlito podla toho co pises tak ine ozubenie bude mat aj cerpadlo. Ale dufam ze aspon samotne cerpadlo je rovnake pre oba motory? Či? :roll:


Uto, 02.02.2010, 10:43
Profil ICQ
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Uff, na to Ti nedokážem odpovedať.

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Uto, 02.02.2010, 10:53
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.11.2008, 20:49
Príspevky: 61
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
vyskusam metodu pokus-omyl :lol: v kazdom pripade diky za rady.


Uto, 02.02.2010, 11:11
Profil ICQ
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 28 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: