Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 18.07.2025, 11:23
Dnes je piatok 18. júla 2025, meniny má Kamila a zajtra Dušana




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 28 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 pajero rv.88 otázky -- a čo z listovymi perami 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 27.02.2010, 2:02
Príspevky: 281
Bydlisko: Stará Lubovna
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Igor ZA píše:
hmm,ja som mal vagon ty mas kratke,nuz ty musis vediet. :(


no z tymi pneu je to asi tak ako mi pisal ferjon že tie T3 maju strašny zaber a neprehrebnu tak preto to potom slabsšie taha


Pon, 01.03.2010, 23:37
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
Príspevky: 2183
Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Slabšie ťahá predovšetkým preto, lebo priemer pneu T3 a priemer predpísanej Mitsubishi je značne rozdielny. I keď sa to na pvý pohľad oka offradového nechce (podvedome) priznať.
:?
IgorZA to napísal pekne..... Zrazu ti normálna jednotka v teréne nestačí a musíš jazdiť len na redukciách.
Namiesto 27" tam dáš 31"a to je o 2" na polomere viac ......... jednoducho to potrebuje 20 percent výkonu navyše. ale problém nieje tak vo výkone ako v pevnosti zavesenia pedných ramien a polosí. Tie musia toto celé prenášať, a vydržať. Ak si budeš niekedy musieť z lesa vyprosťovať auto so zlomenou prednou a nebodaj zadnou poloosou ....... spomeň si na toto. Nedávaj brutálne MT veľkého rozmeru tam kde nepatria. Ak už veľké kolá, tak s dezénom menej drapľavým, aby sa nelámali poloosky.

_________________
ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP)
.... alebo ....
*Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*


Uto, 02.03.2010, 8:02
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13
Príspevky: 366
Bydlisko: Drienica - ŠOMA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak tak, 2,5 motor a 33" pneu nejdu dokopy, viac ako 31" tam nedávaj ináč sa budeš trápiť. body lift ti na 31" stači aj 5 cm, čím viac zdvihneš tým viac sa natrápiš s prispôsobením rýchlostnej páky + páka redukcie. Chladič si potom spusti nižšie. hadice su OK akurát si daj pozor na nalievaciu do nádrže či si ju nepoškodil.

_________________
Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu.
{ PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}


Uto, 02.03.2010, 8:43
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 27.02.2010, 2:02
Príspevky: 281
Bydlisko: Stará Lubovna
Odpoveď s citáciou
Poslať 
jasne ja som si tiež mislel ze sa to nepotiahne ale tie 33" by som tam chcel dat.aj ked nebudu T3
a ked to nebude tahat tak zvažujem aj výmenu motora za ten 3.0 čo je na jednotkových pajerach bude pasovat ale to budem musiet aj vymenit poloosy a klby urcite...

dnes uz dam ten body lift tak potom sem hodim aj foto


Uto, 02.03.2010, 9:00
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.03.2009, 10:24
Príspevky: 408
Bydlisko: ZILINA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
TUNKI:ma pravdu stymi pneu,asi preto som neudrbal za tie roky ani jednu poloos akurat predne volnobezky a tie som zavaril na fest a bolo vystarane. :lol:


Uto, 02.03.2010, 9:07
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
Príspevky: 2183
Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Igor . Ja viem . Ono pájo je trochu iná trieda ako moje SUV :-D , ale opatrnosti nieje nikdy dosť. Osobne som chcel pôvodne namontovať nápravy z Pajera (lepšie dimenzované).... ale budú nakoniec Trolie.

_________________
ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP)
.... alebo ....
*Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*


Uto, 02.03.2010, 9:18
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13
Príspevky: 366
Bydlisko: Drienica - ŠOMA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
JohnGee píše:
... zvažujem aj výmenu motora za ten 3.0 čo je na jednotkových pajerach bude pasovat ale to budem musiet aj vymenit poloosy a klby urcite...

dnes uz dam ten body lift tak potom sem hodim aj foto

Ano poloosi su na 2,5 tenšie,ale radšej si daj doviezť celé auto 3,0L z ANJ lebo budeš potrebovať aj prevodovku. Nie som si istý či napasuješ prevodovku z 2,5 TD na motor 3,0L benzín. Pri pajerách je veľká druhovosť ND. Takže počkaj s úpravami aby si ich nerobil ešte raz, ale ak máš čas tak to otom nebude problém. :D

_________________
Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu.
{ PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}


Uto, 02.03.2010, 9:24
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 27.02.2010, 2:02
Príspevky: 281
Bydlisko: Stará Lubovna
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Igor_SB píše:
JohnGee píše:
... zvažujem aj výmenu motora za ten 3.0 čo je na jednotkových pajerach bude pasovat ale to budem musiet aj vymenit poloosy a klby urcite...

dnes uz dam ten body lift tak potom sem hodim aj foto

Ano poloosi su na 2,5 tenšie,ale radšej si daj doviezť celé auto 3,0L z ANJ lebo budeš potrebovať aj prevodovku. Nie som si istý či napasuješ prevodovku z 2,5 TD na motor 3,0L benzín. Pri pajerách je veľká druhovosť ND. Takže počkaj s úpravami aby si ich nerobil ešte raz, ale ak máš čas tak to otom nebude problém. :D


jasne teraz mam času habadej ale zase tak skoro ten motor nebudem menit až ked v lete
no super napad doviest angličaka a tak to spravit ...


Uto, 02.03.2010, 19:29
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 27.02.2010, 2:02
Príspevky: 281
Bydlisko: Stará Lubovna
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak už som tam dal ten body lift je to pekne celkom si clovek vsimne tych 5cm....
na foto mam len jednu stranu zdvihnutu lebo kym som dal druhu už bola tma sa nedalo odfotit

Obrázok

Obrázok


Uto, 02.03.2010, 21:59
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 27.02.2010, 2:02
Príspevky: 281
Bydlisko: Stará Lubovna
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak som dnes nakopol moje pajero nechal ho poklepat a začal mi tiect olej jak je alternator a za nim je to olejove čerpadlo tak neviem či niekde z hadičky to teče ale som daval pozor ked som dvihal tak to nikde nevyzeralo zeby sa napinali hadicky vsetky boli ok tak to je fakt zvlaštne nespravilo nikomu nič podobne ked spravil body lift?.
zajtra skusim nato pozriet ked nebude ine vychodisko tak ho vyberem a uvidim ze co je z nim


Str, 03.03.2010, 20:38
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13
Príspevky: 366
Bydlisko: Drienica - ŠOMA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No pozri hadičky k chladiču oleja, či nahodou neprdli.

_________________
Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu.
{ PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}


Str, 03.03.2010, 23:50
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 27.02.2010, 2:02
Príspevky: 281
Bydlisko: Stará Lubovna
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak to bolo vsetko poriadne zasrate od oleja
Obrázok

ale nejako som to spravil
bola prasknuta hadička čo ide od motora do podtlakovej pumpy za alternatorom a už som aj filter hnet vimenil aj všetok olej

Obrázok


Štv, 04.03.2010, 21:19
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 27.02.2010, 2:02
Príspevky: 281
Bydlisko: Stará Lubovna
Odpoveď s citáciou
no mam ešte jednu otazku neviem či je to dobre alebo nie, ale čo vravite na listove pera nad napravou je to to iste ako ked su pod napravou alebo je to lepšie, --- horšie??
a keby to bolo lepšie pripadne mi neviete poradit ako to mam spravit?


Ned, 07.03.2010, 12:31
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 28 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: