Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 18.07.2025, 18:23
Dnes je piatok 18. júla 2025, meniny má Kamila a zajtra Dušana




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 28 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 pajero rv.88 otázky -- a čo z listovymi perami 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 27.02.2010, 2:02
Príspevky: 281
Bydlisko: Stará Lubovna
Odpoveď s citáciou
Obrázok

to je moje pajero. mam ho už dost dlho a príležitostne som s ním jazdil offroad. no velmi ma to chitilo a chcel by som urobit pár zmien tak vás prosím o rady. mam ho dvihnute a predok viac dvihut nejde aby to neostalo na dorazoch a chcel by som dat večsie pneu no bez body liftu to nepojde tak by som ten tyzden spravil ten body lift a chcem sa pitat na nejake maličkosti ktore by možno trebalo spravit a neviem o nich. idem spravim 5cm body lift to len aby bol kazdy v obraze a preto ze ide karoseria hore a sasy ostanu tak ako boli chcem sa opitat ci to je v pohode napr chladic je na karoserii ci tam netreba nieco menit alebo je tam este plllno hadciek a vsetko mozne tak na zaciatok by som chcel vediet či neje potrebne nieco menit


Naposledy upravil JohnGee dňa Ned, 07.03.2010, 20:08, celkovo upravené 1



Ned, 28.02.2010, 13:38
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 30.11.2007, 22:19
Príspevky: 490
Bydlisko: Nové Zámky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
V pohode ja som dával 10 cm podlošky a vpohode je to na doraz viac by to neznieslo bez výmeny hadíc druhé struny do dazu vedčie tlmiče do predu a hotovo :-D

_________________
Off road Nové Zámky LOSOS http://www.4x4nz.sk/
Mitshubishi L200 zvíšená , navyják,cb,gurtna,šnorchel a iné maličkosti aké majú mat naši miláčkovia.


Ned, 28.02.2010, 20:30
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 27.02.2010, 2:02
Príspevky: 281
Bydlisko: Stará Lubovna
Odpoveď s citáciou
Poslať 
super to som velmi rad že tam nebudem musiet žiadne dalšie úpravy robit potom ked to budem mat hotove tak sem hodim paru foto

no ešte mam niekolko otázok ktore ma až tak nesúria ale budem ich musiet vyriešit ked tam dam tie večie pneu planujem 33palcove pneu, nad vzorom som ešte nerozmyšlal ale určite viem ze bez zmeny prevodov mi to auto neutiahne vie mi niekto poradit ake prevody dat a z coho????? mam pajero 2,5 TD rok vyroby je 88 ...


Ned, 28.02.2010, 21:09
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24
Príspevky: 604
Bydlisko: Polomka - okr. BR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja byť tebou naprv tam dam intercooler podla foto som usudil že tam nieje, zistim priemery sacieho potrubia (to hlinikove) v pripade ak by bolo po ruke s väčšim priemerom tak ho obstaram, potom pridam nafty tak 1/3 otačky. Na pajero su idealne gumy 32/11,5 ale vie 2,5-ka utiahnuť aj 33-ky a ked 33-ky tak by som uvažoval nad uzkym rozmerom ajked to nebude dobre vyzerať ale motor to oceni.
Bodylift ako piše Losos bude v pohode akurat nezabudni vybrat spodnu čast sahary lebo prideš o lopaty na plastovej vrtuli ktora rada praska!


Ned, 28.02.2010, 23:12
Profil ICQ
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.03.2009, 10:24
Príspevky: 408
Bydlisko: ZILINA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
skus kuknut na nasu stranku a pozri moje stare pajo to cierne nic som snim nerobil akurat do zadu okrem hlavneho pera vlozil celu sadu UAZ pera vpredu prisponoval torzky a obul 33 a vsetko a jazdilo to kade tade 4r bez nejakej vacsej opravy. :shock:


Ned, 28.02.2010, 23:39
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 27.02.2010, 2:02
Príspevky: 281
Bydlisko: Stará Lubovna
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Igor ZA píše:
skus kuknut na nasu stranku a pozri moje stare pajo to cierne nic som snim nerobil akurat do zadu okrem hlavneho pera vlozil celu sadu UAZ pera vpredu prisponoval torzky a obul 33 a vsetko a jazdilo to kade tade 4r bez nejakej vacsej opravy. :shock:


no mal som tam obute 31 a bolo to akurat z toho usudzujem že trošku body liftu by bolo akurat, chcem dat pneu vzor ASI T3 sle neviem či protektory 33palcove vyrábaju ale tie origo extreme simex vyrabaju 33 to je to iste.. a prevody v diferakoch si nemenil ??


Pon, 01.03.2010, 0:03
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 27.02.2010, 2:02
Príspevky: 281
Bydlisko: Stará Lubovna
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ferjon píše:
Ja byť tebou naprv tam dam intercooler podla foto som usudil že tam nieje, zistim priemery sacieho potrubia (to hlinikove) v pripade ak by bolo po ruke s väčšim priemerom tak ho obstaram, potom pridam nafty tak 1/3 otačky. Na pajero su idealne gumy 32/11,5 ale vie 2,5-ka utiahnuť aj 33-ky a ked 33-ky tak by som uvažoval nad uzkym rozmerom ajked to nebude dobre vyzerať ale motor to oceni.
Bodylift ako piše Losos bude v pohode akurat nezabudni vybrat spodnu čast sahary lebo prideš o lopaty na plastovej vrtuli ktora rada praska!


rozmer pneu som chcel 33/10,5 r15 tak su trochu tenšie neviem možno nakoniec sa rozhonem inak...

a nad tym intercoolerom som rozmyslal uz skor a som sa nato aj pital, mi powedali že mi to nespravy skoro žiadnu zmenu tak som to zatial nechal tak.
vieš mi otom niečo viac powedat??
a kde sa pridava ta nafta?


Pon, 01.03.2010, 0:10
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 27.02.2010, 2:02
Príspevky: 281
Bydlisko: Stará Lubovna
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no dnes som som si spravil podlozky na ten body lift 2" viem že silonova tyč by bola lepšia ale kamarat takto dvihal uz vela pajer a vravel ze pohoda

Obrázok

vybral som jednu šrubu isla strašne tažko. len neviem ešte som riadne nepozeral ale neviem ako sa dostat z hora k predným dvom šrubam z dola je matka ale neviem nikde som nevedel najst ju z hora je tam nejaky prístup??

[/img]


Pon, 01.03.2010, 20:00
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.03.2009, 10:24
Príspevky: 408
Bydlisko: ZILINA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Prevody som nemenil,nebolo treba,po ceste to chodilo fajn a v terene som vyuzival redukcie na co vlastne su,naco nieco namahat ked netreba.


Pon, 01.03.2010, 20:03
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 27.02.2010, 2:02
Príspevky: 281
Bydlisko: Stará Lubovna
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Igor ZA píše:
Prevody som nemenil,nebolo treba,po ceste to chodilo fajn a v terene som vyuzival redukcie na co vlastne su,naco nieco namahat ked netreba.


a aky tam maš motor v tom pajere?? ja som jazdil asi 2 mesiace na vzore T3 a boli to 31" a bolo citit ako zoslablo auto ale aj tak to šlo v terene paradne..


Pon, 01.03.2010, 20:07
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.03.2009, 10:24
Príspevky: 408
Bydlisko: ZILINA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja uz mam teraz novsie 2,8td ale stare bolo 2,5td ale robil som na nom akurat hlavu a doteraz maka ako cert,T3 protektory asi ako 33ky nezozenies ja som tam mal a aj teraz mam Kumho Venture a som snimi spokojny su take univerzalne


Pon, 01.03.2010, 20:13
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 27.02.2010, 2:02
Príspevky: 281
Bydlisko: Stará Lubovna
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Igor ZA píše:
Ja uz mam teraz novsie 2,8td ale stare bolo 2,5td ale robil som na nom akurat hlavu a doteraz maka ako cert,T3 protektory asi ako 33ky nezozenies ja som tam mal a aj teraz mam Kumho Venture a som snimi spokojny su take univerzalne


myslel som si ze protektory nebudu ..ale tie simexky su aj 33 nie?? ale su aj drahsie no tie pneu ma az tak strasne nesuria chcem ich menit az v lete.. ale urcite niejake do terenu 90%
skoro vsetci co poznam tak jazdia na T3 mozno ja vyskusam nieco nove.

neviem no ja si mislim ze moje pajero by 33" pneu bez vymeny prevodov nepotiahlo


Pon, 01.03.2010, 20:33
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.03.2009, 10:24
Príspevky: 408
Bydlisko: ZILINA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
hmm,ja som mal vagon ty mas kratke,nuz ty musis vediet. :(


Pon, 01.03.2010, 21:45
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24
Príspevky: 604
Bydlisko: Polomka - okr. BR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
JohnGee píše:
a nad tym intercoolerom som rozmyslal uz skor a som sa nato aj pital, mi powedali že mi to nespravy skoro žiadnu zmenu tak som to zatial nechal tak.
vieš mi otom niečo viac powedat??
a kde sa pridava ta nafta?


Povedať? stoji to nejaky ten čas kym to tam daš, tieš kym to kupiš ak sa to dobre zlati pojdeš aj o kvalt vyšie ale to nieje jednoznačne.
Nafta na čerpadle? - neviem presne ako to ma pajero ale skus pozrieť červika na šraubovak zakontrovaneho matkou niekde nad kovovim potrubim do trisiek.

Pneu: je rozdiel MT-čka alebo T3-ka....POZOR! mtčko ti prehrabne skoro všade kdežto T3 skoro nikde a potom sa to zda byť strašny rozdiel vo vykone. Ako piše igor MT-čiek a 33 sa bať nemusiš ale simex 33 by som tam nedaval.


Pon, 01.03.2010, 21:47
Profil ICQ
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 27.02.2010, 2:02
Príspevky: 281
Bydlisko: Stará Lubovna
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ferjon píše:

Povedať? stoji to nejaky ten čas kym to tam daš, tieš kym to kupiš ak sa to dobre zlati pojdeš aj o kvalt vyšie ale to nieje jednoznačne.
Nafta na čerpadle? - neviem presne ako to ma pajero ale skus pozrieť červika na šraubovak zakontrovaneho matkou niekde nad kovovim potrubim do trisiek.

Pneu: je rozdiel MT-čka alebo T3-ka....POZOR! mtčko ti prehrabne skoro všade kdežto T3 skoro nikde a potom sa to zda byť strašny rozdiel vo vykone. Ako piše igor MT-čiek a 33 sa bať nemusiš ale simex 33 by som tam nedaval.


no z tymi pneu mas pravdu že to neprehreblo skoro nikde musim sa poriadne rozmysliet ake pneu tam dam..

a diky za rady z tym intercoolerom zase zvazujem ze ho tam dam ale vsetko nestihnam :lol: :lol: chcem už ten body lift dokoncit zajtra idem po šruby to musia byt niejake origo pevnostne asi vezmem jednu a uvidim.

vieš ja som isty čas zvažoval aj ten 3.0 benzin co je na tych jednotkovych pajerach ako mam ja mal by pasovat bez problémov ale potom asi budem musiet menit aj poloosy a klby lebo to už asi tie moje budu na 3.0 trošku slabe


Pon, 01.03.2010, 23:35
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 28 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron