Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 15.05.2025, 19:24
Dnes je štvrtok 15. mája 2025, meniny má Žofia a zajtra Svetozár




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 76 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší
 Nadišiel ten čas 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 20.05.2008, 19:23
Príspevky: 351
Bydlisko: Horné Orešany
Odpoveď s citáciou
Takže som tu zase, všetci ma tu poznáte ako bezvodičákového mladého uživatela tejto stránky a bol som tu iba kvoli otcovej Navare, no časi sa zmenili medzi časom som spravil vodičák a kúpil Fabiu :( (celé zle) no ale dnešným dňom som hrdým majiteľom tutoho tohoto :D ja viem Patrol to nie je ale chcem to do školy+mesto+nejakýmenší terén+radosť s toho že mam 4x4 :), tu fotke:Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok

_________________
Jeep ZJ 4.0 I6 Limited, liftík + 31´ pneu AT na 15" chromových mangelsoch, svetielka, šekle, lano, lopata, keď niečo volaj :D


Sob, 09.10.2010, 19:09
Profil ICQ
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 26.07.2008, 14:42
Príspevky: 235
Bydlisko: LOSONEC TT
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Cau sused.prajem ti teda vela šťastných a bezproblémových km ci uz na ceste alebo teréne. No mal si zálusk na inú znacku. Ked ju pojdes trochu prevetrat daj vediet

_________________
JEEP,GRAND CHEROKEE LIMITED 2,5TD
5,2 V8 na ceste


Sob, 09.10.2010, 19:37
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 01.01.2008, 14:27
Príspevky: 1286
Bydlisko: Dohnany
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak takuto verziu vydim 1. krat tak nech sluzi ako ma :wink:

_________________
lepší je si to posrat podle svýho, než podle toho, co ti raděj ti druhí !!!


Sob, 09.10.2010, 19:57
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21
Príspevky: 547
Bydlisko: Vchod Záhoria
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pripájam sa a tiež prajem vela šťastných, beznehodových a offroadových km, radosti a málo starostí :wink: . A predpokladám že to asi nechceš nechať v seriovom stave že? :) :wink:

_________________
Range Rover Classic - One is not enough


Sob, 09.10.2010, 20:39
Profil
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
mozno to bude zniet pateticky, ale volba bola podla mna spravna.
Neviem preco vladne vseobecne skepticky azor na dane auto ci uz 3dv. alebo 5dv.
Sporticka v danom modelovom rade vie a je schopna zrovna tak ako napr. Gitara, o ktoru si tu - kedze je to sUZUKI, nikto neobtrie skarede slovo. Podvozkove skupiny ci front alebo rear su temer zhodne, dokonca mam niekedy pocit ze korejec je trochen viac dimenzovany.
Neviem aku mas motorizaciu, diesel ma problem s chladenim, nakolko kazdy majitel serie na kontrolu VISKa a cistoty chladica. 2.0 benz je temer bez problemov. vykon dostatocny a na rekukcii pouzitelny aj v tazsich podmienkach,
Tak sa nedaj zastrasit a smelo to potrap v tazsich sekciach.
Nadstavbovy kit podvozku bude trochu hladanie vhodnych alter. s inych vozidiel , ale da sa aj to.
RADOFFROAD uz updatoval taketo nieco a celkom uspesne(jazidl som to).

Vrhnut sa do paaatrala hned na uvod svojej off kariery je temer hlavou proti muru vsak jasan :-)

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Sob, 09.10.2010, 20:44
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24
Príspevky: 604
Bydlisko: Polomka - okr. BR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
fajer pisal velmi mudro.
Auto maš perfektne dimenzovane je myslim viac ako vitarka.
Určite budeš spokojny.
Akurat jednu malu radu urob antikorozne opatrenia karoserie. :wink:


Sob, 09.10.2010, 21:59
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tuším v r. 2007 boli v Tisovci na Kii Sportage poliaci. Nasypali do nej asi dosť peňazí, bola dobre upravená a priechodnosť mala výbornú. Viacerí sme zírali, čo tam tá Kia robí. Škoda, že sa neukázali aj v Dolinke.
Táto krátka verzia sa páči aj mne, šikovné autíčko.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Sob, 09.10.2010, 22:13
Profil
Koumák

Registrovaný: Uto, 07.09.2010, 11:42
Príspevky: 178
Bydlisko: Košice-okolie
Odpoveď s citáciou
Poslať 
fajer píše:
mozno to bude zniet pateticky, ale volba bola podla mna spravna.
Neviem preco vladne vseobecne skepticky azor na dane auto ci uz 3dv. alebo 5dv.
Sporticka v danom modelovom rade vie a je schopna zrovna tak ako napr. Gitara, o ktoru si tu - kedze je to sUZUKI, nikto neobtrie skarede slovo. Podvozkove skupiny ci front alebo rear su temer zhodne, dokonca mam niekedy pocit ze korejec je trochen viac dimenzovany.
Neviem aku mas motorizaciu, diesel ma problem s chladenim, nakolko kazdy majitel serie na kontrolu VISKa a cistoty chladica. 2.0 benz je temer bez problemov. vykon dostatocny a na rekukcii pouzitelny aj v tazsich podmienkach,
Tak sa nedaj zastrasit a smelo to potrap v tazsich sekciach.
Nadstavbovy kit podvozku bude trochu hladanie vhodnych alter. s inych vozidiel , ale da sa aj to.
RADOFFROAD uz updatoval taketo nieco a celkom uspesne(jazidl som to).

Vrhnut sa do paaatrala hned na uvod svojej off kariery je temer hlavou proti muru vsak jasan :-)


akoby som.... ha ha :D
furtom si davam najtazsie prekazky aby som mal co robit pri ich zdolavani...
ale toto sa mi paci koli tomu ze to je mensie a asi o polovicu lahsie ako moje...mne nevadi co mam len to ze je to tazka krava... :cry:

_________________
Nissan patrol 2,8D (1998) Španiel
Dinli DL-802 (2010)


Sob, 09.10.2010, 22:21
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27
Príspevky: 383
Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
Odpoveď s citáciou
Poslať kia
pekné, ľahké čo je dôležité v teréne asi najviac a s redukciou! Ak to má 130koní na 2,0 16V tak absolútne nieje o čom! A ešte KABRIO!!! mňam
Pohraj sa s tým a odvďačí sa ti.

_________________
všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......


Sob, 09.10.2010, 22:38
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 20.05.2008, 19:23
Príspevky: 351
Bydlisko: Horné Orešany
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dakujem ze chvalite Palo ano ty vies ze som pokukoval po XJ alebo ZJ 4litry ale stále som pozeral aj Vitary a aj Sportage a Vitary sa mi vzdy najviac pacili hardtopy a ked som raz pozeral tie Sporteg tak pozerám že hen hardtop pozeral som jak blazen a hned sa mi zalubila takze este pre upresnenie tato Sportage je 2000 rok, TACHOMETROVYCH 127tis.km (mozme aj nemusime verit) a je to 2.0 16V 94kW (128PS) zatiaľ som max. spokojný :)

_________________
Jeep ZJ 4.0 I6 Limited, liftík + 31´ pneu AT na 15" chromových mangelsoch, svetielka, šekle, lano, lopata, keď niečo volaj :D


Sob, 09.10.2010, 23:23
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2030
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
toto sa vyrábalo/skladalo v Nemecku v Karmann-e pre západný trh takže by som sa nebál kvality. Ale hneď si kúp nové voľnobežky (manuálne) lebo originály sú veľmi chúlostivé.

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Ned, 10.10.2010, 11:00
Profil WWW
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to pejo:
pamatam na tych poliakov velice moc dobre, ze by bolo to ich kiatko neako nazbrojene... no prvy pohlad bol ze sa asi opomenuli kde a co idu jazdit...
ale ked sa poliaci za 8mou specialkou vynorili za poslednym autom nasej partie, bolo o com polemizovat, a tak sme sa zacali dotazat co a ako.
Poliaci to nemali neako extra upravene , len nakolko vozidlo nema idealne predpoklady na dobru adheziu k povrchu - predna naprava nieje tuha a vozidlo ma kratke ramena predne aj zadne, tak chalaniska implementoali autolocker na predok aj zadok, samozrejme v predu su volnobezky.

Polemizujeme o schopnostiach vozidiel kde v predu je nezavisle zavesenie a vzadu tuha naprava ( pajero I,II ; teranno II ; sportage ; galloper ; a pod. ) a ja zatial aj s vlastnej skusenosti nemozem poedat nic zle na dane vozidla a ich schopnosti. Napr. v Motesiciach jazdil niekto na pajereII a teda mne sa neuveritelne pacil. Vodic mal auto max. zvladnute a "v ruke" a toto je najdolezitejsia suciastka offroadingu. Nepomoze nam ani wrangler ci kratky pratol, pokial bude za volantom sediet buran.
Toto bolo na tych poliakoch pozoruhodne,. Oni proste isli technicky a ziadne nasilie..

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Ned, 10.10.2010, 11:10
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 20.05.2008, 19:23
Príspevky: 351
Bydlisko: Horné Orešany
Odpoveď s citáciou
Cavte ludia no zrovna štastný nejsom boli sme sa previest sem do hor take blato trošku a tak a jak sme jazdili sme zistili 2H (všetko OK) 4H(4x4ka nejde) 4L (redukovane rychlosti su no 4x4 nejde) kontrolka svieti že je zapnute 4x4 aj páka v pohode sa radí na 4x4 no auto stale ide iba na zadný nahon a predné kolesa vobec nic ale hovorim kontrolka svieti redukcia ide ale predné kolesá nie, jak sme zapadli tak sme sa teda pokusali odtial dostat tak hrabala a veci podobne no zrazu skapala štartujeme nič stále nic prišli sme na Navare skusali sme s káblami startovacimi lebo to vyzeralo na baterku no skúšame a stale nic tak ma kusok potiahol spustil som sa kopca a naštartoval no s tým aj nejaký divný zvuk pri pridávaní ale auto ide normalne neviem čo a jak dalej preto mi pomoze setko co napíšete...

_________________
Jeep ZJ 4.0 I6 Limited, liftík + 31´ pneu AT na 15" chromových mangelsoch, svetielka, šekle, lano, lopata, keď niečo volaj :D


Ned, 10.10.2010, 19:13
Profil ICQ
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
takze :
pravdepodobna zavada ohladom startovania je strater , prip. jeho napajanie...
pravdepodobnou zavadou predneho pohonu je nezapnute , prip. zle volnobezky.,
bolo by vhodne auto dat na zdvyhak , potom skusit potocit prednym kardanom a sledovat ci diferencial pracuje ako ma = ak zastavis lave koleso a potocis kardanom , prave koleso musi byt pretacane a naopak.
pokial toto bude v poriadku treba skusit priradit 4x4 a stlacit spojku, pokial viem tak kia nema medzi diff = budes spolu s prednyum tocit aj zadny.
Ale najpravdepodobnejsie budu zle volnobezky. to je najslabsie miesto sustavy.

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Ned, 10.10.2010, 19:28
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 20.05.2008, 19:23
Príspevky: 351
Bydlisko: Horné Orešany
Odpoveď s citáciou
Poslať 
fajer píše:
takze :
pravdepodobna zavada ohladom startovania je strater , prip. jeho napajanie...
pravdepodobnou zavadou predneho pohonu je nezapnute , prip. zle volnobezky.,
bolo by vhodne auto dat na zdvyhak , potom skusit potocit prednym kardanom a sledovat ci diferencial pracuje ako ma = ak zastavis lave koleso a potocis kardanom , prave koleso musi byt pretacane a naopak.
pokial toto bude v poriadku treba skusit priradit 4x4 a stlacit spojku, pokial viem tak kia nema medzi diff = budes spolu s prednyum tocit aj zadny.
Ale najpravdepodobnejsie budu zle volnobezky. to je najslabsie miesto sustavy.

a cca by si mi vedel povedat kolko to € tie volnobezky???? a kde sa daju zohnat ? a to startovanie no vtedy to neišlo dobre uuplne to vyzeralo na baterku no po napojení káblov startovacích nič to isté..

_________________
Jeep ZJ 4.0 I6 Limited, liftík + 31´ pneu AT na 15" chromových mangelsoch, svetielka, šekle, lano, lopata, keď niečo volaj :D


Ned, 10.10.2010, 20:03
Profil ICQ
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 76 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: