Dnes je piatok 16. mája 2025, meniny má Svetozár a zajtra Gizela
Jeep Wrangler TJ 4L - napravy unimog 404
Autor |
Správa |
denyz
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 12.01.2010, 22:33 Príspevky: 390 Bydlisko: Rožňava
|
Zdravím Vás všetkých ,mám wrangler TJ 4,0 L ,r.v.2000 a chcel by som tam implantovať nápravy z unimogu s 404 ,podľa toho čo som vysnoril na fórach by to mohlo ísť ,motor ,prevodovka ,rozvodovka keby mohla ostať pôvodná to by bolo super .Našiel by sa niekto kto to už absolvoval a vedel by poradiť pri tejto prestavbe ?Prikladám aj foto na čom to chcem spáchať. 
|
Pon, 17.05.2010, 12:58 |
|
 |
Tyky
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:45 Príspevky: 679 Bydlisko: BA
|
zavolaj sem: Autoservis Kohlmistr+Kšír,Kladno.Tel.608 337 538 ,777 176 245. Kohlmistr postavil zo pät takych aut.
inac pekny wranik, tie dick cepek mas z PL alebo az USA?
_________________ Patrol 3,0 TDi
|
Pon, 17.05.2010, 13:15 |
|
 |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
|
ahoj
nedalo mi to ale je to pekný wraník videl som ťa vo februári v Brezne ja som lietal po trati s červenou Pandou možno si ma postrehol, ale chcem sa opýtať aký je to obsah motora lebo silu má to som videl a pekný skok si spravil v Brezne 
|
Pon, 17.05.2010, 15:24 |
|
 |
PATaMAT
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 01.09.2008, 16:29 Príspevky: 501 Bydlisko: Michalovce
|
pandik aj citaj nie len obrazky pozeraj pise tam ze je to 4liter...
ps. sorac ale nedalo mi..
_________________Ford Maverick 2.4i, T3, CB, winch 5t, svetla,hilift, pevnosťáky, dáka gurtňa a mnoho dalšieho... 
|
Pon, 17.05.2010, 15:33 |
|
 |
nemo
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 18:30 Príspevky: 275 Bydlisko: NM
|
Jj, je to kraasa.... Raz ked budem velkyyyy....  Skus to auto popisat trosku viac...podvozok, napravy, pomer, prevodovka, pneu atd.......
_________________Jeep WK2 5.7 Hemi...love it or leave it. Ex Wrangler TJ 4.0 Tankove dni Laugaricio : www.tanklaugaricio.sk Old Duty Trucks : www.odt.sk
|
Pon, 17.05.2010, 15:48 |
|
 |
denyz
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 12.01.2010, 22:33 Príspevky: 390 Bydlisko: Rožňava
|
Tyky píše: zavolaj sem: Autoservis Kohlmistr+Kšír,Kladno.Tel.608 337 538 ,777 176 245. Kohlmistr postavil zo pät takych aut.
inac pekny wranik, tie dick cepek mas z PL alebo az USA? Diki za kontak , určite mu zavolám aj v RV máme taký unijeep skočím aj za nimi ,možno poradia dačo múdre. Disky sú s českej stránky ale nepamätám s akej.
|
Pon, 17.05.2010, 17:02 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
ad unimog napravy:
404 naprava ma extra dlhu hrusku a v nej je vlastne vedeny aj kardan,tak to budes musiet skratit a vyrobit ulozenie (lozisko) hrusky.
naprava je (bez kolies) siroka 1,75m, takze bud bude trcat do stran, alebo zuzit.
standardne ma 404 bubnove brzdy (da sa prerobit na kotuce)
roztec srobov na kolesach
predny diferak je od stredu posunuty len necelych 10cm, takze pri zuzovani
ho musis dostat viac na lavo. Inak sa nezmestis pod olejovu vanu (alebo bude extremne velky lift)
tie napravy su pomerne tazke = velka neodpruzena hmota = komplet ine zavesenie s minimom volnosti smerom hore.
vysledny staly prevod je tusim 7,56 ci tak nejak , takze 40´´pneu su minimum (inak to bude pomaleeee)
ale mozne to je:
napriklad:

|
Pon, 17.05.2010, 17:02 |
|
 |
denyz
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 12.01.2010, 22:33 Príspevky: 390 Bydlisko: Rožňava
|
nemo píše: Jj, je to kraasa.... Raz ked budem velkyyyy....  Skus to auto popisat trosku viac...podvozok, napravy, pomer, prevodovka, pneu atd....... Wrangler TJ 4,0 L , pneu 35/12,5 R15.Zosílené poloosy ,samosvorný diferenciál DETROIT LOCKER, úprava diferenciálu na lachší prevod /4,11/, zvýšenie o 6 palcou procomp. Podvozok +body lift o 3 palce, podložky pod kolesá 3,8 cm , pevnostné nárazníky, navijak vpredu aj vzadu, prídavné svetlá hella, snorchel Safari,CB –Pres. Hery III.atď .
|
Pon, 17.05.2010, 17:12 |
|
 |
denyz
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 12.01.2010, 22:33 Príspevky: 390 Bydlisko: Rožňava
|
palo-cherokee píše: ad unimog napravy:
404 naprava ma extra dlhu hrusku a v nej je vlastne vedeny aj kardan,tak to budes musiet skratit a vyrobit ulozenie (lozisko) hrusky.
naprava je (bez kolies) siroka 1,75m, takze bud bude trcat do stran, alebo zuzit.
standardne ma 404 bubnove brzdy (da sa prerobit na kotuce)
roztec srobov na kolesach
predny diferak je od stredu posunuty len necelych 10cm, takze pri zuzovani ho musis dostat viac na lavo. Inak sa nezmestis pod olejovu vanu (alebo bude extremne velky lift)
tie napravy su pomerne tazke = velka neodpruzena hmota = komplet ine zavesenie s minimom volnosti smerom hore.
vysledny staly prevod je tusim 7,56 ci tak nejak , takze 40´´pneu su minimum (inak to bude pomaleeee)
ale mozne to je:
Dakde na fóre som čítal že náprava má len 1,54 m /teraz to neviem nájsť kde/ Ja ju ešte fyzicky nemám len vo štvrtok chcem ísť kúpiť celý Unimog 404 a tak získam aký taký prehľad . Riadenie si nespomenul a tom nevieš dačo?
|
Pon, 17.05.2010, 21:52 |
|
 |
dzordzo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 26.02.2007, 14:27 Príspevky: 399 Bydlisko: Bratislava
|
neni skoda rozvrtat pekne, hotove auto? nezostane na nom kamen na kameni. investicia obrovska, progres oproti sucasnemu stavu nepodstatny a asi mozes hned odovzdat technicak.
404 su siroke 1,75m a riadenie bude treba doplnit aspon o pomocnu hydrauliku a s pridavkou by som moc neratal. bolo by lepsie tam dat nieco bez retaze.
_________________ unlimited
|
Pon, 17.05.2010, 23:29 |
|
 |
robo kop
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 9:47 Príspevky: 322 Bydlisko: Zborov nad Bystricou
|
404 su dva druhy uzka a siroka ja mam na aute v predu siriku a vzadu uzku s prevodami s JEEP CHEEROKE to funguje neskutocne dobre kotucovky mam s patrola tie difi som neskracoval v predu je to v pohode a vzadu je kardan kratucky ovladanie uzavierok som urobil na vzduch ja mam v plane nieco podobne ale zaklady dam s CHEERA lebo ho mam v hangari naprav mam dost.
_________________ monteropat,GR Y61,unimog,grizzli,kodiak,Ventura,F8,a k tomu vsetci necenzurovany a nekonfliktny offrovdaci s celeho sveta,www.offroadland.sk
|
Uto, 18.05.2010, 8:38 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
robo kop píše: 404 su dva druhy uzka a siroka ja mam na aute v predu siriku a vzadu uzku s prevodami s JEEP CHEEROKE to funguje neskutocne dobre kotucovky mam s patrola tie difi som neskracoval v predu je to v pohode a vzadu je kardan kratucky ovladanie uzavierok som urobil na vzduch ja mam v plane nieco podobne ale zaklady dam s CHEERA lebo ho mam v hangari naprav mam dost.
Robo ano, su dva druhy. A tiež sú aj dva druhy podľa obalu difu - jedna má liatinu a druhá plech.
S Prevodami Jeep - to si asi myslel s PREVODOVKAMI ?
Brzdy sa poriešit dajú, to je jasné, len je to kopec roboty.
A je veľký rozdiel to napasovať na špeciál s trubkovým rámom, kde si agregáty umiestniš tak ako teba, alebo to pasovať už niekam, kde sú miery dané. resp. toto je ten najväčší problém.
2denyz: riadenie som nespomenul, lebo je úplne jasné, že ho treba urobiť inak ako sériový Jeep. Sériové servo "utočí" bez ujmy max 35 kolesá. (a aj to by som sa bál o jeho uchtenie na ráme) Takže určite nejaká tá hydraulika.
|
Uto, 18.05.2010, 10:34 |
|
 |
robo kop
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 9:47 Príspevky: 322 Bydlisko: Zborov nad Bystricou
|
palko nemas uplne pravdu lebo tie odliatky to uz je 406 o tej sa nebavim lebo ma o dost vacsiu vahu ale tie plechove su aj siroke aj uzke a ta robota to je zabava ja som to dostal kedysi do mitsubuschi samozrejme ze je kopec hodin prace a koumania dopasovania ale chcem povedat ze to funguje velmi slusne lebo ten american je genialny a nemec ma silu samozrejme treba ratat aj s vahou a brzdy s japonca a je to
_________________ monteropat,GR Y61,unimog,grizzli,kodiak,Ventura,F8,a k tomu vsetci necenzurovany a nekonfliktny offrovdaci s celeho sveta,www.offroadland.sk
|
Uto, 18.05.2010, 17:48 |
|
 |
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
pane doktore čo to? sa musíš inak nudiť kua... držím palce, a nejako mi to do teraz nevychádzalo ale dojdem už po tie lemy a gumy... 404-ku už máš? pokial budeš dávať iné perá ako máš teraz tak tieto by som vzal na prekopavku mojho... však sa objavím tak pokecáme...
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Uto, 18.05.2010, 18:09 |
|
 |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
 perá na TJ?? 
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Uto, 18.05.2010, 20:17 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|