Dnes je streda 21. mája 2025, meniny má Zina a zajtra Júlia Juliana
Jeep Wrangler TJ by Jeepparts
Autor |
Správa |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Ďalšia prestavba z našej dielne.
Jedna sa o TJ z roku 2005, auto v neskutočne perfektnom stave. Všetko ide hladko povoliť, nič neponičené, nezhrdzavené. Jednoducho po dlhej dobe auto ako má vyzerať v seriovom stave.
Motorizácia je 4l, auto má dynamiku, je živé a ľahko ovládateľné. Uvidíme aký bude rozdiel po prestavbe.
Sériová leštenka
Samozrejme ak upravovať auto tak začíname liftom a to rovno maximálnym aký ide na krátkych ramenách, konkrétne RE 4,5" Super flex.
Pôvodné vyvesenie nápravy
A samozrejme maximálne vyvesenie nápravy po namontovaní ramien.
Budúce kríženie
Max. zatlačenie nápravy na horný doraz
Max vyvesenie pri krížení
Pokračovanie nabuduce 
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Štv, 18.02.2010, 10:51 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Štv, 18.02.2010, 10:54 |
|
 |
jeepa
Učeň
Registrovaný: Štv, 13.12.2007, 8:55 Príspevky: 25 Bydlisko: Prostějov
|
Hezká práce.Těším se na další pokračování.Mám taky černou saharu TJ 4L automat.
_________________ Jeep je super auto
|
Štv, 18.02.2010, 10:56 |
|
 |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
repete... uncome fooo..
jak cez kopirak, enem ho treba streknut na strieborno
odkazujem majitelovy :
konecne plnohodnotna konkurencia, tesim sa na porovnanie, prirovnanie, testovanie, skusanie, nicenie... a samozrejme vymenu ramien s inymi silentamy.
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Štv, 18.02.2010, 11:34 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|

Jaké cez kopirák???????
K tomuto ked bdue hotové tak tvoj strieborný zčervená od hamby
Takže viacej sa makalo ako bola možnosť niečo hodiť na net.
Predok sa doskladal
Vymenené brzdové hadice za predlžené, nová panhardka - tu ešte príde zmena ale potrebujeme to rýchlo hodiť na kolesá. Samozrejmosťou sú odpájacie stabíky. Ešte čakáme na HD panhardku a potom sa namontuje spolu z novým úchytom, ktorým dosielima rovnobežnosť priamok tyče riadenia a panhardky. Potom po navešaní všetkého na auto sa spraví geometria.
Zádná náprava je riešená podobne.
vyvesenie štandartnej nápravi v sériovom stave:
a po lifte
samozrejme sa odskúšalo maximálne kríženie
Max vtlačenie kolesa do karosérie
a samozrejme max vyvesenie nápravy na opačnom konci
Zadná náprava okrem komplet ramien dostala aj relokáciu panhardky, nové tyčky stabilizátora a v konečnom dosledku aj nové brzdové lanká ručnej brzdy, nakoľko stávajúce sú už krátke.
Okrem toho samozrejme pribudla prerábka rozvodovky na SYE, zamerali sa kardany ktoré sa dali upravovať. Po ich nahodení doladíme záklony náprav aby nič nevybrovalo a šup na skušobnú jazdu.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Sob, 20.02.2010, 19:12 |
|
 |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
co to pleties?? od mojeho to ma este ku.va daleko..
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Sob, 20.02.2010, 23:55 |
|
 |
tono
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 05.02.2007, 18:46 Príspevky: 422 Bydlisko: Ilava
|
...ale ktorým smerom? 
_________________ Wrangler Unlimited Rubicon,bol...
...aj z najširšieho chodníka Ti slúži len toľko, čo sa chodidla dotýka...
|
Ned, 21.02.2010, 10:17 |
|
 |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
hele, neser, bo ti na dalku odpojim winch
andrej co vsetko okrem RE sa na tom bude riesit??
je to v AT alebo M?
co prevody?
brzdy zadok?
vspera riadenia?
a neake ine vychytavky?
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Ned, 21.02.2010, 10:51 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Vtipálek jeden.
Takto po technickom stave je auto hodne pred Tvojim Kajo, hold najazdených nejakých 27 tisc. km, tak ani motor nieje poriadne zabehnutý
Je to manuál 6kvalt ako má Thunder. Prevody idú osvedčené 3,73 vpredu je klasika D30 vzadu D44. Zároven pri prevodoch sa zmaknu aj uzávierky OX Locker plne elektricky ovladané. Zadné brzdy zatial ostávajú take ako sú, no v tomto si lepší kedže máš kotúče  Ale nikdy nevieš čo bude a čo si majitel vymyslí. Sám vieš že navešať sa dá všeličo.
Samozrejme idú pevnostné nárazníky vpredu, vzadu, predný ochranný skid plech. Zadný pevnosták z úchytom na rezervu a hi-lift. Vpredu navijách Super Winch EP9i. Ochranu spodku neriešime keďže továrenský skid plech je dostatočne masívny a od výroby je osadený aj kryt nádrže.
Tak zatial všetko čo prezradím 
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Ned, 21.02.2010, 12:02 |
|
 |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|

Ach jaj Andrej ...
mas zjavne rezervy..
Thunder ma AT, ja mam 6q a toto je druha wrana o ktorej viem ze ma 6q okrem mojej, je to r2005 = zhodne co ja, hlavne ze ste kecali aky to ma sirsi a iny ram... blabla..
prevody su osvedcene... cim su osvedcene?? boly tam take alebo ste menili??
sak pis co robis a nie co je ako overene..
OX locker.. no vies, ja som mal vzadu ARB a do predu som ho doplnil , mam za to ze prax ukazala, ze ARB je ok, ci je OX tam kde je ARB a kedy bude mat take postavenie na trhu ako ARB bude casom lahko overene..
okrem ineho , ja som auto kupoval ako lestenku pri cca 33tis. km cize zhodny stav ako toto.
Vies ja som bol dlllllho zastancom postoja ze bogger je top pneu a to proste pojde lebo bogger, ono to pojde to je samozrejme , ale az I.LUCKY ma naucil ze je lepsie ked ti niekedy penu preklzne nez uj.bes hromadu ustrojenstva.
Skidplate paliv. nadrze je pokial viem standart u TJ od 2003.
kotuce vzadu ma kdekdo , ale zatial neviem o nikom co by ich riesil vratane ABS nakolko to standartny prestavbovy kit neobsahuje a palo
to taktiez nechcel riesit, ale uznavam ze pri mojom natlaku ustupil a doriesili sme to na poriadok = naozaj to ABSkuje a nekurvy sa to.
Podebatuj s palom , ten ti povie co a ako musel so mnou absolvovat  (to bude reciii)
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Ned, 21.02.2010, 14:55 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|

Kua Kajo, bavili sme sa o ráme medzi TJ a YJ pokial ma pamäť neklame, možno si s Palom zabrusil na toto Tj to neviem.
A prevody tam idu klasika SPICER 3,73 kedže je to manuál. Na automat by osobne šiel do 4,11. Auto bude jazdiť na 33" pneu takže ešte pomalšie prevody niesu potrebné. Pôvodné su 3,07.
No o tvojom wraníku už nejaké prúpovídky vim od Pala dávnejšie muhehe.
Každopádne čakáme na uzávierky, potom budeš mať možnosť porovnať rozdiel medzi ARB a OX. Foto bude pri montáži. Nepopieram ARB má dlhú tradíciu a dobrý managment predaja, OX je oproti tomu domáca firma a tu v EU ich málokto pozná. Rozdiel je ten že OX je čiste mechanika a primárne ovládanie je lankom a či už ťaháš cez ručnú páku alebo cez elektrický prevod je jedno. Takže od začiatku nehrozí žeby ARB pofukovala ako na niektorých D30 (že diesel)
Každopádne osobne už mal možnosť držať v ruke aj jednu aj druhú uzávierku pre D30 na jeep. Rozdiel tam je. Skor ma zaujíma teraz OX na D44 ako robustné to bude, nakoľko len pri D35 je jej plný diferák.
No s tými wranami priznávam nejako z voleja neviem kto má akú prevodovku, vedel som že je tu aj automat a pôvačine manuáli, no sekol som sa
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Ned, 21.02.2010, 15:53 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Andrej píše: Takže od začiatku nehrozí žeby ARB pofukovala ako na niektorých D30 (že diesel)
po treťom "natlakovaní" (už ozaj na hulváta) ložísk koša zase z a t i a l nepodfukuje! 
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Ned, 21.02.2010, 16:27 |
|
 |
ORKO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 20.10.2009, 22:25 Príspevky: 713 Bydlisko: Namestovo
|
krasna praca....celkovo wrangler je pekny ale bude este krajsi alebo sa mylim??:D:D
_________________ JEEP WRANGLER 5.2 V8 ,podvozok 4"fox,SYE,D30,D44,33/13,5r15 MICKEY THOMPSON BAJA CLAW,WARN,Led Bar,
|
Ned, 21.02.2010, 19:12 |
|
 |
Juraj Surovec
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14 Príspevky: 1250 Bydlisko: Lednické Rovne
|
Nádhera aj ja chcem také ! 
_________________ Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 .
|
Ned, 21.02.2010, 19:36 |
|
 |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
Andrej píše: prevody tam idu klasika SPICER 3,73 ..... Pôvodné su 3,07.
andrej pri takejto zmene musite menit aj kose = vacsia invest. inak ja som isiel na 3,55/1 a 33" , podla mna je to dostatocna zmena Andrej píše: No s tými wranami priznávam nejako z voleja neviem kto má akú prevodovku, vedel som že je tu aj automat a pôvačine manuáli, no sekol som sa A.
nemas co priznavat, predsa nemozes poznat vsetky wrany.
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Ned, 21.02.2010, 20:35 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|