Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto, 20.05.2025, 0:50
Dnes je utorok 20. mája 2025, meniny má Bernard a zajtra Zina




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 569 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 38  Ďalší
 RADOFFROADOV PATROL - žeby predsa ? 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Neviem, ci tie fotky tak skresluju alebo to velmi slabo krizi? Mas to na dorazoch alebo nepustia tlmice? (predpokladam, ze stabik je uz na druhom svete)

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Pon, 11.10.2010, 20:20
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 9:47
Príspevky: 322
Bydlisko: Zborov nad Bystricou
Odpoveď s citáciou
Poslať 
mna na tom zaujmalo ze tam niekto ohol disk to neni mozne uz druhy a to auto ozaj malo krizi a co s motorom pridi do slavkova skusit trial tam sa dobre vychytaju muchy aj nedostatky auta .

_________________
monteropat,GR Y61,unimog,grizzli,kodiak,Ventura,F8,a k tomu vsetci necenzurovany a nekonfliktny offrovdaci s celeho sveta,www.offroadland.sk


Pon, 11.10.2010, 21:42
Profil WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no, poporadi

krizenie na tej foto nie je nijak zavratne, pretoze nebol tlak na lave predne koleso, cely pravy bok bol v rovkanej jame, su tam pomerne silne struny a zadok je este lahky (nachystane na postel s prislusenstvom) inak to nekrizi zle (samozrejme predna naprava na trole nebude krizit zas ako wrangler na superflexe) ale treba brat v potaz , ze toto je expedicne auto a uz teraz ma 3 tony...

...tym chcem povedat, ze na trial to urcite rasovat nebudem aj tak sa v brankach nevykrutim...

ohnuty disk bol mangels robo a dalej sa k tomu vyjadrovat nebudem

aby ste pochopili, preco to ide s takou hmotnostou tak dobre je, ze su zmene prevody v difoch aj v redukcii, takze na 37 Boggeroch sa da ist redukovana 3-4 tam, kde seriovy patrol ide na 33" MT na redukovanej 1-2 to je podla mna hlavny dovod, totiz ak tuto pneu dokaze auto aj roztocit, potom to fakt ide...

co sa tya foto, teda vlozim sem aj ked myslim, ze tu niekde su

plech na napravu som vyrabal na mieru, cize predpripravene kusy nemam (planuje sa vyroba ale nie hned)

predna naprava (ta diera na kontrolny srob je tam navyse, pretoze som pouzil polotovar zo zadnej napravy...

Obrázok

Obrázok

zadna naprava

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 12.10.2010, 7:59
Profil ICQ WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
este k tomu krizeniu, zadok bude cca takto

Obrázok

foto celeho krizenia este nemam

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 12.10.2010, 8:06
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 20.07.2008, 22:26
Príspevky: 758
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Poslať 
[quote="RADOFFROAD"]

(nachystane na postel s prislusenstvom)

Rado, ale veď to Tvoje príslušenstvo na posteľ nemá viac ako 50 kg :lol:
(dúfam, že ma Maťka nezabije :-D )

_________________
Ex: Nissan Patrol GR Wagon, Ironman Foam Cell "C" + 40 mm podložky, Fedima Sirocco 35x10,5 R16, WARN M8274-50, hi-lift
Nissan Patrol GR Y60 SWB v celkom slušnej výbave


Uto, 12.10.2010, 15:16
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no, momentalne si netrafil :-D

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 12.10.2010, 18:21
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Rado, sledujem to od samého začiatku, no nemám slov proste ...asi len ty vieš čo za tým všetko stojí, kolko času, námahy atd... vidím podla seba a to nerobím ani z polovice takto... klobúk dole a kopec kilometrov... budúci týžden budem asi v ZA tak by som sa prišiel spýtať pár odborných vecí až budeš môcť. Renso

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Uto, 12.10.2010, 19:57
Profil ICQ
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dakujem za uznanie, nie je to este hotove, ale snazim sa...

...si samozrejme vitany, ako kazdy spravny offroadak, len daj vediet dopredu aspon den, lepsie dva...

POZNATOK z dnes : patrol po ceste z Tisovca domov vibroval tak cudne akoby aj doboku aj nadskakoval od 55 do 65 km/h a sice sme chytili aj do predneho aj do zadneho kolesa nejaky konar a obe fucali este v tisovci, po "vysparani" a dofukani uz drzali, a prisudzoval som to tomu, ale ked sme zatocili jednotlive kolesa dnes na zdvihaku, BOGGERY nadskakuju asi 1-2 cm hore dole a niektore trochu doboku, skratka tieto kolesa ak sa podhustia vypada, ze po tazsej jazde v terene (bocne tlaky v kolajach, naklony atd) si po opätovnom dohusteni uz nesadnu ako treba, uvidime ako sa to bude spravat po nasadeni BEADLOCKU (vzduchovy STAUN) predpokladam, ze sa pneu posunula na disku... dnes prebehla skuska na "civilnych" Cooper STT 35" a auto bolo kludne, takze je to v Boggeroch

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 12.10.2010, 20:20
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Rado nechce sa mi prebehnúť celé vlákno iste tu je písané v akom rozmere ich máša na akých diskoch. a kolko si ich teraz spustil? všetko má v takomto prípade svoju rolu a priliehajúci faktor. niečo podobné som zažil pri mojich Mudzillách 35x13,5" na 8,5" diskoch cca 0.4atm ked som mu prudko pridal a z gumy sa vyfúklo časť toho mála čo som tam nechal... po dofúfaní triaslo, a asi aj trasie, nevozím sa pol roka (auto je na mraky v dielni)

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Naposledy upravil RENSO dňa Uto, 12.10.2010, 21:14, celkovo upravené 1



Uto, 12.10.2010, 20:54
Profil ICQ
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Boggery su 37x13x15 a disky 15x8,5 a tlak na ceste bol 1,3 a v terene 0,6 a domov zas cca 1,4

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 12.10.2010, 21:08
Profil ICQ WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
neda mi nedat tieto foto, blato sa tak pekne nalepilo, ze to vypada ako islander

Obrázok
Obrázok
Obrázok

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 12.10.2010, 21:55
Profil ICQ WWW
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6668
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Clovek by podla tej prvej foto ani nepovedal, ze ten motor si s tym este poradi ... :wink: (riesim auto ako celok podla fotky, nie prevody atd).

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Uto, 12.10.2010, 22:01
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 01.09.2008, 16:29
Príspevky: 501
Bydlisko: Michalovce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ja neviem preco ale ked porovnam tuto foto:
Obrázok

a tuto fotku tak dako sa mi zda ze na tej prvej foto sa kusok scvrkol , dako mi nepripada az taky velky cim to je???
Obrázok

Inac ja sa klanam pedantna robota :wink:

_________________
Ford Maverick 2.4i, T3, CB, winch 5t, svetla,hilift, pevnosťáky, dáka gurtňa a mnoho dalšieho... :D


Uto, 12.10.2010, 22:34
Profil ICQ
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6668
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Povedal by som, ze trava (vs strk) a opticky siroke gumy (na ukor vysky) spravili svoje ...

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Uto, 12.10.2010, 22:38
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Paťo ty si amatér :-D

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Uto, 12.10.2010, 22:40
Profil ICQ
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 569 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 38  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: