Dnes je pondelok 19. mája 2025, meniny má Gertrúda a zajtra Bernard
Hummer H1 by Radoffroad & Mike corporation (1)
Autor |
Správa |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
tato H1tka mala takuto montaz navijaka Warn 12000
najazdovy uhol bol zly a navijak udajne uz stary a asi nefunkcny (majitel chcel skratka novy a silnejsi)
pouzili sme Superwinch EP 16500 (cca 7,5 t)
prerobili sme sasi aby sa vosiel dozadu koli najazdovemu uhlu
komplet novy silnejsi ram PRV
spodny ochranny plech PRV
predny ochranny plech PRV

_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Uto, 15.06.2010, 15:13 |
|
 |
CAJO
Učeň
Registrovaný: Uto, 08.09.2009, 11:52 Príspevky: 42 Bydlisko: Martin
|
pekny stroj......
_________________ pajero leštenka
|
Uto, 15.06.2010, 16:16 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
noo, vyriešili ste problém s ktorým si asi ani výrobca nevedel rady. Si pamätám, že v prospekte udávali u H1 predný nájazdový uhol pri použití navijaka výrazne nižší. Naviják trčal dopredu ako ,,kloun" antickej galéry. Celkovo to pôsobilo divným dojmom.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Str, 16.06.2010, 8:11 |
|
 |
Tunki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34 Príspevky: 2183 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
|
Celkove mu viac pristane ten nový rám........... a aj menej svetiel na ňom. Čo sa mi zdá praktickejšie. Neverím , že by majiteľ chcel hneď auto rozbíjať o stromy, ale v prípade že bude ten ochranný rám skrivený, bude sa dať ľahko odmontovať?
Mne sa na Humri neľúbilo nikdy to otváranie kapoty dopredu  Možno je tam potom lepší prístup k motoru alebo čo, ale podstatne jednoduchšie riešenie na Patrole a podobných pracantoch je kvalitnejšie a praktickejšie.
Škoda že si to neodskúšam na svojom H1 (.........nemám  )
_________________ ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP) .... alebo .... *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*
|
Str, 16.06.2010, 8:44 |
|
 |
rustycj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49 Príspevky: 692 Bydlisko: TN
|
no ked sa ten "nefunkcny" warn rozhodne vyhodit niekomu z nas by sa asi hodil
edit: v garazi si ho asi vystavovat nebude
|
Str, 16.06.2010, 9:07 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
otváranie kapoty dopredu je výhodnejšie, lebo H1 má motor posunutý hodne dozadu. To dovolilo použiť vpredu dlhé ramená na IFS. Týmpádom H1 kríži, aj ked má nápravy typu IFS doplnené diferenciálmi Thorsen a portálmi. Spredu by motor nebolo možné dočiahnuť, len z boku a potom by kapota zavadzala. Pri väčšej oprave ide kapota aj tak dole. Je to dobre vyriešené auto, ale na úkor vyváženia a dlhých ramien je menší vnútorný priestor.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Str, 16.06.2010, 9:33 |
|
 |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6668 Bydlisko: PB
|
K comu je dobry ten pas zeleza na disku ?
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda  . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Str, 16.06.2010, 9:43 |
|
 |
masurko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05 Príspevky: 1818 Bydlisko: Trencin
|
Chranic mechanizmu centralneho dofukovania kolies?
_________________ "Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy" Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba
|
Str, 16.06.2010, 9:45 |
|
 |
nemo
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 18:30 Príspevky: 275 Bydlisko: NM
|
Jj, je to chranic na vzduchovu hadicku s ventilom. Inak pekna praca,ale nesuhlasim s tym , ze by vyrobca nevedel ako tam dat navijak. Tie prvsie modely to mali tak predsunute ako u majitela tejto H1. Ale neskorsie modely, tusim od roku 2000 maju navijak pekne ulozeny.
My mame na H1 neskorsi model origo warn a najazdovy uhol je taky isty ako pri tejto uprave.
_________________Jeep WK2 5.7 Hemi...love it or leave it. Ex Wrangler TJ 4.0 Tankove dni Laugaricio : www.tanklaugaricio.sk Old Duty Trucks : www.odt.sk
|
Str, 16.06.2010, 10:16 |
|
 |
Tomrs
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1209 Bydlisko: Ráztočno - PD
|
Citácia: Mne sa na Humri neľúbilo nikdy to otváranie kapoty dopredu Sad Možno je tam potom lepší prístup k motoru alebo čo, ale podstatne jednoduchšie riešenie na Patrole a podobných pracantoch je kvalitnejšie a praktickejšie.
Podľa mňa je to ideálne riešenie pre off, ľahký prístup k motoru a aj podblatníkom sa dostane zaslúženej údržby tlakovou vodou, aj keď H1 má plastovú kapotu a blatníky a tak hrdza nehrozí.
_________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse
|
Pia, 18.06.2010, 12:35 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
Ja pre porovnanie pripojím foto originálu z Kazachstanu z minulého mesiaca...

_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Pia, 18.06.2010, 13:09 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
no, pokrok nezastavíš, tak aj výrobca sa naučil montovať navijáky tak, aby neprekážali. Ja som videl H1 pred asi 15rokmi vo Sverepci. Testoval ho tam vtedajší výhradný importér. Ten navijak, údajne od výrobcu tam bol namontovaný úplne diletantsky. Možno ak niekto vyhrabe prospekty z toho obdobia, mi dá za pravdu.
A len tak na okraj, na tom obrázku je HUMMWV a nie H1.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Pia, 18.06.2010, 19:59 |
|
 |
zdeno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.07.2008, 22:26 Príspevky: 758 Bydlisko: Sliač
|
Pejo, ja tiež len na okraj - Jenki nepíše, že pripája foto H1, ale originálu (ktorým je samozrejme Humwee).
_________________ Ex: Nissan Patrol GR Wagon, Ironman Foam Cell "C" + 40 mm podložky, Fedima Sirocco 35x10,5 R16, WARN M8274-50, hi-lift Nissan Patrol GR Y60 SWB v celkom slušnej výbave
|
Sob, 19.06.2010, 0:23 |
|
 |
mirko
Učeň
Registrovaný: Štv, 19.10.2006, 7:52 Príspevky: 76 Bydlisko: Žilina
|
fotku tej H1 zo Sverepca 1998, ked sa tam konala 1.offroad ofcialna akcia na Slovensku mam, ale ten nemal navijak.

_________________ Suzuki Grand Vitara 2.0 TDI
|
Ned, 20.06.2010, 11:37 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
zdeno píše: Pejo, ja tiež len na okraj - Jenki nepíše, že pripája foto H1, ale originálu (ktorým je samozrejme Humwee).
Pejo, Zdeno má recht a tiež na okraj ťa opravím, že to na obrázku nie je HUMMWV ale HMMWV (tiež hovorovo Humvee) vo verzii komunikačné vozidlo, po starom rádiovoz. A v 1992 som sa v ňom vozil po Lešti. Ale to je iná história 
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Ned, 20.06.2010, 13:35 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|