Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 07.06.2025, 0:28
Dnes je sobota 7. júna 2025, meniny má Róbert a zajtra Medard




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 56 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší
 hlavne OBP ! (pozor! brutálne reálne obrázky!) 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 15.03.2009, 22:18
Príspevky: 2349
Bydlisko: Banská Štiavnica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Celkom dobre a poučne . :twisted: Ale niečo podobne len s cinkularom som pred par rokmi zažil u kamarata aj ja . Doviezli sme drevo na zimu a ako si tak pílime naraz hrkot , buchot a vela iskier , a výsledok bol ten , že nam ponad hlavy vyhádzalo skoro všetky zuby z kotuča a nabilo ich do tramu nad cinkularom po rýchlom vypnutí a preskúmaní prečo , začo a ako to , sa zistilo , že v dreve bola zarastená črepina tak 2cm hruba z 2sv. vojny . Poviem vam , že od tedy si pre istotu račej 2-3X dobre prezriem každú metrovicu čo pilim :-D


Pon, 15.02.2010, 19:31
Profil
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
a práve preto majú na veľkých pílach indukčné detektory kovu ktorým presne takô hľadajú v kmeňoch čo idú do gátru.

Ad Renso ... :? :? :? au. Ešte by mal Fefe prehovoríť ... že akú bundu. Mať pri robení s ohňom na sebe plastovú (silonovú) bundu je ťahanie čerta za chvost :evil:

A tiež o zváraní nádrží.

Pred zváraním opakovane vypláchnuť horúcou vodou zo saponátom, poslednú vodu nevyliať, ale otočiť nádrž dierkou na zavarenie hore s doplniť vodou tak, aby hladina bola tesne pod dierkou. Ono sa to potom blbo zvára, lebo voda zvárané miesto chladí, ale obíde sa to bez traumatickej depilácie.

_________________
SLOW & FURIOUS


Pon, 15.02.2010, 20:20
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 16.11.2008, 20:51
Príspevky: 1050
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pri práci z ohňom niet nad kožené doplnky

_________________
Nissan Pathfinder R51 2005 128kW malá "expedičná" úprava: ASFIRpredný nárazník + ochrana spodku, IRON MANpodvozok, BFG KO2pneu,navijáčik,
ARB uzávierky diferenciálov + kompresor


Pon, 15.02.2010, 21:48
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
...a najlepšie, ak je tá koža niekoho iného... :-)

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pon, 15.02.2010, 22:27
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 16.11.2008, 20:51
Príspevky: 1050
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo píše:
...a najlepšie, ak je tá koža niekoho iného... :-)


:wink:

_________________
Nissan Pathfinder R51 2005 128kW malá "expedičná" úprava: ASFIRpredný nárazník + ochrana spodku, IRON MANpodvozok, BFG KO2pneu,navijáčik,
ARB uzávierky diferenciálov + kompresor


Uto, 16.02.2010, 6:43
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 16.11.2008, 20:51
Príspevky: 1050
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ak sa to uzná za vhodné tak zmazať.

vlak vs človek

Obrázok
Obrázok

_________________
Nissan Pathfinder R51 2005 128kW malá "expedičná" úprava: ASFIRpredný nárazník + ochrana spodku, IRON MANpodvozok, BFG KO2pneu,navijáčik,
ARB uzávierky diferenciálov + kompresor


Pon, 22.02.2010, 0:07
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ano, je to totálne nechutné.....
.....ale povinne by mali premietať fotky a filmy z nehôd vodičom, a určite by potom aj bezpečnejšie jezdili. :?

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pon, 22.02.2010, 0:26
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 21:15
Príspevky: 2565
Bydlisko: Handlová
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ono aj elektricky hoblik vie celkom rychlo obrusit bruska prstou, nuz, bol som este mladsi a sprostejsi ako som teraz :oops:

a s popaleninami je to tiez svinstvo... brat na seba stiahol ako 2-3r asi 1-1,5l vriacej vody... a uz to slo... pohotovost... do BA na transplantaciu koze... :cry:

_________________
Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 - zatial sa zoznamujeme


Pon, 22.02.2010, 1:53
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6668
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Riesil som 2 tyzdne dozadu, nastastie v mensom rozsahu :-(

JEden kamos stiahol tiez vodu na seba, a dopadol tak, ze co mu obviazali a namastickovali tam ma jazvy jak svina (cely trup), kde mu to obviazat nemohli (tvar a krk), tam ma kozu jak batola (cistu).

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Pon, 22.02.2010, 10:26
Profil
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nie je to celkom OBP, ale k vlakom (akožto vcelku pravidelný čitateľ viacerých železničiarskohobbystických stránok) informujem:

to čo z auta vidíme pri križovaní s koľajami sa volá Priecestné Zabezpečovacie Zariadenie (ďalej len PZZ)

svetelné alebo svetelné+rampové PZZ môže byť s "pozitívkou" (biele blikacie svetlo) alebo bez.

blikanie červených svetiel na PZZ môže byť ovládané na rôznom príncípe. Buď jazdou vlaku (keď vlak nabehne do približovacieho úseku, začne to zvoniť a blikať), alebo v závislosti od iných návestidiel (obvykle v blízkosti nádražia ide PZZ spolu s postavením vlakovej cesty a voľnoznakom pre vlak)

"pozitívka" (biele svetlo) je funkčne závislá od koľajových obvodov zisťujúcich voľnosť trate.

Celý systém je dosť dobre a robustne posichrovaný (napr. rušňovodič blížiaci sa k priecestiu na tzv. priecestníku vidí, či je priecestie vo výstrahe. Ak nie je, musí ísť pomaly a mocne trúbiť), aby sa nič nestalo a ak sa aj niečo pokazí, tak bezpečným spôsobom (radšej nech ide výstraha bez príčiny, než aby prebehol vlak bez výstrahy)(inak železničiari sa z dôvodu spoľahlivosti a odolnosti dosť bránia používaniu polovodičov a mikroelektroniky a stále majú radšej masívne relátka - i keď aj tu dochádza k pokroku, občas aj s tragickými následkami)

Ničmenej čo sa môže pokaziť, sa raz pokazí (Murphy) takže:

Ak na PZZ nesvieti nič, tak vlak asi nepôjde
Ak na PZZ blikajú červené, vlak skoro určite pôjde
ak na PZZ bliká biela, vlak skoro určite nepôjde.

Preto najmä na priecestiach bez pozitívky treba veľmo opatrne.

Ak by niekto upadol do naliehavej potreby zastaviť vlak pred prekážkou (napr. svojim autom uviaznutým na koľajach) tak treba dať rušňovodičovi návesť STOJ! ZASTAV VŠETKÝMI PROSTRIEDKAMI!
Tá sa dáva krúžením červenou zástavkou, alebo akoukoľvek handrou, alebo aj len prázdnou rukou v zornom poli strojvodcu kolmo na smer jazdy vlaku. V noci dtto červeným, alebo akýmkoľvek len nie zeleným svetlom. Zvuková návesť sú viac krát opakované skupiny troch krátkych hlasných zvukov (napr. trúby)
Na túto návesť musí strojvodca použiť všetky brzdy čo má na okamžité zastavenie vlaku. Samozrejme že zneužite je trestné.
Brzdná dráha (správne "zábrzdná vzdialenosť") vlaku môže byť až 1000m.
Takže toľko treba utekať od prekážky proti vlaku.

_________________
SLOW & FURIOUS


Pon, 22.02.2010, 10:42
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 18:30
Príspevky: 275
Bydlisko: NM
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ak treba vidiet nehody, staci si dat www.rozzlobenimuzi.com alebo www.chcizit.cz , tam som vareny peceny, bo cloveka to privedie na ine myslienky a ovela dolezitejsie veci ako sa "hnevat" nad ...... :smt131

_________________
Jeep WK2 5.7 Hemi...love it or leave it.
Ex Wrangler TJ 4.0

Tankove dni Laugaricio : www.tanklaugaricio.sk
Old Duty Trucks : www.odt.sk


Pon, 22.02.2010, 11:36
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 09.04.2008, 11:26
Príspevky: 376
Bydlisko: NR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Martin 4: A ako zistím z ktorej strany pôjde vlak keď ho ešte nevidím? Aby som neutekal naopak :lol:

_________________
Niva 1.7i, LPG, gurtne, dynamická gurtňa, navijáčik, šekle, lopata, baterka, CB, PMR, motorová píla, kompresor, air jack, menič 12/230V 1500W, nejaké náradie, T3 a ďalšia výbava Samurai s navijákom 9500LB, T3 :smt124


Pon, 22.02.2010, 13:46
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jednoduchšie a bezpečnejšie, ako utekať zastaviť vlak, je nezapadnúť na priecestí.... :-)

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pon, 22.02.2010, 13:48
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 09.04.2008, 11:26
Príspevky: 376
Bydlisko: NR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak to je jasné :D Ale tak vždy sa môže vyskytnúť nejaká situácia.

Ja som raz išiel pri Veči po cestičkách pri Váhu s GPSkom a zrazu tam kde by mala byť cesta tak viackoľajové priecestie, ale bez hociakého vyzdvyhnutého prejazdu.

Tak som sa krátku chvíľu zamýšľal či to prejdem alebo popreskakujem, ale radšej som sa na to vykašľal..ale tak zamyslieť som sa nad tým musel :roll: A ako som odtiaľ odchádzal, hľa, vlak prefrčal okolo :lol:

_________________
Niva 1.7i, LPG, gurtne, dynamická gurtňa, navijáčik, šekle, lopata, baterka, CB, PMR, motorová píla, kompresor, air jack, menič 12/230V 1500W, nejaké náradie, T3 a ďalšia výbava Samurai s navijákom 9500LB, T3 :smt124


Pon, 22.02.2010, 13:59
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Aj mne sa stalo. S kamionom a nákladom 24 ton chémie som prechádzal cez široké žel. priecestie v rakúsku. A keď som bol v strede, tak sa predo mnou zavreli rampy.
Tak som chcel vycúvať a zavreli sa aj za mnou. Tak som pridal a jebol som im prednú rampu, ako v americkom filme. :-D

Po dvoch hodinkách ma potom policajti pustili....

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pon, 22.02.2010, 14:19
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 56 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron